[TAINIOKRITIKH] ΗΛΕΚΤΡΑ / ELEKTRA

bromptonista

Η ταινία πρέπει να'ναι μάπα. Στο athinorama.gr λένε μόνο για τη θεά Τζένιφερ Γκάρνερ, ενώ στο IMDB έχει ξεσπάσει πόλεμος για το αν της ανεβάζουν την κριτική (στο 5...) εγκάθετοι!

ΠΑΑΑΑΜΕΕΕ!!!

Την είδε κανείς;

Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ούτε απ'έξω δε θα περνούσα... :bloodomen:

Άσε που έχει και το πιο ανεκδιήγητο tag line: "η μόνη Ελληνίδα σούπερ-ήρωας"!!!

Πώς λέμε "το μόνο με σουσάμι"....

Πάμε αύριο βράδι Village ομαδικά; Αν είναι μάπα τουλάχιστον να τη θάψουμε αξιοπρεπώς :)

Ασφαλώς και πρέπει να τη θάψουμε με αξιοπρέπεια και μάλιστα σε Village (το σχόλιο για τον συγκεκριμένο κινηματογράφο του συρμού εμπεριέχει αξιολογική κρίση, όχι απαραίτητα κακή). Εξυπακούεται ότι η υποφαινόμενη διασκεδάζει ιδιαίτερα τώρα τελευταία με κακοτεχνίες. Γουστάρω τρελά.

Ρε winmx, μια ταινιούλα είπα κι εγώ να δω... Επειδή εσύ είσαι μέσα στα χιόνια στη χώρα της μακαρονάδας που θέλετε 2 μέτρα πιάτο για Φίλμνετ, να κλειστούμεν κι εμείς μέσα; :P:P:P:splaaaats::splaaaats::splaaaats:

VILLAGE CENTRE ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΙΘΟΥΣΑ 8 (VILLAGE CENTRE ΜΑΡΟΥΣΙ)

Φραγκοκκλησιάς & Γρανικού, Μαρούσι, 2106156300.

Παρ. - Πεμ.: 17.45/ 20.00/ 22.30/ 00.45

22:30 φαίνεται καλή ώρα...

emarup πως θα σε αναγνωρισω emblush ;

Εντιτ: ααα εκανες εντιτ κ δε το'δα ολο το ποστ.Καλε δε εχουμε χιονια εδω πανω....λιακαδα λεμε....κατω στην τερονια εχουν πηξει στα χιονια :splaaaats: Παντως σημερα μακαροναδα εφαγα :lol::D

ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ

αααα αποφασισε,θα πας ή οχι;καλε πηγαινε :rolleyes:

emarup το πόστ ή το σινεμαδάκι??? :P  :P  :P  emblush

μαλλον και τα 2 :lol:

Είχα γράψει κάτι για να κάνω πλάκα αλλά τελικά μου φάνηκε κακόγουστο και παρεξηγήσιμο κορίτσια.

Όχι, δεν μετάνιωσα για την ταινία. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι αποτελεί χρέος μου να την δώ και να σας μεταφέρω το κλίμα. Δεν ξέρω, ένα βαθύτερο, σκοτεινό ένστικτο ότι δεν πρέπει να την χάσω...

emarup καλα ειμαστε εντελως εκτος θεματος...αλλα νταξ ο Σαραντος δε θα μας την πει B)

ειχα δει τι ειχες γραψει καλε :) Δε ηταν παρεξηγισιμο ουτε κακογουστο...μαλιστα εγω που εγραψα "πως θα σε αναγνωρισω"πηγαινε στο Σαραντο για πλακα γιατι 1ον δε χανεται ευκολα :lol: και 2ον ειναι λιγο δυσκολο να ερθω.

Μη μασας emrose

Η ταινία ήταν για το είδος της σχεδόν εξαιρετική. Μπορεί η ηθοποιία να ήταν για κλάματα, αλλά τα περιορισμένου βεληνεκούς ειδικά εφέ δεν το ξέσκισαν το θέμα, όπως γίνεται συνήθως, και χάρισαν μιάμιση χαρούμενη ώρα στους ελάχιστους που αψηφήσαμε κρύο και βροχή για να τη δούμε. ΝΙΚΙΤΑ έχασες. :antegeia::splaaaats:

Η Ηλέκτρα-Τζένιφερ Γκάρνερ δυστυχώς δε γδύθηκε σε καμία φάση της ταινίας :angry::(emcryemcrybaby , αλλά στις φάσεις με τα κολλητά ήταν αξιολογότατη.

Οι Γιαπωνέζοι από το Χέρι ήταν ψιλοτραγικοί, αφού έχουμε δει και έναν Ήρωα για σκηνές από μάχες.

Όμως το lesbian chic ήταν στ' αλήθεια μεγαλειώδες. Η φονική γκόμενα-μέδουσα δεν έστειλε απλά ένα φιλάκι στην Ηλέκτρα για να την καθαρίσει (όπως έκανε μετάμε το δεκατριάχρονο για να μην την πάνε για παιδεραστία), αλλά εξερεύνησε επί αρκετά δευτερόλεπτα ταινίας της αμυγδαλές της για να σιγουρευτεί ότι έγινε η δουλειά σωστά!

elektra_preview.jpgemo20050124_1_1_pic1.jpg

Αλλά ας αφήσουμε την ίδια την πρωταγωνίστρια να μας τα πει (αχ μωρό μου, ήταν καλέ η πρώτη μου φορά...)

Jennifer Garner: Lesbian scenes were some of my best kissing work

Jennifer Garner loved shooting the lesbian love scenes in her new movie "Elektra," despite being nervous about it. Garner shot her first ever same-sex scenes with Natassia Malthe in the new film and despite being nervous about kissing another girl, Garner insists she loved the experience. Garner said, "I have to say it's the first time I've ever kissed a girl. I didn't object to it. I didn't really think about it much, either way. When the time came, it was just a kiss. It's the only person on screen I've kissed where I'm making sure their lipstick is straight. It was actually one of the best kissing scenes I've done."

(http://www.queerday.com/archives/005726.html)

News: Garner enjoyed lesbian kiss

Actress Jennifer Garner rates her lesbian kiss with her Elektra co-star Natassia Malthe as one of her favourite love scenes "ever". The Hollywood star had never locked lips with a woman before her smooch with Malthe, but was pleasantly surprised by the experience.

Garner's past screen lovers have included ex-husband SCOTT FOLEY, ex-boyfriend MICHAEL VARTAN and current squeeze BEN AFFLECK.

She says, "I have to admit it's the first time I have ever kissed a girl. I didn't object to it, I didn't really think about it much, either way. When the time came, it was just a kiss.

"I think it's the only person I've kissed on screen where I'm making sure their lipstick is straight. Then we'd actually kiss, they'd say 'cut' and we would laugh and get on with it.

"I think it was actually one of the best kissing scenes I've ever done."

About Jennifer Garner

Jennifer Garner, who has catapulted into stardom with her lead role on the series "Alias" (2001), has come a long way from her birthplace of Houston, Texas. Raised in Charleston, West Virginia, by her mother Pat, a retired English teacher, and her father, Bill, a former chemical engineer, Jennifer was the middle sibling of three girls. She spent nine years of her adolescence studying ballet and describes her years in dance as ones characterized by determination, rather than talent, being driven mostly by a love of the stage. Jennifer took this determination with her when she enrolled at Denison University as a chemistry major, a decision that was later changed to a drama major when she found that her passions for the stage were stronger than her love of science. New York attracted the young actress after college where she worked as a hostess while pursuing a career in film and television. Her most recent move has been to Los Angeles, a decision that led to a role on the show "Felicity" (1998) where she met her future husband, Scott Foley. The couple divorced in 2004. She has appeared in numerous other television production as well as such films as 13 Going On 30 (2004), Daredevil (2003), Pearl Harbor (2001) and Dude, Where's My Car? (2000). Aside from filming "Alias" (2001), Jennifer enjoys cooking, gardening, hiking, and inspired by her character on the show, kickboxing.

03/01/2005 14:09

(http://www.contactmusic.com/new/xmlfeed.nsf/mndwebpages/garner%20enjoyed%20lesbian%20kiss και http://en.shoe.org/news/artikel.php?ID=596)

Actress: "Lesbian kiss was my best work"

Gay.com U.K.

Hollywood star and pinup Jennifer Garner has said she believes her forthcoming lesbian kiss is the best on-screen snog she has done.

The actress, star of "Daredevil," is currently shooting a spin-off of the superhero film, called "Elektra." In it she kisses co-star Natassia Malthe.

Speaking about the kiss, Garner has said it was no different from kissing men on-screen, other than one thing: The girls could check each other's lipstick.

"I have to say it's the first time I've ever kissed a girl. I didn't object to it," Garner said recently.

"It's the only person on-screen I've kissed where I'm making sure their lipstick is straight. It was actually one of the best kissing scenes I've done."

It's not the first time she will have caught the girls' eyes, though: Her appearance in the sci-fi TV show "Alias" made her a lesbian pinup.

"Elektra" is due for release next year.

(http://www.gay.com/entertainment/news/?sernum=824)

Δείτε και το βιντεάκι από το IGN Filmforce!

Check out a hot scene featuring Jennifer Garner kissing model/actress Natassia Malthe!

ΝΙΚΙΤΑ έχασες. :antegeia:  :splaaaats:

Χμμμμμμ.....Νομίζεις. Με φοβερή υπομονή, επιμονή και εκβιασμούς πάσης φύσεως κατάφερα να συγκεντρώσω ανάλογης κουλτούρας παρέα και αναμένεται να την δώ σήμερα. Επιστρέφω τις φατσούλες λοιπόν κύριε. :antegeia::splaaaats:

Η γνώμη σου πάντως για την ταινία βαραίνει. Σου έχω απόλυτη εμπιστοσύνη.

Ίδιο μέρος, ίδια ώρα, ίδια αίθουσα, μια μέρα μετά.

Η ταινία ήταν του σκοτεινού γούστου μου όπως προέβλεψα. Το ηθικό δίδαγμα ήταν:

-Γιατί;

-Γιατί είμαι καλή σ' αυτό.

-Είναι αρρωστημένο.

Επίσης μερικές φορές μπορεί με το άγγιγμά σου να ξεραθεί ολόκληρο δάσος.

Το περιβόητο φιλί δεν μου είπε και πολλά αν και ομολογουμένως δεν περνάει απαρατήρητο. Θα μπορούσε να ήταν δείγμα βαθειάς φιλίας.

:):):) Πρέπει οπωσδήποτε να βγούμε και να φέρεις και μερικές κοπέλες με τις οποίες διατηρείς βαθιά φιλία...

Εσύ κανονίζεις την ταινία μιας και αναγνωρίζεις το καλό πράγμα με την μια, εγώ την μέρα και την παρέα που θες. Δεν υπάρχει πρόβλημα αναγνώρισης, θα γράψω με το κραγιόν μου ΝΙΚΙΤΑ στο κουτάκι του ποπ κόρν. :):):)

Archived