Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/09/2014 in all areas

  1. 4 points
    Τρίτη, 9 Σεπτεμβρίου 2014 ΚΥΡ και ... "Αιώνιοι Φοιτητές"
  2. 4 points
    1. Καμμία συνάντηση από τις 2 αναφερόμενες δεν ήταν πρωινή. 2. Εργαζόμενοι υπάρχουν παντού και πάντα. Αν από όλους τους λιμνάζοντες στη Νομική , μόνο 3 δεν εργάζονται, και από όλους τους αιώνιους που βρίσκονται Αθήνα αντίστοιχα, μόνο μια μικρή ομάδα δεν εργάζεται, τότε μάλλον το να είσαι λιμνάζων φέρνει μαγική τύχη, εν αντιθέσει με την υπόλοιπη Αττική που μαστίζεται από την ανεργία. 3. Η γενίκευση "Δεν είναι [...] τρένα" είναι απλά άστοχη (είτε επιτηδευμένη είτε όχι). Ούτε αυτοί που τρέχουν τόσο καιρό για όλους βρίσκουν όλα τα υπόλοιπα έτοιμα.Λυπάμαι που χρειάζεται να πω το αυτονόητο, αλλά δυστυχώς εκεί καταλήγουμε με τέτοιου είδους αντιδιαστολές που αφήνουν υπόνοιες (ηθελημένα ή μη). Ευτυχώς όλο αυτό το καιρό υπήρξαν ανάμεσά μας και άνθρωποι με οικογένειες και μικρά μωρά, εργασία , συγγενείς αρρώστους κλπ. που βρήκαν τρόπο και ήταν παρόντες, εκεί που μπορούσαν να είναι (προφανώς και δεν δύνανται όλοι να τρέχουν παντού, κατανοητό είναι.) διαψεύδοντας έτσι γενικολογίες που συχνά χρησιμοποιούνται ως δικαιολογίες. Αυτά από μένα, καλή συνέχεια!
  3. 3 points
    Η τελευταία πρόταση αντιδιαστέλλει τους εργαζόμενους φοιτητές που αδυνατούν να παρευρεθούν στις συναντήσεις όπως αυτές που ανέφερα, με όσους "είναι εισοδηματίες, αγναντεύουν θάλασσες" κλπ. Ο μόνος λόγος μιας τέτοιας αντιδιαστολής είναι αν οι υπόλοιποι που συμμετέχουν και παραπονιούνται για όσους δεν συμμετέχουν, ανήκουν στην δεύτερη κατηγορία. Διότι αν δεν είναι αυτός ο λόγος, τότε η πρόταση δεν έχει νόημα ύπαρξης και δεν βοηθά στην τεκμηρίωση κανενός επιχειρήματος, καθώς τόσο οι εργαζόμενοι που συμμετέχουν στις αναφερόμενες συναντήσεις όσο και όσοι δεν εργάζονται αλλά έχουν τα δικά τους προβλήματα, κατανοούν τα εμπόδια που υπάρχουν καθώς ούτε αυτοί είναι ξαπλωτοί αγναντεύοντας βουνά κλπ. Εξάλλου , η άποψη αυτή ενισχύθηκε με την επανάληψη της ίδιας λογικής και στα υπόλοιπα posts, συνεχείς αναφορές σε όσους τα έχουν όλα τακτοποιημένα τη στιγμή που υπάρχει προσωπική αλλά και γενικότερη εκδήλωση δυσαρέσκειας προς όσους δεν συμβάλλουν πουθενά. Αυτά, καλό ξημέρωμα.
  4. 3 points
    Κύριε fertomasa, καλά κάνετε και λέτε την άποψή σας, αυτό δεν έχει καμμία σχέση όμως με εμένα. Επειδή επιχειρηματολογήσατε πάνω στην πρώτη μου ανάρτηση, μίλησα για 2 συγκεκριμένες συναντήσεις/προσπάθειες, οι οποίες δεν ήταν πρωινές (και αυθαίρετα τις θεωρήσατε ως τέτοιες). Προφανώς και υπάρχουν άτομα που εργάζονται με ασφυκτικά ωράρια και δεν μπορούν να συμμετέχουν παντού και πάντα. Αλλά δεν είναι δυνατόν , ακόμα και αν αφαιρέσουμε όσους εργάζονται απογευματινές ώρες ή είχαν κάποιο άλλο σοβαρό κώλυμα , αυτοί που απομένουν να είναι 3 άτομα για να παρευρεθούν στη συνέλευση της σχολής με τους περισσότερους λιμνάζοντες πανελλαδικώς, και μία χούφτα ανθρώπων για να κινητοποιηθεί για το θέμα του συλλόγου. Εδώ μιλάμε ξεκάθαρα για αδιαφορία της πλειοψηφίας, τι νόημα έχει η προβολή ως αντίλογος στην πρώτη ανάρτηση, της αυτονόητης απουσίας όποιου είχε σοβαρό κώλυμα; Με τη συνοδεία μάλιστα μιας αυθαίρετης γενίκευσης που υπονοεί ότι , όποιος συμμετέχει, μάλλον τα έχει όλα τακτοποιημένα. Η προαναφερόμενη αδιαφορία μάλιστα είναι και συνεχιζόμενη όποτε γίνεται λόγος για φυσική και όχι απλά ηλεκτρονική παρουσία. Και ναι οι άνθρωποι με οικογένειες και εργασία οι οποίοι βρήκαν το χρόνο να έρθουν έστω μία φορά σε συνάντηση ή δραστηριοποίησή των υπολοίπων, προφανώς και καταρρίπτουν τη γενική δικαιολογία περί εργασίας.
  5. 3 points
    Ναι γενικά εύκολο είναι , θα συμφωνήσω, όσοι έχουν λυμένα όλα τους τα (οικονομικά και μη) προβλήματα και το μόνο που τους απομένει είναι το θέμα των διαγραφών. Όπως και η γενικόλογη κρίση - βάσει της οποίας όλοι εργάζονται εκτός από ελάχιστους - και το συλλογικό τσουβάλιασμα από τον καναπέ.
  6. 2 points
    11) Περιγραφή της διαδικασίας "πάλης ή φυγής". 12) Παράγοντες (και ρόλος των παραγόντων) που ευοδώνουν την τοπική αυτορύθμιση των ιστών. Συμπληρώσεις-διορθώσεις: Στο 7ο θέμα αφορούσε κολποκοιλιακό κόμβο η ερώτηση. Στο 4ο θέμα, πεψίνη,ενδογενής παράγοντας ,ΗCL, εντερογαστρόνες (τί γνωρίζετε, ρόλος). Στο 5ο θέμα, Μηχανισμοί: α) κέντρο κατάποσης, β) αντανακλαστικό κατάποσης, γ) δίοδος τροφής από το φάρυγγα δ) δίοδος από τον οισοφάγο. Στο 9ο θέμα, οδοί ενεργοποίησης και ρόλος.
  7. 2 points
    DrGREG

    Νευρολογία

    Bonsoir à tous!! Μιὰ μικρὰ σύνοψις, διαχρονική, ποὺ ὑπερκαλύπτει τὸ ΑΙΓΙΝΗΤΕΙΟΝ! ΙΣΧΑΙΜΙΑ (34) 22 Ισχαιμία Βασικής αρτ. / Μέσης - Προσθίας εγκ. αρτ. / Καρωτίδας / παροδική καρωτιδικού / παροδική σπονδυλοβασικού / 6 Οξύ ΑΕΕ 4 Χρονία μικροαγγειοπάθεια εγκεφάλου / Παθογένεια / Εικόνα βλάβης στα αγγεία 1 Πόσο χρόνο από την έναρξη του ισχαιμικού έχουμε ως θεραπευτική επιλογή την θρομβόλυση 1 Καταστάσεις στις οποίες κάνουμε δευτερογενή πρόληψη με αντιπηκτικά. ΕΠΙΛΗΨΙΑ (33) 8 Επιληψία κροταφικού 6 Γενικευμένη τονικοκλονία (Grand-mal) 5 άλλη 4 Status 3 Απλές Επιληπτικές με κινητική συμπτωματολογία 3 Αφαιρετικές (petit mal) 3 ΔΔ Συγκοπής - Επιληψίας (πινακάκι ΣΥΝ: επιληπτική κρίση -> άνω βολβοστροφή οφθαλμών / υστερία -> μάτια συνήθως κλειστά, ενώ σε Ε -> μάτια ανοιχτά) 1 Γενίκευση εστιακών ΟΡΑΣΗ (22) 9 Διαταραχές ορασης, οπτικου χιασματος 5 Φλοιού 4 Προσβολή οπτικού νεύρου 2 Βλάβες οπτικής ταινίας, ακτινοβολίας 1 Οπτικής οξύτητας 1 Διπλωπία και αίτια ανά επίπεδο βλάβης (οφθαλμικοί μύες / νευρομυϊκή σύναψη/ περιφερικό νεύρο / φλοιός) ΗΜΙΚΡΑΝΙΑ - ΚΕΦΑΛΑΛΓΙΑ (21) 5 Κεφαλαλγία Τάσεως 5 άλλη 4 Κεφαλαλγία ενδοκρανίου Υπερτάσεως 2 Οξεία κεφαλαλγία 2 Ημικρανία 1 Οφθαλμοπληγική 1 Εργαστηριακός έλεγχος / διερεύνηση Σκλήρυνσις κατὰ πλάκας / Μορφές και πορεία της ΣΚΠ / Πώς γίνεται η διάγνωση / Θεραπεία ώσης / Θεραπευτική προσέγγιση της πρόληψης των υποτροπών / Τί επιδιώκουμε με την χορήγηση IFN (13) BΛΑΒΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΥ ΝΕΥΡΩΝΑ (13) 8 Βλάβη κεντρικού (Πυραμιδική Συνδρομή) 4 Βλάβη περιφερικού κινητικού νευρώνα 1 ΔΔ / Πότε εκλύονται παθολογικά αντανακλαστικά και ποια είναι αυτά ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ (11) 5 Υποσκληρίδιο αιμάτωμα 3 Υπαραχνοειδής Αιμορραγία, διάγνωση (ct ενυ ξανθοχρωματικό, ελάχιστη ποσότητα αίματος για να φανεί σε CT: 5cc) 1 Επισκληρίδιο αιμάτωμα 1 Επισκληρίδιο VS Υποσκληρίδιο 1 Ενδεγκεφαλική αιμορραγία Guillain - Barré / Ονομασία: Οξεία Φλεγμονώδης Απομυελινωτική πολυριζονευρίτιδα / κλινική εικόνα, διάγνωση / λευκωματτοκυτταρικός διχασμός, πότε εμφανίζεται (1 εβδομάδα μετά) / υψηλό λεύκωμα λόγω ριζίτιδας / δυσκολία σε κυκλοφορία ΕΝΥ/ Ηλεκτρομυογράφημα: χαμηλές ταχύτητες αγωγής απο την αρχη λογω απομυελινωσης (10) Διαταραχές του επιπέδου συνείδησης, αίτια απωλείας / Συγκοπτικό επεισόδιο / Κώμα, αίτια, πρώτες βοήθειες (9) ΠΑΡΑΛΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (9) 5 περιφερικη (Bell) 3 κεντρική (υπερπυρηνική) 1 ΔΔ Brown Séquard (9) Parkinson, τρόμος Parkinson VS τρόμος ενεργείας, εξωπυραμιδική υπερτονία (9) Mυασθένεια (8) Νευροπάθειες, αίτια / Διαβητική νευροπάθεια (7) ΑΦΑΣΙΕΣ (6) 3 Wernicke 1 Broca 1 γενικώς 1 Βλάβες στο αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου τί αφασίες μπορούν να προκαλέσουν Πλαγία μυοατροφική Σκλήρυνση (Charcot) / Ποιές δομές προσβάλλει, κλινική εικόνα, πρόγνωση / Από τί οδηγείται ο ασθενής στο θάνατο (6) Νευραλγία Τριδύμου (6) Μυασθένειες / Παθογένεια / Κλινική εικόνα, εξέταση και διάγνωση / Πώς βελτιώνεται η κλινική της εικόνα (5) Κλινικές εκδηλώσεις διαταραχών της παρεγκεφαλιδικής λειτουργίας / Κλινική εξέταση / Σε βλάβη στο ένα παρεγκεφαλιδικό ημισφαίριο η εκδήλωση της βλάβης θα γίνει ομόπλευρα ή ετερόπλευρα; (5) Alzheimer (Σημείωση: Γιατί απεικονιστικώς εγκεφαλικά έμφρακτα; —> καρδιακοί παράγοντες κινδύνου μπορούν να συμβάλλουν στην εμφάνιση της άνοιας π.χ. υπερλιπιδαιμία -συμβάλλει στην παραγωγή β-αμυλοειδούς-, ο Σ.Δ. -φωσφορυλλίωση της πρωτείνης Τ- και η υπέρταση μάλλον με άγνωστο τρόπο.) (4) Συριγγομυελικό σύνδρομο (3) Huntington’s (3) Παραλυση / βλάβη κοινου κινητικου (3) Εκφυλιστικές παθήσεις νευρικού (3) Οξεία προσβολή Νωτιαίου Μυελού (2) Οξεία Συγχυτική κατάσταση (2) Παραπάρεση με προοδευτική εγκατάσταση (2) Προοδευτική γενικευμένη αδυναμία, αίτια (2) Άνοια (2) Κλινικές εκδηλώσεις υπερ / υποθυρεοειδισμού και έλλειψης βιταμίνης Β12 στο νευρικό σύστημα (2) Από 1 (μία) φορά: Διαφορές στην κλινική εκδήλωση βλάβης στην αυχενική μοίρα του νωτιαίου μυελού και στην θωρακική μοίρα. Τενόντια αντανακλαστικά. Ποιες ρίζες εξυπηρετούν το αντανακλαστικό του δικεφάλου, του τρικεφάλου, της επιγονατίδος, το Αχίλλειο. Κλινική εικόνα και τρόπος εξέτασης περιφερικής βλάβης υπογλωσσίου. Κλινική εικόνα αυχενικής πλεγματοπάθειας. Διαφορές Νευροπαθείας / Μυοπαθείας (περιφερικά / κεντρομυελικά) Κοινά χαρακτηριστικά υπαραχνοειδούς αιμορραγίας / μηνιγγίτιδας (αυχενική δυσκαμψία, μηνιγγικός ερεθισμός) ΚΕΚ, γενικώς και είδη Οξεία λοίμωξη του εγκεφάλου Εγκεφαλικό Απόστημα Όγκοι κροταφικού λοβού Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα Ημιπάρεση Ιδιοπαθής τρόμος Νευροτοξικότητα Μονοπάρεση κάτω άκρου Πάρεση κοινού κινητικού Βλάβη μέσου νεύρου Βλάβη κερκιδικού / ωλενίου Ενδοκράνια υπέρταση Θαλαμικό σύνδρομο
  8. 2 points
    Θέματα που μου μετέφερε συμφοιτητής Πτυχιακή Εξέταση Φυσιολογίας Ι 10 Σεπτεμβρίου 2014 Πως ρυθμίζουν οι νεφροί την ΑΠ Επιφανειοδραστικός παράγοντας Πνευμονική διάχυση Γαστρίνη, ενδογενής παράγοντας, HCl, Μηχανισμός κατάποσης Άμεση ρύθμιση ΑΠ Δυναμικά ενεργείας κυττάρων φλεβόκομβου Γιατί δεν επεκτείνεται ο σχηματισμός θρόμβου σε τραυματισμό Τι είναι συμπλήρωμα; Λειτουργίες νεφρών Ακόμα 2 θέματα που δεν θυμάμαι σύνολο 12 θέματα.
  9. 2 points
    Όχι ακόμα. Σήμερα ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες εγγραφής για τους νέους φοιτητές που θα κάνουν εγγραφή στην Ιατρική που ξεκινούν την άλλη εβδομάδα και μαζί με τις επαναληπτικές ημερομηνίες λήγουν στις 29/9. Λογικά οι δηλώσεις στο mystudies δεν θα ξεκινήσουν πριν τον Οκτώβριο. Θα περιμένουμε ανακοίνωση της γραμματείας.
  10. 2 points
    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Επειδή η δισέλιδη έρευνα της δημοσιογράφου της Ελευθεροτυπίας χθες με τίτλο"Το μακρύ ταξίδι για το πτυχίο" έκανε μεγάλη αίσθηση και δημιούργησε πάταγο τόσο διαδικτυακά αλλά και σε επίπεδο της δικής μας σχολής σύμφωνα και με δηλώσεις της ίδιας της δημοσιογράφου με την οποία επικοινωνήσαμε αργά χθες και σήμερα το πρωί,δεχτήκαμε την πρόκληση και πρόσκληση ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ από την ίδια ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΚΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ,ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΦΥΛΛΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!!! Η κα Τζαβέλλα,αρχικά,θέλησε να πείσει εμένα προσωπικά να εκθέσω τη δική μου προσωπική ιστορία ή απλά κάποια τμήματα αυτής ως μία προσπάθεια εξιλέωσης κι εσωτερικής απελευθέρωσης από το παρελθόν μου!Αρπαξα το "δόλωμα"αν και δε μου αρέσει να εξωτερικεύω δημόσια προσωπικά μου ζητήματα γενικά και ειδικά.Το κάνω επιλεκτικά στους φίλους μου και σε πρόσωπα που επιλέγω προσεκτικά.Και θα το έκανα και στις αρχές της σχολής μου αν μου το ζητούσαν! Ομως,ο επαγγελματισμός της και ο σεβασμός της στους συναδέλφους μας που ήταν υποδειγματικός κι αξιοπρόσεκτος αλλά και το ατράνταχτο επιχείρημα της πως όλες αυτές οι μαρτυρίες αποτελούν ντοκουμέντο που θα ληφθεί υπόψη στον αγώνα που συνεχίζουμε για το μέλλον(υπενθυμίζω για όσους επαναπαύονται πως "Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΑΣ"),με προβλημάτισαν ειλικρινά πολύ ώστε σε σχετική συζήτηση με την ISOLDE να αποφασίσουμε από κοινού να συμμετέχουμε σε μία ακόμη κατάθεση καρδιάς και προβληματισμού για το ποιοί είναι αυτοί οι"αιώνιοι",τέλος πάντων!!! Είναι "οι 4 εξαιρέσεις" της χθεσινής έρευνας άραγε όπως τους αποκάλεσε κάποιος σε σχόλιο στο facebook? Ή μήπως σε κάποιους συμβαίνουν κατ'εξακολούθηση,"περίεργες" καταστάσεις,με ρυθμό και φαντασία που θα ζήλευε ακόμη κι ένας ταλαντούχος σεναριογράφος??? Τι άλλο μπορεί να συμβεί στη ζωή ενός"λιμνάζοντος" "παράσιτου" των ελληνικών ΑΕΙ??? Συνάδελφοι,έλεγα πάντα πως ΔΕ θα εκθέσω την προσωπική μου ιστορία ανεξέλεγκτα κι έχω και σοβαρούς λόγους να μην το κάνω ΑΛΛΑ όταν τηρούνται ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ,ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ, ΕΙΤΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΚΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΚΙ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΑ ΚΩΛΥΜΜΑΤΑ ΕΝΩ ΤΑ ΠΛΗΡΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΛΠ, δεν βλέπω κανένα λόγο να διστάζουμε!!! Ο μόνος λόγος για να συνεχίσουμε να διστάζουμε λέγεται ΦΟΒΟΣ ν'αντιμετωπίσουμε τον ίδιο τον εαυτό μας ΚΑΤΑΜΑΤΑ!!! Σκεφτήκαμε λοιπόν με την ISOLDE να "σπάσουμε τη δική μας σιωπή" κι έτσι με τον τρόπο αυτό,να "βγάλουμε γλώσσα στο φόβο" μας και στα φαντάσματα του παρελθόντος που όλοι κρύβουμε μέσα μας βαθιά και δεν ομολογούμε!!! Δεν μου αρέσει να φοβάμαι κι αντιδρώ ανάποδα κι επιθετικά όταν αντιληφθώ με αυτοκριτική και ειλικρίνεια πως μάλλον.....κάτι φοβάμαι τελικά....! Λοιπόν,καλούμε ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ Ή ΜΗ- ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΔΙΗΓΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΕ ΣΕ ΜΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΗ Ή ΕΝΙΣΧΥΣΕ ΤΗΝ ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΜΑΛΗ ΚΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΦΟΙΤΗΣΗ,ΝΑ ΕΚΔΗΛΩΣΟΥΝ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΑΓΩΝΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ!!!! ΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ "ΡΑΘΥΜΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΠΟΥ ΡΟΥΦΑΝΕ ΦΡΑΠΕ" ΚΑΙ "ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΑΧΑΛΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ",ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ "ΑΠΡΟΘΥΜΟΙ-ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ" ΠΟΥ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ Ν'ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥΣ !!!! Επικοινωνήστε μαζί μας (με την ISOLDE και τη MYRIAM) μέσω πμ ή μέιλ και τηλέφωνο (όσοι γνωρίζετε τα μέιλ και τα τηλέφωνα μας). Ενημερώστε μας για την πρόθεση σας να καταθέσετε την προσωπική σας ιστορία ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ!!! ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΕΝΑ ΜΕΙΛ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΔΙΗΓΗΣΗ,ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΘΕΤΕΤΕ, ΕΙΤΕ ΣΕ ΕΜΑΣ, ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ κα ΤΖΑΒΕΛΛΑ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ Ή ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΥΧΟΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ Ή ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΣΤΟΛΕΣ ΣΑΣ!!! Το μέιλ της κας Αλεξάνδρας Τζαβέλλα είναι: al.tzavella@gmail.com ΑΣ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΜΑΣ, ΟΣΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ, ΑΛΛΑ.....ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΑΝ, ΜΑΣ ΠΟΝΕΣΑΝ ΚΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ, ΜΕΤΕΤΡΕΨΑΝ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ......ΜΙΝΩΙΚΟ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟ !!!!
  11. 2 points
    Από το group των επί πτυχίω στο facebook : Κατόρθωσα να επικοινωνήσω σήμερα με τον κύριο Σαμάρκο. Η εξέταση της Νοσολογίας θα πραγματοποιηθεί στις 17/9 τελικά 13.00 με 14.00, ενώ θα προηγηθεί κλινική εξέταση τη Δευτέρα 15/9 στις 10.00.Θα βγει ανακοίνωση, λογικά και στο eclass.
  12. 2 points
    Τελικά αντί για Γενική Συνέλευση σήμερα στη Νομική Αθηνών, έλαβε χώρα συζήτηση επί των διαγραφών και άλλων θεμάτων, και αυτό διότι συγκεντρωθήκαμε περίπου 100 άτομα , οπότε δεν υπήρχε απαρτία. Θα υπάρξει απόφαση για νέα ΓΣ. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι λυπάμαι για την έλλειψη ενδιαφέροντος (τόσο λιμναζόντων , όσο και λοιπών) συμφοιτητών μου σε αυτή τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε. Την απραξία την είδαμε τόσο στην προσπάθεια δημιουργίας συλλόγου (ο οποίος δεν χρωματίζεται ...πολιτικά/κομματικά) μέσα από το "όχι στις διαγραφές" , όσο και σήμερα με την απουσία των φοιτητών από τη ΓΣ της σχολής μου , που μεγάλο μέρος της αφορούσε τις διαγραφές, ένα ζήτημα που "υποτίθεται" μας καίει όλους (εξάλλου πρόταση κατάληψης δεν υπήρχε σε κανένα πλαίσιο , οπότε με την απουσία τους οι φοιτητές ουσιαστικά αρνούνται να συνδράμουν ακόμα και στη λήψη μιας κοινής απόφασης σχετικά με τη στάση απέναντι στις διαγραφές). Κρίμα γι' αυτούς τους λίγους (συγκριτικά με το σύνολο) που ασχολούνται και δεν δέχονται παθητικά αυτά που άλλοι αποφασίζουν γι' αυτούς.
  13. 2 points
    Φυσικά,ο καθένας από εμάς έχει τη δική του πονεμένη,παράξενη,δακρύβρεχτη ή μη αλλά σίγουρα, πρωτότυπη ιστορία! Η διαφορά με τους συναδέλφους μας είναι πως εκείνοι βρήκαν την τόλμη και το κουράγιο να τη δημοσιοποιήσουν δίνοντας υλικό στη δισέλιδη έρευνα μιας εφημερίδας μεγάλης κυκλοφορίας!!! Γνωρίζω προσωπικά τη Ζωή κι έχω μιλήσει πολλές φορές με το Δημήτρη στο τηλέφωνο. Προσωπικά,τους θαυμάζω πολύ όπως και τις άλλες δύο συναδέλφους που δε γνωρίζω, ΚΥΡΙΩΣ γιατί ΔΕ βρήκα το κουράγιο και τη δύναμη όταν ρωτήθηκα σχετικά, να διηγηθώ ΔΗΜΟΣΙΑ το δικό μου γολγοθά ή λαβύρινθο μέχρι το πτυχίο μου!!! Μακάρι να μπορούσαμε ΟΛΟΙ να συμφιλιωθούμε με το παρελθόν μας και να χαράξουμε το μέλλον ανεμπόδιστα.... Τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια γι'αυτό από όλους μας!!!! Και πολλά ευχαριστώ από όλους μας!!! ΚΑΛΟ ΠΤΥΧΙΟ,ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ!!!! ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!!! ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ!!!! http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=09/09/2014&id=446575 Έντυπη Έκδοση Ελευθεροτυπία, Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014 Η «Ε» ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟ ΣΕ 4 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 1.000 ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ, ΠΟΥ ΧΘΕΣ ΑΠΟΘΕΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΩΣ ΔΙΑΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Οταν κάνεις σχέδια ο Θεός γελάει - ο Λοβέρδος διαγράφει Της ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΤΖΑΒΕΛΛΑ Ξαφνικά το όνειρο του γιατρού μπαίνει σε δεύτερη μοίρα.Η Νίκη, πολύτεκνη μητέρα, ο Δημήτρης, πρωτοπόρος ερευνητής που απογοητεύτηκε, η Ντόρα, καρκινοπαθής και άπορη μητέρα και η Ζωή, που συνέρχεται από βαριά κατάθλιψη, κάποτε αποθεώθηκαν από τα ΜΜΕ, τους φίλους και τους καθηγητές, ως «διάνοιες» και «αριστούχοι». Σήμερα θεωρούνται παράσιτα του συστήματος. Στην Ιατρική Σχολή Αθηνών (και όχι μόνο) πίσω από τους «αιώνιους» φοιτητές, όπως τους χαρακτηρίζει το υπουργείο Παιδείας, υπάρχει ένα παρελθόν με χιλιάδες ώρες μελέτης, με υποτροφίες, αριστεία και επαίνους. Είναι μόνο τέσσερις, από τους 1.000 φοιτητές επί πτυχίω της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, που απειλούνται με διαγραφή και αποδεικνύουν πως «όταν κάνεις σχέδια ο Θεός γελάει». «Και ο Λοβέρδος διαγράφει» συμπληρώνουν. (Το πλήρες ονοματεπώνυμό τους, στη διάθεση των Πρυτανικών Αρχών, εφόσον ζητηθεί.) * ΖΩΗ Κ. Με πόνο ψυχής άφησα τη σχολή Πέρσι, έπειτα από μεγάλη προσπάθεια, κατάφερα κι έδωσα ένα μάθημα «Ολα αυτά τα χρόνια που απείχα, το μυαλό μου ήταν εκεί. Πώς να σ'το πω, είναι η κατασκευή μου γι' αυτό. "Αν δεν γίνεις εσύ γιατρός, ποιος θα γίνει;", μου έλεγαν όλοι όταν με έβλεπαν να απομακρύνομαι». Φλας μπακ. Δεκαέξι χρόνια πριν, στις πρώτες θέσεις της βαθμολογικής κατάταξης των επιτυχόντων στην Ιατρική Σχολή Αθηνών, είδε γραμμένο το όνομά της: Ζωή Κ. Ούτε που της περνούσε από το μυαλό ότι σήμερα θα είναι ακόμα φοιτήτρια και μάλιστα υποψήφια για διαγραφή. Αλλωστε, η πορεία της ώς τότε δεν επέτρεπε τέτοιου είδους σενάρια: έπαινοι, αριστεία, βαθμοί μέχρι τον Θεό, υποτροφία στην Ιατρική - η Ζωή είχε διαπρέψει στις Πανελλαδικές, ήταν το παράδειγμα των καθηγητών, το καμάρι των γονιών της. Με την είσοδό της στο πανεπιστήμιο, πάτησε ακόμα περισσότερο το γκάζι. «Τα πρώτα 3,5 χρόνια περνούσα όλα τα μαθήματα. Δεν άφηνα τίποτα, ούτε για τον Σεπτέμβριο. Κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι δεν μπορώ να διαβάσω άλλο», λέει η 35χρονη φοιτήτρια επί πτυχίω. «Χρωστάω 11 μαθήματα από τα 61», λέει καθώς εξιστορεί τι συνέβη και απομακρύνθηκε από τις σπουδές της. «Είχα πολύ φόρτο. Το διάβασμα μου είχε γίνει έμμονη ιδέα. Δεν είχα καταλάβει τι συνέβαινε και ότι υπήρχε ιατρικό πρόβλημα. Είχα κατάθλιψη», λέει σήμερα έπειτα από 8 χρόνια ψυχοθεραπείας και ενώ η ίδια ακολουθεί ακόμα φαρμακευτική αγωγή. «Η μητέρα μου είναι επίσης καταθλιπτική. Το δικό μου πρόβλημα εμφανίστηκε στην εφηβεία, όμως τότε κανείς δεν το κατάλαβε. Ωσπου μου βγήκε μια φοβερή φοβία για το διάβασμα και μια αίσθηση ανικανότητας. Είχα φτάσει σε σημείο να πάρω ηρεμιστικό για να πάω στη σχολή. Εγώ που, ως μαθήτρια, έμενα σε προάστιο του Πειραιά και δεν δέχτηκα ποτέ να με πάει η μητέρα μου στο σχολείο, εγώ που απαγόρευα στην οικογένειά μου να με περιμένει απέξω όταν έδινα Πανελλαδικές, ξαφνικά ήθελα τη μαμά μου για να κάνω εγγραφή στο πανεπιστήμιο. Δεν άντεχα μόνη. Η εγγραφή διαρκεί πέντε λεπτά. Ομως αυτό το λέει κάποιος υγιής. Οχι κάποιος που έχει κατάθλιψη», λέει η Ζωή. Πέρσι, έπειτα από μεγάλη προσπάθεια, κατάφερε και έδωσε ένα μάθημα. «Εδωσα γυναικολογία και πήρα 7. Σταδιακά, η κατάστασή μου βελτιώνεται», παρατηρεί η ίδια. Στο δικό της ιατρικό ζήτημα, προστέθηκαν και οικογενειακά προβλήματα. «Δεν έχω γνωρίσει κάποιον φοιτητή στην Ιατρική που να τα έγραψε στα παλιά του τα παπούτσια. Οι περισσότεροι εμφάνισαν κατάθλιψη και άλλες αγχώδεις διαταραχές», λέει και συνεχίζει «με πόνο ψυχής την αφήσαμε τη σχολή. Οταν μπαίνεις στην Ιατρική, έχεις κάνει επένδυση σ' αυτό. Και δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο». Η 1η Οκτωβρίου είναι σημαδιακή ημέρα για την ίδια, γιατί επιστρέφει στις επάλξεις. «Θέλω με την ησυχία μου να ξεκινήσω να δίνω μαθήματα - συστηματικά, όχι ένα-δύο τον χρόνο. Εχω τελειώσει με τα εργαστήρια και τις κλινικές, με χαρά αν γινόμουν δεκτή, θα ξαναπήγαινα. Σχέδια για μετά δεν μπορώ να κάνω. Στη ζωή μού έχουν συμβεί πολλές ανατροπές, θέλω να συμμετέχω στο πανεπιστήμιο, μπορεί να τελειώσω σε ένα χρόνο αν νιώσω ότι η σχολή με αγκαλιάζει. Αν νιώσω αποδεκτή σε ένα περιβάλλον, θέλω να πάρω πτυχίο και να δουλέψω πάνω σε αυτό. Δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι η ζημιά στο κράτος. Δεν κοστίζω στο κράτος. Και δεν είμαι ο χειρότερος άνθρωπος του κόσμου. Μπορεί να είμαι και το καλό παράδειγμα για κάποιους, γιατί παρά τις δυσκολίες, κράτησα το στόχο μου ζωντανό». * ΔΗΜΗΤΡΗΣ Β. Θέλω μόνο να πάρω το πτυχίο μου Η δική μου περίπτωση αφορά υπερβάλλοντα ακαδημαϊκό ζήλο «Μπήκα στη σχολή μετά από συμβουλές άλλων. Μου άρεσαν τα Μαθηματικά και η Φυσική και όλοι με συμβούλεψαν να πάω στη σχολή που έχει την καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση. Τι θα γίνει το παιδί; Γιατρός», λέει ο Δημήτρης Β. Πριν από 19 χρόνια μπήκε στην Ιατρική Σχολή Αθηνών. «Ημουν στους πέντε πρώτους εισακτέους. Η δική μου περίπτωση αφορά υπερβάλλοντα ακαδημαϊκό ζήλο», λέει ο Δημήτρης Β. «Κατάφερα να είμαι συνεπής τα πρώτα χρόνια, ώσπου στο 3ο έτος έκανα μια εργασία που βασιζόταν σε Μαθηματικά και Φυσική. Με απλά λόγια, ήταν μια προσομοίωση ενός κυττάρου στον υπολογιστή. Μπορούσες να δεις τι θα επιφέρει το κάθε φάρμακο στο κύτταρο. Αυτό το πρόγραμμα ενθουσίασε τους καθηγητές και πήρε πολύ καλές κριτικές από ένα από τα μεγαλύτερα επιστημονικά περιοδικά, το "London Journal of Psychology". Για έξι χρόνια αφοσιώθηκα σε αυτή την εργασία. Οι καθηγητές μου με παρότρυναν να στραφώ προς τα εκεί. Δεν μου είπαν ποτέ ότι δεν πρέπει να ασχολούμαι με τη σχολή, αλλά μου έδειχναν ότι αυτή η ανακάλυψη προέχει», ισχυρίζεται ο Δημήτρης. Σήμερα εργάζεται εθελοντικά ως ψυχοθεραπευτής και έχει εγκαταλείψει την πρωτοποριακή έρευνα που είχε κάνει τότε. «Αν ήταν μέσα στο σύστημα και πατούσε σε μια προηγούμενη, ήδη υπάρχουσα έρευνα, θα είχε αποθεωθεί. Ηταν όμως πρωτογενής, μια τρελή ιδέα μου - χωρίς να έχω ψάξει, είπα, ας φτιάξω αυτό να δω αν θα αρέσει στους καθηγητές μου». «Τώρα έχω παρατήσει ό,τι κάνω και διαβάζω όσο μπορώ. Σε αυτή την εξεταστική, θα διαβάσω τα SOS όπως όλοι. Ποτέ δεν ήμουν αυτής της νοοτροπίας - έτσι δεν χωνεύεται η γνώση. Εχω περάσει τα μισά μαθήματα και χρωστάω 15 κλινικές», τονίζει ο ίδιος. «Ανήκω σε αυτούς που εξαιρούνται από τις διαγραφές, γιατί πήγαινα και έκανα εγγραφή τα τελευταία δύο χρόνια. Αν δεν αλλάξει κάτι στην τροπολογία, θα είμαι φοιτητής μέχρι τον Απρίλιο και μετά θα αποφασίσουν οι Οργανισμοί των Πανεπιστημίων για το μέλλον μου. Αυτό που θέλω είναι να πάρω το πτυχίο μου, να δουλέψω ως ψυχοθεραπευτής και να κάνω ένα μεταπτυχιακό». * ΝΙΚΗ Λ. Οταν το παιδί σου σε έχει ανάγκη... Ετοιμάζομαι να ξαναμπώ σε πρόγραμμα, να δώσω τρία μαθήματα «ΗΙατρική ήταν το παιδικό μου όνειρο. Ούσα παντρεμένη και μητέρα, κατάφερα να το πραγματοποιήσω» λέει η Νίκη Λ., πολύτεκνη μητέρα τεσσάρων παιδιών και φοιτήτρια επί πτυχίω στην Ιατρική Αθηνών. «Μπήκα με κατατακτήριες εξετάσεις από το τμήμα Βιολογίας. Ημουν 30 ετών και είχα ήδη τον ένα μου γιο. Αποφασίσαμε με τον άντρα μου να φύγω από την Ηγουμενίτσα όπου μέναμε τότε και να πάω στην Αθήνα, μέχρι να τελειώσω τη σχολή». Με το παιδί στο ένα χέρι και τους τόμους των βιβλίων στο άλλο, ήρθε στο σπίτι των γονιών της, για να μπορεί να πηγαίνει στη σχολή και να μην απουσιάζει από τις κλινικές. Σήμερα χρωστάει περίπου 20 μαθήματα, «μεγάλα σε ύλη γιατί είναι των τελευταίων ετών» όπως λέει η ίδια. Εργάζεται ως καθηγήτρια Βιολογίας σε Γυμνάσιο. «Μόλις μεγαλώσουν τα παιδιά, θα αφοσιωθώ» είχε πει αλλά τα πράγματα ήρθαν αλλιώς. Ενα πρόβλημα υγείας που εμφάνισε ο μικρός γιος της, ανέβαλε την επιστροφή στα έδρανα. «Αφιερώθηκα εκεί. Το πρόβλημα δεν έχει λυθεί ακόμα και σήμερα αλλά πηγαίνει καλά, οπότε είπα ότι επιστρέφω, πριν ακόμα βγει το μέτρο για τις διαγραφές». Δέκα χρόνια μετά την τελευταία φορά που έδωσε εξετάσεις, επιστρέφει στο στόχο που όπως λέει «άφησα στη μέση». Αυτή την περίοδο προετοιμάζεται για να δώσει τρία μαθήματα και να ξαναμπεί σε πρόγραμμα. «Δεν θέλω να μετανιώσω αργότερα που δεν το κυνήγησα. Θα τελειώσω τη σχολή. Θέλω να πάρω το πτυχίο και να δω τι μπορώ να κάνω. Δεν θα γίνω καρδιοχειρουργός, αλλά θέλω να αξιοποιήσω το πτυχίο. Ετσι κι αλλιώς, θα γύριζα. Οταν όμως το παιδί σου σε έχει ανάγκη, αφοσιώνεσαι εκεί». * ΝΤΟΡΑ Α. Πάλεψα τον καρκίνο και ζω Θέλω να δείξω στα παιδιά μου ότι μπορούμε «Ενας δύσκολος γάμος που με εξάντλησε και με διέλυσε ψυχολογικά και οικονομικά και καπάκι μια καρκινάρα... να!», λέει όταν τη ρωτάω γιατί αποστασιοποιήθηκε από τη σχολή. Η Ντόρα Α., επί πτυχίω φοιτήτρια στην Ιατρική Αθηνών και μητέρα δύο παιδιών, πέρασε στην Ιατρική Αθηνών το 1983. «Πήρα υποτροφία αλλά για ιδεολογικούς λόγους και αρνούμενη να συμβιβαστώ με τα πιστεύω του τότε πρύτανη της σχολής μου, την αρνήθηκα. Προτίμησα να καθίσω να διαβάσω και να μπω με κατατακτήριες εξετάσεις, με πρώτο πτυχίο, Επόπτη Δημόσιας Υγείας. Ημουν μεταξύ των 10 πρώτων εισακτέων στην Ιατρική» ισχυρίζεται η ίδια. «Από το 2009, έπειτα από έναν πολύ δυσάρεστο γάμο, ζω με τον πατέρα μου. Είμαι 55 ετών και ζω από τη σύνταξη ενός 85χρονου. Ντροπή. Και πάνω που είπα ότι επιστρέφω στο Πανεπιστήμιο, εμφανίστηκε ένας καρκίνος επιφυλακτικής πρόγνωσης. Εκανα 27 χημειοθεραπείες και 35 ακτινοβολίες. Το πάλεψα και ζω», τονίζει η ίδια. «Στο εξωτερικό, δικαιούσαι να μεγαλώσεις τα παιδιά σου και μετά να επιστρέψεις στις σπουδές. Εδώ από τη στιγμή που υπάρχει η διά βίου μάθηση, γιατί δεν εφαρμόζεται; Με ποιο δικαίωμα στερείς από κάποιον τη μόρφωση; Αυτή η οριζοντιοποίηση δεν αφήνει τη μόρφωση να διαχέεται σε όλες τις ηλικίες. Μπορώ, ως καρκινοπαθής, να μπω σε όποια σχολή θέλω. Τι θέλουν; Να με διαγράψουν και να ξαναμπώ στο πρώτο έτος της Ιατρικής και να τους κατσικωθώ στα εργαστήρια;», λέει η Ντόρα και συνεχίζει: «Να μου πεις, ότι είμαι παράσιτο και κοστίζω στο κράτος το οποίο είναι υπό κατάρρευση, να το δεχτώ. Εμείς δεν επιβαρύνουμε κανέναν οικονομικά», λέει η ίδια. «Με τεράστιες ποσότητες κορτιζόλης που μου άλλαξε τη φάτσα και μου αλλοίωσε το μυαλό πήγα τον Ιούνιο να δώσω εξετάσεις, στη Μικροβιολογία. Ημουν ανασφαλής. Ελεγα ότι δεν τα ξέρω καλά. Μου έλεγε ο καθηγητής "έλα μέσα" και ντρεπόμουν. Λέω, θα μπω μέσα στα γεράματα, έπειτα από τόσα χρόνια αποχής και θα γράψω χάλια; Ρεζίλι. Μετά ήρθε ο Λοβέρδος και έκανε τις ανακοινώσεις. Εύκολο να υποθέσεις ποιο είναι το σχέδιο: Αν μειωθεί ο πληθυσμός των φοιτούντων, θα μειωθεί και ο αριθμός των διοικητικών που αντιστοιχούν σ' αυτούς. Μας διώχνει για να κάνει απολύσεις». Λίγο πριν πάρει πιστοποιητικό σπουδών, χρωστούσε, όπως λέει, πέντε μαθήματα. «Γιατί θες το πτυχίο;» τη ρωτάω. «Θέλω να δείξω στα παιδιά μου ότι έπειτα από μια μεγάλη καταστροφή μπορούμε να σηκωθούμε όρθιοι και να πατήσουμε στα πόδια μας, με λεβεντιά και παρρησία. Θέλω όμως να αξιοποιήσω και το πτυχίο, για λόγους βιοποριστικούς. Λόγω της ασθένειάς μου, θα πάρω ειδικότητα χωρίς αναμονή - αν και η Ψυχιατρική, έτσι κι αλλιώς, δεν έχει αναμονή. Ας ρωτήσει, λοιπόν, ποιοι θέλουν να συνεχίσουν; Ποιοι δεν θέλουν; Και έπειτα να αποφασίσει. Δεν καθόμουν να βάφω νύχια τόσα χρόνια. Πού ξέρουν ότι είμαι τενεκές ξεγάνωτος; Είναι σίγουροι γι' αυτό;».
  14. 1 point
    https://www.facebook.com/groups/115932098576614/321014861401669/?ref=notif&notif_t=group_activity Όμιλος συζήτησης Ιατρικής Σχολής Αθηνών Αριστερή Συσπείρωση Εαακ 2 ώρες Αν για ένα πράγμα δε μπορεί κανείς να κατηγορήσει τη Νέα Προοπτική είναι πως κάνει εκπτώσεις στα πιστεύω και στις αξίες τις! Για άλλη μια φορά μας έδειξε πως πραγματικό της μέλημα είναι πάνω από όλα να παραμείνει το πιστό παραπαίδι του Υπουργείου και των μεγαλοκαθηγητάδων ακόμα και αν αυτό σημαίνει πως οι φοιτητές ιατρικής θα δουν μια σειρά από κεκτημένα χρόνων να καταπατώνται... Σε μια συγκυρία όπου το Υπουργείο έρχεται να διαγράψει φοιτητές και να περάσει Οργανισμό ο οποίος θα οδηγήσει στην εντατικοποίηση και στην πλήρη πειθάρχηση των φοιτητών διαλύοντας τη φοιτητική μας καθημερινότητα, η Νέα Προοπτική όχι μόνο απουσίαζε από τη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου την Τρίτη ( αυτό δε μας προκαλεί και μεγάλη εντύπωση άλλωστε ) αλλά αρνήθηκε να υπογράψει στο Διοικητικό Συμβούλιο που θα όριζε εξ αναβολής συνέλευση ( όπως εξ άλλου ορίζεται από το καταστατικό του ΣΦΙΑ ). Προσπάθησε να μην επιτρέψει το Σύλλογο να συνεδριάσει και να αποφασίσει παίζοντας το παιχνίδι του Υπουργείου και αφήνοντας χώρο στην εκπαιδευτική αναδιάρθρωση να μας σαρώσει και μεις να μην αντιδράσουμε. Φυσικά η εξ αναβολής συνέλευση θα ολοκληρωθεί κανονικά καθώς οι υπόλοιποι πολιτικοί χώροι που υπογράφουν στο Δ.Σ. συμφώνησαν και υπάρχει πλειοψηφία ( εκτός από τη ΔΑΠ που απουσίαζε για άλλη μια φορά, αλλά γιατί να μην απουσιάζε τα καταφέρνει μια χαρά και η Νέα Προοπτική). Όταν η επίθεση απέναντι στη φοιτητική μας καθημερινότητα και στην εργασιακή μας προοπτική σκληραίνει τότε πέφτουν οι μάσκες! Τέρμα πιά με όσους θέλουν να δουν το δικό μας μέλλον να καταστρέφεται προς όφελος τους. Είτε αν αυτοί είναι έξω είτε μέσα στη σχολή μας! ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 16/9
  15. 1 point
    1. Εννοεί αντίγραφο ποινικού μητρώου απο την Ελλάδα (εννοείται με σφραγίδα Χάγης και μετάφραση). 2. Εννοεί ποινικό μητρώο από Γερμανία. Εμένα μου ζήτησαν διεύθυνση στη Γερμανία. 3. Δεν ξέρω. Εγώ πήρα απο Γερμανία. Αλλά νομιζω οτι υπάρχουν παιδιά που πήραν κι από Ελλάδα. 4. Από τη στιγμη που βγαίνει η άδεια και ισχυει σε όλη τη Γερμανία θεωρω απιθανο να κάτσει κανεις να κοιτάξει μια υπεύθυνη δήλωση. Πχ έχω γνωστό (ο οποίος βέβαια είναι οδοντίατρος αλλά και παλι) που έβγαλε άδεια στη Βαυαρία και βρήκε κατευθείαν δουλεια στη Χαϊδελβέργη και απέφυγε και το sprachtest οποτε σου προτείνω να ψαξεις τη σελιδα της εκάστοτε υπηρεσίας σε όλα τα κρατίδια για το τι ισχυει. Άντε και καλό κουράγιο! 1. Εννοεί αντίγραφο ποινικού μητρώου απο την Ελλάδα (εννοείται με σφραγίδα Χάγης και μετάφραση). 2. Εννοεί ποινικό μητρώο από Γερμανία. Εμένα μου ζήτησαν διεύθυνση στη Γερμανία. 3. Δεν ξέρω. Εγώ πήρα απο Γερμανία. Αλλά νομιζω οτι υπάρχουν παιδιά που πήραν κι από Ελλάδα. 4. Από τη στιγμη που βγαίνει η άδεια και ισχυει σε όλη τη Γερμανία θεωρω απιθανο να κάτσει κανεις να κοιτάξει μια υπεύθυνη δήλωση. Πχ έχω γνωστό (ο οποίος βέβαια είναι οδοντίατρος αλλά και παλι) που έβγαλε άδεια στη Βαυαρία και βρήκε κατευθείαν δουλεια στη Χαϊδελβέργη και απέφυγε και το sprachtest οποτε σου προτείνω να ψαξεις τη σελιδα της εκάστοτε υπηρεσίας σε όλα τα κρατίδια για το τι ισχυει. Άντε και καλό κουράγιο!
  16. 1 point
    Έχει βγεί και ανακοίνωση έξω από τη γραμματεία της έδρας που, ευτυχώς, επιβεβαιώνει το άνωθεν. Επειδή, όμως, κανείς δεν μπορεί να φάει μόνο ένα, η έδρα έβγαλε ανακοίνωση και για την Παθολογία 8ου εξαμήνου, για την Τετάρτη 22/9/2014 (Βρείτε το λάθος).
  17. 1 point
    1908db

    Βιολογία Ι

    ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2014 1. Διατυπώστε την κυτταρική θεωρία β) ποια είναι τα συστατικά του εξωκυττάριου στρώματος 2. Υποδοχέας με ενεργότητα κινάσης της τυροσίνης 3. Τρόπος λειτουργίας της αντλίας Νa+/K+ β) διαφορές παθητικής-ενεργής μεταφοράς 4. Γιατί τα ενδιάμεσα ινίδια ονομάζονται έτσι? που αγκυροβολούν τα ινίδια κερατίνης? 5. Έδινε ένα τμήμα DNA και ζητούσε να εντοπίσουμε 3 λάθη (πχ είχε ουρακίλη) επίσης ρωτούσε ποιοι είναι οι δεσμοί μεταξύ των ελίκων και πότε σπάνε 6. Να σημειώθει σε ένα μόριο πρωτεΐνης (έδινε εικόνα) ποιος από τους άνθρακες συμμετέχει στον πεπτιδικό δεσμό 7. Χορηγούμε σε ένα ποντίκι αντιγόνο Α κάθε 30 μέρες για 3 μήνες. Να κατασκευαστεί το διάγραμμα αντι-Α σε συνάρτηση με το χρόνο 8. Που γίνεται η φωτοσύνθεση σε ένα φωτοσυνθετικό βακτήριο (βακτηριοροδοψίνη) Συνολικά δέκα ερωτήσεις
  18. 1 point
    ανανεωσεις εγγραφών εχουν ανακοινωθει? το ρωταω αφενως για να εχουμε το νου μας αφετερου για το θεμα των αναστολων κτλ που θα πρεπει αν καποιος τις επιλεξει να γινουν πριν την εγγραφη.
  19. 1 point
    Καποια πολ/λης επιλογης θεματα που εδωσε η καθηγητρια που εκανε το μαθημα της δευτερας (αν υπαρχουν παραλειψεις η λαθη, feel free να τα διορθωσετε!) 1) φυσιολογικο παιδι περιεργαζεται αντικειμενα και δειχνει με τον δεικτη -> 10- 12 μηνες 2) φυσιολογικο παιδι τρεχει, φτιαχνει πυργους με 4 κυβους, παιζει συμβολικα παιχνιδια, φτιαχνει προτασεις 2 λεξεων -> 24 μηνες 3) φυσιολογικο παιδι καθεται χωρις υποστηριξη, μεταφερει αντικειμενα απο το ενα χερι στο αλλο, μπαμπαλιζει -> 8 μηνες 4) παιδι 6 μηνων ολες οι επιλογες εκτος καθεται χωρις υποστηριξη 5) μεση ηλικια βαδισης -> 12 μηνες 6) παιδι 3 ετων ολες οι επιλογες εκτος αντιγραφει τετραγωνο 7) παιδι 3 ετων αναπτυξιακα ωριμο -> ταιριαζει 2 ομοια χρωματα 8) παιδι 3 ετων παραπομπη για αναπτυξιακη εκτιμηση οταν -> ΔΕΝ ενωνει 2 λεξεις για προτασεις
  20. 1 point
    https://www.facebook.com/ Α Σ ‎ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ 11 ώρες · · Είστε εδώ μέσα 3000.Ελάχιστοι όμως θέλουν να συμμετέχουν στο σύλλογο.Εσείς οι υπόλοιποι δεν θέλετε να μην διαγραφείτε?Δεν θέλετε τη νομική ομπρέλα ενός συλλόγου που θα μπορεί να λειτουργεί και ως νομικό πρόσωπο αν χρειαστεί και θα πιέσει επίσημα?Ναι έχετε φοιτητικούς συλλόγους...Μέχρι στιγμής οι φοιτητικοί σύλλογοι έκλειναν ραντεβού με υπουργούς,βουλευτές,έστελναν κείμενα ενημερωτικά και διαμαρτυρίας παντού και έτρεχαν σε Πρυτάνεις κτλ?Η ενεργοποίησή τους φυσικά απαιτείται,αλλά εφόσον δεν έχουν ακόμα επιτύχει αναστολή του μέτρου,δεν θέλετε να υπάρχει και εναλλακτικός τρόπος πίεσης πιο συντονισμένος?Είναι το εξευτελιστικό ποσό εγγραφής,το οποίο δεν θα πάει στις τσέπες των μελών αλλά για τις διαδικαστικές διαδικασίες,που σας αναστέλει?Είναι η εξεταστική?Ή είναι ο γνωστός ελληνικός ωχαδερφισμός?Δεν θα τα κάνουν όλα οι άλλοι πάντα για εσάς.Αν θέλετε γνώμη στις εξελίξεις του θέματός σας,επιβάλλεται να δηλώσετε συμμετοχή.Στέλνετε τα στοιχεία της φόρμας στο μειλ που σας δόθηκε και πάτε από κοντά να υπογράψετε.Αν δεν μπορείτε στείλτε κάποιον με εξουσιοδότηση.Όσοι όμως συμφωνείτε με την ιδέα,παρακαλώ κάντε το βήμα αυτό....
  21. 1 point
    χωρις καποια διαθεση να δικαιολογησω (αφου ειναι αυτονοητο οτι οταν καποιος θελει βρισκει τροπο συμβολης και δρασης) , να θυμησω οτι υπαρχουν εργαζομενοι λιμναζοντες φοιτητες με καθημερινο ωραριο 8ωρες+. καποιοι απο αυτους συντηρουν οικογενειες και παιδια. Για να μπορουν αυτοι να ειναι παροντες σε πρωινες συναντησεις πρεπει ή να εχουν αδεια (οχι παντα εφικτο) ή να χασουν μεροκαματο με ο τι συνεπαγεται αυτο. Ειναι λιγο εξωτικο αυτοι να λειψουν απο την εργασια για συναντησεις. εγω πχ χρησιμοποιω σχεδον ολη την ετησια αδεια μου μονο για εξετασεις που ειναι δυστυχως σχεδον παντα πριν τις 3 μμ., κι μετα απο εγκριση του προϊσταμενου βεβαιως βεβαιως... Δεν ειναι ολοι εισοδηματίες ή ΕΚΠΑΠΕ εδω μεσα, ουτε αγναντευουμε ξαπλωτοι θαλασσες, βουνα, λεωφορεια και τρενα... Για τα παιδια που εβγαλαν την ιστορια τους προς τα εξω αξιζουν συγχαρητηρια. Συγχαρητηρια αξιζουν επισης και σε αυτους με ομοια ή χειροτερα προβληματα που αποφασιζουν να μην τα δημοσιοποιησουν.
  22. 1 point
    άτσα,εκεί στο ΕΚΠΑ:αγιασμοί,ορκωτοί λογιστές..όλα τα καλά!
  23. 1 point
    Σημερινό άρθρο του κ. Λάζαρου Απέκη, Ομότιμου Καθηγητή της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, από το alfavita.gr Το νέο καθεστώς εγκαταστάθηκε στα πανεπιστήμια. Να μην εδραιωθεί Το νέο «καθεστώς» του αυταρχισμού, της ανεξέλεγκτης διοίκησης, του στραγγαλισμού της δημοκρατικής συλλογικής λειτουργίας, (Συμβούλια, νέοι πρυτάνεις, νέοι κοσμήτορες), έχει εγκατασταθεί στα ιδρύματα (ΑΕΙ/ΤΕΙ). Χαρακτηριστικά αυτής της «αλλαγής» είναι δύο γεγονότα που, αν και αφορούν το Πανεπιστήμιο Αθηνών, είναι αντιπροσωπευτικά. Το ένα είναι ο απολογισμός της θητείας του που παρουσίασε ο απερχόμενος πρύτανης Θ. Πελεγρίνης, ο οποίος, παρά τον εμφανή εξωραϊσμό γεγονότων και τα όσα μπορεί να του καταλογίσει κανείς, όρθωσε ανάστημα και έσυρε επαξίως την «αυλαία», αναφέροντας μεταξύ άλλων: «…τη θέση του πρύτανη, την οποία μου εμπιστεύθηκε πριν από τέσσερα χρόνια η πανεπιστημιακή μας κοινότητα στην τελευταία, πολύ φοβούμαι, ανοικτή, δημοκρατική εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη πρύτανη». Το δεύτερο γεγονός είναι ο «αγιασμός και η ανάληψη καθηκόντων του νέου πρύτανη Θ. Φορτσάκη, καθηγητή της Νομικής» – και επικεφαλής μεγάλης νομικής εταιρείας. Σύμφωνα με σχετικό δελτίο που εκδόθηκε: «Η ένταση που δημιούργησε παρενοχλώντας την τελετή – μικρή ομάδα φοιτητών έπεισε όλους τους παρευρεθέντες ακόμη περισσότερο για την ουσιαστική προοπτική που σημαίνει αυτή η αλλαγή φρουράς στην ηγεσία του Ιδρύματος». Η κυβέρνηση της άκρας διαπλοκής και διαφθοράς, σαν απόδειξη της αναγνώρισης του «έργου» που έχουν αναλάβει οι «άνθρωποί» της στη νέα διοίκηση, τους πρόσφερε ήδη κάποια «δωράκια». Ο υπουργός παιδείας Α. Λοβέρδος, αποφάσισε, παρακάμπτοντας το νόμο Διαμαντοπούλου (το δικό τους νόμο), ότι δεν θεωρείται πλέον «ασυμβίβαστο» για τους πρυτάνεις, αναπληρωτές πρυτάνεις και κοσμήτορες, να απασχολούνται παράλληλα ως διδάσκοντες στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Τους πρόσφερε στις δύσκολες αυτές μέρες μια μικρή διπλοθεσία. Επίσης, με τροπολογία του ίδιου υπουργού, που ψήφισε η Βουλή, ικανοποιώντας αίτημα ευρύτερης ομάδας πανεπιστημιακών που δεν αρκούνται στα ακαδημαϊκά τους καθήκοντα, μειώνεται στο 7% από το 10% η παρακράτηση στις αμοιβές καθηγητών από την άσκηση ελεύθερου επαγγέλματος. Το «έργο» των νέων πανεπιστημιακών αρχών έχει οριστεί στους νόμους Διαμαντοπούλου – Αρβανιτόπουλου, στις σχετικές ρυθμίσεις των μνημονίων κ.ά. Έχουν να διαχειριστούν στην πράξη τη δραματική εξαθλίωση και την υποβάθμιση των ιδρυμάτων τους και να διεκπεραιώσουν τη δρομολογημένη «οικονομική αυτοτέλειά» τους, την μετάλλαξη του χαρακτήρα και του κοινωνικού τους ρόλου, αλλά και τη συρρίκνωσή τους. Για να επιβληθούν όλα αυτά χρειάζονται τώρα να συντρίψουν οποιαδήποτε αντίσταση από τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας. Το πανεπιστήμιο πρέπει να πάψει να είναι χώρος στον οποία αναπτύσσονται αμφισβήτηση, κοινωνική ευαισθησία και ριζοσπαστικά κινήματα. Στα μέλη ΔΕΠ, μετά τη σημαντική αντίδρασή τους στην εκλογή των Συμβουλίων, η συμβολή τους, τόσο στη στήριξη του αγώνα των διοικητικών όσο και στην εκλογή νέων κοσμητόρων και πρυτάνεων, ήταν περιορισμένη. Στο διοικητικό προσωπικό, με τη διαθεσιμότητα – κινητικότητα – απολύσεις, μετά το μεγάλο αγώνα τους, επιβλήθηκε «λύση» με εκατοντάδες απώλειες, εξέλιξη που, αν δεν υπονομεύει, περιορίζει τη δυνατότητα νέων μαζικών συλλογικών αντιδράσεων. Εκεί που παραμένει μια δεξαμενή απρόβλεπτων και δυναμικών αντιδράσεων είναι το φοιτητικό σώμα. Για τα αποτρέψουν τέτοιες εξελίξεις, δεν τους αρκούν η αβεβαιότητα και η ανασφάλεια που συνθλίβουν τους νέους, οι οποίοι σήμερα αντιμετωπίζουν μια πρωτοφανή ανεργία και τη μαζική μετανάστευση. Θέλουν να επιβάλουν ένα κλίμα φόβου για την πειθάρχηση και την υποταγή του πιο ευαισθητοποιημένου και μαχόμενου τμήματος της νεολαίας. Για αυτό το σκοπό θα χρησιμοποιήσουν τις διαγραφές των φοιτητών. Βέβαια, για να κάνουν το μέτρο ευκολότερα αποδεκτό, μετά από την τεράστια εκστρατεία δυσφήμησης για τους «αιώνιους», αρχίζουν από εκείνους που έχουν ξεπεράσει περισσότερο την τυπική διάρκεια των σπουδών. Το μέτρο δεν θα περιορίσει τις δαπάνες λειτουργίας των ιδρυμάτων, αφού πρόκειται για φοιτητές που δεν τα επιβαρύνουν οικονομικά, θα θίξει όμως, ιδιαίτερα μέσα στις σημερινές συνθήκες κοινωνικής βαρβαρότητας, κυρίως τους νέους που βρίσκονται σε δυσμενέστερη οικονομική κατάσταση και αγωνίζονται να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Κύρια στόχευσή τους όμως είναι να εφαρμοστούν οι διαγραφές, όχι μόνο για τους «λιμνάζοντες», αλλά, όπως προβλέπει ο νόμος, για το σύνολο των φοιτητών, με τον όρο ν+2 για τη διάρκεια των σπουδών (τυπική διάρκεια συν δύο έτη). Η επιβολή ανώτατου ορίου διάρκειας σπουδών – 6 χρόνια για τις 4ετείς σχολές, 7 για τις 5ετείς και 8 για τις ιατρικές – σημαίνει ότι η συμμετοχή των φοιτητών σε μεγάλης διάρκειας φοιτητική κινητοποίηση αλλά και η έμπρακτη κοινωνική και πολιτική ευαισθητοποίησή τους θα αντιμετωπίζουν την απειλή της απώλειας της φοιτητικής ιδιότητας. Το νέο «καθεστώς» εγκαταστάθηκε στα ιδρύματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αλλά δεν πρέπει να εδραιωθεί. Οι μαχόμενες δυνάμεις, με πρωτεργάτη τους φοιτητές, θα αναπτύξουν πρωτοβουλίες για να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη στη συλλογική δράση και στους φορείς της και θα βρουν τις κατάλληλες για τις σημερινές, πολύ αντίξοες συνθήκες, μορφές αντίστασης. Οι νόμοι Διαμαντοπούλου – Αρβανιτόπουλου πρέπει να καταργηθούν και το καθεστώς που επιβάλλουν πρέπει να ανατραπεί, πριν να είναι αργά.
  24. 1 point
    Σχετικα με την περιβοητη αποφαση της Σχολης για τον μεγιστο αριθμο που μπορει καποιος να δωσει το μαθημα, τα πραγματα ειναι οπως μεταφερθηκαν στην waterdοc απο τη γραμματεια της Ιστολογιας. Προκειται για χαρτι που πηγαινει καθε χρονο. Δεν ξερω τι εμπνευση ειχε η γραμματεας της Θεραπευτικης ή αν ειναι "δακτυλος" του νεου υπευθυνου για τις εξετασεις στη Θεραπευτικη (ισως απλά να οφειλεται στο γεγογονος οτι ο κ.Τουμανιδης βλεπει για πρωτη φορα τα χαρτια που στελνει η Σχολη που αφορουν φοιτητικα θεματα, αφου ο κ.Ζακοπουλος πηρε συνταξη). Θα αναφερθει το περιστατικο στον προεδρο της Σχολης και διευθυντη της Κλινικης και καπου εκει θα ληξει το θεμα. Ευχαριστουμε τους εκπροσωπους του ΣΦΙΑ για την αμεση αντιδραση και για την ενημερωση !
×
×
  • Δημιουργία νέας...