Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 15/08/2019 in all areas

  1. 9 points
    Stavrog

    Θεραπευτική

    Σημειωσεις για το μαθημα της θεραπευτικης. Καλυπτουν ενα πολυ μεγαλο ποσοστο των θεματων που εξεταζονται (θα ελεγα πως και μονες τους αρκουν). Καλο διαβασμα και καλη τυχη! Θεραπευτική.pdf
  2. 8 points
    kostasbistas

    Βιολογική Χημεία Ι

    Με αυτές τις σημειώσεις διάβασα και πέρασα το μάθημα της Βιοχημείας Ι (με 8). Οι σημειώσεις είναι από τις διαφάνειες του ικλας και η αρίθμηση των κεφαλαίων είναι αντίστοιχη προς αυτήν του Lehninger. (Aπό πέρσυ της έχω απλά τώρα βρήκα σκάνερ :P) Παρακαλώ να με συγχωρέσετε για τον κακό γραφικό χαρακτήρα και την ίσως κακή ποιότητα της σάρωσης. Ελπίζω να αποδειχθούν εξίσου βοηθητικές και για άλλους φοιτητές. Ενδείκνυται και η μελέτη των παλαιότερων θεμάτων. Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία σε όλες και όλους για να κανετε download το αρχειο πρεπει να κανετε log in στο forum ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ Ι.pdf
  3. 7 points
    kostasbistas

    Φαρμακολογία Ι

    Με αυτές τις σημειώσεις πέρασα το μάθημα της Φαρμακολογίας Ι με 7. Ό,τι δεν περιέχεται εδώ, δηλαδή Φαρμακοδυναμική, Φαρμακοεπαγρύπνιση, Οπιοειδή, Αντιφλεγμονώδη, Αναλγητικά και Αντιπυρετικά είναι επειδή τα διάβασα από διαφάνειες και Harvey. Οι παραπάνω σημειώσεις είναι βασισμένες σε διαλέξεις, διαφάνειες, Goodman και Harvey. Καλή επιτυχία σε όλους και όλες. Επιτρέψτε μου μόνο παρακαλώ να συμπληρώσω και αυτό. Ανεβάζω ό,τι υλικό μπορεί να έχω εδώ, δημόσια, διαθέσιμο για όλους και όλες χωρίς κανέναν περιορισμό. Αντίληψή μου είναι ότι εφόσον το χρησιμοποίησα εγώ και με βοήθησε, μπορεί να βοηθήσει και άλλους. Για τον λόγο αυτό θα ήθελα να θερμοπαρακαλέσω, κάποιους συγκεκριμένους συναδέλφους, θα καταλάβουν ποιοι είναι, όταν κατεβάζετε και διαμοιράζετε αυτό το υλικό, να μην κοτσάρετε την υπογραφή σας από κάτω για να εξυπηρετηθείτε. Επαναλαμβάνω, το υλικό είναι διαθέσιμο για όλους όσους το χρειάζονται και για αυτό ανεβαίνει εδώ, και ας μείνει έτσι. φαρμακολογια ι.pdf
  4. 7 points
    Και κάποιες σημειώσεις εδώ. Πιστεύω αρκούν... Καλό διάβασμα στους επόμενους! Χειρουργική ΒΠΧ.pdf
  5. 7 points
    Stavrog

    Βιολογική Χημεία Ι

    Πτυχιακη 22/3/2019 1. Ορμονικη ρυθμιση της βιοσυνθεσης λιπαρων οξεων. 2. Υπερπαραγωγη κετονοσωματων σε ανεξελεγκτο ΣΔ 3. Παρακυκλωμα φωσφορικων πεντοζων. Τι γνωριζετε, ρολος και σχετιζομενες παθησεις. 4. Δομη γλυκογονου και αντιδρασεις αποδομησης του. Σχετιζομενες παθησεις. 5. Τροποι αποτοξινωσης της αμμωνιας απο τον οργανισμο. (Εδω ειχε και συνεχεια η ερωτηση αλλα δεν θυμαμαι ακριβως τι ρωτουσε) Παρτε και αυτες τις σημειωσεις. Δεν ειναι τα παντα, αλλα πιστευω με αυτες και μονο περναει κανεις. Απο τις παραπανω ερωτησεις υπαρχουν οι 4/5 π.χ. Κι αν καποιος ψηνεται να συμπληρωσει καποιες ερωτησεις και να τις ανεβασει καλο θα κανει, να βοηθηθουν οι επομενοι. Καλο διαβασμα και καλη τυχη. Βιοχημεία Ι.pdf
  6. 6 points
    Stavrog

    Καρδιολογία

    Πτυχιακή 30.07.2020 Ιπποκράτειο Από το άγχος δεν θυμαμαι πάρα πολλα δυστυχώς... Πρώτος εξεταστής Τούτουζας. Ρώτησε: Υπερτροφική μυοκαρδιοπαθεια, δεν ηθελε παρα πολλα πραγματα. Πνευμονικη εμβολη τι αγωγη θα δωσεις μακροπροθεσμα (κουλο εντελως, δεν ρωτησε τιποτα απο οξεια αντιμετωπιση, διαγνωση κλπ). Ποτε δινονται/δεν δινονται τα νεοτερα αντιπηκτικα. Αντιμετωπιση ΟΕΜ και στη συνεχεια κατωτερου ΟΕΜ. Αυτα θυμαμαι. Γενικα ηταν σε μεγαλο ποσοστο προβλεπομενες οι ερωτησεις αν δειτε παλια θεματα που υπαρχουν εδω. ΗΚΓ δεν εξεταστηκαμε. Το κλιμα ηταν μετριο. Οσο κι αν προσπαθουσε να μην μας αγχωσει, μερικες φορες πετυχαινε το αντιθετο... Τουσουλης: Τον πετυχαμε σε κακη μερα. Βαριοταν προφανεστατα να εξετασει και απορω γιατι εξετασε εξ αρχης. Βασιστηκε παρα πολυ στην αξιολογηση του πρωτου καθηγητη, εκανε ερωτησεις εντελως διεκπεραιωτικα -- ισα που ακουγε τι απαντησες. Ηθελε γρηγορες απαντησεις και δεν αφηνε καθολου χρονο, ενω αμεσως προχωρουσε στον επομενο την ερωτηση. Ρωτησε CRT, και μετα τα υπολοιπα δεν τα θυμαμαι πολυ καλα. Θυμαμαι οτι επαιξαν ερωτησεις για νεοτερα αντιπηκτικα οσον αφορα στο ποτε τα δινουμε και ποτε οχι (μαλιστα ακουστηκε σχολιο "οι νεοτερες ερευνες λενε οτι ειναι ασφαλη να τα δωσεις στην Χ νοσο"... οποτε καντε μια ανασκοπηση της βιβλιογραφιας πριν πατε να δωσετε -- αφου διαβασετε και τα 800 κιλα υλης που ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ εχει η καρδιολογια.............). Γενικα προτεινω τα εξης: 1. Παιρνετε Gerd Herold και διαβαζετε ενα περασμα ολο το κεφαλαιο της καρδιολογιας (+πνευμονικη εμβολη και διαχωριστικο ανευρυσμα που τα εχει σε αλλα κεφαλαια). Αν μπορεσετε να προσπερασετε το γεγονος της κακης επιμελειας θα δειτε οτι ειναι πολυ βοηθητικο βιβλιο. Συνοπτικοτατο επισης, χωρις ομως να παραλειπει σημαντικες λεπτομερειες. 2. Καρδιογραφημα βλεπετε βιντεακια Najeeb να αποκτησετε μια στερεη βαση (μιλαμε για 6-7 ωρες βιντεο, σε δυο χαλαρα απογευματα βγαινει). Προτεινω να κανετε ενα subscription, πραγματικα ο ανθρωπος εχει φτιαξει ενα καρο βιντεακια και η προσβαση αξιζει ενα ταλιρο (τουλαχιστον αυτη τη στιγμη) για μια ζωη. Οχι 300$ κι ενα νεφρο για καθε 21 ημερες σαν κατι αλλες πλατφορμες... 3. Lilly's Pathophysiology of Heart Disease: βιβλιαρα. Ωστοσο θα βασιζομουν σε Herold και θα τον κρατουσα για κατανοηση δυσκολων κομματιων της υλης τον Λιλλυ (π.χ. αρρυθμιες που τις εξηγει παρα παρα παρα πολυ καλα), καθως ειναι πιο πολυ για κατανοηση και δεν περιεχει τοσες κλινικες γνωσεις που θα χρειαστειτε για την εξεταση στο Ιπποκρατειο (ενδειξεις, αντενδειξεις, νεοτερα δεδομενα, κλπ), απο τις οποιες ο Η. βριθει. 4. Στεφαναδης: αν πηρατε αυτο το βιβλιο, οπως το πηρατε -- πεταξτε το. Εμπιστευθειτε με και μην το ανοιξετε για κανενα λογο. Θα χασετε το χρονο σας. Δυστυχως δεν εχω αποψη για τα υπολοιπα ελληνικα βιβλια, αλλα αν στοιχηματιζα, θα πονταρα ο,τι εχω και δεν εχω στο οτι το ιδιο ισχυει και για τα υπολοιπα μεγαλα ελληνικα καρδιολογικα συγγραμματα. 5. Εξαιρεση στο 4 αποτελει ο Ραλλιδης... Οτιδηποτε επειγον δειτε το απο εδω, ο τυπος εχει μεχρι και πρακτικο οδηγο για χορηγηση φαρμακων σε φαση "this is a syringe". Πολυ πολυ καλο βιβλιο, μακαρι να γραψει ενα μεγαλο συγγραμμα καρδιολογιας αυτος ο ανθρωπος. 6. Απο εδω και περα, επεκτεινεστε αναλογα τις αναγκες σας. Ξαναδιαβαστε Herold και δευτερη και τριτη φορα, ψαξτε λιγο ιντερνετ για πιο εξεζητημενα πραγματα και αν θελετε να εμβαθυνετε σε ΗΚΓ, ψαξτε και βρειτε τα βιντεακια απο ECG academy. Osmosis κι εδω βοηθα σε καποια θεματα πολυ. Γενικα παιδια, επαναληψη επαναληψη επαναληψη και θα βγει. Υπαρχει ζωη μετα την καρδιολογια, καλα κουραγια. Παρτε και καποιες σημειωσεις εδω που προλαβα να κανω καθως διαβαζα. Πρωτο κομματι ειναι για τα γραπτα και γραφτηκε τον Φλεβαρη, το οποιο θα προτεινα να διαβασετε με μια καποια καχυποψια καθως δεν ειχα μετρο τοτε και εγραφα ο,τι εβρισκα κι οχι ο,τι θα μου χρειαζοταν πραγματικα. Το δευτερο κομματι ειναι για τα προφορικα γενικα (πρωτη και δευτερη εξεταση) και δεδομενου οτι το εγραψα τωρα τον Ιουλιο ειναι πιο επικεντρωμενο στα σημαντικα (ετσι οπως το κρινω εγω τουλαχιστον). Ελπιζω να σας βγαλει τουλαχιστον απο τον κοπο να ψαχνετε απαντηση σε ακυρες ερωτησεις σερφαροντας στο ιντερνετ με τις ωωωωρες. Καλο καλο σας διαβασμα και καλη τυχη! Καρδιολογία.pdf
  7. 6 points
    serrena

    Βιολογική Χημεία ΙΙ

    Πτυχιακές εξετάσεις Ιανουάριος 2020 Οι ίδιες ερωτήσεις με την πτυχιακή 05/07/2019. Επισυνάπτω αρχείο σημειώσεων με τα θέματα που ανακυκλώνονται περισσότερο τα τελευταία χρόνια (ως SOS) και με κάποια παλαιότερα θέματα. Θεωρώ πως αυτό το αρχείο υπερκαλύπτει. βιοχημεία ΙΙ πτυχιακές.pdf
  8. 6 points
    ARCAS

    Βιβλια για το αγροτικο

    Mε μεγάλη χαρά και τιμή, σας παραθέτω τους συνδέσμους των νέων αναθεωρημένων εκδόσεων, των βιβλίων μου, που μπορείτε να κατεβάσετε και να χρησιμοποιήσετε ελεύθερα. Σας ευχαριστώ όλους. Καλή και δημιουργική χρονιά... 1. https://drive.google.com/file/d/13NIZd7EL85MW-LGnDJvypD1auRCy8Gb4/view?fbclid=IwAR1L43xy3CoL95K6r_NpdTTeMaOSGXh8w1nzaknf6ler0YL6PWJA1yyDjUA 2. https://drive.google.com/file/d/1bTVlJsw2ELvUGn3MyPMIid5llsdTAAkE/view?fbclid=IwAR26S5OI9PC45NxaUW8ul079N0iKVpRiCtOU6oxNNgg_bZ8KFNM0giJslwk
  9. 6 points
    Clown

    Ιατρική της Εργασίας

    Λοιπόν, έδωσα στις πτυχιακές 15.7.2019. Τα θέματα ήταν γενικά οκ, είχα διαβάσει απ'τις σημειώσεις που βρήκα στο Volcano. Δε θυμάμαι δυστυχώς τα θέματα αλλά επισυνάπτω τις σημειώσεις μου. Ουσιαστικά είναι από αυτές του Volcano, τις διαφάνειες τοξικολογίας και απ' το βιβλίο, απλώς λίγο πιο οργανωμένες γιατί εμένα με κούρασε αυτό το ψάξιμο σε σκόρπιες σελίδες. Μπορεί να φανούν και σε κάποιον άλλο χρήσιμες. Καλή επιτυχία! Θεωρώ καλύπτουν πλήρως. Υπάρχουν κάποια λαθάκια ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΑ.doc ΤΟΞΙΚΟΛΟΓΙΑ.doc ΕΡΓΑΣΙΑΣ .doc
  10. 5 points
    Επίσημα Άρθρο 47 Απαλλαγή υποχρέωσης ιατρών υπαίθρου Προστίθεται υποπερ. 7 στην περ. β’ της παρ. 1 του άρ- θρου 22 του ν. 4208/2013 (Α’ 252), ως εξής: «7. Οι ιατροί που έχουν εγγραφεί στο Α΄ έτος Ιατρικών Σχολών της ημεδαπής και αλλοδαπής μέχρι και το ακα- δημαϊκό έτος 2005-2006.». ΦΕΚ Α' 104 30.5.2020 document.pdf
  11. 5 points
    Κατατέθηκε σχέδιο νόμου (σελίδα 54), το οποίο περιλαμβάνει και το ακόλουθο άρθρο: Επί του άρθρου 25 Με την παρούσα διάταξη ρυθμίζεται το θέμα της απαλλαγής από την εκπλήρωση της υποχρεωτικής υπηρεσίας υπαίθρου των ιατρών που έχουν εγγραφεί στο Α΄ έτος Ιατρικών Σχολών της ημεδαπής και αλλοδαπής μέχρι και το ακαδημαϊκό έτος 2005-2006. Η συγκεκριμένη ρύθμιση καθίσταται επιβεβλημένη, καθώς το δημόσιο σύστημα υγείας εμφανίζει προβλήματα υποστελέχωσης και χρειάζεται άμεση ενίσχυση με ειδικευμένους ιατρούς. Η αναγκαιότητα αυτή προκύπτει εξαιτίας, τόσο των προηγούμενων δημοσιονομικών περιορισμών, όσο και των έκτακτων αναγκών λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Σχέδιο νόμου Υ.Υ..pdf
  12. 5 points
    Clown

    Βιολογία ΙΙ

    Επισυνάπτω σημειώσεις γενετικής, δεν είναι όλα μέσα γιατί κάποια τα διάβασα κατευθείαν από αλλού (ισορροπία Hardy-Weinberg, βλαστοκύτταρα, γονιδιακή θεραπεία και είδη κληρονόμησης αν θυμάμαι καλά). Είναι γενικά θέματα που πέφτουν συχνά, ελπίζω να κερδίσετε έτσι χρόνο, γράφω σελίδες και βιβλία (Gelehrter, Thompson, Alberts). ΓΕΝΕΤΙΚΗ.doc ΓΕΝΕΤΙΚΗ2.doc ΓΕΝΕΤΙΚΗ3.docx
  13. 5 points
    Βοήθημα με τις σημαντικότερες πληροφορίες, με κλινικό προσανατολισμό (σύμφωνα με τα πρωτόκολλα της κλινικής), με βάση το βιβλίο του Καφετζή που έως πρότινος (2019) εθεωρούντο επαρκές για την κλινική. Με βάση αυτά, με μια καλή παρουσία στην κλινική, και με έναν καλό εξεταστή, ένας άριστος βαθμός μπορεί να επιτευχθεί. Να προσθέσω ότι λείπουν τα αναπτυξιακά στάδια γιατί καλύπτει ο πίνακας από τον Καφετζή. Bonus τα πολλαπλής. Καλές επιτυχίες. PEDIATRICS Αγλαΐα.pdf παιδιατρικη.doc
  14. 5 points
    Ηρθε σημερα το συστημενο 17 μερες μετα το ΦΕΚ και χωρις να εχω δει αποφαση στη διαυγεια. 20 μερες να το παραλαβω απο τα ΕΛΤΑ. αντε και στους υπολοιπους και ΚΑΛΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ!!!
  15. 5 points
    Stavrog

    Οφθαλμολογία

    Σημειώσεις Οφθαλμολογίας με απαντημένα παλιά θέματα πτυχιακών του Γεννηματάς. Καλή τύχη στους επόμενους! Οφθαλμολογία.pdf
  16. 5 points
    Με αυτές τις σημειώσεις διάβασα και πέρασα το μάθημα της φυσιολογιας χειμερινου για το νέο πρόγραμμα σπουδών ιδιαίτερα άνετα. Οι σημειώσεις είναι από διαλέξεις, τις διαφάνειες και και απο τα συγγράμματα Costanzo και Ganong Παρακαλώ να με συγχωρέσετε για τον κακό γραφικό χαρακτήρα και την ίσως κακή ποιότητα της σάρωσης. Ελπίζω να αποδειχθούν εξίσου βοηθητικές και για άλλους φοιτητές. Ενδείκνυται και η μελέτη των παλαιότερων θεμάτων. Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία σε όλες και όλους για να κανετε download το αρχειο πρεπει να κανετε log in στο forum ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ.pdf
  17. 5 points
    Hlias

    Θεραπευτική

    Έχω μαζέψει σε ένα αρχείο όλα τα θέματα που πέφτουν μετά την περίοδο Αλεβιζάκη. Είναι απλά ένας οδηγός που διαβάζοντας τα αντίστοιχα θέματα από το βιβλίο εγώ πήρα 10. θεματα θεραπευτικής 2018.pdf
  18. 5 points
    miXri

    Βιολογική Χημεία Ι

    Παραθέτω απαντημένα τα πιο συχνά εμφανιζόμενα θέματα Βιοχημείας Ι σε κανονικές και πτυχιακές. Τα συγκεντρώσαμε και τα απαντήσαμε μαζί με ένα καλό μου φιλαράκι (αφού φτάσαμε αισίως 5ο και τη χρωστούσαμε!), είναι ένα μιξ από eclass και Lehninger. Δώσαμε στην κανονική στις 20/2, περάσαμε και οι δύο, ο ένας με 7 και ο άλλος με 6. Δεν πιστεύω ότι καλύπτουν για βαθμό, θεωρώ όμως ότι υπερκαλύπτουν αν θες απλά να περάσεις το μάθημα χωρίς να υπομείνεις όλη την κτηνωδία διαβάσματος του εν λόγω μαθήματος! Καλό διάβασμα και καλά κουράγια! Κανονική-Βιοχημείας-Ι-6 (1).docx Απαντησεις βιοχημειας.rtf
  19. 4 points
    Πτυχιακή 26.06.2020 Καττάμης-Μπακοπούλου Ο κ. Καττάμης ρωτησε για Κυστικη Ινωση. Αλλες ερωτησεις που εκανε δυστυχως δεν θυμαμαι, αν και δεν εκανε πολλες, παρα μονο ρωτουσε πανω σε θεματα που ανοιγε η κ. Μπακοπουλου. Η κ. Μπακοπουλου ρωτησε: εμβολια, κοντο αναστημα, πρωιμη ηβη. Μπορει να φαινονται λιγα, αλλα η εξεταση κρατησε αρκετη ωρα. Γενικα ηταν βοηθητικοι και υπομονετικοι, η κ. Μπακοπουλου πιο poker face και πιο ψαρωτικη, ο κ. Κατταμης πιο προσιτος κι οταν εβλεπε οτι δεν ξερεις κατι εκανε βοηθητικες ερωτησεις μεχρι να σιγουρευτει οτι οντως δεν ξερεις την απαντηση κι οχι οτι εχεις απλα κολλησει εκεινη την ωρα. Σημαντικο επισης το οτι δεν σχολιαζαν σε καμια περιπτωση -- κατα την εξεταση τουλαχιστον -- τις γνωσεις των εξεταζομενων (ατακες του τυπου "καλα αν δεν ξερεις το Χ πώς θα γινεις γιατρος" και τα γνωστα παρομοια που συνηθιζουν διαφοροι εξεταστες και διαφορες εξεταστριες). Οσον αφορα στο χαρακτηρα των ερωτησεων, ηθελαν καποια βασικα πραγματα απο το καθε τι. Χωρις βασικα να σημαινει λιγα, αλλα αρχικα τουλαχιστον δεν ρωτουσαν ακυρα πραγματα, παρα κλινικη εικονα, διαγνωση, διαφοροδιαγνωση κλπ. Στα εμβολια για παραδειγμα δεν αναλωθηκαν σε ενδειξεις του ταδε εμβολιου που δινεται μονο σε ομαδες υψηλου κινδυνου κλπ. Απο την αλλη, οταν αναφεροταν κατι λιγο πιο εξεζητημενο, εκτιμουσαν το να υπαρχει και μια στοιχειωδης γνωση απο πισω και να μην γινεται αναφορα για την αναφορα. Π.χ. στην κυστικη ινωση εκτος απο το οτι υπαρχει νεοτερη στοχευμενη θεραπεια ηθελαν να δουν κι οτι ξερεις π.χ. οτι ειναι στοχευμενη αναλογα τον γονοτυπο. Οσο αφορα στα εμβολια, διαβαστε τις τελευταιες οδηγιες για τους εμβολιασμους. Εχει και σχολια στα οποια προτεινω να δωσετε σημασια. Και διαβαστε τα οσο πιο νωρις γινεται για να εχετε τη δυνατοτητα μεχρι να δωσετε να τα ξαναδειτε και να τα ξαναδειτε μεχρι να τα μαθετε καλα. Σχολιαστηκε επισης η επιλογη των φοιτητων να διαβαζουν απο Ματσανιωτη. Η κα Μπακοπουλου ανεφερε οτι σαν προτεινομενο θα επρεπε να ειναι ο Lissauer (τον οποιο ειχα διαβασει την πρωτη φορα που εδωσα και απετυχα παταγωδως να ανταπεξελθω ακομα και στο 1/10 των ερωτησεων (σημ. 1 εξεταστηκα απο Καδιτη..., σημ. 2 προφανως κι εγω δεν ειχα παει φουλ προετοιμασμενος, δεν ειναι οτι αν ειχα διαβασει Ματσανιωτη θα περνουσα, αλλα οπως και να χει ο Lissauer δεν ειναι το βιβλιο που θα διαβασεις και θα πας στις εξεταση του Αγ. Σοφια με το κεφαλι ησυχο, ακομα κι αν το εχεις αποστηθισει απο το εξωφυλλο μεχρι το οπισθοφυλλο)). Προσωπικα με βοηθησε το οτι μαζι με Ματσανιωτη ανοιξα και το κεφαλαιο με τα παιδιατρικα απο το Current Emergency Medicine (πολυ αξιολογο βιβλιαρακι, κι οχι μονο για παιδιατρικη). Βιντεακια Osmosis για κυστικη ινωση, Kawasaki κλπ ειναι τοπ, ψαχτε τα βρειτε τα (ξερετε πού) και ριχτε τους μια ματια. Χειρουργικα οπως εγκολεασμο, μπορειτε να τα δειτε απο το Current Surgery, που τα εχει μαζεμενα. Γενικα διαβαστε το ιδιο (σοσ) θεμα απο διαφορετικες πηγες για να παρετε και μια μυρωδια για το τι ειναι πιο σημαντικο. Π.χ. αν στον εγκολεασμο ο Ματσανιωτης δινει 45 συμπτωματα και σημεια, ενω το Current X δινει 7 και το Current Ψ δινει 12, ε τα πιο σημαντικα ειναι αυτα που υπαρχουν και στα τρια βιβλια. Αυτα πανω κατω. Α, και οπου λεει ο Ματσανιωτης "γινονται ερευνες για την ταδε θεραπεια", ή "σε πειραματικο σταδιο βρισκεται ο χορηγηση Χ για το νοσημα Ψ", ψαχτε το λιγο παραπανω, το πιο πιθανο ειναι οτι αυτη η θεραπεια και υπαρχει και χρησιμοποιειται εδω και 800 χρονια. Παρτε και σημειωσεις, ο,τι προλαβα. Σε καμια περιπτωση δεν καλυπτουν, αλλα σαν βοηθημα θαρρω πως αξιζουν ενα ματι. Καλο διαβασμα και καλη τυχη! Παιδιατρική.pdf
  20. 4 points
    Εξεταση σήμερα 15/6/2020 : σπηλιοπουλος : -α/α θώρακος για κακοηθεια Πνευμοπειροναιο και πνευμοθωρακα επι τάση. Μετά στο αγροτικό τι θα έκανα σε έναν πνευμοθωρακα. πολυ καλό κλίμα. Καλοί βαθμοί. Καλός άνθρωπος
  21. 4 points
    μεταφερω το ποστ του ελυτρου <<Σχετικά με τη Δωρεά στους Υγειονομικούς του ΙΣΝ Νομίζω το ΙΣΝ δεν πήρε πρέφα τους Τεπατζήδες και μοιράζει χιλιάρικα μόνο σε ΜΕΘ και κλινικές COVID Πιθανόν να αγνοεί επιδεικτικά το ρόλο της διαλογής των ύποπτων κρουσμάτων απο το προσωπικό των ΤΕΠ, θεωρώντας ότι η διάγνωση covid γίνεται τελεφωνικά και ο ασθενής με την "ιωσούλα" απο τον καναπέ του σαλονιού του βρίσκεται σε κρεβάτι ΜΕΘ με σωλήνα με... τηλεμεταφορά! ή απλά να τα έκανε πλακάκια με τους Δ/ντές ΜΕΘίστες... Τελικά ποιός είναι στην πρώτη γραμμή και ποιός στο ανάχωμα?>> ας γκρινιαξω λιγο και ας παρεκκλινω με τη σειρά μου (οπως γραφτηκε και αλλου) αλλα και ψυχαναγκαστικα, ας απαντησω εδω: οι τεπατζήδες ειναι παιδια ενος κατώτερου θεου και εχουν αναλογη αντιμετωπιση κατα το και το χωρις να σταματα στο πιο πανω η ολη ιστορια και εχει και συνεχεια που ολοι ξερουμε αναλογα την τεπατζίδικη ειδικοτητα. ισως για αυτο να μην δοθηκε μερίδιο απο την πιτα του ΙΣΝ στους τεπατζηδες (για αλλους δικαίως και για αλλους αδίκως). Να συνεχίσω για τα τεπ. αλλο η θεωρία και αλλο η πραξη. χθες πληροφορηθηκα εγινε η κλήρωση για την καταταξη για την εξειδικευση της επειγουσας ιατρικής. Να δηλώσω πως στις μεθ πολλοι γιατροι δεν πανε για εξειδικευση (οποιος κοιταξει τις λιστες αναμονης στο λεκανοπεδιο, θα το διαπιστωσει- οπως επισης και οποιος ειναι εντος νοσοκομειων και ρωτήσει σε καποιες μεθ ,ειναι οριακες οι καταστασεις σε θεμα αριθμου εξειδικευομενων) Κατ επεκταση θεωρω οτι οι ειδικευομενοι που βάσει ειδικότητας θα μπορουν οταν τελειωσουν να δηλώσουν εξειδικευση στην επειγοντολογία, βλεποντας ανα νοσοκομείο τι εστι τεπατζής δεν πιστευω οτι θα τους κερδίσει το ενδιαφερον ,παρα ισως μονο σε θεωρητικο/ακαδημαικο επίπεδο και οχι να το κανουν στην πραξη το τεπ για μια ζωη. θα φανει εκ νεου και απο τη συμμετοχή των ιατρων σε μελλοντικη τεποπροκήρυξη. ας πω καλή αρχή για τους συναδελφους που θα ξεκινησουν την επειγοντολογία στο Χαιδαρι και στην Κρητη (δεν ξερω ποτε εγινε η κ΄ληρωση στο νησι). Λενε πως καποια στιγμη ισως γινει και ειδικοτητα η επειγοντολογια. προς το παρον μενουμε στην εξειδικευση με ενα περασμα εως τεσσερις μηνες απο οτι ειδα απο διαφορα ιατρεια του τεπ. Δεν ξερω αν τους εξειδικευομενους επειγοντολογους θα τους θεωρησουν σαν τους γενικους ιατρους οι συναδελφοι των κλινικων. Επίσης οι συναδελφοι μελλοντικοι εξειδικευομενοι θα γνωρίσουν και τους τεπατζηδς του χαιδαριου ως οι πρωτεργάτες του ολου εγχειρήματος. ολα ωραία στη θεωρια, αλλα αλλιώς στην πραξη. και αν στην πραξη οι τεπατζήδες ειναι στο αναχωμα και για το κοβιντ (φορώντας τις μασκες και τις στολες για ωρες), στη θεωρια και στα χαρτια του ΙΣΝ δεν φαινονται/υπαρχουν πουθενα. (ετσι για να το γυρίσω στα του ελυτρου και να το συνδεσω με την απορία του allios -που την ειχα και εγω και που η απαντηση της Myriam μας καλυψε αμφοτερους) υγ: το ζητημα που κακως υπαρχει και που ολοι εχουμε αναφορα τον heretai (που γραφεικαποιες φορες και για αυτο..) ειναι πως οι ιατροι ως συναδελφοι μονο συναδελφικα δεν φερομαστε και κοιταμε να αντιδικησουμε ειτε δια ζωσης είτε ιντερνετικα (που οκ καλώς εν μερει να γινεται γιατι μπορουμε να φτασουμε και σε κατι καλύτερο αν προσεξουμε/αναλυσουμε εκ των υστερων τους λογους της καθε "φασαρίας") και στην πραξη ουδεποτε κοιταμε σφαιρικα τη συσπειρωση μας, παρα το στενο ατομικο μας συμφερον και ειναι μονο αυτο που θα μας κανει να αναπδησουμε για λιγο απο τον καναπε μας. Γραφτηκε και πιο πανω, ο ΙΣΑ ακουσε τους τεποδιευθυντες και οχι τους τεποεπιμεληταδες και αλλα πολλα, οπως και ουδεις εκανε νυξη για προσφορα τεπατζηδων για το κοβιντ και για το οποιο μοιρασμα στην πιτα.(ας ρουφηξω τον καφε/αυγο μου,τι με επιασε και γραφω πρωι πρωι).
  22. 4 points
  23. 4 points
    Ανεξάρτητα από το πώς προσμετράται ο θάνατος του Κρεμαστινού, κατά βάση πρόκειται για άσκηση συνδικαλιστικής δράσης νοσηλευτών, παραϊατρικού και τεχνικού προσωπικού με λίγο από ιδεολογική εμπάθεια εναντίον των γιατρών, οπότε κανένας δε θα έπρεπε να εκπλήσσεται. Όσο για τους «ήρωες της καραντίνας», ξεκινά η αποτίμηση της ανταμοιβής του κράτους με την παροχή εργασιακής ασφάλειας σε εκείνους που προσέφεραν : οι επικουρικοί μονιμοποιούνται χωρίς διαγωνισμούς και προκηρύξεις θέσεων. Όπου επικουρικοί, νοσηλευτές μόνο επικουρικοί. Κατά τα λοιπά για τους γιατρούς που κλήθηκαν να προσφέροτν εν μέσω πανδημίας, ως συνήθως στυμμένη λεμονόκουπα, το Υπουργείο επιφύλαξε συμβάσεις ορισμένου χρόνου. Και μετά εμείς έχουμε να τσακωνόμαστε μεταξύ μας ποιός τυχόν πήρε τη σειρά του άλλου στην σειρά της ανεργίας... Δυστυχώς η έννοια της διχόνοιας αναμεταξύ των γιατρών έχει και θεσμική προέλευση: το σύστημα είναι στημένο με τρόπο που να διασπά τους γιατρούς για να μην έχουν ενιαία φωνή και διεκδικήσεις. Κάτι που το έχουν αντιληφθεί άλλοι κλάδοι και το αντιμάχονται με κάθε τρόπο. Κι αφού μιλάμε για την ΠΟΕΔΗΝ και για το ποιούς εκπροσωπεί έναντι ποιών https://www.poedhn.gr/deltia-typoy/item/5167-tin-pempti-1452020-11pm-15mm-panelladiki-stasi-ergasias- ## no greeklish please&#33; ## - ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --12-to-mesimeri-sygkentrosi- ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --ypourgeio-ygeias- ## no greeklish please&#33; ## - ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --tin-attiki- ## no greeklish please&#33; ## - ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --stis-ype- ## no greeklish please&#33; ## - ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --tin-perifereia- ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --ston-diaxorismo-tou-nosileftikoy-prosopikoy-se-kladous «Το Υπουργείο Υγείας προωθεί διάταξη με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου σύστασης δύο κλάδων Νοσηλευτικού Προσωπικού. Ο ένας κλάδος θα περιλαμβάνει τους ΠΕ και ΤΕ Νοσηλευτές και ο δεύτερος κλάδος τους ΔΕ βοηθούς Νοσηλευτές. Το Υπουργείο Υγείας δεν μπήκε στον κόπο να καλέσει την ΠΟΕΔΗΝ για να συζητήσουμε τη διαχρονική θέση μας που είναι ενιαίος κλάδος Νοσηλευτικού Προσωπικού ΠΕ-ΤΕ-ΔΕ με έκδοση Υπουργικών Αποφάσεων που θα προβλέπουν διακριτό καθηκοντολόγιο και κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων της κάθε κατηγορίας. Κάλεσε σε απανωτές συσκέψεις συνδικαλιστικού φορείς που έχουν μέλη ένα μικρό αριθμό νοσηλευτικού προσωπικού και όχι την ΠΟΕΔΗΝ που έχει μέλη το σύνολο του νοσηλευτικού προσωπικού. Οι εν λόγω συνδικαλιστικοί φορείς δεν αναγνωρίζονται από την ΑΔΕΔΥ. Επισημαίνουμε στον Υπουργό Υγείας ότι πλειάδα Νοσηλευτών και Βοηθών Νοσηλευτών είναι εκλεγμένα μέλη στις Διοικήσεις της ΠΟΕΔΗΝ και των Πρωτοβάθμιων Σωματείων. Η ΠΟΕΔΗΝ δεν επιδιώκει να καταργήσει τις εκπαιδευτικές βαθμίδες στο Νοσηλευτικό Προσωπικό. Πρέπει όμως η Κυβέρνηση να αναγνωρίσει έμπρακτα με τη σύσταση ενιαίου κλάδου, την τεράστια προσπάθεια που γίνεται από το λιγοστό Νοσηλευτικό προσωπικό σε συνθήκες εργασιακής εξουθένωσης και με αλλότρια καθήκοντα να προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες υγείας. Πολλές βάρδιες Νοσοκομείων αποτελούνται μόνο από ΔΕ βοηθούς Νοσηλευτές. Κάνουν όλες τις Νοσηλευτικές πράξεις για να μη θέσουν σε κίνδυνο τους ασθενείς. Η ψήφιση των ξεχωριστών κλάδων θα διαταράξει τη λειτουργία των Νοσοκομείων εμφανίζοντας έντονα προβλήματα στις σχέσεις μεταξύ των συναδέλφων Νοσηλευτών και βοηθών Νοσηλευτών. Η Κυβέρνηση έχει τη δυνατότητα να οριοθετήσει σαφώς τα καθήκοντα και τα επαγγελματικά δικαιώματα μέσα στον ενιαίο κλάδο. Καλούμε το Υπουργείο Υγείας να μην προχωρήσει την εν λόγω διάταξη που θα διχάσει το Νοσηλευτικό Προσωπικό χωρίς κανένα ουσιαστικό λόγο. Οι ξεχωριστοί κλάδοι θα είναι κορύφωση της αδικίας.» Τους παραδέχομαι όμως. Κάνουν αυτό που δεν κάνουν οι δικοί μας συνδικαλιστές.
  24. 4 points
    Μιλάς; Γουστάρεις που έχεις επιτεθεί σε πλήθος ανθρώπων εδώ μέσα και μιλάς; εσύ; Σοβαρά; Εσύ; χαχαχα Κάνεις αυτό που εγώ δεν έχω κάνει να μπαίνω σε φόρουμ με το οποίο δεν έχω σχέση και τσακώνεσαι δεξια αριστερά να σου πω αυτό πώς λέγεται; Δε θα κάνω αυτό που έκανες να χρησιμοποιήσω την ασθένεια ως όπλο για στιγματισμό. Δε μάς κάνεις και καμία χάρη να το παίζεις άγιος. Είναι αργά γα σένα, έχεις δώσει τις συστάσεις σου.
  25. 4 points
    Τελικά, ήρθαν και οι ακρίδες στο θεσσαλικό κάμπο κι αλλού....΄
  26. 4 points
    καλησπερα!να πω οτι εκανα αγροτικο στο κεντρο υγειας λεωνιδιου και το συνιστω!παντα εφημερευεις με επιμελητη ο οποιος ειναι παρων.μειον υπαρχει πρακτικα ενας νοσηλευτης αλλα οι επιμελητες βοηθανε στις φλεβες.υπαρχει παντα οδηγος στο κεντρο υγειας. η διακομιδη για τριπολη ειναι 130 ωρα με στροφες αλλα παλευεται, γιατι και η πλειοψηφια των οδηγων ειναι καλοι.
  27. 4 points
    serrena

    Βιολογική Χημεία Ι

    Σημειώσεις με τα παλιά θέματα που ανακυκλώνονται, οι οποίες βασίστηκαν και σε σημειώσεις συναδέλφου που είχαν αναρτηθεί παλαιότερα εδώ (@miXri). Υπάρχουν μερικά ορθογραφικά λάθη, λόγω βιασύνης, καθώς και μερικά λάθη/παραλείψεις στις αντιδράσεις (ανοίξτε Lehninger! και για οτιδήποτε άλλο μπορεί να φαίνεται ως λογικό σφάλμα). Παρόλα αυτά, οι σημειώσεις αυτές μου εξασφάλισαν ένα 10. Καλές επιτυχίες. Βιοχημεία Ι πτυχιακές.pdf
  28. 4 points
    Sine Nomine

    Καρδιολογία

    Οδηγός για εξετάσεις καρδιολογίας Αττικού! Βαλβιδοπάθειες και συγγενείς καρδιοπάθειες από το κόκκινο βιβλίο του Αττικού..όσο αφορά τα 2 αυτά κεφάλαια γνώμη μου είναι να ανοίξεις σε ότι αφορά την παθοφυσιολογία, κυρίως των βαλβιδοπαθειών, τον Τούσουλη γιατί είναι πιο επεξηγηματικός! Όσο αφορά τα υπόλοιπα διάβασε από επείγουσα καρδιολογία(χρησιμότατο και για αγροτικό) το παίρνεις από το επιλογής επείγουσα καρδιολογία! Τα πάντα σε θεραπείες κι αλγόριθμους αντιμετώπισης ! Επίσης φάρμακα κυρίως αντιαιμοπεταλιακά/αντιπηκτικά, αντιλιπιδαιμικά, αντιαρρυθμικά, αντιυπερτασικά!! Οπωσδήποτε παλιά θέματα πέφτουν συνέχεια και αν τα διαβάσεις όλα πας για βαθμό πολύ καλό! Όσο αφορά ΗΚΓ εγώ διάβασα από ένα ξένο(ECG the only book you will ever need) αλλά γενικότερα απ' όπου σε βολεύει, τώρα να μην απαντήσεις και σωστά δεν μετράει ιδιαίτερα εώς καθόλου κυρίως τι θα πεις στα υπόλοιπα! Ενδεικτικά κάποια παλιά θέματα συγκεντρωμένα! Θέματα Καρδιολογίας Αττικό.docx
  29. 4 points
    Από την ανάρτηση μου πριν λίγα λεπτά στο group των διαγραφών του fb. M. G. M. 1 λεπτό Ενημέρωση για το ραντεβού στο Υπουργείο. Σήμερα, μετά από νέα τηλεφωνική επικοινωνία με το σύμβουλο του υφυπουργού Παιδείας για θέματα Ανώτατης, διαπιστώθηκε πως δεν υπάρχει πλέον καμία αναγκαιότητα για συνάντηση επί πτυχίω φοιτητών μαζί του ή με άλλον αξιωματούχο του Υπουργείου Παιδείας. Τονίσθηκε κατηγορηματικά πως στο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί τον Ιανουάριο για θέματα Ανώτατης ΔΕ θα περιληφθεί το θέμα των ορίων φοίτησης κι ο,τιδήποτε άλλο συνεπάγεται μια τέτοια ρύθμιση!!! Ο κος σύμβουλος εύχεται σε όλους Καλές Γιορτές κι επί λέξει: "Διάβασμα κι Εργασίες"!!! Νέα τηλεφωνική επικοινωνία,για να δούμε αν έχει προκύψει κάτι νέο, από μέσα ή τέλη Γενάρη.
  30. 4 points
    Η παραφιλολογια συνεχίζεται ακατάπαυστα πάντως. Η ενημερώσεις είναι πλαγιές και αοριστες και πότε μα ποτέ επίσημες.... Περίμενε εσύ επίδοξε τεπατζη
  31. 4 points
    Πτυχιακή Εξέταση 18-10-2019 Πονς – Μπακοπούλου Εξεταστήκαμε 3. Το κλίμα της εξέτασης ήταν καλό. Έκαναν ερωτήσεις σε κάθε φοιτητή χωριστά και με τη σειρά, χωρίς να μεταφέρουν την ερώτηση στον επόμενο ή αντίστροφα και χωρίς να συμπληρώνουν οι άλλοι. Η κ. Μπακοπούλου φαίνεται αυστηρή, αλλά ήταν ευγενική και καλή στην βαθμολόγηση της. Ερωτήσεις της κ. Μπακοπούλου: Είσαι η μόνη αγροτικός ιατρός και έρχεται μια μητέρα με βρέφος 2 μηνών στο ιατρείο. Τι οφείλεις να κάνεις; (δεν ανέφερε πως το βρέφος είχε κάποια συμπτωματολογία) Με αφορμή το ότι θα κάνουμε και σύσταση για εμβολιασμό η επόμενη ερώτηση ήταν ποια εμβόλια πρέπει να κάνει και τελικά έγινε αναφορά σε όλο το εμβολιαστικό πρόγραμμα των παιδιών με αρκετές λεπτομέρειες. Πότε αρχίζει η εφηβεία; Μεταβολές στη διάρκεια αυτής χωρίς πολλές λεπτομέρειες. Πρώιμη ήβη, πως διακρίνεται, αναφορά σε μερικά αίτια. Ακόμη, «προτιμούμε» να έχει πρώιμη ήβη μια κοπέλα ή ένα αγόρι; Οξεία Λαρυγγίτιδα. Ερωτήσεις της κ.Πονς: Πυρετικοί, Νεογνικοί και Βρεφικοί σπασμοί. Μυική Δυστροφία Duchenne, Apgar Score. Ο τρίτος φοιτητής δεν είχε διαβάσει αρκετά, οπότε στην προσπάθεια να βρουν κάποιο θέμα έθιξαν αρκετές ενότητες μερικές εκ των οποίων ήταν: Στο ιατρείο έρχεται παιδί με πυρετό. Τι κάνεις; Πώς παίρνουμε δείγμα ούρων για καλλιέργεια, και πότε θεωρείται θετική η καλλιέργεια; Βρογχιολίτιδα, Ορισμός παχυσαρκίας και ΕΚ θέσεις, Υποθυρεοειδισμός, Υπερχολερυθριναιμία έμμεση και άμεση, Μυική υποτονιία στη γέννηση, Νευρινωμάτωση, Αναπτυξιακά ορόσημα, Σύνδρομο Down. Καλή συνέχεια παιδιά!
  32. 4 points
    Mara :)

    Βιολογία Ι

    Επαναληπτική Σεπτεμβρίου Κανονικών, 16.09.2019 1. 2 πολλαπλής επιλογής: ένα χαρακτηριστικό μεμβρανικών υποδοχέων και τι είναι προσδέτης 2. ρόλος αδενυλικής κυκλάσης στην κυτταρική σηματοδότηση 3. ποιες οι κατηγορίες ινιδίων του κυτταροσκελετού και διαφορές στις λειτουργίες τους 4. άσκηση Σ-Λ για τα βλαστικά κύτταρα 5. δίνεται δίκλωνο μόριο DNA: α) εντοπίστε τρία λάθη β) τι είδους δεσμός γίνεται μεταξύ των αζωτούχων βάσεων και τι παθαίνουν αυτοί οι δεσμοί κατά την αντιγραφή του DNA 6. αντιστοίχηση με κυτταρικά οργανίδια και γενικά κάποια κυτταρικά στοιχεία 7. ποιος ο ρόλος του S-CDK στην ρύθμιση έναρξης της αντιγραφής του DNA 8. περιγράψτε συνοπτικά την "δυναμική αστάθεια" των μικροσωληνίσκων 9. τι είναι λυσοσωμάτιο και κύριος ρόλος του στο κύτταρο 10. τι είναι στεγανοί σύνδεσμοι και ποιος ο ρόλος τους στο επιθήλιο 11. εικόνα για ονομασία μερών μικροσκοπίου 12. τι είναι διακριτικό όριο αντικειμενικών φακών και τρεις παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται 13. γιατί χρησιμοποιούμε θετικούς μάρτυρες στην πειραματική διαδικασία της ELISA 14. για ποιο λόγο αποδιατάσσουμε τις πρωτεϊνες σε ηλεκτροφόρηση μιας διάστασης, τεκμηριώστε
  33. 4 points
    Ευχαριστώ θερμά τους συναδέλφους που ευχήθηκαν μουσικά και μη, δημόσια ή ιδιωτικά, στις 15 Αυγούστου,στη μία από τις δύο ονομαστικές εορτές μου. Να είστε καλά. Υγεία και Χαρά κι ό,τι επιθυμεί ο καθένας κι η καθεμιά. Το βρήκα στο fb στο "Meddy Bear" και μου άρεσε. Σας το αφιερώνω.
  34. 3 points
    Θέματα Σημειολογία - Νοσολογία 2020 2020-ΓΕΝΑΡΗΣ-ΘΕΜΑΤΑ-ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ.pdf
  35. 3 points
    Θέματα Σημειολογία - Νοσολογία 2019 2019-ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ-Ι.pdf
  36. 3 points
    Comfortably Numb

    Θεραπευτική

    @raoul1979 Το αρχείο κατεβαίνει κανονικά, αν πατήσετε λήψη, ενώ είστε συνδεδεμένος. Το ανεβάζω και μέσω google drive Θεραπευτική_stavrog Ευχαριστούμε το μέλος @Stavrogπου κάνει τον κόπο και ανεβάζει τις σημειώσεις του στο Greekmeds για να βοηθήσει κι άλλους συμφοιτητές !
  37. 3 points
    NikolasN

    Καρδιολογία

    Πτυχιακή Ιπποκράτειο 24/6/2020 1.Γραπτά δεν έγιναν λόγω κορωνοϊού 2. Εξέταση με μέλη ΔΕΠ Κάποιες ομάδες με Αγγέλη/Τσιάμη και κάποιες με Κατζούλη(?)/Τσιούφη Αγγέλη και Τσιάμης ρώτησαν: Μοίρασαν 2 ΗΚΓ και έπρεπε να γράψουμε διάγνωση (επειδή δεν δώσαμε γραπτά). Το ένα ήταν RBBB + κολπική μαρμαρυγή και το άλλο ΟΕΜ πρόσθιο εκτεταμένο. Έπειτα: - Προνοσοκομειακή αντιμετώπιση ΟΕΜ (δίνουμε ασπιρίνη για μάσηση και όχι salospir το οποίο είναι εντεροδιαλυτό). Τι κάνουμε διαφορετικό αν το ΟΕΜ ειναι κατώτερου τοιχώματος και μετά αν διαπιστώσουμε ότι υπάρχει συμμετοχή και ΔΕ κοιλίας. Δίνουμε υγρά; (ναι) - Αγωγή εξόδου σε ασθενη ΟΕΜ. Πόσο κρατάει η διπλή αντιαιμοπεταλιακή αγωγή; - Άνδρας κατακεκλιμένος για 20 μέρες λόγω ατυχήματος προσέρχεται με δύσπνοια. Τι θα σκεφτείς; (πνευμονική εμβολή) - Προσέρχεται ηλικιωμένος με 30 παλμούς/λεπτό. Τι περιμένεις να δεις στο ΗΚΓ? Αν δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ των P και των R, τι ρυθμός είναι; (κολποκοιλαικός αποκλεισμός 3ου βαθμού) - Βρίσκεις Κολπική μαρμαρυγή σαν τυχαίο εύρημα, χωρίς να έχεις στοιχεία για το πότε άρχισε. Αντιμετώπιση. - Φυσιολογικό εύρος QT και διορθωμένου QT. Αίτια παράτασης QT σε 60χρονο vs σε 20χρονο και γιατί η παράταση είναι επικίνδυνη. - Πιέσεις σε πνευμονική αρτηρία. Βάζουν βαθμό, αλλά απ' ότι φάνηκε αυτοί ΔΕΝ κόβουν. 3. Εξέταση με Τούσουλη - Πώς διενεργείται ο ηλεκτροφυσιολογικός έλεγχος και τι μετράει. Φυσιολογικό εύρος για το διάστημα Ην. Εν τέλει το απάντησε μόνος του αυτό το τελυταίο (δεν ξέρω που ειναι στο βιβλίο, για οποιον ενδιαφεραται ψάχνοντας στο google Διάστημα HV: από την αρχή του επάρματος Η μέχρι την αρχή του επάρματος V του ηλεκτρογράμματος His ή του QRS του ταυτόχρονα λαμβανομένου ΗΚΓ, που παριστάνει το χρόνο αγωγής του ερεθίσματος στο δεμάτιο του His, τα σκέλη του δεματίου και τις ίνες Purkinje μέχρι τη διέγερση του κοιλιακού μυοκρδίου με φυσιολογικές τιμές από 35-55 mδευτερόλεπτο.) - Τύποι μεσοκολπικής επικοινωνίας. Αντιμετώπιση. - Τι είναι η LDL. Ποιες είναι οι συνηθέστερες κατηγορίες φαρμάκων υπολιπιδαιμικής αγωγής. Μηχανισμός δράσης των στατινών στο περίπου. Ποια είναι η νεότερη κατηγορία (είναι οι αναστολείς PCSK9) και μηχανισμός δράσης στο περίπου. - Ορισμός υπέρτασης. Είπε ότι οι τελευταίες οδηγίες ορίζουν την υπέρταση άνω του 130/80. Κατηγορίες αντιυπερτασικών. ΑΕ διουρητικών. ΑΕ αΜΕΑ. - Φάρμακα σε PCI σε ασθενή με κολπική μαρμαρυγή (τριπλή αντιαιμοπεταλιακή αγωγή??) Άλλα θέματά του που ακούστηκαν από προηγούμενους: αίτια συγκοπής, αίτια καρδιακής ανεπάρκειας, ενδείξεις για χειρουργική αντικατάσταση σε ανεπάρκεια αορτής, πνευμονική υπέρταση, στόχος LDL σε στεφανιαίο ασθενή και ότι πλέον είναι 55 και όχι 70 mg/dl, ΑΕ στατινών, ενδείξεις για ηλεκτροφυσιολογικό έλεγχο, NSTEMI κα. Γενικά είναι προφανές ότι σε πολλές από αυτές τις ερωτήσεις δεν μπορεί να ανταποκριθεί ένας φοιτητής και τις απαντάει μόνος του. Είναι δύσκολη εξέταση, με μεγάλο παράγοντα τύχης γιατί κάνει λίγες ερωτήσεις (μπορεί και μόνο μία χωρίς follow up ερωτήσεις), απρόβλεπτη, δλδ και πολύ διαβασμένος μπορείς να κοπείς. Οπότε μην περιμένετε να μάθετε ότι περίεργο ρωτάει ο καθηγητής για να πάτε να το δώσετε. Κάντε ένα νορμάλ διάβασμα συν κάποια που είναι πιο προωθημένα αλλά φαίνονται να επαναλαμβάνονται πχ τις ενδείξεις αντικατάστασης βαλβίδας, και τότε θα έχετε αρκετά καλές πιθανότητες να περάσετε. Και μετά ελάτε να γράψετε τα θέματα εδώ :Ρ. Καλή επιτυχία!
  38. 3 points
    Με το νεο προγραμμα σπουδων εξεταζομαστε σε 2 Ακτινολογιες (Ακτινολογια Ι στο 6ο και ΙΙ στο 7ο). Εξεταστηκαμε σε 20 ερωτησεις πολλαπλης επιλογης σε 20 λεπτα. Η υλη αφορουσε θωρακα (οχι καρδια), πεπτικο, ουροποιητικο , γεννητικο και καποια εισαγωγικα σχετικα με τις μεθοδους και την επεμβατικη ακτινολογια. Οσα θεματα μπορεσα να συγκρατησω με τη βοηθεια συμφοιτητριας ειναι τα ακολουθα: 1. Σε τι ποσοστο ασθενων αλλαζει η θεραπεια μετα την ποζιτρονιακη τομογραφια; 2. Εξεταση εκλογης για χολολιθιαση 3. Ποια είναι η πιο ευαισθητη μεθοδος για την αναδειξη ουρολιθιασης 4. Προτυπο σκιαγραφησης στο ηπατωμα 5. Ακουστικη σκια εχουμε σε : α) κυστη β)λιθο 6.Σημειο μπαλας ποδοσφαιρου σε υπτια α/α κοιλιας σε α) ασκιτη β) πνευμοπεριτοναιο γ) χολολιθιαση δ. νεφρολιθιαση 7.Διαδερμικη γαστροστομια: α) Μεγαλυτερη κλινικη επιτυχια απο την ενδοσκοπικη β)Μεγαλυτερη κλινικη επιτυχια απο τη χειρουργικη γ)Λιγοτερες επιπλοκες απο τη χειρουργικη δ) ; 8.Πυκνωτικη βλαβη με κοιλοποιηση σε α) πρωτοπαθη φυματίωση β) ψευδομοναδα, κλεμπσιελλα ή αναεροβια γ) α και β δ) κανενα 9.Η αξονικη υπολογιστικη τομογραφια βοηθα στην απεικονιση α) ; β) της κατανομης εξασθενισης του συντελεστη μ 10.Η δοση ενεργειας απο την ακτινοβολια στην αξονικη τομογραφια αντιστοιχει με α)10 ακτινογραφιες θωρακος β)50 γ)100 δ)500 11.Μια κυστη σε υπολογιστικη τομογραφια θα φαινεται με πυκνοτητα α)+1000 β)0 γ)-100 δ)100 12.Σε εξεταση κοιλιας για διερευνηση πυλαιας υπερτασεως τι απο τα παρακατω δεν αποτελει εξωηπατικη εκδηλωση της α) ασκιτης β) διαταση παρομφαλιων φλεβων γ) διαταση εξωηπατικων χολαγγειων δ) ; 13.Στην α/α α) το σωμα μας απορροφα φωτονια β)στα οστα εχουμε μικροτερη εξασθενιση απο τον αερα 14.Οι ουρολιθοι οστην πλειοψηφια τους ειναι α)Ακτινοδιαυγαστικοι β) Ακτινοσκιεροι γ) Είναι από κυστεϊνη ουρικό οξύ 15.Οι σοκολατοειδεις κυστεις είναι συνοδο ευρημα στην α) ; β) ; γ) ; δ)ενδομητριωση 16.Συνοδα ευρηματα στην ελκωδη κολιτιδα είναι α)στενωσεις β)μεγακολο γ)καρκινος δ) τιποτα από τα παραπανω Καλη συνεχεια!
  39. 3 points
    Σημειώσεις στη Μικροβιολογία ΙΙ για τα βακτήρια. Δεν καλύπτουν πλήρως αυτά που ζητούνται στις εξετάσεις, χρειάζεται διάβασμα από greenwood/levinson, ανάλογα ποιον καθηγητή έχετε στο εργαστήριο. Εγώ είχα την Πιπεράκη (τέλεια). Μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ως άξονας διαβάσματος είτε για επανάληψη. Καλή επιτυχία (σε ένα από τα, κατά τη γνώμη μου, πιο δύσκολα μαθήματα της σχολής. ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ - ΒΑΚΤΗΡΙΑ.pdf
  40. 3 points
    Η λέξη μπανανία είναι μικρή για να περιγράψει την κατάσταση σε αυτήν τη χώρα.. Ποιος άνθρωπος σοβαρός θα κάνει σχεδιασμό όταν δεν ξερεις τι θα σου ξημερώσει ;;; Νόμοι κουρελόχαρτα περνάνε νύχτα και σου αλλάζουν τη ζωή . Απαλλασονται επιλεκτικά τώρα ως το τέλος του 2020 αναισθησιολόγοι/πνευμονολόγοι λόγω ιού .Με τη λογική αυτή γιατί να μην απαλλαγούν παθολόγοι ;;Μάλλον γιατί είναι περισσότεροι κ θελουμε ακόμα κορόιδα να πάνε στα χωρια .... Επίσης τόσα χρόνια πχ δεν έχει τροχαία κ εμφράγματα για να απαλλαγούν χειρουργοί και καρδιολόγοι πχ .. Θεατρο παραλόγου στην κολομβια των Βαλκανίων ... υ.γ. Κορυφαίο όλων ότι τα ΚΟΡΟΙΔΑ που ήδη ξεκίνησαν δεν απαλλάσσονται ...μην έχουμε κ τίποτα παραιτήσεις ..
  41. 3 points
    BCG CoViD.pdf BCG vaccination seem to significantly reduce mortality associated with COVID19 www.ethnos.gr/ygeia/98620_oplo-tis-anthektikotitas-ston-koronoio-isos-krybetai- ## no greeklish please&#33; ## - ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - agglika --1908-i-ellada-diathetei
  42. 3 points
    ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΗ αγωγή για τους υγειονομικούς-ή αλλιώς clinical trial and healthcare workers as labrats Με λίγα λόγια: "Ασπίδα προστασίας για γιατρούς και νοσηλευτές Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλλει η Πολιτεία για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού SARS-CoV-2 και την παροχή όλων των προστατευτικών μέσων στους επαγγελματίες υγείας, δυστυχώς 125 υγειονομικοί έχουν νοσήσει από COVID-19. Έξι εξ αυτών έχουν αναπτύξει πνευμονία και ένας έχει χάσει τη ζωή του. Ο αριθμός των εργαζομένων σε δομές υγείας που είναι σε καραντίνα ξεπερνά τους 500." Έτσι η καλή μας πολιτεία που έκανε τα πάντα για να προφυλάξει τους υγεινομικούς: δηλ να μην τους κάνει τεστ παρά μόνο όταν αρρωστήσουν να διαθέτει μία μάσκα(απροσδιορίστου προελέυσεως) κι αυτή μετά από απειλή για στάση εργασίας ανά βάρδια να αποκλείει για 7 ημέρες τους υγειονομικούς από την εργασία τους(καραντίνα μισή) να απαιτεί παρουσιολόγιο να ψιλοκόβει ρεπο-να μη πολυδίνει άδειες του ειδικού σκοπού που έταξε ο καλός μας πρωθυπουργούλης(ο Churchil από τα LIDL) να επιτάσει ειδικευόμενους(πχ δερματολογίας ή οφθαλμολογίας-δηλ. εκπαιδευόμενους) να κάνουν τη δουλειά που θα έπρεπε να αναλάβουν ειδικευμένοι ιατροί και να προετοιμάζει την είσοδο ιδιωτών στα νοσοκομεία με μπλοκάκια(χαρακτηρίζοντας ως ιδεοληψίες τον φόβο για το επικείμενο καθεστώς) Και τέλος να απειλεί με πειθαρχική ποινή όσους θα μιλήσουν ανοικτά για το θέμα στα ΜΜΕ Αποφάσισε να κάνει τους υγειονομικούς πειραματόζωα για τα ερευνητικά πρωτόκολλα του κάθε ανθυποσελεμπριτο-καθηγητού του κληρονομικού χαρίσματος Και με αυτόν τον τρόπο με κάνουν να μιλάω σαν υπεραριστερίζοντας συνδικαλιστής.
  43. 3 points
    Προβλέπω ότι θα φύγουν κι άλλοι στην πορεία,γιατί α)θα πάρουν θέση αλλού (οι υψηλών προδιαγραφών και μοριων-ειδικα χειρουργοί που θεωρούν ότι στο ΤΕΠ θα θάψουν την τέχνη τους) β)κάποιοι έχουν μια ηλικία (ή γενικά physique) λίγο απαγορευτική για να κάθονται να εφημερεύουν κάθε τρεις ημέρες ή νύκτες. γ) οι προϋποθέσεις εξειδίκευσης και ανέλιξης-εξέλιξης είναι μηδαμινές με το ισχύον καθεστώς.επιμ β φορ εβα. δ)πολλοί διορίστηκαν με σκοπό την μετάταξη τους σε κλινικές,σκοπός ο οποίος σκαλωσε στην ανάγκη-πρεμουρα των διευθυντών ΤΕΠ να οργανώσουν το ανοργάνωτο (ώστε να έχουν και λόγο ύπαρξης)-οποτε στη διετία σίγουρη παραιτηση.
  44. 3 points
    Just_Nymphadora

    Δερματολογία

    Καλησπέρα παιδιά! Βρήκα τις σημειώσεις δερματολογίας μου από Συγγρό και σκέφτηκα πως ισως βοηθησουν. Ειναι λιγο περιεργη η δομη τους σκεφτειτε μια σελιδα χωρισμένη σε δυο στηλες. Καθε θεμα εχει με βουλες απο κατω με απαντημενα θεματα . Ελπίζω να βγαλετε ακρη. Καλη επιτυχια!! απαντημενα θεματα-σημειωσεις.doc σημειωσεις.pdf
  45. 3 points
    Stavrog

    Ιατροδικαστική

    Παλιά θέματα Ιατροδικαστικής. Καλό διάβασμα και καλή τύχη! Ιατροδικαστική.pdf
  46. 3 points
    Σύγκλητος Παν. Ιωαννίνων: Οι προτάσεις στις 22 αλλαγές για τα ΑΕΙ που ετοιμάζει η υπ. Παιδείας “Δεν βλέπουμε την αναγκαιότητα θέσπισης μιας σταθερής «βάσης» εισαγωγής στα ΑΕΙ, ελλείψει ποσοτικών στοιχείων σε ό,τι αφορά την επίδοση στις πανελλήνιες εξετάσεις και την επίδοση των νεοεισερχομένων φοιτητών στις προπτυχιακές σπουδές” .... Καθιέρωση ανώτατου χρονικού ορίου ολοκλήρωσης των προπτυχιακών σπουδών ν+ 2: Είναι ένα μέτρο εξω-ακαδημαϊκό και ξένο προς τη διεθνή εμπειρία. Ιδιαίτερα για τους εργαζόμενους φοιτητές, το όριο του ν+2 αποτελεί φραγμό στις σπουδές τους, οι οποίες αποτελούν δημόσιο αγαθό. Τα Ιδρύματα θα πρέπει να εφαρμόσουν στο πλαίσιο του αυτοδιοίκητου καλές διεθνείς πρακτικές, ώστε οι επί πτυχίω φοιτητές να μην φτάνουν στο σημείο να «χρωστούν» μαθήματα των πρώτων ετών. ... 4.7 Καθιέρωση ανώτατου χρονικού ορίου ολοκλήρωσης των προπτυχιακών σπουδών ν+ 2 Η καθιέρωση του μέτρου ανώτατου χρονικού ορίου σπουδών δεν συνεπάγεται σημαντική μείωση στη δημόσια δαπάνη για την Παιδεία. Είναι, όμως, ένα μέτρο εξω-ακαδημαϊκό και ξένο προς τη διεθνή εμπειρία. Ιδιαίτερα για τους εργαζόμενους φοιτητές, το όριο του ν+2 αποτελεί φραγμό στις σπουδές τους, οι οποίες αποτελούν δημόσιο αγαθό. Δεν θα διαφωνήσουμε με τη θέση ότι οι προπτυχιακές σπουδές πρέπει να αποκτήσουν χαρακτηριστικά μιας πειθαρχημένης και αποδοτικής διαδικασίας, που όχι μόνο υπηρετεί την πληρέστερη εκπαίδευση, αλλά και προετοιμάζει τους νέους για τους περιοριστικούς όρους που υπάρχουν γενικότερα στη ζωή. Φρονούμε όμως ότι η διαγραφή των βραδυπορούντων δεν είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος. Τα Ιδρύματα θα πρέπει να εφαρμόσουν στο πλαίσιο του αυτοδιοίκητου καλές διεθνείς πρακτικές, ώστε οι επί πτυχίω φοιτητές να μην φτάνουν στο σημείο να «χρωστούν» μαθήματα των πρώτων ετών. https://www.esos.gr/arthra/64343/sygklitos-pan-ioanninon- ## no greeklish please&#33; ## - ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --protaseis-stis-22-allages- ## no greeklish please&#33; ## - ## no greeklish please&#33; ## - ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please&#33; ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - agglika --ta-aei-poy-etoimazei-i-yp
  47. 3 points
    Λοιπόν,ο σύνδεσμος στο fb είναι: https://www.facebook.com/groups/oxistisdiagrafestonfoititon/ Εκεί,υπάρχει καθημερινά σχεδόν ενημέρωση και συζήτηση.Με κάθε ευκαιρία ακόμη και χωρίς αφορμή. Βέβαια, η ανάγνωση απαιτεί πολύ γερά νεύρα γιατί μπαίνουν και κάτι ψιλοάσχετοι, κάτι άλλοι πολύ κλαψιάρηδες και φυσικά...ένα σωρό τρολ από κάθε μεριά! Τελευταία, εντοπίστηκαν πολλά "δεξιοτρόλ" σε διατεταγμένη υπηρεσία αλλά όσοι μπαίνουν συχνά στο γκρούπ, τους αναγνωρίζουν πλέον εύκολα και τους απομονώνουν ο καθένας με τον τρόπο του και το σχολιασμό του. Ενας διαγράφηκε απ'το γκρούπ στα τέλη Ιουλίου...ξεχωριστή περίπτωση αλητείας! Τέλος πάντων, αυτός είν'ο σύνδεσμος και πρόκειται για κλειστό γκρούπ. Εδώ, είμαστε πιο χαλαροί στη θεματολογία και πιο...ήρεμοι προς το παρόν αλλ'ο χώρος είναι ανοικτός. Αυτά.
  48. 3 points
    Στα προηγούμενα ποστ εντοπίσατε ακριβώς τον πυρήνα του προβλήματος: στο όνομα τίνος σπουδάζουν οι άνθρωποι. 1. Στο όνομα της «κοινωνίας» 2. Στο όνομα της αγοράς 3. Στο όνομα της ελευθερίας του ατόμου Γενικότερο είναι το ζήτημα, έχει το άτομο την ελευθερία των επιλογών του, ή πρέπει να υποτάσσεται σε καταναγκασμούς τρίτων (είτε της κοινωνίας είτε της αγοράς). Υπόθεση εργασίας: Αν κάποιος αποκτήσει τον τίτλο σπουδών στην ελάχιστη προβλεπόμενη διάρκεια φο'οτησης, ακόμα ακόμα και με επιδόσεις αριστείας, ποιό περιθώριο μπορεί να έχει το άτομο να μην ασκήσει τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από τον τίτλο αυτό; Τί ακριβώς χρωστάει και σε ποιόν εκτός από τον εαυτό του; Στην κοινωνία; Στην αγορά; Επειδή εγώ παίρνω θέση ακριβώς σε αυτό που είναι η βάση της συζήτηαης, το άτομο χρωστάει μόνο στον εαυτό του και τον εαυτό του μόνο το άτομο έχει δικαίωμα να διαχειρίζεται. Με αυτή την βάση, η έννοια της επαγγελματικής σταδιοδρομίας αφορά μόνο το άτομο και τον εργοδότη του. Το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης αδιαπραγμάτευτα ανήκει στο άτομο,όπως επίσης και το δικαίωμα των σπουδών είναι ένα δικαίωμα που κατακτήθηκε με προσωπικό κόπο και αποπληρώθηκε με φόρους μιας ζωής. Αν εγώ ολοκλήρωσα τον απαιτούμενο κύκλο σπουδών μετά από δεκαετίες , ο μόνος που έχει δικαίωμα και ουσία να με αξιολογήσει είναι ο εργοδότης μου μέσα από τη γνωσιακή μου κατάρτιση όπως αυτή αποδεικνύεται στην πράξη. Με την ίδια λογική βάση που μετά από δεκαετίες έχει δικαίωμα και επανέρχεται στην αγορά εργασίας εκείνος που δεν άσκησε ποτέ τα επαγγελματικά του δικαιώματα σε ένα τίτλο σπουδών που απέκτησε με «φυσιολογικό» τρόπο. Όλοι κρίνονται στο εργασιακό αντικείμενο και πουθενά αλλού, ο τιτλος σπουδών πιστοποιεί τα εφόδια που δόθηκαν στο άτομο και δεν υπάρχει εργαλείο για να αποδεικνύεται και να επικυρώνειτο πόσο επίκαιρος μπορεί να παραμένει ένας τίτλος σπουδών. υγ: το δίλημμα μεταξύ μόρφωσης και επαγγελματικής κατάρτισης είναι μάλλον δευτερέυον αν όχι ψευδοδίλημμα, το πρωτεύον είναι η ελευθερία του ατόμου
  49. 3 points
    Πτυχιακη 05.04.2019 1. Περιγραφη του βιοχημικου μονοπατιου των ΜΑΡ κινασων. 2. Βηματα συνθεσης θυρεοειδικων ορμονων οπου επιδρα η TSH. Ποια απο αυτα τα βηματα διαμεσολαβουνται απο την θυρεοειδικη υπεροξειδαση. 3. Τρεις βιοχημικοι μηχανισμοι, μεσω των οποιων προκαλουνται οι χρονιες επιπλοκες του Σακχαρωδους Διαβητη. 4. Περιγραψτε συνοπτικα τα βηματα της μεταγραφης στους ευκαρυωτικους οργανισμους. 5. Ορμονες ρυθμισης ηλεκτρολυτων (Να, Κ). 6. Μου διαφευγει αυτη τη στιγμη, αλλα ηταν απο τα παλια. Και μερικες σημειωσεις εδω με μαζεμενα απαντημενα θεματα. Ειναι αρκετες πιστευω για να περασετε το μαθημα στις πτυχιακες. Καλο διαβασμα και καλη τυχη! Βιοχημεία ΙΙ.pdf
  50. 3 points
    Φυσιολογία χειμερινού εξαμήνου - Νέο πρόγραμμα σπουδών - 31/1/2019 Γενικά έβαλαν 65 θέματα πολλαπλής επιλογής τα οποία κάλυπταν σχεδόν όλη την ύλη. Το επίπεδο τους ήταν οκέυ προς δύσκολο αλλά μάλλον πιο εύκολο από την παλιά φυσιολογία χειμερινού. Υπήρχαν ερωτήματα του κουτσιλιέρη που ήταν μονάδες χαρισμένες γενικά, πολύ εύκολα και με 3-4 επιλογές Υπήρχαν ερωτήματα της κοτσυφάκη που ήταν αρκετά μπερδεμένες πολλές είχαν πολλές επιλογές. Αφορούσαν κυρίως τις φυσιολογικές δράσεις των ορμονών: ινσουλίνης, Τ3/Τ4 και αδρεναλίνης. Κάποια αφορούσαν τους μηχανισμούς ρύθμισής τους. Και κάποια παράξενα για την φυσιολογία του μεταβολισμού δεν ξέρω αν ήταν εύκολα ή δύσκολα δεν είχα διαβάσει αυτό το κομμάτι Υπήρχαν ερωτήματα της σιμοπούλου, ωραία και ξηγημένα, έβγαιναν πολύ εύκολα με διάβασμα από τις διαφάνειες. Ήταν εύκολα γιατί τα πιο πολλά σου έλεγαν να βρεις τι είναι το λάθος στις παρακάτω επιλογές ε και το λάθος ήταν πραγματικά πολύ κουλό για να είναι σωστό. Υπήρχαν ερωτήματα του χατζητέτοιου τα οποία συμπεριλάμβαναν από απλούς ορισμούς και απλούς μηχανισμούς (ερυθροκύτταρα, ερυθροποιητίνη, ενδογενής παράγοντας, αιματοκρίτης) μέχρι λίγο πιο σύνθετα ερωτήματα σχετικά με την πήξη του αίματος και τους αιμοπηκτικούς παράγοντες Υπήρχαν ερωτήματα του Κόλλια τα οποία μάλλον τα έβαλε συνδυαστικά με τον παραπάνω γιατί ήταν λίγα αφενώς και αφετέρου αφορούσαν κυρίως την διαδικασία της φλεγμονής Υπήρχαν 3 ολόκληρα ερωτήματα για την φυσιολογία του δέρματος, έβγαιναν και με γενικές γνώσεις Υπήρχαν αρκετά ερωτήματα από τον Φιλίππου. Έβαλε ορισμένα που αφορούσαν την φυσιολογία του μυικού συστήματος (νευρομυική σύναψη - κύκλος εγκάρσιας γέφυρας κλπ) και έβαλε και μπόλικα από την φυσιολογία της άσκησης, δεν μπορώ να πω αν ήταν εύκολα ή δύσκολα, δεν είχα διαβάσει, τα κοπάνησα στην τύχη Υπήρχαν 2 ολόκληρα ερωτήματα της Παναγούλας σχετικά με την θερμορρύθμιση τα οποία έβγαιναν με γενικές γνώσεις Γενικά δεν έπεσε τίποτα σχετικό με παθοφυσιολογία των οργάνων, μονο κάνα δυο ερωτήματα σχετικά με την υπερέκκριση θυρεοειδικών ορμονών αυτάααα καλή τύχη στους επόμενους
×
×
  • Δημιουργία νέας...