Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 27/05/2019 in all areas

  1. 10 points
    kostasbistas

    Βιολογική Χημεία Ι

    Με αυτές τις σημειώσεις διάβασα και πέρασα το μάθημα της Βιοχημείας Ι (με 8). Οι σημειώσεις είναι από τις διαφάνειες του ικλας και η αρίθμηση των κεφαλαίων είναι αντίστοιχη προς αυτήν του Lehninger. (Aπό πέρσυ της έχω απλά τώρα βρήκα σκάνερ :P) Παρακαλώ να με συγχωρέσετε για τον κακό γραφικό χαρακτήρα και την ίσως κακή ποιότητα της σάρωσης. Ελπίζω να αποδειχθούν εξίσου βοηθητικές και για άλλους φοιτητές. Ενδείκνυται και η μελέτη των παλαιότερων θεμάτων. Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία σε όλες και όλους για να κανετε download το αρχειο πρεπει να κανετε log in στο forum ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ Ι.pdf
  2. 8 points
    Stavrog

    Βιολογική Χημεία Ι

    Πτυχιακη 22/3/2019 1. Ορμονικη ρυθμιση της βιοσυνθεσης λιπαρων οξεων. 2. Υπερπαραγωγη κετονοσωματων σε ανεξελεγκτο ΣΔ 3. Παρακυκλωμα φωσφορικων πεντοζων. Τι γνωριζετε, ρολος και σχετιζομενες παθησεις. 4. Δομη γλυκογονου και αντιδρασεις αποδομησης του. Σχετιζομενες παθησεις. 5. Τροποι αποτοξινωσης της αμμωνιας απο τον οργανισμο. (Εδω ειχε και συνεχεια η ερωτηση αλλα δεν θυμαμαι ακριβως τι ρωτουσε) Παρτε και αυτες τις σημειωσεις. Δεν ειναι τα παντα, αλλα πιστευω με αυτες και μονο περναει κανεις. Απο τις παραπανω ερωτησεις υπαρχουν οι 4/5 π.χ. Κι αν καποιος ψηνεται να συμπληρωσει καποιες ερωτησεις και να τις ανεβασει καλο θα κανει, να βοηθηθουν οι επομενοι. Καλο διαβασμα και καλη τυχη. Βιοχημεία Ι.pdf
  3. 6 points
    ARCAS

    Βιβλια για το αγροτικο

    Mε μεγάλη χαρά και τιμή, σας παραθέτω τους συνδέσμους των νέων αναθεωρημένων εκδόσεων, των βιβλίων μου, που μπορείτε να κατεβάσετε και να χρησιμοποιήσετε ελεύθερα. Σας ευχαριστώ όλους. Καλή και δημιουργική χρονιά... 1. https://drive.google.com/file/d/13NIZd7EL85MW-LGnDJvypD1auRCy8Gb4/view?fbclid=IwAR1L43xy3CoL95K6r_NpdTTeMaOSGXh8w1nzaknf6ler0YL6PWJA1yyDjUA 2. https://drive.google.com/file/d/1bTVlJsw2ELvUGn3MyPMIid5llsdTAAkE/view?fbclid=IwAR26S5OI9PC45NxaUW8ul079N0iKVpRiCtOU6oxNNgg_bZ8KFNM0giJslwk
  4. 6 points
    Και κάποιες σημειώσεις εδώ. Πιστεύω αρκούν... Καλό διάβασμα στους επόμενους! Χειρουργική ΒΠΧ.pdf
  5. 6 points
    Stavrog

    Οφθαλμολογία

    Σημειώσεις Οφθαλμολογίας με απαντημένα παλιά θέματα πτυχιακών του Γεννηματάς. Καλή τύχη στους επόμενους! Οφθαλμολογία.pdf
  6. 6 points
    Tolispasp

    Ειδικότητα στις ΗΠΑ

    Πέρασαν 4 χρόνια από τότε που ξεκίνησα να ψάχνω τα της Αμερικής σε αυτό το φόρουμ όντας 5ετής φοιτητής ιατρικής. Τώρα που τελείωσα με τα στεπς 1&2 θα ήθελα να γράψω την εμπειρία μου έτσι ώστε να βοηθηθούν κι άλλοι από αυτό το φόρουμ όπως με βοήθησε και εμένα. Εμπειρία Step 1, 2 CK, 2 CS Ήθελα με αυτό το ποστ να μοιραστώ την εμπειρία μου με τα στεπς, μια προσπάθεια που διήρκεσε συνολικά 13,5 μήνες. Φυσικά τα πάντα που γράφω για βιβλία και βίντεο είναι η αυστηρώς προσωπική μου άποψη και ο καθένας έχει τη δική του. Step 1: Διάβασμα 28/8/2017 - 29/3/2018 (7 μήνες σύνολο), Score: 250+, Εξεταστικό κέντρο Θεσσαλονίκης, Βενιζέλου 4. Πρακτικά εφάρμοσα το ZumZum Method (με ένα απλό γκουγκλάρισμα θα το βρείτε) αλλά με αντίστοιχες χρονικές τροποποιήσεις αναλόγως του πόσο καλά γνώριζα το εκάστοτε θέμα (π.χ. Μικροβιολογία ήμουν πάντα δυνατός οπότε το πήγα λίγο πιο γρήγορα, Βιοχημεία που δε θυμόμουνα χριστό από τη σχολή αφιέρωσα παραπάνω χρόνο). Αυτό που έκανα πρακτικά ήταν να διαβάσω σε περίπου μια εβδομάδα το αντίστοιχο βιβλίο του καπλαν lecture notes για το στεπ 1 μια φορά καλά. Μετά την επόμενη εβδομάδα έβλεπα τα βίντεο του κάπλαν και την 3η εβδομάδα ξανά ένα πέρασμα το βιβλίο. Συνολικά δηλαδή αφιέρωνα περίπου 3 εβδομάδες give or take για κάθε θέμα (micro&immuno, pathology, biochemistry, anatomy κλπ) και στη συνέχεια διάβαζα τα αντίστοιχα κεφάλαια από το First Aid. Σχετικά με τα βίντεο, συνιστώ να δείτε μόνο του θέματος στο οποίο πιστεύετε ότι είστε αδύναμοι. Εγώ είδα της ανατομίας και της βιοχημείας και θεωρώ ότι με βοήθησαν (της ανατομίας λίγο, της βιοχημείας ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ). Για την ανατομία διάβασα επίσης το clinical neuroanatomy made ridiculously simple αλλά ήταν πολύ βασικό, δε χρειάζεται πιστεύω. Τα βίντεο micro&immuno είναι εντελώς χάσιμο χρόνου γιατί η καθηγήτρια απλά κάνει ανάγνωση το βιβλίο, απλά μπορείτε να ξαναδιαβάσετε το βιβλίο με το πάσο σας, ιδίως αν ζορίζεστε να μπείτε στους ρυθμούς του βίντεο όπως εγώ. Αντί για βίντεο μικροβιολογίας τη 2η εβδομάδα διάβασα το Microbiology made ridiculously simple, συμπαθητικό βιβλίο και με καλές συνόψεις αλλά δε νομίζω ότι είναι απολύτως απαραίτητο. Τα βίντεο της φυσιολογίας δεν τα είδα γιατί άκουσα ότι ο καθηγητής λέει ένα σωρό φανφάρες οπότε στη 2η εβδομάδα της φυσιολογίας διάβασα το βιβλίο BRS physiology. Όχι απολύτως απαραίτητο, αλλά δεν ήταν και κακό. Φαρμακολογία τα βίντεο ενός γάλλου ξανθού καθηγητή είναι αφάνταστα χρήσιμα, ο τύπος είναι κορυφή αλλά δυστυχώς δεν έκανε όλα τα κεφάλαια αυτός. Pathology δεν είδα τα βίντεο ούτε διάβασα το βιβλίο του Κάπλαν. Αυτό που έκανα ήταν να διαβάσω 2 φορές το Pathoma (καλή βάση αλλά δε νομίζω ότι αρκεί μόνο του) και 1 φορά το Rapid Review Pathology (εκτενέστατο, πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο, αλλά ξεπερνάει το επίπεδο του στεπ 1, δε χρειάζονται όλα αυτά). Behavioral επίσης δεν είδα τα βίντεο γιατί βγάζω εξανθήματα με το συγκεκριμένο θέμα οπότε είδα μόνο τα βίντεο της στατιστικής (καλά) και μετά συνέχισα με το βιβλίο του καπλαν. Στη συνέχεια αφού τελείωσα το τριβδόμαδο + First Aid για κάθε θέμα, διάβασα μια φορά όλο το First Aid και ύστερα ξεκίνησα τις question banks. Έκανα μια φορά την τράπεζα του Καπλαν που είχε πολλές πληροφορίες αλλά δε θεωρώ ότι ήταν τόσο κοντά στο πνεύμα της εξετάσης, πιο κοντά στο πνεύμα των βιβλίων. Στη συνέχεια έκανα τη UWorld, η οποία είναι απείρως πιο χρήσιμη και έμοιαζε πολύ περισσότερο με την κανονική εξέταση. Μια φορά όλες τις ερωτήσεις και μετά ξανά όλες τις λάθος, κρατώντας πάντα σημειώσεις και προσθέτοντάς τες στο αντίστοιχο κεφάλαιο του First Aid. Αφού τελείωσα με τις τράπεζες ξαναδιάβασα άλλη μια το FA και πήγα να δώσω. Στην εξέταση έκανα τα 7 blocks 2-1-1-1-1-1 με ολιγόλεπτα διαλείμματα (7-8 λεπτά) στο ενδιάμεσο. Από φαγητό εγώ δεν έχω ιδιαίτερες ανάγκες, έφαγα 1 τοστ και 2 μπάρες δημητριακών στο σύνολο γιατί ήθελα να είμαι ελαφρύς. Μην κάνετε ηρωισμούς του τύπου "θα κάνω 3-4 μπλοκ συνεχόμενα για να φεύγουν" αν δεν είστε 100% σίγουροι γι'αυτό, εγώ π.χ. έκανα συχνά διαλείμματα γιατί είχε πολύ υψηλή φωτεινότητα ο υπολογιστής (στο σπίτι μου το έχω στο 0) και πονούσαν τα μάτια μου (στο στεπ 2 ζήτησα να μειώσουν τη φωτεινότητα χαχαχα). Οι άνθρωποι ήταν ευγενέστατοι και συνεννοήσιμοι. Αν μου ζητούσατε να συνοψίσω το διάβασμα του στεπ 1, θα σας έλεγα ότι First Aid + UWorld = ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ. Απλά ξεκινάμε από τον Κάπλαν γιατί τα έχει όλα μέσα, έτσι ώστε να κλείσουμε τυχόν κενά από τη σχολή. Step 2 CK: Διάβασμα: 16/4/2018 - 13/9/2018 (5 μήνες σύνολο), Score: 260+, Εξεταστικό κέντρο Θεσσαλονίκης, Βενιζέλου 4. Έκανα 2 εβδομάδες κενό ανάμεσα στα στεπς 1 και 2 (Πάσχα γαρ). Στο CK τα πράγματα ήταν πιο εύκολα για μένα επειδή πάντα προτιμούσα τα κλινικά από τις βασικές επιστήμες. Στο στεπ 2 δεν είδα κανένα βίντεο, απλά διάβαζα πάλι σε 3-4 εβδομάδες τα βιβλία του Καπλαν για το εκάστοτε θέμα. Για το internal medicine, αντί για 3 φορές κάπλαν διάβασα τις 2 και 1 φορά το Master the Boards αλλά το βρήκα αρκετά παρωχημένο και με παλιές πληροφορίες, δεν το συνιστώ. Επίσης το First Aid για το στεπ 2 CK ήταν πολύ λιγότερο χρήσιμο και λιγότερο απαραίτητο. Για το στεπ 2 έκανα 2 φορές όλη την τράπεζα θεμάτων UWorld και μετά μια φορά μόνο τα λάθη. Πιστεύω ακράδαντα ότι το πιο σημαντικό που μπορείτε να κάνετε για το στεπ 2 είναι η UWorld, μακράν το πιο χρήσιμο και σχετικό με την εξέταση. Επίσης προς το τέλος έκανα μερικά ΝΒΜΕ για να δω που βρίσκομαι αλλά οι ερωτήσεις ιδίως των παλαιότερων ήταν παλιές και δεν είχαν καλή προγνωστική αξία για μένα, μου έβγαζαν βαθμολογίες πολύ πιο κάτω από αυτό που πήρα (και μου ρήμαξαν το ηθικό ως αποτέλεσμα). Τα πιο πρόσφατα ήταν πιο κοντά στις προβλέψεις τους. 5-6 ερωτήσεις στην εξέταση (σταγόνα στον ωκεανό βέβαια) ήταν αυτούσιες από τα ΝΒΜΕ. Στην εξέταση έκανα τα μπλοκς 2-2-1-1-1-1 με την ίδια διάρκεια διαλειμμάτων και το ίδιο ελαφρύ γεύμα. Η εξέταση ήταν πολύ καλύτερη γιατί εδώ ήταν πιο στάνταρ πράγματα και όχι σαν το στεπ 1 όπου έπρεπε να ξέρεις το κάθε γονίδιο και το κάθε βιοχημικό μονοπάτι, γι'αυτό μου ανέβηκε και το ηθικό. Φυσικά και δε θα τα ξέρετε όλα αλλά είναι πολύ πιο εύκολο να κάνεις ένα reasonable educated guess σε ένα κλινικό σενάριο με μια πάθηση που γνωρίζεις παρά σε μια ερώτηση για γονίδια. Η σύνοψη μου για το στεπ 2 CK απλοποιείται στο UWorld = ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ. Step 2 CS: Διάβασμα 14/9/2018 - 13/10/2018 (1 μήνας σύνολο). Score: Pass on 1st attempt, Εξεταστικό Κέντρο: Σικάγο (γιατί έχω φαμίλια εκεί). Δεν άφησα καθόλου κενό ανάμεσα στα στεπς 2CS και CK γιατί είπα ότι αν χαλαρώσω τώρα θα σβήσει το μηχάνημα και δε θα μπορέσω να τα ξαναπιάσω μετά. Η θεωρία του CS είναι λίγη, κάτι ψιλά στο First Aid για το Step 2 CS (χρήσιμο, να το έχετε) και κάποιες σημειώσεις ονλαιν σχετικά με τη φυσική εξέταση και τις διαφορικές διαγνώσεις. Θα τις βρείτε με ένα απλό γκουγκλάρισμα, είναι πολύ διαδεδομένες. Όλα αυτά διαρκούν καμιά 10αριά μέρες. ΤΟ ΠΑΝ ΣΤΟ CS ΕΙΝΑΙ Ο STUDY PARTNER. Βρείτε έναν εθελοντή φίλο-μάνα-έτερον ήμισυ κλπ και πλακωθείτε στην εξάσκηση. Κρατάτε πάντα χρόνο γιατί είναι σημαντικό να αποκτήσετε αίσθηση του χρόνου για την εξέταση. Χρειάζεται καλό αλλά στοχευμένο ιστορικό και καλό κλείσιμο με τους ασθενείς (διαγνωστική προσέγγιση, συμβουλές, εξετάσεις προληπτικής ιατρικής κλπ), συνήθως το κομμάτι που "θυσιάζεται" χρονικά είναι αυτό της φυσικής εξέτασης (για τα μάτια του κόσμου, ιδίως η ακρόαση καρδιάς, πνευμόνων αν το περιστατικό δεν είναι καρδιοαναπνευστικό - εννοείται πως και η εξέταση πρέπει να είναι πάρα πολύ στοχευμένη γιατί απλούστατα δε σας φτάνει ο χρόνος για πλήρη φυσική εξέταση). Αφού τελειώνετε το περιστατικό με τον study partner, έχετε υπολογιστή έτοιμο και βρείτε ένα patient note simulator (υπάρχουν πολλά στο ίντερνετ) για να γράψετε το note σας σε 10 λεπτά χρόνο. Στο εξεταστικό κέντρο όλοι είναι ευγενέστατοι και θα σας τα κάνουν ταλιράκια σχετικά με τη διαδικασία και τον εξοπλισμό. Έχει και ελαφρύ γεύμα, τα περιστατικά είναι 3-3-3-3 με 3 διαλείμματα κοινά για όλους. Ευτυχώς δεν είχα rude ή non-compliant ασθενή. Είχα 2 παιδιατρικά περιστατικά τα οποία είναι τέλεια γιατί δεν υπάρχει παιδί φυσικά στην αίθουσα, είναι μόνο ο γονιός που σας λέει ότι το παιδί "παίζει στο διάδρομο αλλά μιλήστε σε μένα πρώτα" οπότε δε χρειάζεται να κάνεις καθόλου φυσική εξέταση και έχεις περισσότερο χρόνο διαθέσιμο. Δεν μου έπεσε case με τηλέφωνο. Στο πρώτο case δε μου έφτασε ο χρόνος για να κάνω σωστό κλείσιμο οπότε πανικοβλήθηκα. ΜΗΝ ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΛΕΣΤΕ αν τα σκατώσετε σε ένα περιστατικό. Έχετε άλλα 11. Βαθιά ανάσα και συνεχίζουμε στο επόμενο σα να μη συνέβη τίποτα. Κάποιοι ηθοποιοί-ασθενείς δεν είναι οσκαρικού βεληνεκούς οπότε κρατηθείτε λίγο να μη γελάσετε! Συνιστώ ανεπιφύλακτα το όμορφο Σικάγο για χαλάρωση και βολτάρες στη λίμνη και στη Michigan Avenue μετά την εξέταση! Ελπίζω να βοήθησα έστω και 1 άτομο με όλη αυτή τη λογοδιάρροια. Ευελπιστώ αν επιζήσω από τη γραφειοκρατεία να καταφέρω να κάνω match κάπου τον Μάρτιο του 2020. Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία!
  7. 5 points
    kostasbistas

    Φαρμακολογία Ι

    Με αυτές τις σημειώσεις πέρασα το μάθημα της Φαρμακολογίας Ι με 7. Ό,τι δεν περιέχεται εδώ, δηλαδή Φαρμακοδυναμική, Φαρμακοεπαγρύπνιση, Οπιοειδή, Αντιφλεγμονώδη, Αναλγητικά και Αντιπυρετικά είναι επειδή τα διάβασα από διαφάνειες και Harvey. Οι παραπάνω σημειώσεις είναι βασισμένες σε διαλέξεις, διαφάνειες, Goodman και Harvey. Καλή επιτυχία σε όλους και όλες. Επιτρέψτε μου μόνο παρακαλώ να συμπληρώσω και αυτό. Ανεβάζω ό,τι υλικό μπορεί να έχω εδώ, δημόσια, διαθέσιμο για όλους και όλες χωρίς κανέναν περιορισμό. Αντίληψή μου είναι ότι εφόσον το χρησιμοποίησα εγώ και με βοήθησε, μπορεί να βοηθήσει και άλλους. Για τον λόγο αυτό θα ήθελα να θερμοπαρακαλέσω, κάποιους συγκεκριμένους συναδέλφους, θα καταλάβουν ποιοι είναι, όταν κατεβάζετε και διαμοιράζετε αυτό το υλικό, να μην κοτσάρετε την υπογραφή σας από κάτω για να εξυπηρετηθείτε. Επαναλαμβάνω, το υλικό είναι διαθέσιμο για όλους όσους το χρειάζονται και για αυτό ανεβαίνει εδώ, και ας μείνει έτσι. φαρμακολογια ι.pdf
  8. 5 points
    Ηρθε σημερα το συστημενο 17 μερες μετα το ΦΕΚ και χωρις να εχω δει αποφαση στη διαυγεια. 20 μερες να το παραλαβω απο τα ΕΛΤΑ. αντε και στους υπολοιπους και ΚΑΛΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ!!!
  9. 5 points
    Πτυχιακές εξετάσεις Ιανουάριος 2020 Οι ίδιες ερωτήσεις με την πτυχιακή 05/07/2019. Επισυνάπτω αρχείο σημειώσεων με τα θέματα που ανακυκλώνονται περισσότερο τα τελευταία χρόνια (ως SOS) και με κάποια παλαιότερα θέματα. Θεωρώ πως αυτό το αρχείο υπερκαλύπτει. βιοχημεία ΙΙ πτυχιακές.pdf
  10. 5 points
    Βασικά, σε συνομιλία που είχα μετά με συνάδελφο από την επιτροπή τη δική μας, συνεννοηθήκαμε πως πρέπει να μην εφησυχάζουμε,να συγκαλέσουμε συνέλευση επί πτυχίω στη σχολή,από Σεπτέμβρη-Οκτώβρη και να επιμείνουμε κάθε τόσο (δλδ το φθινόπωρο) σε μία συνάντηση μαζί του. Οπωσδήποτε, να υποβάλλουμε γραπτώς το φθινόπωρο στο μέιλ του τις προτάσεις μας ώστε να τα έχει μπροστά του όλα σε συσκέψεις όπου θα συμμετέχει στη συνέχεια. Ηδη του έχουν παραδώσει σήμερα οι συναδέλφισσες το πρωί τα κείμενα που πριν ένα μήνα η συνάδελφος Μαρία Σ.(@Isolde) έστειλε στο μέιλ της κας Κεραμέως ζητώντας την επομένη των ευρωεκλογών συνάντηση μάταια και ήδη,του έχουν παραδώσει τυπωμένο το αίτημα για συνάντηση που στείλαμε σε μέιλ την προηγούμενη βδομάδα μετά από καθοδήγηση συνεργάτιδας του κου Διγαλάκη σε εσωτερικό τηλέφωνο και κατόπιν υποδείξεως του κου Καψιώχα που απαντά πάντα στα τηλέφωνα του προσωπικού γραφείου Κεραμέως. Τέλος πάντων... το θέμα δεν είναι επείγον όπως φαίνεται να συντηρείται στα ΜΜΕ ή έτσι θέλουν να το παρουσιάζουν,ως μη επείγον... **Του ανέφερα στη συνομιλία μας και μηνύματα απειλών απόπειρας αυτοχειρίας που είχα δεχθεί το φθινόπωρο του '14 από φοιτητή Νομικής ο οποίος τελικά πήρε πτυχίο αλλά είχε αγχωθεί το διάστημα που ο ΛΟβέρδος έκανε καψώνια με τις ζωές των άλλων! Εδειξε περισσό ενδιαφέρον και γενικά, μου άφησε καλή εντύπωση η μακριά συνομιλία μας.Ιδωμεν....κι εδώ είμαστε!!!
  11. 5 points
    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Σας μεταφέρω την τηλεφωνική συνομιλία που είχα,πριν μία ώρα,με το συνεργάτη του κου Διγαλάκη,τον κύριο Γιάκα,στο Υπουργείο. Οι συναδέλφισσες μας δεν έχουν ακόμη βγάλει τη δική τους ενημέρωση στο group των διαγραφών του fb αλλά τελικά,αποσαφηνίστηκαν κάποια πράγματα που,το πρωί,τα παιδιά στο τηλέφωνο,παρεξήγησαν ενδεχομένως...Ετσι,έκανα edit στην προηγούμενη πληροφόρηση που είχα μέσω εκείνων και την οποία μετέφερα εδώ βιαστικά δλδ πριν μιλήσω μαζί του. Από την ανάρτηση μου στο group των διαγραφών στο fb πριν από λίγο,επικολλώ. M. G. · 12 λεπτά Συνάδελφοι και συναδέλφισσες,μόλις μίλησα με κο Γιάκα,συνεργάτη του κου Διγαλάκη. Οι συναδέλφισσες που μετέβησαν σήμερα στο Υπουργείο μίλησαν αυτοπροσώπως μαζί του και θα βγάλουν τη δική τους ενημέρωση αργότερα. Σας μεταφέρω τη δική μου μαρτυρία κι αίσθηση από την τηλεφωνική συνδιάλεξη. Αφού ο άνθρωπος με άκουσε για πάνω από 10-15 λεπτά να του μεταφέρω τις προσωπικές μας αγωνίες,τα όσα περάσαμε το προηγούμενο διάστημα,το αδόκιμο του όρου "αιώνιοι" που συντηρείται κακώς για σπέκουλα,τις ιδιομορφίες κάθε σχολής και τμήματος,την αδυναμία ν'αποδείξει κανείς είτε πως εργάζεται,είτε πως ασθενεί αφού υπάρχουν προβλήματα υγείας-σωματικής και ψυχικής-που δεν αποσαφηνίζονται πάντα ή δεν παρουσιάζουν σταθερότητα και χρονιότητα,τις ανατροπές της ζωής κάποιου,τα οικογενειακά προβλήματα,τη διαμόρφωση ενός πλαισίου ζωής με βάση το δεδομένο της ελεύθερης διάρκειας σπουδών μέχρι σήμερα κλπ,τους διδάσκοντες καθηγητές που αντιμετωπίζουν με εμπάθεια παλιούς φοιτητές ή έχουν υπερβολικές απαιτήσεις σε εξετάσεις ενώ οι ίδιοι Δεν αξιολογούνται ποτέ, αφού δεν κοστίζουμε στο μέσο έλληνα πολίτη, αφού οι αξιολογήσεις δεν περιλαμβάνουν εμάς κι εφόσον του ανέπτυξα ήδη υπάρχοντες τρόπους εκκαθάρισης μητρώων που δεν εφαρμόζονται ακριβώς (π.χ. η μη εγγραφή σε δύο συνεχόμενα εξάμηνα ή η μη καθολική εφαρμογή δήλωσης συνέχισης σπουδών) ή ακόμη, η πρόταση για Ν έτη ως παράδειγμα μεταβατικού σταδίου στην έσχατη περίπτωση... **Με διαβεβαίωσε και με κάλεσε να μεταφέρω σε όλους τους αγχωμένους συναδέλφους και συναδέλφισσες πως ΔΕ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΜΕΣΑ, πως ο νέος νόμος-πλαίσιο θ'αργήσει κάπως (μέχρι Χριστούγεννα ίσως),πως ΔΕΝ έχουν καταλήξει σε κανένα μεταβατικό στάδιο ακόμη (ούτε 2 έτη όπως αναφέρθηκε Ενδεικτικά στη συζήτηση με τις συναδέλφισσες μας!!!),ούτε σε κανέναν απολύτως τρόπο εκδήλωσης ενδιαφέροντος σπουδών και πως ο κύριος στόχος είναι το κάθε Ιδρυμα να ρυθμίζει με επάρκεια και σοβαρότητα τα του οίκου του. Ακούει τα πάντα για το θέμα και μου ζήτησε να του στείλουμε τις προτάσεις μας (ως επιτροπή των επί πτυχίω Ιατρικής) στο προσωπικό του μέιλ.Με καθησύχασε πως θα καθορισθεί η συνάντηση που προετοιμάσαμε αλλά σε άλλο χρόνο,από Σεπτέμβρη-Οκτώβρη γιατί αυτή τη στιγμή,τους απασχολεί η διαχείριση του πανεπιστημιακού ασύλου κι όχι οι αλλαγές στην Τριτοβάθμια. Επίσης,μου ζήτησε επιτακτικά να μεταφέρω Να ΜΗ δίνουμε σημασία σε δημοσιεύματα οποιωνδήποτε εφημερίδων!!! Αυτά από τη δική μου τηλεφωνική συνομιλία με κο Γιάκα,συνεργάτη κου Διγαλάκη.
  12. 5 points
    Ανεβάζω το πρωινό βίντεο της εκπομπής του Αντ1 με τη συνέντευξη της Υπουργού Παιδείας κατά την οποία αναφέρθηκε στο υπάρχον καθεστώς υπέρβασης των ορίων φοίτησης κι αποδείχθηκε περισσότερο διευκρινιστική. Δε συστήνω ενθουσιασμό και πανηγυρισμούς αν δεν υπάρξει συγκεκριμένο νομοθετικό πλαίσιο που θα κατατεθεί, όποτε κατατεθεί αυτό, γιατί δεν εμπιστεύομαι τη συγκεκριμένη πολιτική και τα πρόσωπα που την εκφράζουν. Ομως, αποτελεί αναμφισβήτητα καλό νέο για να παύσουν κάποιοι/κάποιες ν'ανησυχούν και να επικεντρωθούν στη ζωή και τη μελέτη τους. Ωστόσο, "πίσω έχει η αχλάδα την ουρά" --"όποιος έχει καεί στο χυλό, φυσά και το γιαούρτι" και...καλά θα κάνει!!! Στο γκρούπ στο fb όπου 'ανέβηκε' το βίντεο και στις δημοσιεύσεις που ακολούθησαν, γίνεται εξαιρετική συζήτηση μεταξύ συναδέλφων. Κάποιος συνάδελφος, χωρίς να μας εξηγήσει λεπτομέρειες και θεωρώντας 'κουτσομπολιό' την αποσαφήνιση των γραφομένων του, πρότεινε "να ευχαριστήσουμε προσωπικά τον ευρωβουλευτή της ΝΔ Στέλιο Κυμπουρόπουλο για την παρέμβαση του off the record για το θέμα των ορίων φοίτησης η οποία κρίθηκε καθοριστικής σημασίας από το αποτέλεσμα της" !!! Να μου επιτραπεί να γράψω πως...τα πράγματα ήταν ήδη τακτοποιημένα, χωρίς αναμοχλεύσεις ή εκπλήξεις απ'την προηγούμενη κυβέρνηση μέχρι που...άλλαξε η κυβέρνηση και θέλησε να μεταβάλλει τους όρους του παιγνιδιού προς το χειρότερο.Αν το μετάνιωσε ή μέτρησε το πολιτικό κόστος ή αν οι καλοπροαίρετες παρεμβάσεις τρίτων επέδρασαν θετικά, δεν το γνωρίζουμε για να το αξιολογήσουμε. Ξέρουμε πως είχαμε κάτι καλό...επιχείρησαν να το 'χαλάσουν' για σπέκουλα και μετά, προσέφεραν κάτι λιγότερο κακό από το χείριστο που πρότειναν ως "σωτήρες και δίκαιοι" άνθρωποι που θέλουν να πιστέψουμε πως είναι. Τα νέα παιδιά, όμως,πρέπει κι εκείνα να προστατευθούν απ'τους αστάθμητους παράγοντες που ενδεχομένως ανατρέψουν τη ζωή και τις σπουδές τους κι ως προς αυτά τα νέα παιδιά, η οποιαδήποτε προβλεπόμενη ρύθμιση με τις εξαιρέσεις της θα παραμένει άδικη και σκληρή. Αναμένουμε τις συγκεκριμένες διατάξεις στο νέο πλαίσιο. https://www.antenna.gr/watch/1302945/niki-kerameos-kalokairi-mazi-16-07-2019?fbclid=IwAR0k0ZyRiArx4QKlyQQHXajkkTm_LGvFuXPedZIa7_cNUny3jVv6OROSQb0 16 ΙΟΥΛΙΟΥ 2019-"ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΑΖΙ'-ΑΝΤ1.
  13. 5 points
    Stavrog

    Δερματολογία

    Σημειώσεις με παλιά θέματα από Συγγρό, πρώτα καποια ΣΟΣ για τις ερωτήσεις ανάπτυξης και πίσω πίσω κάποια πολλαπλής. Καλό διάβασμα και καλή τύχη! Δερματολογία.pdf
  14. 5 points
    Με αυτές τις σημειώσεις διάβασα και πέρασα το μάθημα της φυσιολογιας χειμερινου για το νέο πρόγραμμα σπουδών ιδιαίτερα άνετα. Οι σημειώσεις είναι από διαλέξεις, τις διαφάνειες και και απο τα συγγράμματα Costanzo και Ganong Παρακαλώ να με συγχωρέσετε για τον κακό γραφικό χαρακτήρα και την ίσως κακή ποιότητα της σάρωσης. Ελπίζω να αποδειχθούν εξίσου βοηθητικές και για άλλους φοιτητές. Ενδείκνυται και η μελέτη των παλαιότερων θεμάτων. Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία σε όλες και όλους για να κανετε download το αρχειο πρεπει να κανετε log in στο forum ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ.pdf
  15. 5 points
    Πτυχιακη 05.04.2019 1. Περιγραφη του βιοχημικου μονοπατιου των ΜΑΡ κινασων. 2. Βηματα συνθεσης θυρεοειδικων ορμονων οπου επιδρα η TSH. Ποια απο αυτα τα βηματα διαμεσολαβουνται απο την θυρεοειδικη υπεροξειδαση. 3. Τρεις βιοχημικοι μηχανισμοι, μεσω των οποιων προκαλουνται οι χρονιες επιπλοκες του Σακχαρωδους Διαβητη. 4. Περιγραψτε συνοπτικα τα βηματα της μεταγραφης στους ευκαρυωτικους οργανισμους. 5. Ορμονες ρυθμισης ηλεκτρολυτων (Να, Κ). 6. Μου διαφευγει αυτη τη στιγμη, αλλα ηταν απο τα παλια. Και μερικες σημειωσεις εδω με μαζεμενα απαντημενα θεματα. Ειναι αρκετες πιστευω για να περασετε το μαθημα στις πτυχιακες. Καλο διαβασμα και καλη τυχη! Βιοχημεία ΙΙ.pdf
  16. 4 points
    Κατατέθηκε σχέδιο νόμου (σελίδα 54), το οποίο περιλαμβάνει και το ακόλουθο άρθρο: Επί του άρθρου 25 Με την παρούσα διάταξη ρυθμίζεται το θέμα της απαλλαγής από την εκπλήρωση της υποχρεωτικής υπηρεσίας υπαίθρου των ιατρών που έχουν εγγραφεί στο Α΄ έτος Ιατρικών Σχολών της ημεδαπής και αλλοδαπής μέχρι και το ακαδημαϊκό έτος 2005-2006. Η συγκεκριμένη ρύθμιση καθίσταται επιβεβλημένη, καθώς το δημόσιο σύστημα υγείας εμφανίζει προβλήματα υποστελέχωσης και χρειάζεται άμεση ενίσχυση με ειδικευμένους ιατρούς. Η αναγκαιότητα αυτή προκύπτει εξαιτίας, τόσο των προηγούμενων δημοσιονομικών περιορισμών, όσο και των έκτακτων αναγκών λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Σχέδιο νόμου Υ.Υ..pdf
  17. 4 points
  18. 4 points
    Ανεξάρτητα από το πώς προσμετράται ο θάνατος του Κρεμαστινού, κατά βάση πρόκειται για άσκηση συνδικαλιστικής δράσης νοσηλευτών, παραϊατρικού και τεχνικού προσωπικού με λίγο από ιδεολογική εμπάθεια εναντίον των γιατρών, οπότε κανένας δε θα έπρεπε να εκπλήσσεται. Όσο για τους «ήρωες της καραντίνας», ξεκινά η αποτίμηση της ανταμοιβής του κράτους με την παροχή εργασιακής ασφάλειας σε εκείνους που προσέφεραν : οι επικουρικοί μονιμοποιούνται χωρίς διαγωνισμούς και προκηρύξεις θέσεων. Όπου επικουρικοί, νοσηλευτές μόνο επικουρικοί. Κατά τα λοιπά για τους γιατρούς που κλήθηκαν να προσφέροτν εν μέσω πανδημίας, ως συνήθως στυμμένη λεμονόκουπα, το Υπουργείο επιφύλαξε συμβάσεις ορισμένου χρόνου. Και μετά εμείς έχουμε να τσακωνόμαστε μεταξύ μας ποιός τυχόν πήρε τη σειρά του άλλου στην σειρά της ανεργίας... Δυστυχώς η έννοια της διχόνοιας αναμεταξύ των γιατρών έχει και θεσμική προέλευση: το σύστημα είναι στημένο με τρόπο που να διασπά τους γιατρούς για να μην έχουν ενιαία φωνή και διεκδικήσεις. Κάτι που το έχουν αντιληφθεί άλλοι κλάδοι και το αντιμάχονται με κάθε τρόπο. Κι αφού μιλάμε για την ΠΟΕΔΗΝ και για το ποιούς εκπροσωπεί έναντι ποιών https://www.poedhn.gr/deltia-typoy/item/5167-tin-pempti-1452020-11pm-15mm-panelladiki-stasi-ergasias- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --12-to-mesimeri-sygkentrosi- ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --ypourgeio-ygeias- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --tin-attiki- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --stis-ype- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --tin-perifereia- ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --ston-diaxorismo-tou-nosileftikoy-prosopikoy-se-kladous «Το Υπουργείο Υγείας προωθεί διάταξη με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου σύστασης δύο κλάδων Νοσηλευτικού Προσωπικού. Ο ένας κλάδος θα περιλαμβάνει τους ΠΕ και ΤΕ Νοσηλευτές και ο δεύτερος κλάδος τους ΔΕ βοηθούς Νοσηλευτές. Το Υπουργείο Υγείας δεν μπήκε στον κόπο να καλέσει την ΠΟΕΔΗΝ για να συζητήσουμε τη διαχρονική θέση μας που είναι ενιαίος κλάδος Νοσηλευτικού Προσωπικού ΠΕ-ΤΕ-ΔΕ με έκδοση Υπουργικών Αποφάσεων που θα προβλέπουν διακριτό καθηκοντολόγιο και κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων της κάθε κατηγορίας. Κάλεσε σε απανωτές συσκέψεις συνδικαλιστικού φορείς που έχουν μέλη ένα μικρό αριθμό νοσηλευτικού προσωπικού και όχι την ΠΟΕΔΗΝ που έχει μέλη το σύνολο του νοσηλευτικού προσωπικού. Οι εν λόγω συνδικαλιστικοί φορείς δεν αναγνωρίζονται από την ΑΔΕΔΥ. Επισημαίνουμε στον Υπουργό Υγείας ότι πλειάδα Νοσηλευτών και Βοηθών Νοσηλευτών είναι εκλεγμένα μέλη στις Διοικήσεις της ΠΟΕΔΗΝ και των Πρωτοβάθμιων Σωματείων. Η ΠΟΕΔΗΝ δεν επιδιώκει να καταργήσει τις εκπαιδευτικές βαθμίδες στο Νοσηλευτικό Προσωπικό. Πρέπει όμως η Κυβέρνηση να αναγνωρίσει έμπρακτα με τη σύσταση ενιαίου κλάδου, την τεράστια προσπάθεια που γίνεται από το λιγοστό Νοσηλευτικό προσωπικό σε συνθήκες εργασιακής εξουθένωσης και με αλλότρια καθήκοντα να προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες υγείας. Πολλές βάρδιες Νοσοκομείων αποτελούνται μόνο από ΔΕ βοηθούς Νοσηλευτές. Κάνουν όλες τις Νοσηλευτικές πράξεις για να μη θέσουν σε κίνδυνο τους ασθενείς. Η ψήφιση των ξεχωριστών κλάδων θα διαταράξει τη λειτουργία των Νοσοκομείων εμφανίζοντας έντονα προβλήματα στις σχέσεις μεταξύ των συναδέλφων Νοσηλευτών και βοηθών Νοσηλευτών. Η Κυβέρνηση έχει τη δυνατότητα να οριοθετήσει σαφώς τα καθήκοντα και τα επαγγελματικά δικαιώματα μέσα στον ενιαίο κλάδο. Καλούμε το Υπουργείο Υγείας να μην προχωρήσει την εν λόγω διάταξη που θα διχάσει το Νοσηλευτικό Προσωπικό χωρίς κανένα ουσιαστικό λόγο. Οι ξεχωριστοί κλάδοι θα είναι κορύφωση της αδικίας.» Τους παραδέχομαι όμως. Κάνουν αυτό που δεν κάνουν οι δικοί μας συνδικαλιστές.
  19. 4 points
    Μιλάς; Γουστάρεις που έχεις επιτεθεί σε πλήθος ανθρώπων εδώ μέσα και μιλάς; εσύ; Σοβαρά; Εσύ; χαχαχα Κάνεις αυτό που εγώ δεν έχω κάνει να μπαίνω σε φόρουμ με το οποίο δεν έχω σχέση και τσακώνεσαι δεξια αριστερά να σου πω αυτό πώς λέγεται; Δε θα κάνω αυτό που έκανες να χρησιμοποιήσω την ασθένεια ως όπλο για στιγματισμό. Δε μάς κάνεις και καμία χάρη να το παίζεις άγιος. Είναι αργά γα σένα, έχεις δώσει τις συστάσεις σου.
  20. 4 points
    Τελικά, ήρθαν και οι ακρίδες στο θεσσαλικό κάμπο κι αλλού....΄
  21. 4 points
    Βοήθημα με τις σημαντικότερες πληροφορίες, με κλινικό προσανατολισμό (σύμφωνα με τα πρωτόκολλα της κλινικής), με βάση το βιβλίο του Καφετζή που έως πρότινος (2019) εθεωρούντο επαρκές για την κλινική. Με βάση αυτά, με μια καλή παρουσία στην κλινική, και με έναν καλό εξεταστή, ένας άριστος βαθμός μπορεί να επιτευχθεί. Να προσθέσω ότι λείπουν τα αναπτυξιακά στάδια γιατί καλύπτει ο πίνακας από τον Καφετζή. Bonus τα πολλαπλής. Καλές επιτυχίες. PEDIATRICS Αγλαΐα.pdf παιδιατρικη.doc
  22. 4 points
    Sine Nomine

    Καρδιολογία

    Οδηγός για εξετάσεις καρδιολογίας Αττικού! Βαλβιδοπάθειες και συγγενείς καρδιοπάθειες από το κόκκινο βιβλίο του Αττικού..όσο αφορά τα 2 αυτά κεφάλαια γνώμη μου είναι να ανοίξεις σε ότι αφορά την παθοφυσιολογία, κυρίως των βαλβιδοπαθειών, τον Τούσουλη γιατί είναι πιο επεξηγηματικός! Όσο αφορά τα υπόλοιπα διάβασε από επείγουσα καρδιολογία(χρησιμότατο και για αγροτικό) το παίρνεις από το επιλογής επείγουσα καρδιολογία! Τα πάντα σε θεραπείες κι αλγόριθμους αντιμετώπισης ! Επίσης φάρμακα κυρίως αντιαιμοπεταλιακά/αντιπηκτικά, αντιλιπιδαιμικά, αντιαρρυθμικά, αντιυπερτασικά!! Οπωσδήποτε παλιά θέματα πέφτουν συνέχεια και αν τα διαβάσεις όλα πας για βαθμό πολύ καλό! Όσο αφορά ΗΚΓ εγώ διάβασα από ένα ξένο(ECG the only book you will ever need) αλλά γενικότερα απ' όπου σε βολεύει, τώρα να μην απαντήσεις και σωστά δεν μετράει ιδιαίτερα εώς καθόλου κυρίως τι θα πεις στα υπόλοιπα! Ενδεικτικά κάποια παλιά θέματα συγκεντρωμένα! Θέματα Καρδιολογίας Αττικό.docx
  23. 4 points
    Από την ανάρτηση μου πριν λίγα λεπτά στο group των διαγραφών του fb. M. G. M. 1 λεπτό Ενημέρωση για το ραντεβού στο Υπουργείο. Σήμερα, μετά από νέα τηλεφωνική επικοινωνία με το σύμβουλο του υφυπουργού Παιδείας για θέματα Ανώτατης, διαπιστώθηκε πως δεν υπάρχει πλέον καμία αναγκαιότητα για συνάντηση επί πτυχίω φοιτητών μαζί του ή με άλλον αξιωματούχο του Υπουργείου Παιδείας. Τονίσθηκε κατηγορηματικά πως στο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί τον Ιανουάριο για θέματα Ανώτατης ΔΕ θα περιληφθεί το θέμα των ορίων φοίτησης κι ο,τιδήποτε άλλο συνεπάγεται μια τέτοια ρύθμιση!!! Ο κος σύμβουλος εύχεται σε όλους Καλές Γιορτές κι επί λέξει: "Διάβασμα κι Εργασίες"!!! Νέα τηλεφωνική επικοινωνία,για να δούμε αν έχει προκύψει κάτι νέο, από μέσα ή τέλη Γενάρη.
  24. 4 points
    Η παραφιλολογια συνεχίζεται ακατάπαυστα πάντως. Η ενημερώσεις είναι πλαγιές και αοριστες και πότε μα ποτέ επίσημες.... Περίμενε εσύ επίδοξε τεπατζη
  25. 4 points
    Mara :)

    Βιολογία Ι

    Επαναληπτική Σεπτεμβρίου Κανονικών, 16.09.2019 1. 2 πολλαπλής επιλογής: ένα χαρακτηριστικό μεμβρανικών υποδοχέων και τι είναι προσδέτης 2. ρόλος αδενυλικής κυκλάσης στην κυτταρική σηματοδότηση 3. ποιες οι κατηγορίες ινιδίων του κυτταροσκελετού και διαφορές στις λειτουργίες τους 4. άσκηση Σ-Λ για τα βλαστικά κύτταρα 5. δίνεται δίκλωνο μόριο DNA: α) εντοπίστε τρία λάθη β) τι είδους δεσμός γίνεται μεταξύ των αζωτούχων βάσεων και τι παθαίνουν αυτοί οι δεσμοί κατά την αντιγραφή του DNA 6. αντιστοίχηση με κυτταρικά οργανίδια και γενικά κάποια κυτταρικά στοιχεία 7. ποιος ο ρόλος του S-CDK στην ρύθμιση έναρξης της αντιγραφής του DNA 8. περιγράψτε συνοπτικά την "δυναμική αστάθεια" των μικροσωληνίσκων 9. τι είναι λυσοσωμάτιο και κύριος ρόλος του στο κύτταρο 10. τι είναι στεγανοί σύνδεσμοι και ποιος ο ρόλος τους στο επιθήλιο 11. εικόνα για ονομασία μερών μικροσκοπίου 12. τι είναι διακριτικό όριο αντικειμενικών φακών και τρεις παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται 13. γιατί χρησιμοποιούμε θετικούς μάρτυρες στην πειραματική διαδικασία της ELISA 14. για ποιο λόγο αποδιατάσσουμε τις πρωτεϊνες σε ηλεκτροφόρηση μιας διάστασης, τεκμηριώστε
  26. 4 points
    Ευχαριστώ θερμά τους συναδέλφους που ευχήθηκαν μουσικά και μη, δημόσια ή ιδιωτικά, στις 15 Αυγούστου,στη μία από τις δύο ονομαστικές εορτές μου. Να είστε καλά. Υγεία και Χαρά κι ό,τι επιθυμεί ο καθένας κι η καθεμιά. Το βρήκα στο fb στο "Meddy Bear" και μου άρεσε. Σας το αφιερώνω.
  27. 4 points
    Να προσθέσω κάτι , για να μην προκύψουν όσα συνέβησαν το 2014 να απαιτήσουμε στις διατάξεις να αναφέρεται ότι η διαγραφή θα γίνεται μετά την εξεταστική του Σεπτέμβρη του τάδε έτους !!!
  28. 4 points
    μηδεν λογικα επιχειρηματα υπερ των διαγραφων. ουτε οικονομικης φυσης, ουτε λειτουργικης για τα ιδρυματα...τπτ...η λογικη τους θυμιζει αυτο:
  29. 4 points
    Dear AB, Μη χαλιέσαι για έναν μέσα στους τόσους που είναι αρκετά αναιδής για να μη σκέφτεται παραπάνω ότι η στάση του μπορεί να είναι προσβλητική. Η προσφορά σου είναι ανεκτίμητη. Όπως και εγώ στο αντίστοιχο νήμα στην Ελβετία, δεν έχεις κανέναν απολύτως λόγο για να βοηθήσεις, αλλά το κάνεις γιατί πιστεύεις στη συναδελφική αλληλεγγύη. Φιλικά και με εκτίμηση Α
  30. 4 points
    Λοιπόν, έδωσα στις πτυχιακές 15.7.2019. Τα θέματα ήταν γενικά οκ, είχα διαβάσει απ'τις σημειώσεις που βρήκα στο Volcano. Δε θυμάμαι δυστυχώς τα θέματα αλλά επισυνάπτω τις σημειώσεις μου. Ουσιαστικά είναι από αυτές του Volcano, τις διαφάνειες τοξικολογίας και απ' το βιβλίο, απλώς λίγο πιο οργανωμένες γιατί εμένα με κούρασε αυτό το ψάξιμο σε σκόρπιες σελίδες. Μπορεί να φανούν και σε κάποιον άλλο χρήσιμες. Καλή επιτυχία! Θεωρώ καλύπτουν πλήρως. Υπάρχουν κάποια λαθάκια ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΑ.doc ΤΟΞΙΚΟΛΟΓΙΑ.doc ΕΡΓΑΣΙΑΣ .doc
  31. 4 points
    Θυμάμαι τις πρακτικές Λοβέρδου το 2014 τον Αύγουστο...τη μία μέρα διέγραφε οριστικά στις 31 του μηνός και την άλλη έβαζε "παραθυράκια" με συνεντεύξεις από δω κι εκεί!!! Ολα είναι στον αέρα με όλους αυτούς! Κυβερνούν με το φόβο και την ανασφάλεια και γι'αυτό δε πρόκειται ποτέ να υπάρξει ανάπτυξη επί των ημερών τους. Μην εφησυχάζετε!!! Μια στο καρφί και μια στο πέταλο...κι όπως τους "κάτσει" σε πολιτικό κόστος και συμφέρον τη δεδομένη στιγμή! Αυτά.
  32. 4 points
    Ας είμαστε επιφυλακτικοί...δεν είναι δυνατόν,όπως παρατήρησε και μία συνάδελφος από Ιατρική στο γκρούπ στο fb, να διαγραφούν κάποιοι 24χρονοι επειδή καθυστερούν τις σπουδές τους και δεν υπόκεινται στα κριτήρια που θα βάλουν γι'αυτούς αλλά ν'αφήσουν 'ήσυχους' παλαιότερους 40+ με υπέρβαση ορίων φοίτησης χωρίς μεταβατικές διατάξεις!!! Too good to be true!!! Η συνάδελφος θεωρεί πως η Υπουργός απέφυγε τεχνηέντως να θέσει το θέμα μεταβατικών διατάξεων που η συνάδελφος θεωρεί βέβαιο πως θα υπάρξουν. Aς μη χαιρόμαστε αλλ'απλά, να μείνουμε σε εγρήγορση χωρίς ακρότητες θυμικού μέχρι ν'αποσαφηνιστούν όλ'αυτά με νέο νομοθετικό πλαίσιο. Η συγκεκριμένη πολιτική είναι επιθετική απέναντι στο δημόσιο πανεπιστήμιο οπότε...ας κρατάμε μικρό καλάθι για τη συνέχεια. Θεωρώ πως το θέμα ΔΕ θ'ανακινηθεί άμεσα...τώρα προέχει να καταργηθεί το άσυλο για να επιδιωχθεί να παταχθεί κάθε μορφής αντίδραση μέσα στο δημόσιο πανεπιστήμιο.
  33. 4 points
    Δε φταις σε κάτι για να ζητας συγνωμη και μαλιστα δημόσια. Ουτε να απολογεισαι για κατι χρειαζεται. Το τόπικ αυτο διαχρονικα ειχε και το συναισθηματικο στοιχειο και αυτο ειναι λογικό γιατι πισω απο τις διαγραφες κρυβονται πολλα, προσωπικα προβλήματα εγωισμοι αστοχιες κτλ. Δεν ειναι ιδαιτερα θετικο οτι στον πυρηνα της συζητησης βρισκονται ατομα που ημασταν παλι εδω στην αναμπουμπουλα του 2015. Υπαρχει μια κοπωση απο οσα παιδια δεν εχουν παρει ακομα πτυχιο. Θα βρεθει ομως ισορροπια οπως βρισκεται παντα, ειτε με συνεννοηση ειτε δια ροπαλου. 😉 edit: για τους πραγματικα νεους του τοπικ (διαισθανομαι οτι ειναι λιγοι) να υπενθυμισω οτι τα μελη myriam και isolde εχουν βαλει οχι χερακι μονο αλλα χερουκλα ολοκληρη για να μπορεσουμε να παρουμε πτυχιο. Πολλα που δεν λεγονται δημοσια χρειαστηκε να γινουν για να επιτευχθει διαταξη διασωσης.
  34. 4 points
    Επικόλληση ,από το group στο fb,όπου το ανάρτησα πριν από λίγο. Η δήλωση της νυν Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Κας Ν.Κεραμέως κατά την παράδοση - παραλαβή στο Υπουργείο Παιδείας ήταν η εξής : Tο πρόγραμμα της ΝΔ για Παιδεία «εισάγει τομές» και «θαρραλέες αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης» και πρόσθεσε: «Θα επιδιώξουμε να δράσουμε γρήγορα και αποτελεσματικά, χωρίς όμως να αιφνιδιάσουμε κανέναν». Ορμώμενη από αυτή της τη δήλωση ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΕΝΤΟΝΩΣ πως: 1. ΔΕΝ υπηρετεί ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ, το να διαμορφώνεται και να μεταδίδεται από και προς τους άμεσα ενδιαφερόμενους, κλίμα απαισιοδοξίας,ηττοπάθειας ως προς το θέμα που αφορά στη διαχείριση των φοιτητών,που ξεπερνούν το προβλεπόμενο - ελάχιστο χρόνο σπουδών,κανονικών και επί πτυχίω. Η επιτροπή που συστάθηκε,όταν ανέκυψε για πρώτη φορά το θέμα αυτό ΣΤΟΧΟ ΕΙΧΕ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ:ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕΡΙΜΝΑ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ ,ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ των ΑΕΙ ΚΑΙ των ΤΕΙ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ,ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ - ΑΙΤΙΩΝ,στους οποίους οφείλεται η μη έγκαιρη ολοκλήρωση αυτών. Κανείς με ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΣΩΑΣ ΤΑΣ ΦΡΕΝΑΣ,ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΣΕΙ "ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ" Η' ΝΑ ΥΠΕΡΘΕΜΑΤΙΣΕΙ για ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΠΩΣ ΟΙ ΕΝ ΛΟΓΩ ΦΟΙΤΗΤΕΣ,ΠΟΛΥΠΛΗΘΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ, ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΚΑΙ ΕΚΚΟΥΣΙΑ,ΝΑ ΠΑΡΑΤΕΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ!!!!!!! 2.Θα δρομολογηθεί άμεσα ραντεβού από μέλη της επιτροπής που εκπροσωπεί τους επί πτυχίω φοιτήτες της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ ,ΕΝΔΕΧΟΜΈΝΩΣ ΚΑΙ από τη Νομική του ΕΚΠΑ(Η ΤΕΛΕΥΤΆΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΩΣ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΕΣ) με τον Υφυπουργό Κο Βασίλη Δαγαλάκη, υπεύθυνο για τα θέματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Έως τότε,προσπαθείστε όλοι εσείς που ενδιαφέρεστε για το θέμα να θέσετε τη Λογική σας σε λειτουργία και να μη χρησιμοποιείτε τόσο αυτό το group όσο και την ιστοσελίδα του greekmeds για να ΕΚΤΟΝΩΣΕΤΕ ΠΡΟΣΚΑΙΡΑ Ή ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΘΥΜΙΚΟ ΣΑΣ!!! ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ,ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ,ΑΜΕΣΑ ΥΠΟΤΟΤΡΟΠΙΑΖΟΝΤΑ ΛΟΓΩ stress, ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ group για ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ,ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ ΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΑΒΑΣΙΜΑ,ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΕΥ ΟΥΣΙΑΣ "ΞΕΣΠΑΘΩΜΑ" ΚΑΠΟΙΩΝ!!!!!!! ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ,ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ. Κλείνοντας!!! ΕΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ!!! Το συγκεκριμένο group όπως και του greekmeds ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ. Ο ΡΟΛΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΕΓΚΥΡΕΣ-ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΕΣ-ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΡΙΝΕΣ ΠΟΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΠΟ . ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ. ΚΑΤ'ΙΔΙΑΝ ΑΣ ΕΚΤΟΝΩΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ...ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΟ ΘΥΜΙΚΟ ΤΟΥ!!! "ΈΛΕΟΣ" ΠΙΑ!!!
  35. 4 points
    petrosps

    Δερματολογία

    Αττικό - Εξετάσεις πεμπτοετών (11 Ιουνίου 2019) Ανάπτυξης: 1α) Κλινικές μορφές ψωριασης. Να περιγράψετε την κοινή κατά πλακας ψωρίαση β) Ποιους εκλυτικους επιβαρυντικούς παράγοντες επιδείνωσης/υποτροπής ψωριασης γνωρίζετε; 2α) Παράγοντες κινδύνου κακοήθους μελανώματος. β) Κλινικές μορφές και κλινική εικόνα κακοήθους μελανώματος. γ) Πρόγνωση και προγνωστικοι παράγοντες. Πολλαπλής: 1. Γυναίκα 40 ετών με πλακες τριχωτού κεφαλής που καλύπτονται από στερεά προσκολλημένα υπερκερατωσικα λέπια, φέρουν ουλωδη ατροφία και δυσχρωμια. Ποια είναι η διάγνωση σας; -> ΧΔΕΛ 2. Σε ασθενείς με ανδρογενετική αλωπεκία -> αυξημένη δράση ανδρογόνων στο τριχοθυλακιο 3. Ποιο είναι το συνηθέστερο εκλυτικο αίτιο χρονιας αυθορμητης κνίδωσης (είχε τροφές φάρμακα stress βακτηριακες λοιμώξεις κι άλλο ένα) 4. Το οζωδες ερύθημα -> εκδηλώνεται σαν επώδυνο φλεγμονώδες οζιδιο στην κνήμη 5. Τι ισχύει για το πολύμορφο ερύθημα -> το συνηθέστερο αίτιο είναι οι λοιμώξεις από HSV 6. Χρονική διάρκεια πομφολυγωδους πεμφιγοειδους -> 3-6 εβδομάδες 7. Τι από τα παρακάτω δεν είναι διαγνωστικό κριτήριο για τον ΣΕΛ -> στιλβον βλατιδωδες εξάνθημα στον καρπό (είναι Ομαλός λειχηνας) 8. Τι δεν συνδυάζεται με σακχαρώδη διαβητη; -> Φαινόμενο Raynaud? (Είχε και έλκος ποδος, μελανιζουσα ακανθωση, λιποειδικη νεκροβιωση και άλλο ένα) 9. Τι ισχύει για τους μη μελανωματικους (επιθήλιακους) όγκους του δέρματος -> το βασικοκυτταρικο καρκίνωμα αντιστοιχεί στο 80% των καρκίνων του δέρματος 10. Τι ισχύει για την ατοπικη δερματίτιδα -> χαρακτηρίζεται από διαταραχές επιδερμιδικου φραγμού 11. Στη θεραπεία ποίου νοσηματος η UVB ακτινοβολία έχει κεντρικό ρόλο; -> λευκη 12. Τι δεν ισχύει για τον απλο έρπητα; -> Μπορεί να μεταδοθεί μόνο από τις κλινικά εμφανείς βλάβες 13. Τι χρησιμοποιείται στη θεραπεία της φθειριασης; -> πυρεθρίνη 14. Το σημείο Auspitz στην ψωρίαση -> μηχανική απομάκρυνση των λεπιων από την επιφάνεια της βλάβης καταλείπει στικτες αιμορραγιες λόγω τραυματισμού των διευρυμένων επιφανειακών τριχοειδών 15. Το ερυσιπελας -> συνοδεύεται από υψηλό πυρετό με ρίγος 16. Το μολυσματικό κηριο -> εμφανίζεται κυρίως στα παιδιά 17. Ποιο δεν είναι χρήσιμο στη διάγνωση της δερματομυοσιτιδας -> αριθμός ηωσινοφιλων 18. Σε ποιο τύπο μυρμηκιων συνυπάρχει έντονος πόνος -> πελματιαιες «δίκην μωσαϊκού» 19. Ποιος είναι ο συχνότερος τύπος βασικοκυτταρικου καρκίνου; -> οζωδες 20. Ποια ορολογική μέθοδος χρησιμοποιείται για την παρακολούθηση της ανταπόκρισης του ασθενούς στη θεραπεία -> VDRL Καλή επιτυχία στους επόμενους !
  36. 4 points
    Hlias

    Θεραπευτική

    Έχω μαζέψει σε ένα αρχείο όλα τα θέματα που πέφτουν μετά την περίοδο Αλεβιζάκη. Είναι απλά ένας οδηγός που διαβάζοντας τα αντίστοιχα θέματα από το βιβλίο εγώ πήρα 10. θεματα θεραπευτικής 2018.pdf
  37. 4 points
    miXri

    Βιολογική Χημεία Ι

    Παραθέτω απαντημένα τα πιο συχνά εμφανιζόμενα θέματα Βιοχημείας Ι σε κανονικές και πτυχιακές. Τα συγκεντρώσαμε και τα απαντήσαμε μαζί με ένα καλό μου φιλαράκι (αφού φτάσαμε αισίως 5ο και τη χρωστούσαμε!), είναι ένα μιξ από eclass και Lehninger. Δώσαμε στην κανονική στις 20/2, περάσαμε και οι δύο, ο ένας με 7 και ο άλλος με 6. Δεν πιστεύω ότι καλύπτουν για βαθμό, θεωρώ όμως ότι υπερκαλύπτουν αν θες απλά να περάσεις το μάθημα χωρίς να υπομείνεις όλη την κτηνωδία διαβάσματος του εν λόγω μαθήματος! Καλό διάβασμα και καλά κουράγια! Κανονική-Βιοχημείας-Ι-6 (1).docx Απαντησεις βιοχημειας.rtf
  38. 3 points
    Επειδή βλέπω αρκετό ενδιαφέρον επί του θέματος και χρειάζονται πράξεις για να αλλάξει η νομοθεσία σχετικά με την υπηρεσία υπαίθρου, προτείνω να μαζέψουμε υπογραφές. Όποιος ενδιαφέρετε να μου στείλει προσωπικό μήνυμα για να τον ενημερώσω σχετικά με την πρόταση. Σε γενικές γραμμές, η πρόταση θα περιλαμβάνει 2 σκέλη: το πρώτο θα αφορά την αποδέσμευση της υπηρεσίας υπαίθρου απο τη συμμετοχή στις εξετάσεις ειδικότητας και το δεύτερο από την υποχρέωση για διορισμό στο ΕΣΥ. Δεν γνωρίζω ποιες είναι οι προθέσεις του Υπουργείου Υγείας αλλά εάν όντως υπάρχουν 2000 ιατροί (όπως αναφέρθηκε παραπάνω), να είστε σίγουροι ότι έχουμε να κερδίσουμε πολλά στέλνοντας ένα υπογεγγραμμένο κείμενο προς τα κέντρα αποφάσεως.
  39. 3 points
    @asamotref, ώρα για κόντρες παρέα με το αντισηπτικό δίπλα στο πληκτρολόγιο.... ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟ.
  40. 3 points
    Clown

    Βιολογία ΙΙ

    Επισυνάπτω σημειώσεις γενετικής, δεν είναι όλα μέσα γιατί κάποια τα διάβασα κατευθείαν από αλλού (ισορροπία Hardy-Weinberg, βλαστοκύτταρα, γονιδιακή θεραπεία και είδη κληρονόμησης αν θυμάμαι καλά). Είναι γενικά θέματα που πέφτουν συχνά, ελπίζω να κερδίσετε έτσι χρόνο, γράφω σελίδες και βιβλία (Gelehrter, Thompson, Alberts). ΓΕΝΕΤΙΚΗ.doc ΓΕΝΕΤΙΚΗ2.doc ΓΕΝΕΤΙΚΗ3.docx
  41. 3 points
    Προβλέπω ότι θα φύγουν κι άλλοι στην πορεία,γιατί α)θα πάρουν θέση αλλού (οι υψηλών προδιαγραφών και μοριων-ειδικα χειρουργοί που θεωρούν ότι στο ΤΕΠ θα θάψουν την τέχνη τους) β)κάποιοι έχουν μια ηλικία (ή γενικά physique) λίγο απαγορευτική για να κάθονται να εφημερεύουν κάθε τρεις ημέρες ή νύκτες. γ) οι προϋποθέσεις εξειδίκευσης και ανέλιξης-εξέλιξης είναι μηδαμινές με το ισχύον καθεστώς.επιμ β φορ εβα. δ)πολλοί διορίστηκαν με σκοπό την μετάταξη τους σε κλινικές,σκοπός ο οποίος σκαλωσε στην ανάγκη-πρεμουρα των διευθυντών ΤΕΠ να οργανώσουν το ανοργάνωτο (ώστε να έχουν και λόγο ύπαρξης)-οποτε στη διετία σίγουρη παραιτηση.
  42. 3 points
    Έχω μια φρικτή υποψία ότι το "υπουργείο" (δηλαδή η κυβέρνηση) έχει προσανατολιστεί σε πιο πρακτικές κατευθύνσεις σε σχεση με το θεματάκι. Αντί να κυνηγά τους αιώνιους φοιτητές να πάρουν πτυχίο, να κάνουν οικογένεια και να είναι χρησιμοι άνθρωποι στην κενωνία, έχει σιωπηρα αφήσει στην άκρη τα ατελέσφορα ν+2 και τις μεταβατικές διατάξεις και προτιμά να ασχολείται με πιο προσοδοφόρα και θετικά πράγματα όπως την συλληβδην εξομοιωση κολλεγίων και ΑΕΙ. Στο κάτω-κάτω της γραφής δεν είναι και λογικό να μπαίνουν εμπόδιο αυτές οι άσκοπες και γραφειογρατικές διατάξεις, χώρια το άγχος και η αναστάτωση, για ένα πτυχίο ισότιμο του Mediterranean. Συν το νεο θέμα ισονομίας που προκύπτει: σιγά μην (υποχρεωθούν να) εφαρμόσουν τα κολλέγια το ν+2 για τους δικούς τους φοιτητές. Οπότε οποιος θέλει να πάρει πτυχίο θα το πάρει, όποιος δεν θέλει δεν θα πάρει και όποιος έχει λεφτά, το ίδιο (ισότιμο) πτυχίο θα το στείλουν στο σπίτι του.
  43. 3 points
    Συνάδελφοι παρακολουθώ το νήμα χωρίς να εμπλέκομαι προσωπικά. Είναι δυστύχημα που μια προκήρυξη έφτασε στο παρά πέντε για διορισμό για κάποιους και κόλλησε λόγω αλλαγής διακυβέρνησης. Νομίζω ότι ο λόγος που βρέθηκε τρόπος να καθυστερήσει ο διορισμός σας είναι ξεκάθαρα δημοσιοοικονομικός. Εννοώ για να μπορέσει η κυβέρνηση να δώσει τις φοροελαφρύνσεις που έδωσε καθυστερεί (κακώς) τον διορισμό ατόμων που απότι φαίνεται αξιοκρατικά κρίθηκαν. Είναι άσχημο αλλά δυστυχώς παίζεται και ένα άλλο παιχνίδι σε άλλο πεδίο, στο οποίο δεν έχετε καμία επιρροή: το παζάρι με τις Τρόικες. Και σε αυτό το παζάρι διορισμοί και φοροελαφρύνσεις δεν πάνε μαζί. Λίγο υπομονή. Καλή δύναμη από εμένα.
  44. 3 points
    Μας το έχεις πει ιδιωτικά και δημόσια στο παρελθόν και τώρα..ΟΛΟΙ βοηθάμε ο ένας τον άλλον, με τον τρόπο μας ο καθένας!!! ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ λέγεται αυτό. Πιθανόν η επιτροπή,τότε αλλά και σήμερα, να έκανε πολύ λιγότερα αν δεν υπήρχαν άλλοι αγχωμένοι,ταλαιπωρημένοι συνάδελφοι να παρακολουθούν το φόρουμ, να συμμετέχουν με ιδέες, ιδιωτικές συζητήσεις μελών του φόρουμ με μέλη της επιτροπής, τηλέφωνα, mails και ζυμώσεις κάθε είδους...προστριβές, ανταγωνισμοί, διαφωνίες, καυγάδες, χιούμορ και light θέματα ή τραγούδια. Eυχαριστούμε όλους!!! Μαζί καταφέραμε πολλά και προσπαθούμε προσωπικά και συλλογικά ξανά.
  45. 3 points
    Το δίλημμα ανάμεσα στη Σκύλλα και στη Χάρυβδη συνοψίζεται : ανάμεσα σε αυτούς που μάς θέλουν για είλωτες και σε αυτούς που δε μάς θέλουν ούτε για είλωτες. Προφανώς και δε χρειάζεται πολλή ευγνωμοσύνη για να μην τσιμπήσουμε σε ένα τέτοιο δίλημμα...
  46. 3 points
    Αν κάποιος ήταν στο 8ο έτος, διαγραφόταν στα 11, δηλαδή μετά από 3 χρόνια, ενώ αν ήταν στο 7ο, διαγραφόταν στα 12, δηλαδή σε 5 χρόνια, έχοντας κατά 1 χρόνο μεγαλύτερη συνολική διάρκεια σπουδών από τον προηγούμενο. Αυτό το παράδοξο εμφανιζόταν μόνο στην Ιατρική (προφανώς έφτιαξαν το νόμο έχοντας κατά νου μόνο τις τετραετείς σχολές) και αποδεικνύει κατά τη γνώμη μου πόσο χρόνο και σκέψη αφιερώνουν οι νομοθέτες στη λήψη αποφάσεων που κρίνουν ζωές ανθρώπων.
  47. 3 points
    I have helped dozens of junior doctors in this forum. PMs / emails etc. As II have been constantly advising people to start as FY1 as the perfect stepping stone to start in UK I think that this interesting post is directed to me. I do not know why you are behaving like that - but your behavior is certainly not appropriate for here. I have reached a point in my life that I am way too busy to keep answering - however i kept doing as I felt obliged to do it because I was supported when I first started in UK. Maybe its time for the new generation to take over. I hope that they will follow simple principles (just help base on your experience and do not use inflammatory / rude / plain moronic posts to justify their presence here) Its not great to decide to stop because someone decided to speak like that hidden behind a nickname and a keyboard. But so be it. Good luck to everyone!
  48. 3 points
  49. 3 points
    Ευγενική προσφορά από συνάδελφο. Κεφάλαιο 05 - Ντελιριο ανοια κ.λ.π σελ.18 οκ.docx Κεφάλαιο 07 - Διαταραχες χρησης αλκοολ κ.λ.π σελ.16 οκ.docx Κεφάλαιο 08 - Σχιζοφρενεια σελ. 14 οκ.docx Κεφάλαιο 09 - Σχιζοφρενικόμορφη κλπ) σελ.8.docx Κεφάλαιο 10 - Διαταραχέςτης Διάθεσης σελ.16 ναι.docx Κεφαλαιο 19 - Διαταραχες προσωπικοτητας σελ 16 ναι.docx Κεφαλαιο 20 - Αυτοκτονία κ.λπ. σελ.12 ναι.docx Κεφαλαιο 25 - Ψυχοφαρμακολογία σελ 38.docx Κεφάλαιο 26 - Εργαστηριακές εξετάσεις σελ.16 οκ.docx
  50. 3 points
    Το χρωστάω από χθες αλλά βαριόμουν... Μέχρι να μάθει η υπόλοιπη χώρα τι εστί λουδοβίκος, μερικοί θα παραμείνουμε θυμωμένοι και περήφανοι. Ο ένας ψηφίστηκε στον τόπο του,το νομό Αρτας...κι ο άλλος, ούτε στα Χανιά,τον τόπο καταγωγής του,ούτε πουθενά στο μεγαλύτερο νησί της χώρας!!! Σημαντική η σημειολογία των περιοχών που επιμένουν κεντροαριστερά. Ολη η Κρήτη, ο νομός Αχα'ι'ας,ο νομός Αρτας, ο νομός Ξάνθης, η Β' Πειραιώς, ο δυτικός τομέας της Β'Αθήνας.
×
×
  • Δημιουργία νέας...