Jump to content

[TAINIOΚΡΙΤΙΚΗ] Crash


Remy Fincher

Recommended Posts

"Crash" emstar emstar emstar emstar emstar

Του Πολ Χάγκις

Με τους Ντον Τσιντλ, Σάντρα Μπούλοκ, Μπρένταν Φρέιζερ, Τάντι Νιούτον, Ματ Ντίλον, Κρις Μπρίζτες, Τζένιφερ Εσπόζιτο κ.α.

Μέσα σε ένα 48ωρο οι ζωές 7 διαφορετικών ανθρώπων - αλλά και η στάση τους απέναντι στον κόσμο και τους συνανθρώπους τους θα αλλάξουν για πάντα

It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In LA, nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something.

Η ανθρώπινη επαφή έχει πεθάνει. Ταφόπλακά της μια ανελέητη καχυποψία, ένας παράλογος φόβος, μια λυσσαλέα εκδικητικότητα. Μα η ανάγκη της ζει μέσα μας και παλεύει να απελευθερωθεί. Απελευθερωτής της μια πράξη αγάπης.

Ο ρατσισμός, λέει ο Χάγκις, δεν είναι χαρακτηριστικό μιας ομάδας, μιας κουλτούρας, μιας ιδεολογίας, μιας εθνικότητας. Ο καθένας μας όσο καλλιεργημένος, απελευθερωμένος ή "πολιτικά ορθός" κι αν είναι, μπορεί να εκδηλώσει ρατσιστική συμπεριφορά. Όπου "ρατσισμός" δεν είναι μόνο λευκοί εναντίον των "άλλων" αλλά και "άλλοι" εναντίων λευκών και, εν τέλει, όλοι εναντίον όλων.

Αριστοτεχνικά δομημένη, θαυμάσια ερμηνευμένη, γραμμένη πότε με λυρισμό και πότε με αιχμηρότητα, μπολιασμένη με χιούμορ αλλά και με μια σταγόνα ελπίδας: εύκολα θα μπορούσε να πει κανείς ότι, μαζί με την "25η Ώρα", το "Crash" είναι η σημαντικότερη ταινία της post-9/11 Αμερικής.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Πραγματικά καλή ταινία.

Την συνιστώ ανεπιφύλακτα, ειδικά για όσους ενδιαφέρονται για το

«Αμερικάνικο κοινωνικό μοντέλο»

emstaremstaremstaremstaremstar

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κάνοντας μια βιαστική πρόβλεψη, θα παίξει στο top-5 της χρονιάς.

Εκπληκτική, όργιο συναισθημάτων.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 4 months later...

Επιτελους το ειδα και αυτο..... <_<

Στην Ιταλια το φτυσανε σαν εργακι....νομιζω 2 βδομαδες το ειχαν στις αιθουσες....τεσπα.

Φοβερο καστινγκ....."καλε τον ξερω...αυτος δεν επαιζε".Ειχε αρκετους ηθοποιους απο τηλεοπτικες σειρες.

Λοιπον ...το εργο μου αφησε περιεργα συναισθηματα.Ρατσισμος και φοβος....μια πραγματικοτητα που δε τη βρισκεις μονο σην Αμερικη!

Δε ξερω ποσα ποπ-κορν να του βαλς....3 ή 4;

Αααα ξεχασα....ωραια μουσικουλα ειχε :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 4 weeks later...

Χαίρομαι που έπεσα έξω στην πρόσφατη πρόβλεψη ότι η Ακαδημία θα ανταμείψει το Brokeback και χαίρομαι ακόμα περισσότερο που έπεσα μέσα στην πολύ παλιότερη που βρίσκεται 2 posts πιο πάνω.

Το Crash είναι και επίσημα η ταινία της χρονιάς:)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν ξερω κατα ποσο μπορουμε να μιλαμε για ταινια της χρονιας φετος......δεν ισχυει το περσινο με το Μιλιον Ντολαρ....Φετος δεν ειχαμε καμια ταινια-σαρωτη....Ηταν γνωστο κ για το Μπροκμπακ οτι δεν θα παρουν οσκαρ (κατα πασα πιθανοτητα) οι ηθοποιοι οποτε δεν επαιζε να επαναληφθει ο περσινος θριαμβος....

Γενικα ηταν απ τις καλυτερες χρονιες.... :P

Ελπιζουμε να συνεχιστουν ετσι τα πραγματα....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σαφώς η χρονιά δεν ήταν καταπληκτική κινηματογραφικά, όμως πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι το Χόλυγουντ έριξε ιδιαίτερο βάρος σε ταινίες πολιτικές και βιογραφικές και γενικώς κυριάρχησε ένα σινεμά προβληματισμένο. Προσωπικά, και παρότι δεν τρέφω ψευδαισθήσεις ως προς την ειλικρίνεια αυτών των προθέσεων, το προτιμώ απέναντι στις χρονιές που έπαιρνε 150 όσκαρ ο ...Τιτανικός :D

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup ΔΕΝ ήταν μια εκπληκτική χρονιά; Τότε τι ήτανε; :blink::huh:

Προσωπικά χρόοονια είχα να δω τόσες εξαιρετικές ταινίες μαζεμένες... και δεν εννοώ μόνο το Brokeback...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κρίνοντας συνολικά την προηγούμενη χρονιά, δε νομίζω πως υπήρξαν οι πρωτοποριακές εκείνες ανεξάρτητες παραγωγές, οι πολύ δυνατές μη αγγλόφωνες ταινίες και όλα εκείνα που μπορούν να προχωρήσουν το παγκόσμιο σινεμά κάποια βήματα εμπρός. Το Χόλυγουντ σπανίως προσφέρει τέτοιες στιγμές πλέον και παρότι υπήρξαν δυνατές στιγμές, συνολικά κυμανθήκαμε πάνω κάτω στα ίδια, εκτός της στροφής σε πιο food for thought σενάρια.

Επιγραμματικά, θεωρώ πως σεναριακά πήγαμε καλά. Σκηνοθετικά όμως, τα ίδια.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κοίτα για πρωτοπορία, δεν ξέρω αν μπορούμε να μιλάμε. Αλλά αν συγκρίνεις με προηγούμενες χρονιές, θα δεις ότι από τις 5 προταθείσες ταινίες, οι 3 τουλάχιστον (αν δε συμπεριλάβουμε το Brokeback) ΗΤΑΝ ανεξάρτητες παραγωγές- εξ'ου και τα food for thought σενάρια. Αν προσθέσεις και τα "Match Point", "Syriana", "The Squid And The Whale", "TransAmerica", "Me And You And Everyone We Know"...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Σαφώς η χρονιά δεν ήταν καταπληκτική κινηματογραφικά, όμως πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι το Χόλυγουντ έριξε ιδιαίτερο βάρος σε ταινίες πολιτικές και βιογραφικές και γενικώς κυριάρχησε ένα σινεμά προβληματισμένο. Προσωπικά, και παρότι δεν τρέφω ψευδαισθήσεις ως προς την ειλικρίνεια αυτών των προθέσεων, το προτιμώ απέναντι στις χρονιές που έπαιρνε 150 όσκαρ ο ...Τιτανικός :D

Ε? Πως? Δεν ηταν εκπληκτικη χρονια.....? Η αχαριστια εχει κ ορια.... :mellow:

Τα οσκαρ δεν ειναι τιποτα αλλο παρα αλλη μια γιορτη-δεν εχει σχεση με το αν βγηκαν ή οχι καλες ταινιες. Χρονια σαν τη φετινη στην Αμερικη ειχαμε να δουμε....χρονια....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.