Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 24/07/2019 in all areas

  1. 5 points
    Βασικά, σε συνομιλία που είχα μετά με συνάδελφο από την επιτροπή τη δική μας, συνεννοηθήκαμε πως πρέπει να μην εφησυχάζουμε,να συγκαλέσουμε συνέλευση επί πτυχίω στη σχολή,από Σεπτέμβρη-Οκτώβρη και να επιμείνουμε κάθε τόσο (δλδ το φθινόπωρο) σε μία συνάντηση μαζί του. Οπωσδήποτε, να υποβάλλουμε γραπτώς το φθινόπωρο στο μέιλ του τις προτάσεις μας ώστε να τα έχει μπροστά του όλα σε συσκέψεις όπου θα συμμετέχει στη συνέχεια. Ηδη του έχουν παραδώσει σήμερα οι συναδέλφισσες το πρωί τα κείμενα που πριν ένα μήνα η συνάδελφος Μαρία Σ.(@Isolde) έστειλε στο μέιλ της κας Κεραμέως ζητώντας την επομένη των ευρωεκλογών συνάντηση μάταια και ήδη,του έχουν παραδώσει τυπωμένο το αίτημα για συνάντηση που στείλαμε σε μέιλ την προηγούμενη βδομάδα μετά από καθοδήγηση συνεργάτιδας του κου Διγαλάκη σε εσωτερικό τηλέφωνο και κατόπιν υποδείξεως του κου Καψιώχα που απαντά πάντα στα τηλέφωνα του προσωπικού γραφείου Κεραμέως. Τέλος πάντων... το θέμα δεν είναι επείγον όπως φαίνεται να συντηρείται στα ΜΜΕ ή έτσι θέλουν να το παρουσιάζουν,ως μη επείγον... **Του ανέφερα στη συνομιλία μας και μηνύματα απειλών απόπειρας αυτοχειρίας που είχα δεχθεί το φθινόπωρο του '14 από φοιτητή Νομικής ο οποίος τελικά πήρε πτυχίο αλλά είχε αγχωθεί το διάστημα που ο ΛΟβέρδος έκανε καψώνια με τις ζωές των άλλων! Εδειξε περισσό ενδιαφέρον και γενικά, μου άφησε καλή εντύπωση η μακριά συνομιλία μας.Ιδωμεν....κι εδώ είμαστε!!!
  2. 5 points
    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Σας μεταφέρω την τηλεφωνική συνομιλία που είχα,πριν μία ώρα,με το συνεργάτη του κου Διγαλάκη,τον κύριο Γιάκα,στο Υπουργείο. Οι συναδέλφισσες μας δεν έχουν ακόμη βγάλει τη δική τους ενημέρωση στο group των διαγραφών του fb αλλά τελικά,αποσαφηνίστηκαν κάποια πράγματα που,το πρωί,τα παιδιά στο τηλέφωνο,παρεξήγησαν ενδεχομένως...Ετσι,έκανα edit στην προηγούμενη πληροφόρηση που είχα μέσω εκείνων και την οποία μετέφερα εδώ βιαστικά δλδ πριν μιλήσω μαζί του. Από την ανάρτηση μου στο group των διαγραφών στο fb πριν από λίγο,επικολλώ. M. G. · 12 λεπτά Συνάδελφοι και συναδέλφισσες,μόλις μίλησα με κο Γιάκα,συνεργάτη του κου Διγαλάκη. Οι συναδέλφισσες που μετέβησαν σήμερα στο Υπουργείο μίλησαν αυτοπροσώπως μαζί του και θα βγάλουν τη δική τους ενημέρωση αργότερα. Σας μεταφέρω τη δική μου μαρτυρία κι αίσθηση από την τηλεφωνική συνδιάλεξη. Αφού ο άνθρωπος με άκουσε για πάνω από 10-15 λεπτά να του μεταφέρω τις προσωπικές μας αγωνίες,τα όσα περάσαμε το προηγούμενο διάστημα,το αδόκιμο του όρου "αιώνιοι" που συντηρείται κακώς για σπέκουλα,τις ιδιομορφίες κάθε σχολής και τμήματος,την αδυναμία ν'αποδείξει κανείς είτε πως εργάζεται,είτε πως ασθενεί αφού υπάρχουν προβλήματα υγείας-σωματικής και ψυχικής-που δεν αποσαφηνίζονται πάντα ή δεν παρουσιάζουν σταθερότητα και χρονιότητα,τις ανατροπές της ζωής κάποιου,τα οικογενειακά προβλήματα,τη διαμόρφωση ενός πλαισίου ζωής με βάση το δεδομένο της ελεύθερης διάρκειας σπουδών μέχρι σήμερα κλπ,τους διδάσκοντες καθηγητές που αντιμετωπίζουν με εμπάθεια παλιούς φοιτητές ή έχουν υπερβολικές απαιτήσεις σε εξετάσεις ενώ οι ίδιοι Δεν αξιολογούνται ποτέ, αφού δεν κοστίζουμε στο μέσο έλληνα πολίτη, αφού οι αξιολογήσεις δεν περιλαμβάνουν εμάς κι εφόσον του ανέπτυξα ήδη υπάρχοντες τρόπους εκκαθάρισης μητρώων που δεν εφαρμόζονται ακριβώς (π.χ. η μη εγγραφή σε δύο συνεχόμενα εξάμηνα ή η μη καθολική εφαρμογή δήλωσης συνέχισης σπουδών) ή ακόμη, η πρόταση για Ν έτη ως παράδειγμα μεταβατικού σταδίου στην έσχατη περίπτωση... **Με διαβεβαίωσε και με κάλεσε να μεταφέρω σε όλους τους αγχωμένους συναδέλφους και συναδέλφισσες πως ΔΕ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΜΕΣΑ, πως ο νέος νόμος-πλαίσιο θ'αργήσει κάπως (μέχρι Χριστούγεννα ίσως),πως ΔΕΝ έχουν καταλήξει σε κανένα μεταβατικό στάδιο ακόμη (ούτε 2 έτη όπως αναφέρθηκε Ενδεικτικά στη συζήτηση με τις συναδέλφισσες μας!!!),ούτε σε κανέναν απολύτως τρόπο εκδήλωσης ενδιαφέροντος σπουδών και πως ο κύριος στόχος είναι το κάθε Ιδρυμα να ρυθμίζει με επάρκεια και σοβαρότητα τα του οίκου του. Ακούει τα πάντα για το θέμα και μου ζήτησε να του στείλουμε τις προτάσεις μας (ως επιτροπή των επί πτυχίω Ιατρικής) στο προσωπικό του μέιλ.Με καθησύχασε πως θα καθορισθεί η συνάντηση που προετοιμάσαμε αλλά σε άλλο χρόνο,από Σεπτέμβρη-Οκτώβρη γιατί αυτή τη στιγμή,τους απασχολεί η διαχείριση του πανεπιστημιακού ασύλου κι όχι οι αλλαγές στην Τριτοβάθμια. Επίσης,μου ζήτησε επιτακτικά να μεταφέρω Να ΜΗ δίνουμε σημασία σε δημοσιεύματα οποιωνδήποτε εφημερίδων!!! Αυτά από τη δική μου τηλεφωνική συνομιλία με κο Γιάκα,συνεργάτη κου Διγαλάκη.
  3. 4 points
    Ευχαριστώ θερμά τους συναδέλφους που ευχήθηκαν μουσικά και μη, δημόσια ή ιδιωτικά, στις 15 Αυγούστου,στη μία από τις δύο ονομαστικές εορτές μου. Να είστε καλά. Υγεία και Χαρά κι ό,τι επιθυμεί ο καθένας κι η καθεμιά. Το βρήκα στο fb στο "Meddy Bear" και μου άρεσε. Σας το αφιερώνω.
  4. 4 points
    Να προσθέσω κάτι , για να μην προκύψουν όσα συνέβησαν το 2014 να απαιτήσουμε στις διατάξεις να αναφέρεται ότι η διαγραφή θα γίνεται μετά την εξεταστική του Σεπτέμβρη του τάδε έτους !!!
  5. 4 points
    μηδεν λογικα επιχειρηματα υπερ των διαγραφων. ουτε οικονομικης φυσης, ουτε λειτουργικης για τα ιδρυματα...τπτ...η λογικη τους θυμιζει αυτο:
  6. 3 points
    Μας το έχεις πει ιδιωτικά και δημόσια στο παρελθόν και τώρα..ΟΛΟΙ βοηθάμε ο ένας τον άλλον, με τον τρόπο μας ο καθένας!!! ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ λέγεται αυτό. Πιθανόν η επιτροπή,τότε αλλά και σήμερα, να έκανε πολύ λιγότερα αν δεν υπήρχαν άλλοι αγχωμένοι,ταλαιπωρημένοι συνάδελφοι να παρακολουθούν το φόρουμ, να συμμετέχουν με ιδέες, ιδιωτικές συζητήσεις μελών του φόρουμ με μέλη της επιτροπής, τηλέφωνα, mails και ζυμώσεις κάθε είδους...προστριβές, ανταγωνισμοί, διαφωνίες, καυγάδες, χιούμορ και light θέματα ή τραγούδια. Eυχαριστούμε όλους!!! Μαζί καταφέραμε πολλά και προσπαθούμε προσωπικά και συλλογικά ξανά.
  7. 3 points
    Το δίλημμα ανάμεσα στη Σκύλλα και στη Χάρυβδη συνοψίζεται : ανάμεσα σε αυτούς που μάς θέλουν για είλωτες και σε αυτούς που δε μάς θέλουν ούτε για είλωτες. Προφανώς και δε χρειάζεται πολλή ευγνωμοσύνη για να μην τσιμπήσουμε σε ένα τέτοιο δίλημμα...
  8. 3 points
    Περί ευγνωμοσύνης ο λόγος...επειδή αναφέρθηκε προηγούμενα σε ποστ όπου έγινε edit. Mπορεί να ζούμε στο 2019 αλλά είμαστε ο καθένας κι η καθεμιά μας σύνολα εμπειριών, προσώπων, βιωμάτων του παρελθόντος μας δλδ του '10, του '11, του '13, '14, '15, του '18 κ.ο.κ, καλού και κακού παρελθόντος που είτε θέλουμε να το αγνοούμε επιτηδευμένα, εύκολα-δύσκολα, είτε να το κουβαλάμε παντού από ανάγκη ως παρακαταθήκη-θεμέλιο. Επιπλέον, είμαστε,καθένας και καθεμιά μας, όλοι μαζί οι άνθρωποι που γνωρίσαμε, ζήσαμε, επικοινωνήσαμε, αγαπήσαμε, μισήσαμε, ποθήσαμε, θρηνήσαμε, χάσαμε, ξαναβρήκαμε, μαλώσαμε, συναναστραφήκαμε..γνωστοί, άγνωστοι, συγγενείς, φίλοι, εχθροί, συνάδελφοι. Τους κουβαλάμε διαρκώς επάνω και μέσα μας είτε το δεχόμαστε, είτε όχι,μέσα από φίλτρα μνήμης συνειδητού κι ασυνείδητου. Δε μου αρέσει καθόλου να προσποιούμαι πως κάθε μέρα "ξεφυλλίζω μια νέα σελίδα στο βιβλίο της ζωής μου" όταν εννοώ πως αδιαφορώ,ξεχνώ ή σκίζω τις προηγούμενες κατάδικες μου σελίδες που με έφεραν στο σημείο που βρίσκομαι σήμερα, μόνη ή με παρέα, άδεια ή γεμάτη, πλούσια ή φτωχή από δύναμη, όνειρα, παλμό. Με αυτήν την έννοια, δεν ξεχνώ ποτέ, δεν διαγράφω ποτέ όσους με στήριξαν, με υποστήριξαν, με ενθάρρυναν, με παρηγόρησαν, με αγάπησαν, με άκουσαν, με γνώρισαν, μου πρόσφεραν ακόμη και την κριτική ή τις αδυναμίες τους. Η ευγνωμοσύνη είναι lifetime commitment. Με φοβίζουν οι άνθρωποι που ξεχνούν,διαγράφουν κι ακόμη περισσότερο, αυτοί που παριστάνουν πως ξεχνούν και διαγράφουν...γιατί σίγουρα, κρύβουν κάτι λίγο ή πολύ και το πιθανότερο είναι να το κρύβουν κι απ'τον ίδιο τον εαυτό τους. *** Κι επιτέλους, ας ενημερώσει κάποιος για το πρόγραμμα του προέδρου τις επόμενες μέρες...μας ενδιαφέρει πότε θα βρεθεί και για πόσο στην πατρίδα του να κάμουμε τα κουμάντα μας...
  9. 3 points
    Εγώ πάλι,συμφωνώ μόνο στο παραπάνω,παιδιά, και....ειρήνη υμίν!!!! Οι δημοσιεύσεις Φερτό,ανέκαθεν,άναβαν τα αίματα...τα δικά μου,καταρχήν!!!
  10. 3 points
    @asamotref, λίγη "δροσιά" από αγαπημένη σελίδα στο fb. Ελπίζω,όταν βρεθείς on line να μην κρατάς πάλι κανά πιάτο με φαγητό και σου φύγει από τα χέρια όπως την προηγούμενη φορά.. Αν η είδηση σε βρίσκει νοσοκομείο, δροσερά χαμόγελα στους ασθενείς σου κι όχι μόνο..
  11. 3 points
    Πέρα από οποιαδήποτε μεταβατική διάταξη για παλαιούς και νέους υπάρχει άλλο ένα θεματάκι .Τι γίνεται με τους φοιτητές που κατά την εξάντληση του χρόνου σπουδών τους ( με οποιαδήποτε μεταβατική διάταξη ,νόμο κλπ) χρωστούν λιγότερο από δέκα μαθήματα.θα διαγράφεται κάποιος με χρωστούμενα 2-3 μαθήματα?Ψάχνοντας παλαιότερα βρήκα ότι στα πανεπιστήμια του εξωτερικού υπάρχει σχετική πρόβλεψη περί μη διαγραφής για δέκα μαθήματα και κάτω.Νομίζω ότι αφορούσε και τα πανεπιστήμια της Κύπρου .Δεν μπορώ να βοώ το αρχείο μου αυτή τη στιγμή και δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι σε αυτούς. Πάντως θα μπορούσε να υπάρχει σχετική πρόβλεψη στον νέο νόμο ή στον κανονισμό του κάθε ιδρύματος.Είναι θέμα που θα προκύψει 100% .Διαγραφή για ένα μάθημα!!!!Δεν έχω παρακολουθήσει όλες τις συζητήσεις εδώ και δεν γνωρίζω αν έχει ξανασυζητηθεί αυτό το θέμα ,οπότε συγνώμη αν σας κούρασα.
  12. 3 points
    @Myriam Και μπορείς και το επιθυμώ να το μεταφέρεις στο γκρουπ του fb στο οποίο άλλωστε δεν έχω πρόσβαση. Βλέπω και κάτι πρωτοσέλιδα «Τέλος στους αιώνιους φοιτητές» και ξεχνάμε ότι μιλάμε για ανθρώπους ασκώντας λεκτική βία. Δεν περιγράφουν καν το γεγονός της φοίτησης αλλά τους ανθρώπους που έχουν την ιδιότητα. Θυμάμαι όταν πρωτοξεκίνησε η σπέκουλα που ο πρωτεργάτης της βρωμερής λέξης σχηματοποίησε στο δίπολο «αιώνιος-φοιτητής», και τότε οι δημοσιογράφοι προσπαθούσαν να ερμηνεύσουν επειδή στα αλήθεια δεν καταλάβαιναν. Σημερα ο μιθριδατισμός έχει πάρει σάρκα και οστά και αναμεταξύ μας. Βεβαιως και μπορείς να μεταφέρεις αυτά που λέω και μακάρι κάποια στιγμή να αντιληφθούμε πως πρέπει κάποτε να αντιδράσουμε γιατί η ατίμωση, η ύβρις, ο λίβελλος, η μεθόδευση και η συκοφαντία έχουν πολύ συγκεκριμένη θέση που τους αρμοζει, είτε προσδιορίζεται με νομικούς όρους είτε όχι. ΥΓ: Για να κάνω και το πολιτικό σχόλιο, έπεσα από τα σύννεφα όταν δεν «αξιοποιήθηκε» κάποιος από τους επίτιμους Θ.Β. , Μ.Γ. , Α.Δ. . Σίγοιυρα έκαναν τη δουλειά που χρειαζόταν και οπωσδήποτε και έχουμε καιρό μπροστά βέβαια...
  13. 3 points
    Αν κάποιος ήταν στο 8ο έτος, διαγραφόταν στα 11, δηλαδή μετά από 3 χρόνια, ενώ αν ήταν στο 7ο, διαγραφόταν στα 12, δηλαδή σε 5 χρόνια, έχοντας κατά 1 χρόνο μεγαλύτερη συνολική διάρκεια σπουδών από τον προηγούμενο. Αυτό το παράδοξο εμφανιζόταν μόνο στην Ιατρική (προφανώς έφτιαξαν το νόμο έχοντας κατά νου μόνο τις τετραετείς σχολές) και αποδεικνύει κατά τη γνώμη μου πόσο χρόνο και σκέψη αφιερώνουν οι νομοθέτες στη λήψη αποφάσεων που κρίνουν ζωές ανθρώπων.
  14. 3 points
    Dear AB, Μη χαλιέσαι για έναν μέσα στους τόσους που είναι αρκετά αναιδής για να μη σκέφτεται παραπάνω ότι η στάση του μπορεί να είναι προσβλητική. Η προσφορά σου είναι ανεκτίμητη. Όπως και εγώ στο αντίστοιχο νήμα στην Ελβετία, δεν έχεις κανέναν απολύτως λόγο για να βοηθήσεις, αλλά το κάνεις γιατί πιστεύεις στη συναδελφική αλληλεγγύη. Φιλικά και με εκτίμηση Α
  15. 3 points
    Από το group των διαγραφών στο fb πριν από λίγο...Ανέβασα το εξής: M. G. Σχετικά με το θέμα της συνάντησης που έθεσα χθες. Τηλεφώνησα σήμερα στο συνεργάτη της Υπουργού και μου έδωσε τηλέφωνο στο Υπουργείο για να μιλήσω με συνεργάτη του κου Διγαλάκη και να ζητήσω ραντεβού σε διαθέσιμο χρόνο.Επραξα ανάλογα. Η κυρία που απάντησε με προέτρεψε να στείλω μέιλ με το αίτημα μας για συνάντηση ώστε να ενημερωθεί άμεσα ο ίδιος ο κος Διγαλάκης και να το αξιολογήσει. Το μέιλ με το αίτημα στάλθηκε μετά από λίγη ώρα. Τα συμπεράσματα δικά σας. Η τακτική "στείλτε μέιλ και περιμένετε" ήταν η κυρίαρχη τακτική επί Αρβανιτόπουλου και προηγουμένων.Η τακτική αυτή βελτιώθηκε αισθητά επί Λοβέρδου για να εξαλειφθεί εντελώς επί υπουργών Σύριζα οπότε το οποιαδήποτε ραντεβού κλεινόταν εύκολα κι άμεσα. Την παραπάνω παρατήρηση-παράπονο εκφράσαμε ανοικτά στη συνεργάτιδα του νυν Υφυπουργού. Επιστρέψτε στην καθημερινότητα σας. Μακάρι να μας απαντήσουν αλλά το βλέπω "χλωμό". Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση χθες και μου εμπιστεύθηκαν προσωπικά στοιχεία,τηλέφωνα και κάποιες λεπτομέρειες των δυσκολιών της φάσης που περνά ο καθένας και η καθεμιά. Αν υπάρξει ανταπόκριση,θα καλέσω άμεσα. *** Επειδή συνάδελφος ζήτησε το μέιλ όπου μέλος της επιτροπής έστειλε το αίτημα για συνάντηση, το παραθέτω δημόσια και κάντε ό,τι καταλαβαίνετε στα πλαίσια πίεσης με ευπρέπεια έχοντας κατά νου πως πραγματική δύναμη υπάρχει στη συλλογική διεκδίκηση μη διαγραφών νυν φοιτητών κι όχι στο οποιοδήποτε ιδιοτελές κίνητρο του καθένα και της καθεμιάς που θέτει βάσεις ταξινόμησης συναδέλφων και διχάζει. depminoffice@minedu.gov.gr.
  16. 3 points
    Ένας νόμος δεν μπορεί να είναι τόσο αναλυτικός, τόσο λεπτομερειακός γιατί έτσι το κάθε νομοθέτημα θα ήταν 1000δες σελίδες. Η εξειδίκευση των νόμων γίνεται με ΠΔ και Υπουργικές Αποφάσεις ενώ πάντα απαιτείται και εγκύκλιος/οι με οδηγίες για την ενδεδειγμένη εφαρμογή των νόμων από τη Διοίκηση. Δηλαδή δεν περιμένω αναλυτική αναφορά στις εξαιρέσεις στον επικείμενο "νόμο Κεραμέως" (πως να τον πω...?) Ειδικότερα και με βάση την κοινή λογική, οι εξαιρέσεις θα πρέπει να είναι δεκάδες. Ασθένειες, εργασία, ηλικία, απόσταση από το ΑΕΙ, αριθμός μαθήματων για τη ληψη πτυχίου, δυσπροσιτες-μειονεκτούσες περιοχές κατοικίας των φοιτητών ή εδρας των ΑΕΙ, νησιωτικότητα (αν υπάρχει), εισοδηματικά κριτήρια φοιτητών ή γονέων, έτος εισαγωγής, αριθμός κανονικών ετών σπουδών, σχολές εργαστηριακές vs θεωρητικές, οικογενειακή κατάσταση υποψηφίων (με 1,2, 4, 14 παιδιά), σοβαροί προσωπικοί λόγοι. Κοντά σε αυτά πρέπει να συνυπολογιστούν οι δεκάδες συγχωνευσεις τει- αει, το rating του κάθε ιδρύματος, ο Μ.Ο αποφοίτησης ανα σχολή, ποσοστά αποτυχίας ανα μάθημα. Και φυσικά, τί μέτρα στήριξης είναι πρόθυμη να παρέχει η πολιτεία στους επι πτυχιω φοιτητές που ενδιαφέρονται να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους; Αυτό το κουβάρι (που σίγουρα έχω ξεχάσει πράγματα) είναι προφανές ότι δεν μπορούν να το λύσουν οι γραφειοκράτες του υπουργείου παιδείας. Δεν μπορούν να αποφασίσουν αν η μουσειολογία Πύργου θα αντιμετωπιστεί στην ιδια βάση με τους ηλεκτρολογους μηχανικούς του ΕΜΠ. Επομένως το πιθανότερο να κινηθούν στο πνευμα του 4009/11 δηλαδή μια χρονική παράταση για όλους διαφοροποιημένη σε 2-3 κατηγορίες αναλογά με το έτος εισαγωγής και κατόπιν.παραπομπή του ζητήματος στα ίδια τα ιδρύματα με βάσει ταχα μου δήθεν τις κατευθυντήριες γραμμες του νόμου και του υπουργειου. Τα οποια ιδρύματα σιγά μην επωμιστούν το βάρος να διαγράψουν φοιτητές Ακόμα και αν ο νόμος υπαγόρευε ρητά διαγραφές φοιτητών κάποιων κατηγοριών πχ αυτούς που δεν έχουν καταδεχτεί να επανεγγραφουν καν, κανείς δεν μπορεί να ελέγξει το ΑΕΙ αν εφήρμοσε το νόμο, ούτε θεωρείται σοβαρό ο επισπεύδων για να χάσουν κάποιοι τη φοιτητική ιδιότητα να είναι ο Υπουργός (τάχα μου) Παιδείας. Κοινώς: Ακόμα ένας δυσλειτουργικός και (πιθανότατα) ανεφάρμοστος νόμος. Δηλαδή το worst case scenario είναι παράταση 2-3 ετών τουλαχιστον και μετά έχει ο θεός.
  17. 3 points
    I have helped dozens of junior doctors in this forum. PMs / emails etc. As II have been constantly advising people to start as FY1 as the perfect stepping stone to start in UK I think that this interesting post is directed to me. I do not know why you are behaving like that - but your behavior is certainly not appropriate for here. I have reached a point in my life that I am way too busy to keep answering - however i kept doing as I felt obliged to do it because I was supported when I first started in UK. Maybe its time for the new generation to take over. I hope that they will follow simple principles (just help base on your experience and do not use inflammatory / rude / plain moronic posts to justify their presence here) Its not great to decide to stop because someone decided to speak like that hidden behind a nickname and a keyboard. But so be it. Good luck to everyone!
  18. 3 points
    Απλά πως λεει ο άλλος ότι όλοι θα βρουν τον εαυτό τους κάπου μέσα , μάγοι είναι ? Εγώ πχ ούτε δουλεύω , ούτε έχω χαμηλό εισόδημα , ούτε έχω θέμα υγείας ...αυτό που αντιμετώπισα ήταν καθαρά δυσκολία στην σχολή , και πρόβλημα με το άγχος , προτιμούσα να μην δώσω πχ καθόλου ένα μάθημα παρά να έχω το άγχος αν πέρασα η όχι , τελευταία βέβαια το αντιμετώπισα
  19. 2 points
    Πόσο εύκολο= πόσες ελεύθερες θέσεις έχουν για ειδικευομένους τη δεδομένη περίοδο. Μπορεί να μην έχουν σε μεγάλη πανεπιστημιακή κλινική και ξαφνικά να σε καλέσουν για συνέντευξη, μπορεί σε μικρό περιφερειακό νοσοκομείο να έχουν θέση σε 2.5 χρόνια (σε γνωστή μου έτυχε αυτό, αν δεν ήξερε προσωπικά τον διευθυντή δε θα έβρισκε!). Επιστρέφοντας στις ερωτήσεις σου: 1. Όσο περισσότερα γνωρίζεις τόσο καλύτερα. Με C1 καλύπτεις τις τυπικές προδιαγραφές, το ερώτημα είναι να μπορείς να γράφεις γρήγορα τους φακέλους των ασθενών, ώστε το γραφειοκρατικό κομμάτι να σε βασανίζει το λιγότερο δυνατόν. Οι διάλεκτοι συνηθίζονται, μετά από 5 χρόνια στο γερμανόφωνο καταλαβαίνω το 99% και ψευτομιλάω τη τοπική διάλεκτο, σε σημείο που να μη μπορώ εύκολα να μιλήσω hoch... 2. Βιογραφικό, motivation letter, ενδιάμεσα τα χαρτιά για την αναγνώριση στο Mebeko, λίστα νοσοκομείων και αποστολή αιτήσεων. Κάτι πιο συγκεκριμένο; 3. Νοσοκομείο κατηγορίας C - συνήθως κλινική αποκατάστασης, άρα χαλαρά ωράρια, εκμάθηση του συστήματος, συνήθως όμως σε απομονωμένο μέρος. B: περιφερικό νοσοκομείο, το καλύτερο trade-off. Α: ΞΥΛΟ ΜΕΤΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ. 4. Εύκολο είναι, όλοι οι διευθυντές ψάχνουν θύμ...απλήρωτ...ανθρώπους με κίνητρο να προσφέρουν αφιλοκερδώς τον χρόνο τους. Αλλά είσαι ακόμα στην αρχή, πιστεύω προσωπικά ότι θα πρέπει να ξεκινήσεις τη πρώτη σου επαφή και μετά να δεις στο ειδικό κομμάτι να κάνεις έρευνα. 5. Και το άλλο μισό γιατρός; Θεωρητικά 50 ώρες μαξ τη βδομάδα μαζί με τις εφημερίες, πρόγραμμα εκπαίδευσης πλήρες, κεντρική Ευρώπη με τα καλά της και τα κακά της. Θέμα γούστου και αντοχών. Παρακαλώ!
  20. 2 points
    Μου το έστειλαν "δωράκι" τις προάλλες λόγω εορτής, υποθέτω.. Παραθέτω ένα μικρό απόσπασμα απ'το επικαιροποιημένο (2018) άρθρο του συνδέσμου. *Εμμεσα, το τρίτο επίπεδο από τη βάση της αρχικής πυραμίδας του Maslow, το "Love and Belongings" έχει να κάνει με τη χαριτωμένη φωτο που μοιράστηκα στο προηγούμενο post από το "Meddy Bear" του fb. Food for thought για όλους μας μέχρι να κατακτηθούν τ'ανώτερα επίπεδα στην αρχική πυραμίδα του Maslow δλδ το "Esteem" και το "Self Αctualization". . https://www.simplypsychology.org/maslow.html The original hierarchy of needs five-stage model includes: Maslow (1943, 1954) stated that people are motivated to achieve certain needs and that some needs take precedence over others. Our most basic need is for physical survival, and this will be the first thing that motivates our behavior. Once that level is fulfilled the next level up is what motivates us, and so on. Maslow posited that human needs are arranged in a hierarchy: "It is quite true that man lives by bread alone — when there is no bread. But what happens to man’s desires when there is plenty of bread and when his belly is chronically filled? At once other (and “higher”) needs emerge and these, rather than physiological hungers, dominate the organism. And when these in turn are satisfied, again new (and still “higher”) needs emerge and so on. This is what we mean by saying that the basic human needs are organized into a hierarchy of relative prepotency" (Maslow, 1943, p. 375). Maslow continued to refine his theory based on the concept of a hierarchy of needs over several decades (Maslow, 1943, 1962, 1987). Regarding the structure of his hierarchy, Maslow (1987) proposed that the order in the hierarchy “is not nearly as rigid” (p. 68) as he may have implied in his earlier description. Maslow noted that the order of needs might be flexible based on external circumstances or individual differences. For example, he notes that for some individuals, the need for self-esteem is more important than the need for love. For others, the need for creative fulfillment may supersede even the most basic needs. Maslow (1987) also pointed out that most behavior is multi-motivated and noted that “any behavior tends to be determined by several or all of the basic needs simultaneously rather than by only one of them” (p. 71). Hierarchy of needs summary The expanded hierarchy of needs It is important to note that Maslow's (1943, 1954) five-stage model has been expanded to include cognitive and aesthetic needs (Maslow, 1970a) and later transcendence needs (Maslow, 1970b). Changes to the original five-stage model are highlighted and include a seven-stage model and an eight-stage model; both developed during the 1960's and 1970s.
  21. 2 points
    Σ' ευχαριστώ για την αφιέρωση. Δεν έχουμε να χωρίσουμε κάτι όντως. Το μόνο που στενοχωριέμαι είναι γιατί ένας άνθρωπος όπως εσύ με προβληματισμούς και ευαισθησίες, φτάνει να παρασύρεται από την γοητεία ενός χώρου ανθρώπων που νομιμοποιούν τη βία και ανάμεσα στους οποίους κυκλοφορούν δολοφόνοι (περίμενα να τσιμπήσεις από αυτό το τελευταίο για να σου έφερνα πηγή την efsyn). Μην ξεχνάμε ένα πράγμα, πολλές φορές ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος από φαινομενικά καλές προθέσεις. Και πάλι την αγάπη μου και την ευγνωμοσύνη μου ειλικρινά.
  22. 2 points
    Αποφορτίζω την ατμόσφαιρα με βροχή από πεφταστέρια στον ουρανό και το σχετικό τραγούδι της αγαπημένης μου. Ευχαριστώ για τα θερμά σου λόγια. Κανείς δεν επιτυγχάνει ποτέ και τίποτε μόνος του!!! Αυτό να μην το ξεχνάς ποτέ!!! Ισχύς εν τη ενώσει!!! @heretai
  23. 2 points
    Έχεις την αγάπη όλων για όσα έχεις κάνει αυτά τα χρόνια. Καμία πρόθεση για αντιπαράθεση μαζί σου προσωπικά. Αλλά στο παρακρατικός χώρος δε χρειάζεται να το υιοθετήσω εγώ. Όταν οι ίδιοι αυτοπροσδιορίζονται ώς παρακρατικό σύστημα και ως πολιτοφύλακες που μεταχειρίζονται βία και ενίοτε δολοφονούν.
  24. 2 points
    https://www.in.gr/2019/08/12/greece/epitropi-antagonismou-paythikan-proedros- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --tria-stelexi/ «...εκδόθηκαν σήμερα, Δευτέρα, από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων οι διαπιστωτικές πράξεις για την αυτοδίκαιη έκπτωση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού...» περίεργοι οι συνειρμοί μια και θυμηθήκαμε τις εποχές του 2015... ΥΓ: Περί «ασύλου» Προσπάθησα να αποφύγω την ιδεολογική κουβέντα. Από που να ξεκινήσει και πού να τελειώσει κανείς... Είναι πολιτική η τοποθέτηση και νομίζω ότι οι φοιτητές που νοιάζονται για τις διαγραφές ανήκουν σε πολλές πολιτικές αποχρώσεις. Άσε που σε αυτές τις περιπτώσεις πάντα βρίσκονται και οι καλοθελητές που θα το ριξουν στους συναισθηματικούς ψευδοεκβιασμούς του τύπου της ταύτισης με το τάδε κόμμα από ευγνωμοσύνη επειδή βοήθησε ή δε βο'ηθησε την περίπτωσή μας. (Δεν έχει να κάνει με το παρόν φόρουμ, είναι γενικότερη η συγκεκριμένη τακτική...) Πρφανώς όμως η Rosa Nera δε βαραίνει προς υπεράσπιση του «ασύλου», κάθε άλλο μάλιστα. Σα να λέγαμε ότι έκανε κατάληψη σε ΑΕΙ η Χ.Α. για τα hot spot... Και για να εξηγούμαστε κιόλας, ως φιλελεύθερο πνεύμα τίθεμαι ενάντιος σε κάθε μορφή επιβολής, ατομική-συλλογική-κρατική κλπ. Και δεν θέλω να πιστεύω ότι εκτυλίσσεται μπροστά μας κάποια εμφύλια σύγκρουση για να μην μπορούμε να συνυπάρχουμε με αλληλοσεβασμό. Με την έννοια αυτή, δε θα είχα κανένα πρόβλημα αν άνθρωποι αισθάνονταν ότι καταπιέζονται από τα κοινωνικά δρώμενα, να είχαν μια δική τους Κριστιάνια. Όπως και εκείνοι δε θα έπρεπε να έχουν κανένα πρόβλημα που η κοινωνία αποφασίζει για αυτοδιάθεση με τους όρους της αστικής δημοκρατίας. Μόνο που εδώ έχεις ούτε καν αναρχικούς, έχεις φασιστικά παρακρατικά στοιχεία που προσπαθούν με τη βία να επιβάλλονται στο πολίτευμα. Κάθε άλλο παρά έχεις ελεύθερη διακίνηση ιδεων, μάλλον εργαλειοποίηση του ασύλου για στρατολόγηση ανθρώπων και καθυπόταξη του πολιτεύματος και των ιδεών. Επί του πρακτέου των προσχημάτων, με το «άσυλο» που ίσχυε, από τη μια δε θα μπορούσα να δω καμία κατάληψη σε πανεπιστημιακό χώρο, προς υποστ'ηριξη των μετόχων μιας ιδιωτικής επιχείρησης που κρατικοποιήθηκε βίαια-απαλλοτριώθηκε από το κράτος, όπως και από την άλλη δεν είδα κανένα εμπόδιο ένεκα του ασύλου για την ιδιωτικοποίηση-ξεπούλημα του Ελληνικού στο Λάτση. Και για να κλείνουμε, δε δαιμονοποιώ το κέρδος και την ιδιωτικότητα, μου αρέσει η ελευθερία στην ατομική προκοπή που έχει να κάνει με ανταπόδωση κόπων-ικανοτήτων-αξιών. Δε μου αρέσουν ούτε κρατικοποιήσεις ούτε ιδιωτικοποιήσεις που υπεξαιρούν τους ξένους κόπους, και δε μου αρέσει η άλωση της δημοκρατίας από παρακρατικούς . Αν η λογική είναι ότι η δημοκρατία χρειάζεται ένα άσυλο για να φιλοξενήσει την ελευθερία της άποψης, τότε έχει πρόβλημα η δημοκρατία και δεν το λύνει με τη θέσπιση του ασύλου ιδίως όταν αυτοί που το εκμεταλλεύονται είναι φασίστες που τελούν εγκληματικές ενέργειες.
  25. 2 points
    Αυτό που ενδιαφέρει τη δική μου ανάγνωση ως προς τη λογική του Υπουργείου όπως εξεφράσθη στην ψήφιση του ν/σ (μια λογική που μάς απασχολεί και για την δική μας περίπτωση) είναι ότι η ρυθμιση του «ασύλου» πέρασε χωρίς ξεχειλώματα και χωρίς ανοίγματα στην αντιπολίτευση. «Οσο ανοίγουμε παραθυράκια στην διάταξη κινδυνεύει να μείνει ανεφάρμοστη. Αν θέλουμε τομές και ουσιαστική αναβάθμιση χρειαζόμαστε καθαρές λύσεις χωρίς αστερίσκους παραθυράκια και αναστολές» δήλωσε η κυρία Υπουργός. Και επίσης αξιολογώ το ότι η ρύθμιση αποσκοπεί στο ξεδόντιασμα του φοιτητικού κινήματος και στην κατεύθυνση της εντατικοποίησης των σπουδών. (Στην ουσία του «ασύλου» δεν θα επιμείνω, θεωρώ την ιδέα της γκετοποιησης της ελεύθερης διακίνησης ιδεών εντός των πανεπιστημιακών χώρων προσβλητική για τη δημοκρατία και επί της ουσίας ούτε καν το σκοπό αυτό υπηρετούσε, περισσότερο για αστυνομικό άβατο επρόκειτο.)
  26. 2 points
    Δήμητρα Γαλάνη διαχρονική...
  27. 2 points
    Χαχαχαχα αν πάει Χανιά δεν βλέπω και πολύ καλά τον φάρο !! Χαχαχαχα
  28. 2 points
    Παιδιά μόλις με πήραν τηλ από το υπουργείο για το email που είχα στείλει την προηγούμενη εβδομάδα , μίλησα με μια κυρία Παπαδά , μου είπε ότι δεν υπάρχει ενημέρωση και δεν έχει ετοιμαστεί τίποτα για τις μεταβατικές διατάξεις και την μορφή τους , και ότι θα ετοιμαστεί από συνεργάτες της υπουργού , μου είπε να πάρω τηλέφωνο προς το το τέλος του μήνα ώστε εάν υπάρχει ενημέρωση να με ενημερώσει και να θέσω τα ερωτήματα μου , όπως μπορείτε να πάρετε και εσείς !! Ξανά λέω ,τόσο καιρό μας έλεγαν για: κατηγορίες , εξαιρέσεις , 2 χρόνια , 1 χρόνος , τι 2 χρόνια παραπάνω . Δεν έχει ετοιμαστεί τίποτα , και από ότι φαίνεται είναι διατεθημενοι όντως να κάνουν διάλογο , ελπίζω το φοιτητικό κίνημα αν υπάρχει αλλά και ο καθένας μας μόνος του να συμμετάσχει σοβαρά σε αυτόν !! Καλή συνέχεια και σταματήστε να τσακωνεστε Δημοκρατία έχουμε ο κάθε ένας έχει άποψη και είναι απολύτως σεβαστή !!!
  29. 2 points
    Να υπενθυμίσω μόνο πως επί Μεγάλου Αλεξίου, η ανώτατη παιδεία ρυθμιζόταν από τον 4009/11 (νόμο Διαμαντοπούλου ) με πολύ μικρές τροποποιήσεις. Προφανώς είτε δεν είχε τίποτα καλύτερο να προτείνει η αριστερή παρένθεση, ή απλώς θρονιαστηκε στις αναπαυτικές πολυθρόνες της εξουσίας και αυτό ήταν όλο. Και φανταστείτε ότι τα εκπαιδευτικά ζητήματα ήταν προνομιακό πεδίο πολιτικής για αυτήν την πολιτική πτέρυγα με τα μισά μέλη ΔΕΠ να στηρίζουν ή να ανέχονται τον ΣΥΡΙΖΑ. Τεμπελια, πρoxειροτητα, έλλειψη οράματος, συνεχείς συμβιβασμοί ή μυστικές συνεννοήσεις με τη ΝΔ ; Το βέβαιον ειναι πως η δουλειά της ΝΔ είναι πολύ εύκολη. Και μην πει κάποιος πως δεν υπήρχε χρόνος ή άλλες προϋποθέσεις: ο νόμος πλαίσιο του 1982 που επέζησε 30 χρόνια ψηφίστηκε λίγους μήνες μετά την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία τον Οκτώβρη του 1981 Αλλά και οι τροποποιήσεις (επί πτυχιω-ασυλο-συμβουλια ιδρύματος ) έγιναν τόσο αποσπασματικά και με τόσο άσκοπη και διχαστική ρητορεία που έγιναν αμέσως προεκλογική σημαία από τη ΝΔ την επόμενη στιγμή. Επί της ουσίας ο Αλέξιος ο Μέγας δεν αποκατέστησε τους επί πτυχιω αλλά τους κράτησε ομήρους με χρονική παράταση όση και η θητεία του Εάν επιβεβαιωθούν οι φήμες ότι η ΝΔ ετοιμάζει νέο νόμο πλαίσιο (σαφώς πιο προωθημένο από τον 4009) θα είναι μια ακόμα απόδειξη πως η "μεταρρυθμιστική" πτέρυγα είναι πολύ πιο συστηματική, μεθοδική και επίμονη από το κακέκτυπο του παλιού ΠΑΣΟΚ του ορθοδοξου που κραυγάζει για "κράτος της δεξιάς" λες και είμαστε στα 1980.
  30. 2 points
    1) @sophiemd,δες λίγο το προηγούμενο post καθώς κάτι συμπλήρωσα σε σχέση με προηγούμενα posts από @mikro kavouri για το θέμα που σε προβλημάτιζε. 2) Διευκρινίζω και το διόρθωσα και σε προηγούμενη απάντηση που έδωσα χθες αργά το βράδυ στο μέλος @Dimitris1996 πως ο συνεργάτης της κας Υπουργού δεν εισήλθε στο group του fb από τις διαχειρίστριες αλλά από κάποιο μέλος του group, πιθανόν φίλο ή συνεργάτη του ήδη εγγεγραμμένο στο group. 3) Η δημοσίευση για τον όρο "αιώνιοι" στο fb επιδοκιμάστηκε από συναδέλφους. @heretai Παραθέτω,ενδεικτικά ,σχόλια που έχουν γίνει για όσους δεν έχετε προφίλ στο fb ώστε να πάρετε μια ιδέα. Το δεύτερο στη σειρά είναι δικό μου συμπληρωματικό. Υπάρχει και παρατήρηση άλλου μέλους της επιτροπής των επί πτυχίω Ιατρικής που αναφέρεται στον κο Κουράκη. Oι αιώνιοι βουλευτές μιλούν για αιώνιους φοιτητές.... Το μείζον ζήτημα ειναι πως το επίθετο αυτό ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΙ και την αυριανή επαγγελματική αποκατάσταση και σταδιοδρομία ως "ταμπέλα" άλλων σκοτεινών εποχών...σε μια φιλελεύθερη κοινωνία κι αγορά εργασίας!!! Ολοι γνωριζουμε πως η καριέρα χτίζεται επάνω στις γνωσεις που εμπλουτίζονται με την εμπειρία κατά τη διάρκεια μαθητείας δίπλα σε ήδη επαγγελματίες και δε χτίζεται ποτέ αποκλειστικά και μόνο με τον τίτλο ενός πάπυρου,το βαθμό ή το έτος αποφοιτησης!!! ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΥΤΗΡΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ. Λες και είμαστε ΛΕΠΡΟΙ γιατί κάναμε το έγκλημα να αργήσουμε να πάρουμε πτυχίο Κανονικά θίγουν την προσωπικότητά μας, δεν είμαστε οκνηρά μαθητούδια, μερικοί μπορεί να έχουν κερδίσει ήδη την θέση τους στην κοινωνία, να είναι και επώνυμοι δηλαδή να χουν ήδη όνομα στην κοινωνία, να έχουν επάγγελμα, κλπ κανονικά είναι αντισυνταγματικό αυτό που γίνεται με τον χλευασμό μας. Σηκώνει μηνύσεις ενάντια σε δημοσιογράφους αλλά είμαστε όλοι νηφάλιοι. Ο γραμματέας της σχολής μου λέει είσαι ενεργή πλέον, ξέχνα το αιώνια. Να επισημάνω επισης οτι μονο ο κος Κουρακης είχε πει μέσα στη Βουλη να μη χρησιμοποιειται ο ορος "αιωνιοι" γιατι ηταν προσβλητικός. Λεκτική βία, bullying, Ρατσισμός..δεν φτάνει η πίεση που δέχονται οι φοιτητές από τον ίδιο τους τον εαυτό και την τους πετροβολούν και από πάνω...τα μμε και οι "άριστοι"
  31. 2 points
    Στους οργανισμούς κόβω να το πετάξουν αυτό , πάντως δεν νομίζω να διαγραφεί κάποιος που χρωστάει 10 μαθήματα , θα του δωθεί λογικά κάποια επιπλέον παράταση.
  32. 2 points
    Τι κάνουμε ?? Μπορεί απλά να θέλει να δει τις ανησυχίες μας , μπορεί και όχι ...
  33. 2 points
    @Myriam νομίζω ο συνεργάτης της κεραμεως που μιλήσατε ,έχει γίνει μέλος στην ομάδα κατά των διαγραφών ...δεν ξέρω αν μας συμφέρει αυτό . Τυχαία είδα τα πρόσφατα μέλη και έπεσα πάνω του , έχει φωτογραφιες με την κεραμεως οπότε μάλλον είναι αυτός !! Ψάξτο και εσύ !! Ίσως απλά θέλει να δει τις ανησυχίες μας βέβαια ...
  34. 2 points
    Παράδοξο... Μιλάει για πειθαρχία κάποια που δεν κατάφερε να ολοκληρωσει ελληνικό πανεπιστήμιο και προτίμησε να βγει εξω για να μην ζοριστεί. Κι εγώ γίνομαι "αριστος" αν αγοράσω ή κληρονομησω τα "γαλονια" μου. Έχουν χάσει οι λέξεις το νόημά τους με αυτούς.
  35. 2 points
    Σκέφτομαι πως η πειθαρχία είναι μια λέξη απόλυτα προσωπική αν κι αρκετά παρεξηγημένη. Η πολλή πειθαρχία έχει ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα απ'όσα αναμένει κανείς απ'την εφαρμογή της όταν την επιβάλλει.Επιπλέον,δεν ταιριάζει ακριβώς με μια ανθρωποκεντρική αντίληψη.Τόσο-όσο και...σε προσωπικό επίπεδο. Οποτε το κράτος με τη μορφή του 'κακού πατερούλη' την έκανε δόγμα,μας έπαιρνε ο διάολος γενικά και ειδικά...αυτό το κούνημα του δακτύλου ενοχλεί παντού όπως χθες που χαρακτηρίστηκαν 'αποβράσματα' οι τυχόν τζαμπατζήδες των ΜΜΜ....από εναν 'λουδοβίκο' χωρίς κοινωνική συνείδηση και χωρίς το παραμικρό ίχνος εν-συναίσθησης.
  36. 2 points
    Για να μην αδικούμε όλους...ο τελευταίος,ο συνεργάτης Διγαλάκη που μας προτάθηκε για ενημέρωση τόσο σε μένα όσο και στις Μ.Τ. και Ε.Κ. την περασμένη Δευτέρα, ως ο πλέον αρμόδιος για το θέμα,αυτό ακριβώς είπε!!! Δηλαδή,σήμερα,στο ραδιόφωνο επιβεβαιώθηκαν τα λεγόμενα του κου Γιάκα στην τηλεφωνική του συμομιλία μαζί μου και στη συνάντηση του με τις δύο συναδέλφους μας. Γι'αυτό ζήτησε και τις προτάσεις μας μεταξύ άλλων. Για να δούμε...
  37. 2 points
    Πριν λίγο μίλησε η κεραμεως στο real fm .. καταρχάς ο παρουσιαστής είπε ότι το 90% των ερωτημάτων αφορούσε αυτό το θέμα και τόνισε τα προβλήματα που υπάρχουν λόγω της οικονομικής κρίσης , η υπουργός είπε ότι θα ισχύει Ν+2 από εδώ και πέρα και για όσους είναι μέσα μεταβατικές διατάξεις ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ ΑΚΟΜΑ και θα προκύψουν μετά από συζητήσεις με τους εμπλεκόμενους φορείς !!επιβεβαιώνεται δια στόματος υπουργού ότι οι γραμματείς έλεγαν ότι να ναι !!!
  38. 2 points
    Βέβαια μπορείς να κάνεις κάτι για το μέλλον σου. Η λύση είναι το εξωτερικό. Κατά τη γνώμη μου. Και εκεί δε θα είναι εύκολα, αλλά εδώ προοπτική δεν υπάρχει και τα πράγματα θα είναι χειρότερα. Το να περιμένεις ότι θα ξυπνήσουν οι γιατροί στην Ελλάδα, θα συντονιστούν και θα ψηφίσουν μαζικά συνδικαλιστικές ηγεσίες που δε θα έχουν αριστερές και δεξιές κομματικές αγκυλώσεις, και ότι με σκληρούς μακρόχρονους αγώνες θα πείσουν τη δηλητηριασμένη ελληνική κοινωνία για τα δίκαια των γιατρών - που στην τελική είναι και προς το συμφέρον της ποιότητας των ιατρικών υπηρεσιών που λαμβάνουν οι ασθενείς - μάλλον θα περιμένεις άδικα και θα περιμένεις πολύ για τα δεδομένα της ζωής που έχεις μπροστά σου. Άσε που υπάρχουν μεγάλα συμφέροντα που έχουν βολευτεί με την παρούσα κατάσταση και θα κάνουν το παν για να μη σηκώσει κεφάλι ο μέσος γιατρός.
  39. 2 points
    Η επίσημη θέση της διοικησης της ιατρικής σχολής ποια είναι? Μπορεί να πρωτοκολληθει και ενα κείμενο στη σχολή? Εχω περιέργεια τι σταση θα κρατησει..... Στο μεταξύ να επισυνάψω ενα απόσπασμα απο τον προλογο του οδηγού σπουδών της σχολής... οδηγός σπουδων ιατρικής σχολής "Συνεχίζουμε έτσι τις επιστημονικές επιδόσεις των τελευταίων ετών που κυρίως οφείλονται στην υψηλή ποιότητα των επιστημονικών δημοσιεύσεων του διδακτικού-ερευνητικού προσωπικού της Ιατρικής Σχολής" .... " Είναι σημαντικό ότι 80% των φοιτητών της Σχολής μας ολοκληρώνουν με επιτυχία τις σπουδές τους στην κανονική διάρκεια των έξι ετών, κάτι μοναδικό τα τελευταία χρόνια, που επίσης μας κάνει όλους υπερήφανους." επίσης, ενα πολυ ωραίο και κατατοπιστικό άρθρο εδω.... Το βήμα: Οι φοιτητές επιστρέφουν στα αμφιθέατρα "Οι «αιώνιοι» φοιτητές, η χαλάρωση μπροστά στα «τραπεζάκια» και τα άδεια αμφιθέατρα μπορεί να αποτέλεσαν ακαδημαϊκή μόδα επί σειρά ετών, ωστόσο φαίνεται ότι τα δεδομένα άλλαξαν. Το ρεπορτάζ μάλιστα δείχνει σήμερα την αντίστροφη εικόνα! Οι φοιτητές επιστρέφουν ........ Μια βόλτα στα κεντρικά πανεπιστήμια της χώρας δίνει εικόνα δημιουργικής… κινητικότητας. Και την εικόνα αυτή υποστηρίζουν τα στοιχεία. Οπως λέει ο πρόεδρος της Ιατρικής Σχολής Αθηνών κ. Πέτρος Σφηκάκης «είναι εντυπωσιακό ότι το καλοκαίρι τα 2/3 των φοιτητών που ορκίσαμε ήταν παιδιά που ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους την πρώτη περίοδό τους, χωρίς καθυστερήσεις δηλαδή, και με βαθμό πτυχίου πάνω από 8,2». Ο κ. Σφηκάκης δηλώνει ακόμη ότι βλέπει στα αμφιθέατρα της Σχολής του μια αναζωογόνηση, νέους και νέες που ασχολούνται σοβαρά με τις σπουδές τους, πολύ μικρότερο βαθμό πολιτικοποίησης και συμμετοχή όλο και λιγότερων φοιτητών κάθε χρόνο στις εκλογές για φοιτητικές παρατάξεις. Σε κάθε περίπτωση, επιστροφή των κύριων χαρακτηριστικών της ακαδημαϊκής ζωής: ήθος και προσπάθεια."
  40. 2 points
    Εντωμεταξυ τα email που έστειλα σε κεραμεως διγαλακη δεν υπάρχει καμία απάντηση
  41. 2 points
    https://www.esos.gr/arthra/63632/i-proti-synantisi-prytani-ekpa-me-tin-igesia-toy-yp-paideias «Η πρώτη συνάντηση Πρύτανη ΕΚΠΑ με την ηγεσία του υπ. Παιδείας Εννέα θέματα έθεσαν ο Πρύτανης του ΕΚΠΑ Θάνος Δημόπουλος και ο Αντιπρύτανη Ερευνητικής Πολιτικής και Ανάπτυξης Θωμάς Σφηκόπουλος , στην πρώτη συνάντηση με την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Παιδείας, παρουσία του υφυπουργού αρμόδιου για θέματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καθηγητή Βασίλη Διγαλάκη. Ειδικότερα στο πλαίσιο της ενίσχυσης του αυτοδιοίκητου του αρχαιότερου Πανεπιστημίου της χώρας και με κατοχυρωμένη την ελεύθερη έκφραση και διακίνηση των ιδεών και την ακαδημαϊκή ελευθερία στη διδασκαλία και στην έρευνα, ετέθησαν υπόψιν της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας τα παρακάτω: 1. Υποστελέχωση του ΕΚΠΑ που αφορά σε μέλη ΔΕΠ, ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ και διοικητικό προσωπικό. Ειδικά για τα μέλη ΔΕΠ τονίστηκε η σημασία της διατήρησης του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου με βάση το οποίο εάν μία θέση ΔΕΠ κενωθεί για οποιοδήποτε λόγο, προκηρύσσεται εκ νέου στο ίδιο ΑΕΙ. 2. Υποχρηματοδότηση του ΕΚΠΑ με αίτημα για έκτακτη επιχορήγηση του τακτικού προϋπολογισμού εντός του μηνός Σεπτεμβρίου ούτως ώστε τα χρήματα αυτά να μπορούν να χρησιμοποιηθούν έως το τέλος του τρέχοντος οικονομικού έτους. 3. Ανάγκη για νομοθετικές ρυθμίσεις που θα περιορίσουν τη γραφειοκρατία με στόχο την αποτελεσματικότερη λειτουργία των Ειδικών Λογαριασμών Κονδυλίων Έρευνας και θα διευκολύνουν την αξιοποίηση της περιουσίας του ΕΚΠΑ. 4. Προγραμματισμός για την μισθολογική και συνταξιοδοτική αναβάθμιση των εργαζομένων σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα. 5. Επιτάχυνση των διαδικασιών εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας για την έγκριση νέου Οργανισμού και Οργανογράμματος του ΕΚΠΑ. 6. Απλοποίηση των διαδικασιών για τη λειτουργία Ξενόγλωσσων Προπτυχιακών Προγραμμάτων και Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών. Ενίσχυση των Ξενόγλωσσων ΠΜΣ χωρίς να απαιτείται ο έλεγχος Πτυχίων από τον ΔΟΑΤΑΠ. 7. Συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας ούτως ώστε να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση για την πλήρη αλλά μη αποκλειστική απασχόληση των Πανεπιστημιακών Ιατρών οι οποίοι εργάζονται σε Πανεπιστημιακές Κλινικές ή Εργαστήρια που είναι τοποθετημένα σε Nοσοκομεία του ΕΣΥ. Διευκρινίστηκε ότι αυτή η ρύθμιση θα μπορούσε να εξομοιώσει τις εργασιακές σχέσεις των μελών ΔΕΠ της Ιατρικής Σχολής με αυτές των μελών ΔΕΠ των άλλων Τμημάτων και Σχολών του ΕΚΠΑ. 8. Συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας ούτως ώστε να δημιουργηθούν νέοι Οργανισμοί για Νοσοκομεία του ΕΣΥ στα οποία είναι εγκατεστημένες Πανεπιστημιακές Κλινικές ή Εργαστήρια οι οποίοι να προβλέπουν συμμετοχή μελών ΔΕΠ στα Διοικητικά Συμβούλια των Νοσοκομείων καθώς και τη δυνατότητα τους να καταλαμβάνουν θέσεις Προέδρων Επιστημονικών Συμβουλίων και Διευθυντών Ιατρικής Υπηρεσίας. Ιδιαίτερη μέριμνα απαιτείται για το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αττικόν με την επαναφορά του θεσμού του Αναπληρωτή Διοικητή Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και τη συμμετοχή των θεσμικών οργάνων της Ιατρικής Σχολής και του ΕΚΠΑ στην επιλογή της Διοίκησης του Νοσοκομείου. 9. Αναλυτική ενημέρωση για τις ενέργειες εκ μέρους της διοίκησης του ΕΚΠΑ για την λειτουργία των νέων τμημάτων του Συγκροτήματος του Κέντρου και του Συγκροτήματος Ευρίπου.»
  42. 2 points
    Είμαστε όλοι άνθρωποι των γραμματων, γνωρίζουμε μέσες -ακρες πως δουλεύει το σύστημα και (πιστεύω ) έχουμε όλοι ευθυκρισία σε ένα βαθμό. Επομένως είμαστε σε θέση να φιλτράρουμε κάθε σχετική με το θέμα πληροφορία με βάση την κοινή λογική και μια στοιχειωδη γνώση των κανόνων δικαίου και της φιλοσοφίας τους, άντε και για τους μερακλήδες μια ιδέα από ευρωπαικες αρχές δικαιου. Δυστυχώς αναμασω αυτονόητα πράγματα και συγχωρέστε μου το ex cathedra υφακι αλλά θεωρώ πως έχουμε εθιστεί ως κοινωνία στην καταστροφολογια και τη μαυρίλα, δεν μπορούμε έτσι να αντιληφθούμε την πραγματική διάσταση των γεγονότων και φυσικά αδυνατούμε να σκεφτούμε λογικά και να δράσουμε. Αντιλαμβάνομαι φυσικά πως οι "κακές ειδήσεις" είναι πρώτης τάξεως δικαιολογία για την παραλυτική απραξία (και αυτό ισχύει και για τις διαγραφές) 1. Σύμφωνα με τη λογική και τους κανόνες δικαιου οι ΑΜΕΣΕΣ διαγραφές ΑΠΟ και ΚΛΕΙΟΝΤΑΙ. τέλεια και παύλα. Τα στις "7 έρχονται, στις 8 διαγραφομαστε" ήταν μια κουταμαρα . Ελπίζω να το εμπεδωσαμε. 2. Πάλι σύμφωνα με την κοινή λογική και τους κανόνες δικαίου, το κοινοβουλιο δεν μπορεί να νομοθετήσει να διαγράφονται φοιτητες με μοχλό το υπουργείο διότι το υπουργείο είναι απολύτως αναρμόδιο διοικητικό οργανο, είναι κατάχρηση εξουσίας, ακραίο δυσανάλογο και τιμωρητικό μέτρο, ενάντια στο αυτοδιοίκητο των πανεπιστημίων και οπωσδήποτε ριζικά αντίθετο με τους σκοπούς του υπουργείου υποτίθεται παιδείας. Ελπίζω να καταλαβαίνουμε πως η ΚΑΚΙΣΤΗ ρύθμιση του ν+2 δεν σημαίνει κάτι αναγκην ότι εφαρμόζεται η βαρύτερη συνεπεια που είναι η ΟΡΙΣΤΙΚΗ διαγραφή από τα μητρώα. 3. Πάλι σύμφωνα με την κοινή λογική και τους κανόνες δικαίου **αν θέλετε και με την αρχή της επικουρικότητας** τέτοια ζητήματα πρέπει να ρυθμίζονται από τα πανεπιστήμια. Αυτό ήταν και το πνεύμα του 4009/11. Έτσι οι (υποτιθέμενες) διαγραφές από διοικητικής άποψης είναι δουλειά του πανεπιστημίου όπως και οι εξαιρέσεις με βάσει ακαδημαικα η γεωγραφικά κριτήρια. Δεν απαγορεύεται το υπουργείο να προτείνει ΕΠΙΠΛΕΟΝ εξαιρέσεις. Ισα-ισα επιβάλλεται . Όχι όμως να τις περιορίζει. 4. Επομένως με βάση την κοινή λογική το ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ στάδιο δεν είναι μια γαλαντομια του υφυπουργού αλλά κάποιος χρόνος προσαρμογής ώστε να αναλάβουν σχετικές πρωτοβουλίες τα ΑΕΙ και να μεταβιβαστεί ομαλά η τάχα μου δήθεν νέα αρμοδιότητα.(Βλεπε και οργανισμοί των ΑΕΙ του 4009/11) 5. Ξανά μανα σύμφωνα με την κοινή λογική είναι πάρα πάρα παρα πολύ δύσκολο να γίνουν δύο βασικά πραγματακια: α. Να διαγράψουν τα πανεπιστήμια φοιτητές και ειδικά ενεργούς που δεν έτυχαν ευεργετικών διατάξεων η δεν τις αξιοποίησαν επιτυχώς. Δείτε μόνο τα ευθυνοφοβα γεροντακια, τους συγκλητικους και πέστε μου αν είναι ικανοί να υπογράψουν τέτοιες επικίνδυνες αηδιες. Το πολύ πολύ να ορισουν κάποιους συμβούλους σπουδών ή να υποχρεώσουν τους " επί πτυχίω" να εξεταστούν σε μαθήματα του νέου προγράμματος σπουδών και σε τρεις μήνες θα το έχουν ξεχάσει όλοι. β. Να γίνει το λεγόμενο law enforcement δηλαδή να ελέγχει το υπουργείο (ηλεκτρονικά;;; με ειδικά κλιμάκια???) αν το φυσικό Ιωαννίνων η η μουσειολογία Πύργου διέγραψε αυτούς που έπρεπε κλπ κλπ. Παράδειγμα . Εφαρμόστηκε ποτέ η διάταξη για αυτοδίκαιη τάχα μου διαγραφή των φοιτητών επειδή δεν ενεγράφησαν σε δύο συνεχόμενα εξάμηνα όπως προέβλεπε το 4009? Αξίωσε το υπουργείο εφαρμογή της σχετικής διάταξης από τα πανεπιστήμια.....?... Ακριβώς! ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: 1.Όποιος θέλει να δώσει τα μαθήματα που χρωστάει και να τελειώνει μπορεί να το κανει ανετοτατα . 2. Όποιος δεν θέλει να τελειώνει για διάφορους λόγους (όπως η αφεντιά μου) αλλά τουλάχιστον εγγράφεται στα εξάμηνα επίσης είναι άρχοντας. 3. Όποιος βαριέται ακόμα και να εγγραφεί είναι πάλι πολυ δύσκολο να του δημιουργήσουν πρόβλημα. Το πολύ πολύ να κάνει αίτημα επανεγγραφής στο τμήμα η σχολή που ανήκει. Λέτε να του το αρνηθούν? ΥΓ Προφανώς δεν τα γράφω για να παροτρύνω τον εφησυχασμό (που άλλωστε όπως είδαμε εναλλάσσεται πολύ εύκολα με τον πανικό.... ) αλλά για να βάλω το λιθαράκι μου στην τόσο απαραίτητη και πολύτιμη ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ. Χαιρετίζω πρωτοβουλίες για συναντήσεις και βομβαρδισμό με τηλέφωνα και οψομεθα από Σεπτέμβρη. ΥΓ1 ευχαριστώ για τον κόπο σας να διαβάσετε όλο αυτό το σεντόνι. Απαραίτητη συμπλήρωση : η σχέση του φοιτητή με το πανεπιστήμιο του δεν είναι η κλασική σχέση του φορολογούμενου με την Φορολογική Αρχή, του κρατικού υπαλλήλου με την διοικητική ιεραρχία και γενικότερα του διοικουμενου με τη Διοίκηση. Ο λόγος δεν είναι άλλος από την πνευματική-εκπαιδευτικη σχέση που έχει ο φοιτητής με το ίδρυμα και αυτό προκύπτει από συνταγματικές διατάξεις, τη νομολογία και την διοικητική πρακτική. Έτσι ενώ πχ ο Κώδικας Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων προβλέπει κατασχέσεις εν ριπή οφθαλμού, η τακτική των πανεπιστημίων είναι να αποφευγουν τις πειθαρχικές κυρώσεις κατά φοιτητών , και εννοείται , οριστική διαγραφή δεν έχει επιβληθεί σχεδόν ποτε παρά μόνο στο μετεμφυλιακό καθεστώς.
  43. 2 points
    Η ανακοίνωση από τις κοπέλες που πήγαν υπουργείο ποτέ θα βγει ? Ούτε προεδρικό διάταγμα να ήταν 😂😂😂
  44. 2 points
    Αν και πρόκειται για ειδησεογραφία από τις πολλές που κατά το συνεργάτη του Υφυπουργού δε θα έπρεπε να δίνουμε βάση η εικόνα που σχηματίζουν είναι πως https://www.esos.gr/arthra/63605/diakopes- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - agglika --exohiko-maroysi- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - agglika --kanei-i-politiki-igesia-toy-ypoyrgeioy-paideias «Έχει "πέσει" αρκετή δουλειά, τόσο για την κατάρτιση των νομοθετημάτων, που έρχονται, όσο και για την προετοιμασία της νέας σχολικής και ακαδημαϊκής χρονιάς » https://www.esos.gr/arthra/63550/ ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --14-paremvaseis-tis-n-kerameos- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - agglika --ta-panepistimia «με στόχο τον Οκτώβριο να γίνει νόμος του Κράτους» Καταλαβαίνω την καλή προαίρεση του κάθε συνεργάτη αλλά και αντιλαμβανόμενος τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν όλοι οι συνεργάτες, σε ανάλογες θέσεις φοβάμαι και πιστεύω πως εκφράζω και ένα γενικότερο φόβο μήπως τα καθησυχαστικά που ακούγονται είναι είτε μειωμένης βαρύτητας είτε από μέρους του ελλιπής γνώση και ενημέρωση είτε παρηγορητική θεραπεία για να ξεκλέψουν χρόνο μέχρι την ψήφιση των νομοθετημάτων στη Βουλη.
  45. 2 points
    Δυο επησημάνσεις: 1. Ο χλευαστικός όρος «αιώνιοι φοιτητές» δεν ξέρω πόσο είναι πολιτικά ορθός ώστε να χρησιμοποιείται από ΜΜΕ-πολιτικούς σε μια εποχή που κατά τα λοιπά έχουν τάχα καταργήσει τη χρήση πληθωρας λέξεων μίσους και υποτίμησης σίγουρα εξυπηρετεί την δαιμονοποίηση, την προκατάληψη αν όχι τη συκοφάντηση, και τη σκοπιμότητα της εμπέδωσης στην απαίδευτη και ταλαίπωρη κοινωνία ενός δήθεν αισθήματος δικαίου που ευοδώνεται μόνο με την λογική των διαγραφών. «Αιώνιοι» άνθρωποι δεν υπάρχουν, αλλά αν υπήρχαν δε θα ήταν μόνο φοιτητές αλλά και πολίτες ή και πολιτικοί. Βεβαίως κανείς δε σκέφτηκε να διαγράψει τους πολίτες και φυσικά κανείς πολιτικός δεν πρότεινε να διαγράψει τους πολιτικούς: θα θύμυζε κάπως το ...Μπρεχτ ( Nicht doch einfacher, die Regierung Löste das Volk auf und Wählte ein anderes? ). 2. Πόσο εύκολα ξεχνούν οι δημοσιογράφοι: ελάχιστους μήνες πριν, υπερασπίζονταν την αυθυπαρξία τους όταν τους αποκαλούσαν «βοθροκάναλα» και δάκρυζαν για τις ζωές τους στο ενδεχόμενο απόλυσης με πό το κλείσιμο σταθμών που δε θα λάμβαναν τηλεοπτική άδεια . Αδίστακτα οι ίδιοι άνθρωπο παριστάνουν τον Ηρώδη των φοιτητών σήμερα, όπως πριν παρίσταναν τα νήπια . Τόσο εύκολα.
  46. 2 points
    Υπάρχουν φοιτητοπατέρες που δεν εχουν τελειώσει τη σχολή ακριβώς, και τα όρια σπουδών θα τους ισοπεδώσουν?
  47. 2 points
    Τους φοιτητοπστερες τους βρίσκουν εύκολα αν θέλουν : ΔΑΠ , τουλάχιστον εμπαιγμός να λέει η ΝΔ για φοιτητοπατερες 😂😂😂
  48. 2 points
    Τα ανέφερα στο προηγούμενο δευτερο ποστ πριν λίγο για να πάρετε μια ιδέα ...πάνω στην κουβέντα που έγινε, ειπώθηκαν διάφορα κι από κείνον κι από εμένα...ο άνθρωπος είναι ένας συνεργάτης που μεταφέρει αντιδράσεις,αιτήματα κι εντυπώσεις.Δεν είναι υπεύθυνος για τη χάραξη πολιτικής. Πρέπει να σεβόμαστε τον καθένα στη θέση που βρίσκεται... Αλλοι είναι οι υπεύθυνοι.
  49. 2 points
    Από τη δημοσίευση μου στο group των διαγραφών στο fb λίγες ώρες νωρίτερα. Ειπώθηκαν πολλά στην κουβέντα που αδυνατώ να τα μεταφέρω δημόσια.Στριμώχθηκε για απαντήσεις επί απανωτών ερωτήσεων αλλά...επαναλάμβανε πως "θα υπάρξουν κατηγορίες για όλους τους φοιτητές" και "καθένας θα βρει τον εαυτό του σε κάποια κατηγορία"!!!!!!! Επιθυμούν να διώξουν τους "φοιτητοπατέρες" μου είπε...κι άλλα χαριτωμένα...Υπάρχει ενδιαφέρον από συναδέλφους να βρεθούν στο ραντεβού που θα κλειστεί αν κάποιοι δεν μπορέσουμε να βρεθούμε από τους παλιούς φυσικά.. [M G Μίλησα νωρίτερα με το συνεργάτη της κας Κεραμέως για την παρεξήγηση που έγινε με το copy-paste από γκρούπ της Νομικής αλλά και για όλο το θέμα που μας απασχολεί. -Για τους φοιτητές που θα εισαχθούν φέτος,θα ισχύσει ν+2. -Για τους νυν φοιτητές θα υπάρξουν πολλές κατηγορίες που τώρα "ετοιμάζονται" πυρετωδώς!!! Μου ανέφερε κάποια παραδείγματα που δε θεωρώ πρέπον ν'απαριθμήσω καθώς θα δημιουργηθεί ανυπολόγιστη σύγχιση. Του ανέφερα την εμπειρία μου απ'την προηγούμενη περιπέτεια και την απόγνωση στην οποία βρέθηκαν χιλιάδες άτομα υπό διαγραφή με παραδείγματα απειλών αυτοχειρίας ως απόδειξη στη διάθεση του κ.ο.κ. Πρόθεση τους είναι να πλήξουν,λέει,τους "φοιτητοπατέρες με πολλά χρόνια στην πλάτη τους"!!! Στην ερώτηση μου πως θα τους ξεχωρίσουν από άλλους,με διαβεβαίωσε πως "οι κατηγορίες θα είναι πολλές και θα είναι δύσκολο κάποιος να μη βρεθεί μέσα σε κάποια κατηγορία". Υπέβαλλα πολλές διευκρινιστικές κι απανωτές ερωτήσεις αλλά δεν υπήρξε περαιτέρω αποσαφήνιση πλην της διαβεβαίωσης πως "τις επόμενες μέρες θα βγουν extra ανακοινώσεις από το Υπουργείο". ΕΠΕΙΓΟΝ!!!!!!!!! ΑΥΡΙΟ,ΘΑ ΜΑΣ ΚΛΕΙΣΕΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΔΛΔ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΉ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑ.ΜΕ ΚΟ ΔΙΓΑΛΑΚΗ Ή ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΑΠΟ ΝΟΜΙΚΗ ΕΚΠΑ ΚΙ ΑΠΟ ΆΛΛΗ ΣΧΟΛΗ,ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΤΗΛΈΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΩΣΤΕ ΑΥΡΙΟ ΑΝ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΕΙ ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΩ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ.]
  50. 2 points
    Με αυτές τις σημειώσεις διάβασα και πέρασα το μάθημα της Βιοχημείας Ι (με 8). Οι σημειώσεις είναι από τις διαφάνειες του ικλας και η αρίθμηση των κεφαλαίων είναι αντίστοιχη προς αυτήν του Lehninger. (Aπό πέρσυ της έχω απλά τώρα βρήκα σκάνερ :P) Παρακαλώ να με συγχωρέσετε για τον κακό γραφικό χαρακτήρα και την ίσως κακή ποιότητα της σάρωσης. Ελπίζω να αποδειχθούν εξίσου βοηθητικές και για άλλους φοιτητές. Ενδείκνυται και η μελέτη των παλαιότερων θεμάτων. Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία σε όλες και όλους για να κανετε download το αρχειο πρεπει να κανετε log in στο forum ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ Ι.pdf
×
×
  • Δημιουργία νέας...