Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 21/07/2017 in all areas

  1. 8 likes
    Επειδή έχει ζητηθεί από πολλά παιδιά στο forum το σύγγραμμα Παιδιατρικής του αειμνήστου καθηγητή Ν. Ματσανιώτη, μπορείτε να το κατεβάσετε σκαναρισμένο σε μορφή pdf (Επίτομη Παιδιατρική - φοιτητική έκδοση): Παιδιατρική - Ματσανιώτης
  2. 5 likes
    Λοιπόν, απ' ότι κατάλαβα είσαι φοιτητής που μόλις τελείωσες τη σχολή, επομένως να υποθέσω δεν έχεις δουλέψει ποτέ σου σε ελληνικό νοσοκομείο, ούτε καν αγροτικό, έτσι; Οκ. Θα προσπαθήσω να σου απαντήσω. Απλά να πω ότι έχω τελειώσει την Ιατρική Α.Π.Θ. και έχω κάνει διατριβή, μη νοσοκομειακή βέβαια, στην ίδια σχολή, συν μεταπτυχιακές σπουδές, πάλι εκεί. Είμαι στην ειδικότητα, σε μη πανεπιστημιακό νοσοκομείο, αλλά μέσες άκρες ξέρω τι παίζει και εκεί, από συμφοιτητές και φίλους. Θέτεις ΠΟΛΛΑ ζητήματα, για να περιμένεις μια απλή απάντηση σε ένα μόνο post. Αρχικά θα προσπαθήσω να πω το εξής. Μην συγχέεις την έννοια της ειδικότητας με την ακαδημαϊκή καριέρα. Στο εξωτερικό, λίγο πολύ, το ακαδημαϊκό κομμάτι είναι λίγο ξεχωριστό από το κλινικό. Τι εννοώ; Ότι αν διεκδικήσεις θέση ειδικευόμενου στο εξωτερικό, ενδεχομένως μεγάλο ρόλο θα παίξουν τα skills σου και το τι ξέρεις να κάνεις στην πράξη, παρά ο τίτλος ενός "ακαδημαϊκού ιδρύματος". Κοινώς, πρέπει να ξέρεις απλά να κάνεις την κλινική δουλειά. Και στο 6μηνο, το "δοκιμαστικό" που λένε, που θα σε πάρουνε, αυτό θα μετρήσει, και όχι οι "τίτλοι". Πολλές φορές λοιπόν, υπάρχουν περιφερειακά νοσοκομεία που προσφέρουν πολύ καλύτερη πρακτική εκπαίδευση από τα μεγάλα πανεπιστημιακά που επειδή συρρέουν άπειρα περιστατικά γίνεσαι περισσότερο διεκπεραιωτής, παρά κλινικά σκεπτόμενος γιατρός. Να βάλω και τη μεγάλη αδιαφορία πολλών πανεπιστημιακών ιατρών να εκπαιδεύσουν σωστά. Αν από την άλλη θες να διεκδικήσεις κάτι πιο ακαδημαϊκό έξω, όπως για παράδειγμα ειδικότητα σε πανεπιστημιακό νοσοκομείο, προφανώς, το να δηλώσεις ότι ήσουν πριν ή ότι εκπαιδεύτηκες σε πανεπιστημιακό νοσοκομείο, έχει μια αξία. Αλλά καταλαβαίνεις ότι εξαρτάται από το τι θες να κάνεις στο εξωτερικό, πολύ συγκεκριμένα και όχι γενικά και αόριστα όπως το παρουσιάζεις για να πάρεις συγκεκριμένη απάντηση. Αυτά για το CV, ειδικά για το εξωτερικό, γιατί για την Ελλάδα στην πράξη δεν έχει καμία σημασία η ερώτησή σου. Για το CV πάντα μιλάω. Για το εξωτερικό να ξέρεις μετράει πάντα κατά προτεραιότητα: το να μιλάς καλά τη γλώσσα (επαρκώς σίγουρα, πλέον οι απαιτήσεις είναι πιο τσιμπημένες από παλαιότερα), να έχεις προϋπηρεσία στο σύστημά τους (γι' αυτό σου είπα, υπάρχει ένα 6μηνο δοκιμαστικό να δουν τι ξέρεις να κάνεις), να έχεις στοιχεία ερευνητικής ή εκπαιδευτικής ενασχόλησης (π.χ. πιστοποιημένα σεμινάρια διεθνούς φήμης - δεν ξέρω τι υπάρχει στην καρδιολογία, υποψιάζομαι ότι τα βασικά ALS, ACLS κ.τ.λ. πάντα μετράνε). Για την Ιατρική Α.Π.Θ. και τις σχετικές δυνατότητες. Όπως ήδη μάλλον θα γνωρίζεις, στην Ιατρική Α.Π.Θ. μπορείς να κάνεις διδακτορική διατριβή χωρίς μεταπτυχιακές σπουδές. Ειδικά για τη σχολή μας, η συντριπτική πλειοψηφία των διατριβών γίνεται έτσι. Ωστόσο, υπάρχουν και ενδιαφέροντα μεταπτυχιακά προγράμματα, όπως αυτό της Μεθοδολογίας της Έρευνας που ανέφερες, τα οποία είναι πολύ χρήσιμα και δίνουνε ένα πολύ ωραίο μπούσουλα στη βασική έρευνα. Το έχουν πάρει και συνάδελφοι και έχουν μείνει αρκετά ευχαριστημένοι. Έχεις πολλές δυνατότητες στην Ιατρική Σχολή Α.Π.Θ. και ότι και εάν ακούγεται για το παλιό καθεστώς, ότι δηλαδή θες μπάρμπα καθηγητή για να κάνεις διατριβή στο Αριστοτέλειο, πλέον οι ισορροπίες έχουν αλλάξει. Έχουν έρθει αρκετοί νέοι καθηγητές οι οποίοι είναι πλέον πολύ ανοιχτοί σε συνεργασίες και εάν έχεις όρεξη όλο και κάτι καλό θα κάνεις. Το πρόβλημα εντοπίζεται στα ίδια τα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης. Αρχικά να πω ότι δεν συμφέρει για δύο χρόνια Παθολογίας να περιμένεις τόσα χρόνια αναμονής για να ξεκινήσεις σε ένα τεράστιο πανεπιστημιακό νοσοκομείο. Υπάρχουν μικρότερα νοσοκομεία που δίνουν λιγότερα χρόνια Παθολογίας (επομένως πέφτουν και οι αναμονές), και εδώ ενδεχομένως σε συμφέρει το Νοσοκομείο Σερρών που δίνει έως τρία χρόνια παθολογίας, για να κάνεις το γενικό μέρος δίνοντας μεγάλη σημασία στο να μάθεις καλή Παθολογία και να διεκπεραιώνεις γρήγορα ένα πιο μικρό αριθμό περιστατικών, μπαίνοντας σιγά σιγά στο "καμίνι" του νοσοκομείου. Γιατί πρωτίστως πρέπει να γίνεις γιατρός και μετά διδάκτορας... Και φυσικά μην νομίζεις ότι με τα χίλια πεντακόσια περιστατικά που έρχονται κάθε μέρα σε γενική εφημερία στο Παπαγεωργίου, θα έχεις περισσότερες ευκαιρίες να εκπαιδευτείς σωστότερα από τις Σέρρες... Τα πολλά περιστατικά δίνουν εμπειρία και όχι γνώση. Και όπως μου είπε κάποτε κάποιος: "Εμπειρία σημαίνει ότι επαναλαμβάνω τα λάθη μου με κλειστά μάτια.". Ως ένα βαθμό, χρειάζεται ικανός αριθμός περιστατικών για να αποκτήσεις γνώση. Αλλά η τριτοκοσμική κατάσταση των νοσοκομείων της Θεσσαλονίκης, απαιτούν πολύ γερά νεύρα για τις μεγάλες ειδικότητες της Παθολογίας και της Χειρουργικής, και εάν δεν έχεις σκοπό να ασχοληθείς πάνω από δύο χρόνια με την Παθολογία, δεν έχει σοβαρό νόημα να την κάνεις σε πανεπιστημιακό νοσοκομείο, όπου θα είσαι με παιδιά που στοχεύουν 6 χρόνια Παθολογίας. Δεν συμφέρει. Για το CV σου είπα. Εξαρτάται τι θες να κάνεις. Ειδικά για το γενικό μέρος, άποψή μου, η αξία πανεπιστημιακού ή μη είναι μηδενική. Σίγουρα, η επιθυμία σου να κάνεις π.χ. μεταπτυχιακό ή διατριβή στη Θεσσαλονίκη, ενώ θα δουλεύεις Σέρρες, είναι ένα ζήτημα. Εδώ είναι θέμα προτεραιοτήτων. Π.χ. να καθυστερήσεις να ξεκινήσεις ειδικότητα και να πας ως επιστημονικός συνεργάτης στο διάστημα της αναμονής στην Καρδιολογική του ΑΧΕΠΑ και να παρακολουθείς;;; Τι οικονομικά έχεις; Δεν επείγεσαι να δουλέψεις; Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Εγώ πάντως, χωρίς να θέλω να πω κάτι κακό, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επείγεσαι. Προτεραιότητα πρέπει να είναι να ασκηθείς κλινικά. Άμεσα. Έκανες αγροτικό; Μετά το στρατό ξεκίνα άμεσα αγροτικό. Εν δυνάμει άγονο, για να δηλώσεις ειδικό μέρος να τρέχει γρήγορα. Και μετά ειδικότητα. Ξεκίνα να δουλεύεις άμεσα. Και όταν με το καλό βρεθείς πιο κεντρικά, Θεσσαλονίκη, θα έρθει και το μεταπτυχιακό (πιο εύκολο για αρχή) και η διατριβή. Τελειώνοντας, να πω συνοπτικά, νομίζω ότι ίσως, λέω ίσως, οι ερωτήσεις που θέτεις να οφείλονται στο ότι δεν έχεις ξεκινήσει ακόμα να δουλεύεις σε ελληνικό νοσοκομείο. Μόλις ξεκινήσεις, θα μπορέσεις να λογαριάσεις τους χρόνους σου και τις δυνατότητές σου για κάτι παραπάνω. Γιατί είπαμε, επείγει να γίνεις γιατρός (ειδικότητα) και σε δεύτερο πλάνο (φόντο δηλαδή) να δουλεύεις και την ακαδημαϊκή προοπτική σου. Αλλά το δεύτερο μόνο του, χωρίς το πρώτο, εφόσον έχεις αποφασίσει να ξεκινήσεις ιατρική ειδικότητα στην Ελλάδα, θα σε κάψει ως γιατρό. Καλό κουράγιο και καλή επιτυχία σε ότι αποφασίσεις να κάνεις!
  3. 4 likes
    Συγγγνώμη για την παρέμβαση αλλά νιώθω πως πρέπει να το κάνω, καθώς τα παιδιά και τα γραπτά στο φόρουμ ήσασταν το πρώτο μου έναυσμα στο να ανοίξω τα μάτια μου να φύγω από το τριτοκοσμικό σύστημα υγείας της χώρας μας. Μεχρι πρότεινως, περίπου δύο χρόνια πριν, ήμουν εθδικευόμενος σε μεγάλο νοσοκομείο των Αθηνών στα τελειώματα της νευροχειρουργικής μου ειδικότητας. Εχω δουλέψει σε αρκετά μεγάλα νοσοκομεία της Ελλάδας και των ΗΠΑ. Οπότε πιστεύω πως η άποψη μου μπορεί να βοηθήσει μερικά παιδιά να σκεφτούν. Έδωσα το step 1 μεταξύ του μερικού και του τελικού κομματιού του ειδικού μέρους της νχ. Με συστηματικό διάβασμα περίπου 4 και 1/2 μήνες όπως περιγράφεται σε αυτό το thread και με βοήθεια απο άλλα φορουμ του εξωτερικού, πχ usmle-forums. Το σκορ μου είναι πάνω απο 260. Θα συμφωνήσω ότι χρειάζεται αποκλειστικό και σωστο διάβασμα, αρκετές ώρες την μέρα. Οπότε θα συμβούλευα να το κάνετε εκτός ή αναμεταξύ της ειδικότητας. Μπορείτε να το περάσετε και ως ειδικευόμενοι φυσικά, αλλά θεωρώ πως θα έχει αντίκτυπο στο τελικό σας σκορ. Σημειωτέον ότι πρωτού ξεκινήσω δεν είχα καμμια επαφή με το τι σημαινει Αμερικανική πραγματικότητα. Ακολούθως πέρασα τα υπόλοιπα τεστ και ξεκίνησα ειδικότητα σε χειρουργική και ακολούθως νευροχειρουργική στην Αμερική. Η άποψη μου είναι πως έχω ξεχάσει το Ελληνικό ζουλού σε ένα απο τα μεγαλύτερα νοσοκομεία της Ελλάδας, να μεταφέρουμε εμείς τα φορεία μετεγχειρητικών ασθενών με ανισοκορία στον αξονικό λόγω έλλειψης τραυματιοφορέων, να πεθαίνουν ασθενείς απο λοιμώξεις σαν τα κοτόπουλα, να θέλω να κάνω μια εξέταση και να πρέπει να παρακαλάω τον κάθε φορέα ο οποίος τα έπαιρνε και αποφάσιζε για τις τύχες των ασθενών ποιον θα κατεβάσει στον αξονικό αναλόγως τα κέφια του, να είμαι μόνος να κάνω κάρπα σε ασθενη που πεθαίνει και οι νοσοκόμες να μου φωνάζουν άστον να πεθάνει τα εφαγε τα ψωμιά του, ακολούθως να ζητάω abg και να πρέπει εγω να το πάρω και να βγάλω το αποτέλεσμα στον αναλυτή ενω ο ασθενής πεθαίνει. Την ίδια στιγμή να μάχομαι με τον χειριστη για μια portable cxr μέσω τηλεφώνου, καθώς πρέπει να του δικαιολογήσω γιατί είναι επεγον να τον ξεβολεύω βραδιάτικσ Δεν εχω λόγια να σας περιγράψω τι έχω ζήσει στα ελληνικά νοσοκομεία. Διακομιδές; σαν αγροτικός μέχρι και διασωληνωμένο ραγέν AAA είχα πάει μόνος λόγω της αφέλειας και της αθωότητας.Θυμάμαι μου είχαν δώσει και χύμα dormicum και οι οδηγίες ήταν συνόδευσε τον ασθενή ρίχνε 1-2cc κάθε πέντε λεπτά bolus.Α ξέχασα σε εκείνη τη διακομιδή είχαν ξεχάσει να μιυ δώσουν monitor. Τέσπα όσοι δουλεύεται ή θα δουλέψετε στην Ελλάδα ξέρετε πολύ καλά οτι αυτά είναι η θλιβερή καθημερινότητα. Ένιωθα πως δεν σέβομαι τον εαυτό μου με το να συνεχίζω να δουλεύω σε ένα τέτοιο σύστημα υγείας. Σηκώθηκα και προσπάθησα προσπαθώ και θα προσπαθώ να σέβομαι τον εαυτό και τους ασθενείς μου. Στις ΗΠΑ ακόμα και στο μικρότερο νοσοκ της χώρας να πάς έχεις ένα blue code. Εγώ το πρώτο blue code που είδα έπαθα πλάκα, νόμιζα οτι ήμουν σε ταινία. Τωρα τα θεωρώ δεδομένα. Θεωρώ δεδομένο οτι θα πληκτρολογήσω μια αξονική stat στον ασθενή μου και θα έχω τις εικόνες σε 5 λεπτά στην οθόνη μου. Η τρομακτική διαφορά αυτης της χώρας είναι το σύστημα εκπαίδευσης, οι πόροι και ο τρόπος που διαχειρίζονται τα resources. Υπάρχει ένας άνθρωπος που κάνει μια συγκεκριμένη δουλεία σρε κάθε νοσοκ των ΗΠΑ. Systems based practise. Και όλα τα παραπάνω λειτουργούν σε όφελός του ασθενή φυσικά. Ναι το σύστημα της χώρας είναι βασισμένο στο κέρδος, ναι υπάρχουν και εδώ κακοί χειρουργοί και κακοί γιατροί, αλλά οι περισσότεροι περιθωριοποιούνται από το σύστημα. Τα νοσοκομεία που έχουν πολλά ποσοστα μτχ επιπλοκών και λοιμώξεων κλείνουν. Οι κακοί γιατροί χάνουν την αξιοπιστία τους και οι καλοί γίνονται καλύτεροι. Αυτή ειναι η διαφορά των ΗΠΑ αξιοκρατία. Επίσης κανένας δεν θα σε αντινετωπίσει ρατσιστικα σε μεγάλα πανεπιστημια και προγραμματα. Απλα θα πρέπει να εργαστεις σκληρά να τους αποδείξεις οτι αξιζεις. Καθως οτιδήποτε εκτος αμερικής, μιλαω για ειδικότητα και ιατρικη σχολή είναι ξένο για αυτούς. Αλλα ευκαιρίες θα σου δοθούν και αν αξίζεις αξικρατικά θα προχωρήσεις. Δεν ξέρω τι λέτε για την Αμερική αλλά την έχω γυρίσει όλη δεν με τρομάζει να ζήσω ουτε στη north dakota, αν και δεν θα το προτιμουσα. ΟΙ εναλλαγές του τοπίου τα φυσικά τους πάρκα τα δάση, τα preserves ειναι απο τα μαγευρικότερα που θα συναντήσεις στον πλανήτη. Τα roadrips etc Και κάθε πολιτεία εχει το ξεχωριστό της χρώμα. Για να μην πω για την ευγένεια και πολιτισμό του 90 % των κατοικων που δεν ασχολουνται ποιος εισαι απο που ερχεσαι παρα μόνο αν αξίζεις. Δεν θυμάμαι Ελληνας να μου κράτησε ποτρ την πόρτα να περάσω. Τεσπα επειδή παραθέτουμε απόψεις, το θεωρώ άδικο για κάποιον που έγραψε άσχημα στο step να λέει αυτά τα πράγματα για την Αμερική. Είναι η χώρα που αν είσαι νέος με όνειρα και είσαι διατεθειμένος να δουλέψεις σκληρά και αξίζεις θα σου δωθούν πολλές ευκαιρίες με απίστευτα λρφτά ποιότηρα ζωης και περίθαλψης των ασθενών σου.Γιατι στο τέλος της μέρας νομίζω αυτό ειναι που μετράει. Τωρα αν εκανα γενική ιατρική βέβαια ίσως να άραζα σε ένα Ελληνικό νησί μετα το τέλος της ειδικότητας, χωρίς να σκεφτόμουν να μεταναστεύσω. Επίσης θα συμφωνούσα πως σιχαίνομαι την Νέα Υόρκη καιδ εν θα ήθρλα να ζήσω ποτέ. Απλά θεωρώ άδικο και ανούσιο να γίνονται συγκρίσεις μεταξύ του συστήματος υγείας των δύο χωρών, γιατί πολύ απλά η Ελλάδα δεν έχει σύστημα. Ευχαριστώ. Προσπαθήστε και μην εγκαταλείπετε τα όνειρα σας. Αυτή είναι η συμβουλή μου. Θα συναντήσετε πολλά εμπόδια. Σημασία έχει πάντα στο τέλος ποιος το θέλει πραγματικά, γιαυτό και υπάρχουν όλα αυτά τα εμπόδια σαυτη τη χώρα..
  4. 4 likes
    Aγροτικό στο Νομό Γρεβενών: Προτεινόμενο. Γενικά καλές συνθήκες. Τα περισσότερα χωριά δεν έχουν πολύ κόσμο οπότε ρυθμίζει ο αγροτικός ανάλογα πότε θα πάει. Οι εφημερίες είναι 7,πάντα με 7 ρεπώ. Το πρόγραμμα το κάνει ο αγροτικός μόνος του οπότε μπορείτε να μαζεύετε πχ 3-4 ρεπώ και να λείπετε άνετα. Μια μέρα την εβδομάδα ή μια στις 15 συνταγογράφηση στο ΠΕΔΥ. Οι εφημερίες γίνονται είτε στο ΚΥ που απέχει από την πόλη 60χλμ είτε στο Νοσοκομείο λόγω έλλειψης ειδικευόμενων. Οι ειδικοί στο ΚΥ βρίσκονται πάντα στο ΚΥ όταν εφημερεύουν όπως κ οι περισσότεροι ειδικοί στο Νοσοκομείο. Γενικά αν το δηλώσετε πιστεύω δεν θα αντιμετωπίσετε θέματα. για ότι αλλή πληροφορία θελήσετε ρωτήστε!
  5. 3 likes
  6. 3 likes
  7. 3 likes
    Αρκετοί Έλληνες που γνωρίζω προσωπικά έχουν πάρει πάνω από 250. Χρειάζεται πολύ σκληρή προετοιμασία και να δοθείς ολοκληρωτικά σε αυτό. Ας δοθεί μεγάλη προσοχή στο εξής: Οι φοιτητές ιατρικής σε Αμερικανικές Σχολές (AMGs, American Medical Graduates), έχουν γενικά περισσότερα advantages από τους ξένους που έχουν τελειώσει σε μη Αμερικανική Σχολή (IMGs, International Medical Graduates). Αυτό είναι λογικότατο, γιατί προφανώς οι Αμερικανοί έχουν ένα ένα σύστημα που γνωρίζουν ότι δουλεύει πολύ καλά και το ξέρουν. Οπότε, είναι πολύ λογικό να προτιμούν φοιτητές από το σύστημά τους και όχι από συστήματα που δεν γνωρίζουν. Αλλά, οι φοιτητές ιατρικής σε Αμερικανικές Σχολές, έχουν συγκεκριμένο curriculum και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για να δώσουν αυτές τις εξετάσεις. Και είναι γενικά πολύ πεπερασμένο, δηλαδή χρόνο "καθαρό" για να κάτσουν στο σπίτι τους και να προετοιμαστούν έχουν πολύ λιγότερο σε σχέση με αυτό που μπορεί εν δυνάμει να έχει ένας IMG. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι φοιτητές ιατρικής σε Αμερικανικές Σχολές να έχουν περίπου τις ίδιες προϋποθέσεις για να πάρουν κάποιο score, με άλλα λόγια, επειδή οι συνθήκες για όλους τους είναι συγκεκριμένες κρίνονται βάσει αντικειμενικών κριτηρίων ισότιμα. Επίσης, οι φοιτητές ιατρικής σε Αμερικανικές Σχολές έχουν το curriculum που είναι προσαρμοσμένο στη λογική των USMLEs. Σε αντίθεση με τους Αμερικανούς φοιτητές, οι ξένοι έχουν το εξής: το curriculum της Ελλάδας και εν γένει η λογική της απομνημόνευσης, κλπ είναι πολύ μακριά από τη λογική των USMLEs. Όμως, οι IMGs έχουν τεράστιο advantage σε σχέση με τους φοιτητές ιατρικής σε Αμερικανικές Σχολές στο ότι μπορούν να πάρουν όσο χρόνο θέλουν για να διαβάσουν και να δώσουν, και δε θα δώσουν αναφορά στο πόσο χρόνο τους πήρε να διαβάσουν το στεπ 1 ας πούμε. Αν δώσουν αναφορά και πουν π.χ. ότι κάθησαν 1 χρόνο να διαβάσουν το στεπ 1 μετά τη Σχολή, αυτό θα προκαλέσει άσχημη αντίδραση από την άλλη μεριά, καθώς ακριβώς οι Αμερικανοί είναι συνηθισμένοι να περιμένουν ότι κάποιος θα δώσει το στεπ σε πολύ μικρότερο σχετικά χρόνο. Όμως, όλοι ξέρουμε ότι οι ξένοι συνήθως διαβάζουν πολύ περισσότερο, πράγμα λογικό, αφού οι Σχολές τους είναι ολύ μακριά από τη λογική των USMLEs. Όμως, αν προετοιμαστούν σωστά, (και μπορούν να το κάνουν θεωρητικά για όσο διάστημα θέλουν!!) μπορούν να πάρουν τρελλά scores, όπως 250, 260, 270. Αυτό δεν είναι βέβαια δίκαιο για τους φοιτητές ιατρικής σε Αμερικανικές Σχολές, αλλά από την άλλη ούτε τα υπόλοιπα είναι δίκαια για τους IMGs. Άρα, συμπερασματικά, υπάρχουν ανισότητες παντού και το θέμα είναι ότι η κάθε κατηγορία, όπως και όλα τα πράγματα στη ζωή, έχει δύο όψεις.
  8. 3 likes
    Θα βγούμε off topic, αλλά κανείς δεν πλήρωσε επαρκείς εισφορές για να βγει στην σύνταξη στα 50 με 2-2,5 ακόμα και 3,5 χιλιάρικα (συνταξιούχοι ΗΣΑΠ προ κρίσης). Μην μασάτε το κουτόχορτο που σας σερβίρουν κάποιοι. Δεν υπάρχει ανεπτυγμένη χώρα με ποσοστό αναπλήρωσης μέχρι και 100% που είχαμε μέχρι πρόσφατα στην Ελλάδα, όταν υπήρξαν και πολλοί που πήραν μεγαλύτερη σύνταξη απ΄ ότι μισθό ως εργαζόμενοι. Να μην μιλήσω για ανυπαντρες μητέρες με ανήλικα που βγήκαν στα... 40 στην σύνταξη και τις πληρώνει ο φορολογούμενος μια ζωή για να κάθονται (για πολλά χρόνια αφότου ενηλικιωθούν τα βλαστάρια τους). Νομίζω είναι εξαιρετικά άδικο να μπαίνουν στην ίδια μοίρα οι ειδικεύομενοι γιατροί που υποαμοίβονται και δεν εκπαιδεύονται επαρκώς μαζί με προνομιούχες ομάδες εργαζόμενων, που απλά αξιοποίησαν την κομματική τους ταυτότητα προκειμένου να εξασφαλίσουν αργομισθία στο Δημόσιο, παχυλά εφάπαξ, και γενναιόδωρες συντάξεις. Η χώρα δανείστηκε πάνω από 200 δις € για να επιδοτήσει τα ασφαλιστικά Ταμεία, ενώ ΟΥΔΕΠΟΤΕ οι εισφορές δεν ήταν ανάλογες των συντάξεων. Υ.Γ Αν ακούσετε ΟΣΕτζή μηχανοδηγό να κάνει πλάκα σε ειδικεύομενη γιατρό για το 1,5 χιλιάρικο που παίρνει, όταν αυτός καθάριζε το 2009 4-5 χιλιάρικα (κύριες + δευτερεύουσες απολαβές), θα σας φύγει η όρεξη να επιδείξετε... αλληλεγγύη στους εργαζόμενους κτλ.
  9. 3 likes
    Από γκρουπ στο fb: Εξέταση 14/6/2016 - Καραβανάκη: Απαιτητική πάρα πολύ σε λεπτομέρειες, ειδικά στη Διαβητική Κετοξέωση, καλό και φιλικό κλίμα σε γενικές γραμμές Αίτια εμέτου σε βρέφος 2 μηνών.(αναλυτικά από λοιμώξεις έως μεταβολικά/ενδοκρινολογικά και πολύ σπάνια αίτια, ήθελε ακόμα και τους εμέτους από υπερσίτιση/υπερβολική ποσότητα γάλακτος για την ηλικία) Εγκολεασμός(ηλικία εμφάνισης, κλινική εικόνα, αίτια σε βρέφη και σε μεγαλύτερα παιδιά) Πυλωρική στένωση(ηλικία εμφάνισης, κλινική εικόνα, εργαστηριακά, διάγνωση, θεραπεία) Διαβητική κετοξέωση(Αναλυτικότατα και με απίστευτες λεπτομέρειες στη θεραπεία- ζητούσε την αντιμετώπιση από τα πρωτόκολλα με δόσεις και παραπάνω σε ορισμένα σημεία) Ρευματικός Πυρετός. (Αίτιο, Κριτήρια, Διάγνωση, Θεραπεία αναλυτικά) Σπλαχνική λεΪσμανίαση(αίτιο,τρόπος μετάδοσης, κλινική εικόνα, διάγνωση, θεραπεία)
  10. 3 likes
    Λοιπόν, τα ξαναπαραθέτω τα posts μου, είναι από τον Απρίλιο του 2009: Αναλυτικός οδηγός διαβάσματος για Μπιχέιβιοραλ Σάιενς Βασίζεται στην προσωπική εμπειρία 3 ανθρώπων που δοκιμάσαμε τον ίδιο τρόπο και πήραμε Big 99s. Το μάθημα περιλαμβάνει: Επιντεμιόλοτζι, Μπαϊοστατίστικς, Μπιχέβιοραλ Σάιενς, Σαικόλοτζι, Έθικς. Πολλοί υποτιμούν το μάθημα αυτό, καθώς φαντάζονται ότι πολλά βγαίνουν “με την κοινή λογική”. Διαπράττουν μέγα σφάλμα κατά την άποψή μου το οποίο θα “εξαργυρώσουν” ακριβά. Θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα, και με μεγάλη έμφαση κανείς να αρχίσει το διάβασμα του από εκεί. Αυτό, επειδή είναι μάθημα αυτόνομο, το οποίο όταν το μάθει κανείς καλά με τον τρόπο που θα υποδείξω, με μία σωστή επανάληψη στο τέλος θα το “σκίσει” χωρίς πρόβλημα. Ο δοκιμασμένος τρόπος είναι ο εξής: 1. Παρακολούθηση Βίντεο Κ@πλ@ν (επίσης, με τυπωμένες τις σημειώσεις οι οποίες αντιστοιχούν ακριβώς στα Βίντεο). Η διάρκεια των βίντεο είναι περίπου 20 ώρες και 50 λεπτά. Αυτό είναι το βασικότερο. Το μάθημα αυτό βγαίνει σχετικά γρήγορα, καθώς σε πολλά μέρη του ακούγεται σαν ιστοριούλα. Ο καθηγητής είναι εξαιρετικός. Αφού λοιπόν κανείς διαβάσει ένα κεφάλαιο, καλό θα ήταν να κάνει για εξάσκηση τις ερωτήσεις που υπάρχουν στο τέλος του κάθε κεφαλαίου, όχι για να τις απαντήσει σωστά, (και μην σας αγχώνει αυτό σε αυτή τη φάση) αλλά αφ’ενός για να διαπιστώσει πώς είναι οι ερωτήσεις, και αφ’ετέρου, για να διαπιστώσει εάν κατάλαβε σωστά αυτά που διάβασε. 2. Αυτά, με εξαίρεση το κεφάλαιο Μπιχέιβιοραλ 14 Σαικοφαρμακόλοτζι, το οποίο καλό θα ήταν να μην το διαβάσει κανείς τώρα. Αυτό γιατί στην ουσία αποτελεί μια περίληψη των ψυχοφαρμάκων τα οποία θα διαβάσει αργότερα. Αφού τα διαβάσει λοιπόν από άλλα μαθήματα, καλό θα ήταν τότε και μόνο τότε να γυρίσει στο Μπιχέιβιοραλ και να διαβάσει αυτά τα μέρη τα οποία δίνουν έμφαση στο Μπιχέιβιοραλ. Προς το παρόν, ας το κάνει skip. 3. Αφού κανείς δει/διαβάσει το Κ@πλ@ν, θα είναι πανέτοιμος για να το κάνει και επανάληψη από το Φερστ Εϊντ, διαβάζοντας τα sections που αφορούν: 1. Χάι Γιλντ πρίνσιπολς ιν Μπεχέβιοραλ Σάιενς, και 2. Χάι Γιλντ πρίνσιπολς ιν Σακάιατρι (εκτός των φαρμάκων που είπαμε και τα οποία θα τα διαβάσει μετά, αφού κάνει το νευρικό). Ο γενικός κανόνας είναι ότι πρώτα διαβάζουμε από Κ@πλ@ν και μετά ανοίγουμε το φερστ έιντ. Όχι αντίστροφα!!! 4. Επίσης, καλό θα ήταν να επισκεφτεί κανείς το site http://medicalmnemonics.com/ το οποίο παρέχει χρήσιμα μνημονικά (mnemonics), για το κάθε μάθημα, συμπεριλαμβανομένου του Μπιχεϊβιοραλ. 5. Τέλος, όποιος διαθέτει χρήματα για σπατάλη, μπορεί επίσης να κάνει και ερωτήσεις από τον Κ@πλ@ν, στο www.kaptest.com αλλά κατά τη γνώμη μου είναι ακόμη νωρίς και οι περισσότεροι από εμάς δεν είμαστε “Ωνάσηδες”. Οπότε δεν θα το συνιστούσα σε αυτή τη φάση. Εάν ακολουθήσει κανείς με ευλάβεια (βοήθειά μας) τα παραπάνω, δε χρειάζεται ΤΙΠΟΤΕ άλλο (π.χ. κάποιο από τα βιβλία της Φάντεμ που συστήνει το Φερστ Έιντ). Αυτά είναι ΥΠΕΡ-αρκετά και καλύπτουν απόλυτα. Σωστά τα λέει ο Dr. Fischer (όπως πάντα, αφού μαζί διαβάσαμε για τα steps και πήραμε Big 99s, μαζί με ακόμη ένα τρίτο άτομο) Ο τρόπος ο δικός μας ήταν τα notes και ΟΧΙ το Home study program. Επίσης, υπήρχαν και πράγματα εκτός Κ@πλ@ν, (δε διαβάσαμε αποκλειστικά Κ@πλ@ν, και σε μερικά μαθήματα πολύ λίγο, ή και ακόμη και σχεδόν καθόλου!). Αυτά θα τα αναφέρω όταν θα αναλύσω το κάθε μάθημα-σύστημα ξεχωριστά, με τη συνδρομή του Dr. Fischer, βεβαίως, βεβαίως. Ως τότε υπομονή. Τα Videos πολλές φορές αξίζουν (τις περισσότερες ίσως), άλλες φορές είναι χάσιμο χρόνου. Επίσης, έχουμε πρόγραμμα το οποίο σου επιτρέπει να τα βλέπεις σε 1.5x, 2.x, 2.5x της ταχύτητας, και αυτό βοηθάει απίστευτα πολλές φορές. Το ζήτημα με τα Videos επίσης, είναι ότι πολλές φορές τα notes έχουν τόσα πολλά πράγματα που δε χρειάζονται. Εξ ορισμού, δεν χρειάζεται κάποιος να μάθει πχ σε 4-5 μήνες τα ΠΑΝΤΑ που γράφει μέσα ο Kaplan ώστε να πάρει καλό 99. Δε χρειάζονται όλες οι "απίστευτες" λεπτομέρειες που πολλές φορές παραθέτουν τα Kaplan notes. Το διαγώνισμα είναι πολύ πιο απλό. Το έχω ξαναναφέρει. Στα videos όμως, καλύπτονται αυτά ακριβώς που χρειάζονται. Και αυτό γλιτώνει απίστευτο χρόνο και κόπο, γιατί καθαρίζει το μυαλό από junk. Τόσα υπάρχουν να μάθει κανείς, τουλάχιστον ας επικεντρωθεί στο να μαθαίνει τα βασικά που θα είναι απολύτως επαρκή στο να ανεβάσουν το score του στο 99, καθώς τα υπόλοιπα μπορεί ακόμη και να τον ζημιώσουν (χρονικά και σε scores). Θα λείψω αυτές τις μέρες, και όταν γυρίσω, θα κάνω update και για τα υπόλοιπα μαθήματα αναλυτικά, σιγά σιγά. Όπου παρεκλίνει ο τρόπος μου με τον τρόπο του Dr. Fischer (σπάνιο), θα αναφέρω και τους 2, μιας και εγώ είχα πολύ λιγότερο χρόνο από εκείνον (6 vs 11 months). Θα λέω ποια videos αναλυτικά αξίζουν, και ποια όχι. Νομίζω πιο μασημένη τροφή θα είναι πολύ δύσκολο να ξαναγράψουμε. Όσο για το Μπιχέιβιοραλ που έγραψα αναλυτικά, τα βίντεος ήταν το Α και το Ω στον τρόπο μας. Αυτό γιατί ο Καθηγητής είναι εξαιρετικός, και στα λέει με τέτοιο παραστατικό τρόπο, που σου μένουν μόνο και μόνο αν τον ακούς. Btw, το μπιχέιβιοραλ στο φερστ έιντ δεν είναι αρκετό. Διαβάζοντας/βλέποντας(κυρίως) Κ@πλ@ν, και κάνοντας επανάληψη από το φερστ έιντ, είναι κανείς 1000% καλυμμένος. That's the bottom line παίδες! Edit: Και για να προσθέσω κάτι, επειδή κάποιος φίλος από εδώ μου είπε ότι πήρε το Robbins Basic Pathology (900 pages), για να διαβάσει για USMLE. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορεί να κάνει κανείς. Το να διαχέεται τόσο πολύ και να προσπαθεί να μάθει "και καλά", όσο μπορεί περισσότερα είναι τελείως αυτοκαταστροφικό για το USMLE. Δεν υπάρχει ίσως μεγαλύτερο λάθος από το να διαχέεται κανείς και να μην επικεντρώνει εκεί που χρειάζεται. Το USMLE δεν είναι ΟΛΗ η ιατρική, η οποία είναι και ατέλειωτη. Είναι τα βασικά (μαζί με κάποια μη βασικά). Σίγουρα δεν είναι το Harrison απ'έξω, ή το Robbins, ή τελοσπάντων κάτι τέτοιο. Πρέπει κανείς να επικεντρωθεί στα βιβλία/μεθόδους που είναι ειδικά σχεδιασμένες για το USMLE. Έχω ξαναπεί, ότι όποιος νομίζει ότι π.χ. στη Βιοχημεία πρέπει να διαβάσει το Stryer, γιατί έτσι θα τα ξέρει όλα και θα απαντάει ερωτήσεις, διαπράτει ίσως το μεγαλύτερο έγκλημα κατά του εαυτού του, τον οποίο θέτει σε περιττή και εξαιρετικά ζημιογόνα δοκιμασία. Έχω αναλύσει παλαιότερα ότι το Αμερικανικό σύστημα είναι το καλύτερο, γιατί σου λέει ακριβώς ΤΙ πρέπει να γνωρίζεις. Το Ευρωπαϊκό, με τα βιβλία των 900 σελίδων που σου πετάει στα μούτρα είναι εξαιρετικά αναποτελεσματικό για το USMLE (και εν γένει, κατά τη γνώμη μου, αλλά αυτό είναι άσχετο). Είχα πει ότι: "Τα USMLEs δεν έχουν σχέση απαραίτητα με το πόσο καλός φοιτητής ήσουν στην Ευρωπαϊκή Ιατρική Σχολή, η οποία, έχει τελείως διαφορετικό (και πολύ αναποτελεσματικό σύστημα κατά την προσωπική μου άποψη) από το Αμερικανικό σύστημα. Δηλαδή, όταν στο Βέλγιο που ήμουν εγώ, ή στην Ελλάδα, σου πετάνε ένα βιβλίο 500 σελίδων (ή 4-5 στην Ελλάδα απ'ό,τι μαθαίνω), και σου λένε "ΔΙΑΒΑΣΕ!", είναι τελείως αναποτελεσματικό. Τι μ'ενδιαφέρει να μάθεις ένα βιβλίο 500 σελίδων νευροανατομίας, με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες, τις οποίες θα τις ξεχάσεις την επόμενη μέρα, για να πάρεις ένα βαθμό στην Ευρωπαϊκή Σχολή? Και μετά να μην ξέρεις τελικά αυτό που έμαθες πού χρησιμεύει. Ή να μην έχεις καταφέρει να ξεχωρίσεις τα χρήσιμα από τα άχρηστα... Δηλαδή, τι δίνει πχ. το εγκεφαλικό ανάλογα με το ποια περιοχή έχει πληγεί, ή πού είναι περίπου η βλάβη όταν κάποιος έχει νευρολογικά συμπτώματα.... Ενώ ξέρεις απ'έξω και ανακατωτά και τον παραμικρό αρτηριακό κλάδο (τον οποίο και θα ξεχάσεις αύριο κιόλας).. Στις ΗΠΑ δεν είναι έτσι. Σου δίνουν την τροφή μασημένη, και είναι τόσο εντατικά τα πράγματα ώστε να μη χάνεις χρόνο άσκοπα. Δε θα σου δώσουν 500 σελίδες για να σε βάλουν ΕΣΕΝΑ στη διαδικασία να διαλέξεις ΤΙ πρέπει να γνωρίζεις. Το έχουν κάνει αυτοί πριν από σένα για σένα. Και βλάκας να είσαι λοιπόν, θα στα βάλουν στο κεφάλι. Αυτό είναι η Αμερική.. Αν βέβαια δεν είσαι τεμπέλης. Σε παίρνει γορίλλα, και σε κάνει γιατρό. " Και ας μην ξεχνάμε, και εδώ μιλάω for the sake of argument καθαρά: Ακόμη και κάποιος π.χ. έστω διαβάσει το Stryer για να δώσει UMSLE, και ότι έστω ότι είναι φοβερό μυαλό και το μαθαίνει τέλεια, ο χρόνος που θα του πάρει αυτό και μόνο, θα αφαιρεθεί από κάπου αλλού που πραγματικά θα χρειάζεται περισσότερο. Ο χρόνος είναι πεπερασμένος, και εξ'ορισμού, όταν τον δαπανάς για να κάνεις κάτι, τον στερείς από κάτι άλλο. Ούτε που να το διανοηθείτε να διαχέεστε με μεγάλα βιβλία τα οποία δεν έχουν γραφτεί για το USMLE. Είναι ΕΓΚΛΗΜΑ. Πετάξετε ό,τι έχω πει ως τώρα στα σκουπίδια αν θέλετε, τουλάχιστον κρατήστε αυτό. Είναι το πιο σημαντικό. Αναλυτικός οδηγός διαβάσματος για Μπαϊοκέμιστρι Βασίζεται στην προσωπική εμπειρία 3 ανθρώπων που δοκιμάσαμε τον ίδιο τρόπο και πήραμε Big 99s. θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα, και με μεγάλη έμφαση κανείς να αρχίσει το διάβασμα του από μπιχέιβιοραλ και μετά να συνεχίσει με βιοχημεία. Αυτό, επειδή είναι μάθημα αυτόνομο, το οποίο όταν το μάθει κανείς καλά με τον τρόπο που θα υποδείξω, με μία σωστή επανάληψη στο τέλος θα το “σκίσει” χωρίς πρόβλημα (όπως και το μπιχέιβιοραλ). Το μάθημα περιλαμβάνει: 1. Μολέκιουλαρ Μπαϊόλοτζι, 2. Μόρια (αμινοξέα, πρωτεΐνες, ένζυμα, ορμόνες, βιταμίνες), 3. Μεταβολισμό, 4. Γενετική, 5. Ιστολογία (τα μέρη του κυττάρου) Αρχίζουμε λοιπόν: 1. Μολέκιουλαρ Μπαϊόλοτζι Ο δοκιμασμένος τρόπος είναι ο εξής: Παρακολούθηση Βίντεο Κ@πλ@ν (επίσης, με τυπωμένες τις σημειώσεις οι οποίες αντιστοιχούν ακριβώς στα Βίντεο). Βασικό: Εάν κανείς βλέποντας τα βίντεος, κρατάει δικές του σημειώσεις, είναι ο καλύτερος τρόπος. Μετά αυτές θα του φτάσουν, και δε θα χρειαστεί να διαβάσει τις χίλιες λεπτομέρειες που περιέχονται στα notes του Κ@πλ@ν (και που δεν χρειάζονται για το 99!!). Αυτό είναι το βασικότερο. Ο Καθηγητής είναι εξαιρετικός (όχι ο νεαρός-καινούριος των τελευταίων βίντεο, αλλά ο παλιός!!). Αφού κανείς διαβάσει ένα κεφάλαιο, καλό θα ήταν να κάνει για εξάσκηση τις ερωτήσεις που υπάρχουν στο τέλος του κάθε κεφαλαίου, όχι για να τις απαντήσει σωστά, (και μην σας αγχώνει αυτό σε αυτή τη φάση) αλλά αφ’ενός για να διαπιστώσει πώς είναι οι ερωτήσεις, και αφ’ετέρου, για να διαπιστώσει εάν κατάλαβε σωστά αυτά που διάβασε. Τα περιεχόμενα είναι τα εξής: 2. Μόρια (αμινοξέα, πρωτεΐνες, ένζυμα, ορμόνες, βιταμίνες) Το ίδιο με πριν. Τα περιεχόμενα είναι τα εξής: 3. Μεταβολισμός Το μάθημα αυτό δεν είναι δύσκολο. Δε χρειάζεται κανείς να ξέρει τα πάντα. Π.χ. όλα τα ένζυμα του Κύκλου του Krebs, ή της γλυκόλυσης, κλπ. Υπάρχουν συγκεκριμένα πράγματα που χρειάζεται να μάθει κανείς. Τα μνημονικά βοηθούν πολύ. Π.χ., ακόμη θυμάμαι τον κύκλο του Krebs απ’έξω, και μπορώ να τον αναπαραγάγω σε 20 δευτερόλεπτα, χάρη στο μνημονικό: “Oh! Can I Keep Some Succinate For Myself?” Oxaloacetate, Citrate, Isocitrate, a-Ketoglutarate, Succinyl-CoA, Succinate, Fumarate, Malate Υπάρχουν πολλά παρόμοια, και γενικώς δε χρειάζεται τρομερή λεπτομέρεια με τον τρόπο που έχουμε μάθει στην Ευρώπη. Η ουσία είναι να γνωρίζει κανείς πράγματα που έχουν σημασία, και όχι μ@λ@κίες. Είναι π.χ. σημαντικό να γνωρίζει κανείς τι γίνεται π.χ. μετά το φαγητό μεταβολικά, και όχι το πώς γράφεται το citrate. Δεν θα το ζητήσει ποτέ κανείς αυτό (όπως π.χ. στο Βέλγιο που μας το ζητούσαν ακόμη και αυτό για να κόψουν κόσμο για να περάσει το 15%!!). Δηλαδή, ας πούμε, μετά το φαγητό, ποιες ορμόνες δρουν, ποιες μεταβολικές οδοί ενεργοποιούνται και γιατί, και ποιες απενεργοποιούνται και γιατί. Γιατί π.χ. κατά τη νηστεία το λίπος δεν μπορεί να γίνει υδατάνθρακας κατά τη νηστεία? Γιατί ας πούμε το Acetyl-CoA δεν μπορεί να μετατραπεί σε pyruvate. Άρα από πού προέρχεται η γλυκόζη κατά τη νηστεία? Κλπ, κλπ, κλπ. Το ίδιο με πριν. Κ@πλ@ν! ς: 4. Γενετική Εξαιρετικά πάλι τα βίντεο. Κ@πλ@ν! 5. Ιστολογία (τα μέρη του κυττάρου) Κ@πλ@ν! Μικρό κεφαλαιάκι: HISTO 01 Σελ Κομπόνεντς (37min) Αφού κανείς δει/διαβάσει το Κ@πλ@ν, θα είναι πανέτοιμος για να το κάνει και επανάληψη από το Φερστ Εϊντ, διαβάζοντας το σέκσιονΧάι Γιλντ πρίνσιπολς ιν Μπαϊοκέμιστρι, για το κάθετι που έχει διαβάσει από το Κ@πλ@ν. Πάλι, ο γενικός κανόνας είναι ότι πρώτα διαβάζουμε από Κ@πλ@ν και μετά το Φερστ Εϊντ.
  11. 2 likes
  12. 2 likes
  13. 2 likes
    "Για να αναγνωριστεί το ποσό της δαπάνης που καταβλήθηκε λόγω δωρεάς για την απόσβεση του δημόσιου χρέους (άρθρο 74 του ν.3842/2010 – Α’ 58), απαιτείται το αποδεικτικό κατάθεσης του ποσού 15 στην Τράπεζα της Ελλάδος ή σε οποιαδήποτε άλλη τράπεζα στο οποίο πρέπει να αναφέρεται ρητά ότι έγινε η κατάθεση στο «Λογαριασμό Αλληλεγγύης για την απόσβεση του Δημόσιου Χρέους»."
  14. 2 likes
    Πολύ σούπερ τραγούδι των Spandau Ballet,δεκαετία '80. Ευχαριστώ για το πηγαίο χιούμορ....πάντα βοηθάει.
  15. 2 likes
    Α,να χαθείς,κρύε!!! Αηδίες....Για το "τι", καμία σχέση καθότι το αμάξι μου είναι Sedan κι αυτό που έβαλες Station Wagon! Για το "πως" πάλι,Ο.κ. θα μπορούσα να οδηγώ έτσι στο ράλι Ακρόπολις και να μη φοβάμαι κιόλας αλλά είμαι υπόδειγμα οδηγού! Οδηγώ γρήγορα μόνο στον εθνικό και όχι στην πόλη και τα πέριξ και μάλιστα με τόση κίνηση όπως αυτές τις μερες...Αντε να επιταχύνω σε άδειους δρόμους,ώρες με λίγη κυκλοφορία....άντε! Αν σου τύχαινε ό,τι σε εμένα χθες,δε θα έκανες χιουμοράκι,Φερτουλίνι! Θα έβριζες γιατί έχω δει πως βρίζεις όταν οδηγείς! Το αμάξι έχει τα "προβληματάκια" του και θ'αλλάξει και λάστιχα αλλά θα το "στρώσω". ΥΓ: Το βίντεο το έχεις ξαναβάλει στο "εξαφανισμένο" τόπικ....
  16. 2 likes
  17. 2 likes
  18. 2 likes
    ΥΓ: @musician,αυτή είναι η ανασκευή του πρώτου ποστ της προηγούμενης σελίδας που προκάλεσε τη δική σου απάντηση. Ευχαριστώ για το δικό σου edit που έγινε εγκαίρως κι επιτυχημένα και ζητώ συγνώμη για την καθυστέρηση και τελικά,την αποτυχία edit στα δικά μου...Την κάνω όμως με ένα quote ανασκευασμένο στην παρούσα σελίδα. Ευχαριστώ για το μέιλ-απάντηση στo δικό μου pm από τη @Nadina
  19. 2 likes
    YΓ. @musician,δυστυχώς δεν πρόλαβα να κάνω edit πια στα δύο ποστ της προηγούμενης σελίδας και δεν ξέρω αν βρεθεί mod να τ'ανασκευάσει. Οπότε,κάνω quote στα δύο ποστ μου και τα παρουσιάζω ανασκευασμένα.Οποιος mod μπει,ας κάνει edit σύμφωνα με τα παρόντα. Το παραπάνω είναι για το edit που θα έκανα στο δεύτερο ποστ που απαντά στο δικό σου.
  20. 2 likes
    Σπανός-Παπαστεφάνου-Αρλέτα.... Στη μνήμη της. Και η Σερενάτα,πολύ πολύ αγαπημένο.
  21. 2 likes
  22. 2 likes
  23. 2 likes
  24. 2 likes
    Ο.Κ. Ενα τελευταίο κι...ευχαριστώ για τη μικρή αλλά καλή παρέα.
  25. 2 likes
  26. 2 likes
    https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΨΠΦΨ465ΦΥΟ-Μ9Β Πρόγραμμα ημερομηνίας εξετάσεων ιατρικών και οδοντιατρικών ειδικοτήτων Επιτροπών με έδρα την Αθήνα περιόδου Αυγούστου 2017 Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων για την συμμετοχή στις εξετάσεις είναι μέχρι και 18 - 8 - 2017
  27. 2 likes
  28. 2 likes
    Σωκράτης Τσαχιρίδης Αν βρείς μία γυναίκα, παντρέψου την. Αν είναι καλή, θα είσαι ευτυχισμένος, αν όχι, θα γίνεις φιλόσοφος.
  29. 2 likes
  30. 2 likes
  31. 2 likes
  32. 2 likes
  33. 2 likes
  34. 2 likes
    Καλοκαιρινη αδειουλα με προορισμο ηπειρο! Απογευματινο καφεδακι στον ηλιο μετα την μεσημεριανη μπορα!
  35. 2 likes
    Myriam σ'ευχαριστω πολυ για τις ευχες! Να εισαι παντα καλα κι εσυ..!! ωραιοτατα και τα μουσικα ''τεμαχια''..
  36. 2 likes
    @musician,κι ένα δεύτερο αν δε σου αρέσει το πρώτο. Χορευτικό και κλασσικό.
  37. 2 likes
  38. 2 likes
    @musician,Χρόνια Πολλά για σήμερα με υγεία κι ό,τι άλλο επιθυμείς πολύ!
  39. 2 likes
  40. 2 likes
    Το φιλανθρωπικό εργο των σταρ του ποδοσφαίρου κατα της πεινας και της φτωχειας!!!
  41. 2 likes
  42. 2 likes
  43. 2 likes
    εσταλη επιτελους απο το Υπουργειο η εγκυκλιος για την αλλαγη του μισθολογιου. http://air.euro2day.gr/media/files/1471133-idikamistologia.pdf
  44. 2 likes
    οι κινήσεις της "λεκάνης" στο " να να να να ναααα...να να να να νααααα .....να να να να ναααα... να να να να νααα".... (2.35-)
  45. 2 likes
  46. 2 likes
  47. 2 likes
  48. 2 likes
    Για το νέο μισθολόγιο όλων των βαθμίδων και τα επιδόματα έχει γίνει σχετική συζήτηση εδώ : Συνάδελφος έχει επικολλήσει και το αντίστοιχο ΦΕΚ. Το επίδομα για κάτοχο μεταπτυχιακού είναι 45 ευρώ και διδακτορικού 75 ευρώ.
  49. 2 likes
    Εγώ Αμερική δεν έχω πατήσει στη ζωή μου, οπότε δεν μπορώ να διαφωνήσω με τίποτα από όσα λες. Αλλά επειδή ζω στην Ελλάδα μπορώ να σου πω μετά βεβαιότητος ότι και εδώ μπορούν να σε στείλουν άνετα στο ψυχιατρείο. Απ'ότι κατάλαβα ζεις χρόνια στο εξωτερικό (και με συγχωρείς για τις υποθέσεις, εάν κάνω λάθος) αλλά το "Ελλάδα θα λες και θα κλαις" και "η αισθητική και η κουλτούρα της Ελλάδας" είναι πράγματα που λέει μόνο όποιος δεν είναι εδώ να τη ζήσει αυτή τη στιγμή (και προσωπικά αυτόν τον άνθρωπο εγώ τον ζηλεύω, αυτό είναι κομπλιμέντο). Η Ελλάδα είναι ο ορισμός της τριτοκοσμικής χώρας αυτήν τη στιγμή, όπου οι μισοί κάτοικοι είναι φανατικά θρησκόληπτοι, αμόρφωτοι, πιστεύουν στα ζώδια και πως τα εμβόλια είναι πλεκτάνη των φαρμακοβιομηχανιών και φυσικά όλοι οι γιατροί είναι αλήτες, ιδίως στο δημόσιο νοσοκομείο. Όταν έχεις ασθενή που έπεσε από δέντρο με κάταγμα αυχενικής μοίρας και τον παρακαλάς να μείνει στα ΤΕΠ, τουλάχιστον για παρακολούθηση αφού αρνείται οποιαδήποτε εξέταση και αυτός σηκώνεται να φύγει με το κολάρο στον αυχένα, όταν λες σε ασθενή που παίρνει κουμαρινικό αντιπηκτικό ότι πρέπει να κάνει εξετάσεις πήξης αίματος κάθε μήνα και έρχεται μετά από ένα χρόνο, δεν έχει κάνει ποτέ εξετάσεις, αιμορραγεί από παντού και οι συγγενείς φωνάζουν "Τον σκοτώσατε" και είναι έτοιμοι να σε δείρουν, όταν μπαίνει η μάνα ουρλιάζοντας στο ΤΕΠ ότι το παιδί της έχει μηνιγγίτιδα γιατί αυτό διάβασε ως πιθανότερη διάγνωση όταν γκούγκλαρε τα συμπτώματα και το παιδί σε 2 ώρες τρώει πιτόγυρο στην αυλή του νοσοκομείου, όταν η άλλη έχει πάθει γαστρεντερίτιδα από salmonella, πλακώθηκε στα imodium και μετά σου λέει ότι αποκλείεται να έχει σχέση αυτό με το ότι δε βελτιώνεται η ίδια, εσύ κάνεις κάτι λάθος και θα μιλήσεις με τον δικηγόρο της, θα με θυμηθείς. Πολύ πιθανό να υπάρχουν και εκεί παρόμοια περιστατικά, εδώ όμως, εκτός αυτών, πολλοί ειδικευόμενοι είναι σκλάβοι των καθηγητών οι οποίοι δεν τους μαθαίνουν τίποτα (τουλάχιστον σε 3-4 κλινικές του νοσοκομείου μου), δουλεύουν 70+ ώρες την εβδομάδα για μισθούς πείνας, βλέπουν δεκάδες ασθενείς σε κάθε γενική εφημερία ενώ ο μαγνητικός και ο αξονικός ΠΡΟΦΑΝΩΣ είναι και πάλι χαλασμένοι και τα αντιδραστήρια από το εργαστήριο ΠΡΟΦΑΝΩΣ και έχουν τελειώσει ενώ όλη μέρα τους φωνάζουν καθηγητές, επιμελητές, ασθενείς και συγγενείς. Προφανώς υπάρχουν και καλύτεροι καθηγητές και συνθήκες, δεν το συζητάμε, αλλιώς θα είχαμε σαλτάρει ομαδικώς εδώ πέρα αλλά όλα αυτά που σου λέω είναι αληθινά παραδείγματα που είδα με τα μάτια μου ως ταπεινός φοιτητής ιατρικής του 6ου έτους που είμαι. Φαντάσου τι θα βλέπουν οι ειδικευόμενοι. Σου εύχομαι κάθε επιτυχία και να πραγματοποιήσεις αυτό που θες, να έρθεις στην Ελλάδα και να είσαι εξαιρετικός γιατρός σε ένα εξαιρετικό νοσοκομείο, και δε θα σου πει κανένας και πόσο μάλλον εγώ τι να κάνεις. Αυτό που θέλεις εσύ θα κάνεις προφανώς και όχι οι άλλοι. Με συγχωρείς για τη γλαφυρότητα των παραδειγμάτων, αλλά όταν ακούω για την "αισθητική" και την "κουλτούρα" της Ελλάδας και ότι το επίπεδο διαβίωσης συγκρίνεται με χώρες που δεν ανήκουν στις αναπτυσσόμενες, βγάζω φλύκταινες.
  50. 2 likes
    Καλώς ή κακώς(κακώς για μένα) η αλήθεια είναι ότι τα πράγματα έχουν όπως τα περιέγραψε ο kopritis. Υπάρχουν εδώ μέσα 18265 μέλη.18265! Πόσοι/ες απαντάμε στις ερωτήσεις? Πόσοι να το πω αλλιώς, ασχολούμαστε και δεν κοιτάμε μόνο την πάρτη μας? Ελπίζω τώρα να λύθηκε η απορία σου...