Jump to content

thinky

Prominent Members
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About thinky

  • Rank
    Τελειόφοιτος (επίπεδο IV)
  • Γενέθλια 18/08/1977

Μέθοδοι επικοινωνίας

  • Website URL
    http://www.ivfforums.gr

Πληροφορίες προφίλ

  • Τοποθεσία
    Larisa,Greece
  • Σχολή
    Επιστημών Υγείας
  • Sex
    Female
  • Ενδιαφέροντα
    παζλς, σινεμά, Βολευ.

Recent Profile Visitors

3.691 profile views
  • blackf

  1. μιλησα με τη γραμματεια και μου διαβεβαιωσαν οτι τα αναρτούν στην ιστοσελιδα! στο μεταπτυχιακο "ερευνα στη γυναικεια αναπαραγωγή" τιποτα ακομη!!!!
  2. δεν αναρτώνται στην ιστοσελιδα;;;;;;
  3. thinky

    Συνδρομο guillain barre

    Δημητρη πώς πατε;;; εχεις καιρό να γράψεις νέα σας.. ο ασθενης που σας περιέγραφα εχει αποκατασταθεί πλήρως!!! ευχομαι το ιδιο και για εσας!!!
  4. πότε περιπου γινονται για τα μεταπτυχιακα;; σε κανενα δεν εχω δει ανακοινωσεις και στο φορουμ εδώ http://www.grammateia.med.uoa.gr/phpBB2/ εχει να γραφτεί νεο απο τον Μαρτιο!!!
  5. του το ειπα οτι παρολα οσα εγιναν επειδή δεν ειμαι σε φάση να στεναχωριέμαι ουτε να τσαντιζομαι θα το ξαναεκτυπωσω (αλλα 200 ευρω) και θα το ξαναστειλω. όχι μου λεει, θα απευθυνθει στη διοικηση του μεταπτυχιακου γιατί ειναι σοβαρό το θέμα!!!! λεει!!!!
  6. βιαζομουν να τελειωσω το μεταπτυχιακο και ηθελα να το στειλω πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων, καθομουν κιολας γιατι ημουν στην αρχή της εγκυμοσύνης και περιμενα ποτε θα μου απαντησουν. Ακομη και στα emails που δεν μου απαντησε η βοηθος του, ουτε το μηνυμα στο κινητο δεν ειδε;; ουτε τις κλησεις μου;;; να την προσθεσω ηθελα στην αρθρογραφια. Και μετά απο όλα αυτά, φταίω και απο πανω. δλδ πόσο έπρεπε να περιμένω;;;; Και δεν ειχα καμια κακή προθεση να μην τη συμπεριλάβω. Αν και τώρα που το σκεπτομαι πιο γενικά, οταν ο καθηγητής ο επόπτης, δεν μπορει να σε βοηθησει 100% και σε παραπέμπει σε βοηθούς του, αυτό δεν πρέπει να ξεκαθαρίζεται απο την αρχή της συνεργασίας;; Να σου πει "κοιταξε να δεις, σε αναλαμβάνω, αλλά, εγώ δεν εχω το χρονο να αφιερωθω, ουτε να απανταω στις αποριες σου, ουτε στα emails σου, θα απευθυνεσαι στη βοηθό μου και οτι εργασία/δημοσίευση κάνεις θα μπαίνει και αυτή."
  7. έχω κρατημένα email αν χρειαστεί να αποδειξω του λόγου του αληθές. εχω τελειώσει το μεταπτυχιακό απο τον Δεκέμβρη, περιμενα για εκτύπωση μια βιβλιογραφική πηγή απο μια βοηθό του (που ειμασταν και συμφοιτήτριες) που με ειχε οντως βοηθησει. εστειλα email στον ιδιο ζητώντας του τον τιτλο, καμια απαντηση, ρώτησα την ιδια, καμια απαντηση, την πηρα τηλέφωνο καμια απαντηση, εστειλα μηνύματα στο κινητό καμία απάντηση, περιμενα 5 μέρες και μετά το εκτύπωσα. Και τώρα κατηγορεί εμενα για αντιδεοντολογική συμπεριφορά που τους εψαχνα και δεν απαντούσαν. Και που η βοηθός του εχει συμπεριληφθεί σε 3 ποστερ μου. Οταν μου απαντησε αυτή μετά απο 6 μέρες, της ειπα οτι το εχω στειλει ηδη για εκτυπωση και δεν την συμπεριέλαβα γιατί με είχε γραμμένη! (παρεπιπτόντως πριν 3 μηνες που νοσηλευοταν ο πεθερός της στη ΜΕΘ που δουλευω, με επαιρνε σπιτι μου 15 φορές την ημερα και ακαταλληλες ωρες) για να μπαινει στη ΜΕΘ να τον βλέπει και την βοηθησα και με το παραπανω. Εξηγώ στον καθηγητή οτι η βοηθός του με έγραψε κανονικα -όπως και ο ιδιος δεν απαντησε στο email μου που ζητουσα τον τιτλο του θέματος της, οτι περιμενα 3 μηνες εναν τιτλο και ηθελα επιτελους να τελειωσω να παρω το χαρτί. Αυτός επιμενει οτι εγώ αδιαφόρησα, οτι εγώ επιτηδες δεν την συμπεριέλαβα και αλλες βλακειες. Φυσικά και δεν ειναι αντικειμενικος, μαζι της δουλευει ολη μερα. Και αντικειμενικά εγώ ποτέ δεν ζητησα άμεσα την βοηθεια της, οποτε τον επαιρνα τηλ. με πάσαρε σε αυτήν. Αναγκαστικά και εγώ για να μπορέσω να τελειώσω μιλουσα μαζι της. Πώς αλλιώς θα γινόταν;; Εχω κραητμενα ολα τα email που δεν απαντηθηκαν και ειλικρινα μολις τελειωσει αυτή η ιστορια δεν ξερω τί θα κανω θα μιλησω σε δικηγορο. Εδώ και 5 μέρες μου έχει κανει τη ζωή πατίνι.
  8. θα ρωτησω δικηγορο, δεν γινεται, ειμαι και έγκυος, μου την έχειο βαρέσει κανονικά,μεχει κανει να κλαιω μιλάμε ο ανθρωπος ειναι .....
  9. αχχχχ καμμένη και εσύ...... πόσο συμφωνώ μαζι σου!!!!!
  10. και εγώ αυτο σκέπτομαι να κανω την πάπια μέχρι να πάρω το χαρτί αλλά μετά δεν θέλω να το αφήσω έτσι. γιατί ρε γμτ δεν μπορεί να γίνει κατι;;; αυτοι ειναι οι αυθεντίες δηλαδή;; δεν αμφισβητούνται;; τί σκατά αξιολογηση γίνεται;;;
  11. Το πρόβλημα στα ΑΕΙ είναι οι καθηγητές Παρασκευάς Παρασκευόπουλος | Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009 Το υψίστης σημασίας λειτούργημα που ονομάζουμε Παιδεία μπορούμε να το περιγράψουμε, πολύ συνοπτικά, με την εξίσωση Ελληνική Παιδεία ίσον Βατοπαιδεία, όπου με τον όρο «Βατοπαιδεία» εννοούμε ότι η Παιδεία μας είναι ένα ανάλογο σκάνδαλο με εκείνο του Βατοπαιδίου και ότι για τα χάλια της Παιδείας μας υπεύθυνοι είναι (όπως και στο Βατοπαίδι), κατά κύριο λόγο, οι λειτουργοί της, δηλαδή οι καθηγητές της. Ειδικά για τα ΑΕΙ, το κακό που γίνεται από τους ίδιους τους καθηγητές είναι πολύ μεγάλο, είναι τεράστιο. Μάλιστα δε, για να το περιγράψουμε σε όλο του το μεγαλείο, χρειάζονται βιβλία ολόκληρα. Ας σταθούμε στα πλέον σημαντικά σημεία: 1 Σε κάθε γωνιά της Γης ισχύει ότι το Πανεπιστήμιο ίσον οι καθηγητές του. Στη χώρα μας περίπου το 75% των καθηγητών είναι κάτω του μετρίου, γεγονός που κατατάσσει τα Πανεπιστήμιά μας απελπιστικά κάτω του μετρίου. 2 Η πλειοψηφία των μελών ΔΕΠ έχουν τα καθηγητικά τους καθήκοντα ως πάρεργο. Η κύρια απασχόλησή τους είναι οι εξωπανεπιστημιακές δραστηριότητες, οι κλίκες, οι συντεχνίες, οι συναλλαγές, η διαπλοκή και η διαφθορά. Σε κάθε άξιο καθηγητή αντιστοιχούν τρεις ανάξιοι, διότι οι παρέες των καθηγητών προωθούν τους δικούς τους, ανεξαρτήτως προσόντων (είμαστε ΑΕΙ του βολέματος και της κλίκας). 3 Οι υποψήφιοι Πρόεδροι, Κοσμήτορες και Πρυτάνεις, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, δίνουν «γη και ύδωρ» στις κλίκες των συναδέλφων τους και στις κομματικές παρατάξεις των φοιτητών για να εκλεγούν. 4 Η ασυδοσία κυριαρχεί στα ΑΕΙ, η παρανομία σπάνια τιμωρείται, ενώ το υπουργείο Παιδείας παίζει έναν εξαιρετικά υποτονικό ρόλο. Τα κόμματα δεν μπόρεσαν ακόμα(!) να συμφωνήσουν για κοινή στρατηγική στην Παιδεία. Ολα αυτά έχουν καταρρακώσει τα ΑΕΙ μας. 5 Αν ένας καθηγητής αρχίσει να μάχεται τα κακώς κείμενα και να αγωνίζεται για το καλό της Σχολής του, τεχνηέντως απομονώνεται και εξουδετερώνεται. Κάποιοι αξιόλογοι και γενναίοι καθηγητές που το κάνουν, υφίστανται αφάνταστους διωγμούς, όπως ταπείνωση, συκοφαντία, επαγγελματική και ηθική απαξίωση, πειθαρχικές διώξεις και ο κατάλογος δεν έχει τέλος. 6 Η Παιδεία μας, για να ανακάμψει, δεν χρειάζεται μόνο νόμους και χρήματα· κυρίως χρειάζεται καθηγητές. Βέβαια, μια μεγαλύτερη οικονομική ενίσχυση από την Πολιτεία και ένας νέος νόμοπλαίσιο, που να ικανοποιεί πολλά αιτήματα, όπως π.χ. την αξιολόγηση των ΑΕΙ, την κατάργηση των καταλήψεων, τη μείωση, ακόμα και τον μηδενισμό των φοιτητών στις εκλογές των Πρυτανικών Αρχών, θα βοηθήσει τα πράγματα, αλλά δεν(!) θα λύσει το πρόβλημα, για τους ίδιους λόγους που δεν λύθηκε τα τελευταία τριάντα χρόνια. Και δεν λύθηκε (είχαμε μόνο αποτυχίες και καμία επιτυχία), διότι για κάθε χρόνο που περνούσε, αντί να βελτιωθεί, χειροτέρευε εκείνο το στοιχείο που αποτελεί το εκ των ων ουκ άνευ (sine qua non) για την αναβάθμιση κάθε πανεπιστημίου όπου Γης, που είναι η αναβάθμιση των καθηγητών του. 7 Επομένως, το υπαριθμόν ένα πρόβλημα των ΑΕΙ μας είναι οι καθηγητές. Αρα, η πολυπόθητη αναβάθμιση των ΑΕΙ μπορεί να γίνει μόνο(!) με την αναβάθμιση των καθηγητών. Αν αυτό δεν γίνει αντιληπτό και δεν γίνει πράξη, τότε κάθε νέα προσπάθεια για μια καλύτερη Παιδεία θα πέσει στο κενό, όπως έπεσαν στο κενό όλες οι προηγούμενες προσπάθειες από τη Μεταπολίτευση μέχρι σήμερα. Γι΄ αυτό πρέπει, επιτέλους, να κάνουμε κάτι προς τη σωστή κατεύθυνση για να διορθώσουμε τα πράγματα. Και αυτό που οπωσδήποτε πρέπει να κάνουμε είναι να βρούμε έναν ή περισσότερους αποτελεσματικούς τρόπους που θα «αναγκάσουν» τους καθηγητές να αναβαθμιστούν. Ενας τέτοιος αποτελεσματικός τρόπος είναι να ασκήσουμε «πίεση» στους καθηγητές κάνοντας αυστηρό κοινωνικό έλεγχο στο εκπαιδευτικό, επιστημονικό και διοικητικό τους έργο, ιδιαίτερα μέσα από τα ΜΜΕ (κάτι που έχει παραμεληθεί, προπαντός από την τηλεόραση). Αλλος δρόμος για την αναβάθμιση της Παιδείας μας, από το να αναβαθμίσουμε πρώτα και πάνω απ΄ όλα τους ίδιους τους καθηγητές της, δυστυχώς δεν υπάρχει. Ιδού λοιπόν η Ρόδος, ιδού και το πήδημα. Ο κ. Παρασκευάς Παρασκευόπουλος είναι ομότιμος καθηγητής του ΕΜΠ. http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&amp...mp;artid=255399
  12. πώς αντιμετωπίζεται;;;; αν σας πηγάινει κόντρα ή αν τελικά δεν έχετε καλή σχέση;;; κάνετε υπομονή μέχρι να πάρετε το κωλόχαρτο και μετά τί μπορεί να γίνει;; σας έχει τυχει παρομοια κατάσταση;;; μπορεί κάποιος να υποβάλλει επισημο έγγραφο στον Πρόεδρο του Πανεπιστημιου;; υπάρχει κάποια νομοθεσια περί αδιαφορίας/άσχημης συμπεριφοράς καθηγητή;;;;
  13. στην Ιατρική Αθηνών πληρώνεις για το διδακτορικο;;;; είναι τοσο δυσκολα που λετε;; ισχυει αυτο που λενε οτι αλλαξε μεχρι 5 διδακτορες οτι μπορει να αναλάβει ενας καθηγητής;;;;
  14. χαίρομαι που ειστε πάλι "on air" προβληματα με τους σερβερς υπάρχουν συχνά. στη δική μου ιστοσελίδα ο υπευθυνος του σερβερ παιρνει back up καθε εβδομαδα, έτσι δεν χανονται πολυτιμες πληροφοριες και μηνύματα.
  15. thinky

    Συνδρομο guillain barre

    Δημητρη, πώς τα παει ο μπαμπάς σου;; ειναι καλύτερα;;
×
×
  • Δημιουργία νέας...