Jump to content

[ΘΕΑΤΡΟ] Μπαμπά μην ξαναπεθάνεις Παρασκευή


Remy Fincher

Recommended Posts

Υπόθεση: Δύο αδελφές, η Γιάννα (Χρύσα Ρώπα) και η Ελένη (Άννα Παναγιωτοπούλου), επιστρέφουν στο χωριό τους, τους Γαργαλιάνους, για την κηδεία του πατέρα τους (Γιάννης Μποσταντζόγλου). Πλαισιωμένες από τον ξάδερφο (Κώστας Κόκλας), τη μητριά (Βίλμα Τσακίρη) και άλλους ξεκαρδιστικους χαρακτήρες (μεταξύ άλλων Χριστοφορίδου, Μουτίδου, Καναράκης) θα ανακαλύψουν ότι ο πατέρας τους διατηρούσε σχέσεις με έναν αρχαιολόγο. Όμως, τίποτα δεν είναι αυτό που φαίνεται, καθώς συγγενείς και μη κρύβουν ένα ακόμη σκοτεινότερο μυστικό...

Ως μεγάλος φαν των Ρήγα & Αποστόλου δηλώνω απερίφραστα, ότι και αυτή τη φορά το δίδυμο μεγαλούργησε χτίζοντας μια σαρδόνια φάρσα, μια ανελέητη μαύρη κωμωδία και κατάφερε ίσως μετά από πολύ καιρό να αγγίξει το αριστούργημα που λέγεται "Τι Ψυχή Θα Παραδώσεις Μωρη;" (κατ' εμέ, την καλύτερη κωμική σειρά που πέρασε ποτέ από την ελληνική τηλεόραση).

Όσοι έχουν παρακολουθήσει τη δουλειά των δυο θα βρουν στην παράσταση αυτή γνώριμα στοιχεία και πρόσωπα: λάιφ στάιλ αναφορές, μπόλικος σαρκασμός, φρενήρεις (και καθόλου ανώδυνοι) διάλογοι, έξοχο, όπως πάντα, κάστινγκ, και επαρκούσα κοινωνική κριτική, χωρίς να γίνεται λαϊκίστικη όπως στους "Στάβλους της Εριέττας Ζαϊμη".

Αυτό που θάυμαζα πάντοτε σ' αυτούς, ήταν ότι δεν υπολόγιζαν ούτε θεό, ούτε άνθρωπο. Ζητιάνος ή πρωθυπουργός (μωρό μου) οι Ρήγας και Αποστόλου δε θα διστάσουν να σε ισοπεδώσουν με το δηλητηριώδες χιούμορ τους, και ας κράζει το ψευτοηθικίζον ΕΣΡ. Έτσι, στο "Μπαμπά...", ξεμπροστιάζουν τον Έλληνα Αγύρτη, αλλά όχι τον καλόκαρδο, φτωχό μικροαπατεώνα στις ταινίες του Γκορίτσα, αλλά έναν Έλληνα μοχθηρό, αδίστακτο, αιμοδιψή, που δε θα διστάσει να πατήσει επί (και συγγενικών ακομη) πτωμάτων για να κερδίσει...τον υποκριτή που ενώ διαμαρτύρεται για τους Άγγλους και τους "βάρβαρους" Τούρκους που του κλέψαν τα Ελγίνεια, εν τούτοις ανενδοίαστα θα ξεπουλήσει την κληρονομιά του σ'αυτον που θα προσφέρει περισσότερα...

Ένα καστ που δίνει ρέστα: Ρώπα, Μποσταντζόγλου, Καναράκης όπως τους θυμόμαστε από τους Στάβλους και το "Τι ψυχή". Ένας Κόκλας δίνει έναν εντελώς διαφορετικό "Αλέκο". Αλλά αυτή που πραγματικά κλέβει την παράσταση είναι η Άννα Παναγιωτοπούλου στο ρόλο της "περιορισμένης ευθύνης" αδερφής....

Τρέξτε αμέσως...και προαγοράστε εισιτήρια, διότι, ladies and gents, αυτό είναι το "Σεσουάρ" της χρονιάς.

emstar emstar emstar emstar emstar

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Εμένα πάλι δεν μου είπαν καλά λόγια!΄Πήγε μια παρέα φίλων μου 5 ατόμων και οι 5 απογοητεύτηκαν γιατι ίσως περίμεναν περισσότερα!Μπορεί να φταίει το γεγονός ότι πήγαν την τρίτη μέρα από την πρεμιέρα τους και στην απογευματινή.

Δεν ξέρω!

Κάποια στιγμή θα πάω να το δω! :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 month later...

Πήγα κι εγώ στην παράσταση….ένας από τους λόγους που με έπεισαν να το κάνω ήταν και η κριτική του NM25 ;)

λίγα λόγια για το ρηγα-αποστολικό υπόβαθρό μου:

παρακολουθήσα με συνέπεια τις σειρές τους (καμιά φορά , ακόμη και τις επανάληψεις ) στην τηλεόραση θεωρώντας τες σαν κάποια από τα καλύτερα πονήματα στο χωρο των τηλεοπτικών κωμωδιων….ειχα πάει να δω στο θέατρο “το Δώρο” ,την πρωτη τους θεατρική απόπειρα…. δυστυχώες, στο μέσον της παράστασης μου γεννήθηκε εντονη τάση φυγής – εμεινα μόνο και μόνο σεβόμενη τον κόπο που κάνουν οι ηθοποιοι….

Λοιπόν , με αυτά τα εφόδια και τον φόβο μου μηπως αναβιώσει η τάση φυγής πήγα να δω την παράσταση….

τα συμπεράσματά μου:

- ειναι μια συμπαθητική παράσταση, …δεν σε απογοητεύει ,αλλά και δεν σε απογειώνει κιόλας....

νομίζω ότι βασικό είναι ότι δεν κλαις τα λεφτά σου

- η πλοκή ήταν ενδιαφέρουσα , δεν σε άφηνε να βαρεθείς.

Αυτό το στοιχείο της παράστασης κατατάσσεται στα “συν” της.

- όσον αφορά τις «ατάκες προς γέλωτα» : η πλειονότητα αυτών ήταν κοινότοπες , σαν να τις έχουμε ξανακούσει , τόσο σε περιεχόμενο όσο και σε τρόπο εκφοράς, ενώ οι καταπληκτικές , οι πρωτότυπες , που προκαλούσαν το αβίαστο γέλιο ήταν λίγες, αλλά θα μπορούσα να πω ότι είχαν δύναμη , που εξισορροπούσε κάπως την κατάσταση…

- οι ηθοποιοί : είναι όλοι σχεδόν γνωστοί ευρέως από την τηλεόραση. Στην παράσταση αυτή εξακολουθούν να παίζουν τους τύπους , που τους έχουμε συνηθίσει να παίζουν και στην τηλεόραση. Ο θεατής δεν γνωρίζει άλλη πτυχή από την γκάμα τους….σαν να συνεχίζονται οι τηλεοπτικοί ρόλοι και στο σανίδι…αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αλλά…ίσως στερεί την «έκπληξη» από το θεατή….

- τα σκηνικά είναι πολύ ωραία

- το θέατρο είναι μεγάλο και πολύ άνετο.

Θέμα έργου: 3,5 /5

Ηθοποιοί: 3/5

Σκηνικά: 3,5/5

Ικανοποίηση : 3 /5

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 5 weeks later...

TΟ ΓΕΛΙΟ!! ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΙΔΟΣ ΧΙΟΥΜΟΡ, ΜΕ ΕΝΤΟΝΟ ΤΟ ΦΛΕΓΜΑΤΩΔΕΣ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΡΩΝΕΙΑ, ΚΑΤΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΑΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ.

ΟΝΤΑΣ ΦΑΝΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΩΜΩΔΙΑΣ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΙΑ ΕΛΕΝΗ(ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΜΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙΣ (ΒΑΖΩ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ). Η ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΚΡΑΙΑ, ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ. ΤΑ ΣΚΗΝΙΚΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ. ΒΕΒΑΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΛΑ Ο ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΛΗΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΟΧΛΙΑΣ ΜΟΥ.

Η ΡΩΠΑ Σ'ΕΝΑ ΡΟΛΟ ΓΝΩΡΙΜΟ (ΥΣΤΕΡΙΚΗ, ΕΙΡΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΧΝΑ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΓΙΑΠΙΣΣΑ ΜΕ ΑΣΧΟΛΙΑ ΤΟΝ ΚΙΤΡΙΝΟ ΤΥΠΟ-ΒΛ. ΤΙ ΨΥΧΗ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙΣ ΜΩΡΗ)ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΕΛΗ ΚΑΙ ΤΙΜΙΑ ΑΔΕΡΦΗ ΤΗΣ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ.

Ο ΚΟΚΛΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΠΟΥ ΔΕ ΔΙΣΤΑΖΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ. ΤΥΠΙΚΟΣ ΝΕΟΠΛΟΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ CHEROKEE, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗ. ΕΝΣΑΡΚΩΝΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ "ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΟΣ"

ΟΝΤΩΣ ΔΕ ΒΑΡΙΕΣΑΙ. Η ΠΛΟΚΗ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΠΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΕΚΠΥΡΣΟΚΡΟΤΗΣΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΩΝ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΑΜΕΙΩΤΗ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΑΥΛΑΙΑ

ΕΜΦΑΝΙΣΗ- ΕΚΠΛΗΞΗ Η ΜΟΙΡΟΛΟΓΙΣΤΡΑ! ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΗΝ ΑΦΙΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ LIFESTYLE ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΕΣ ΚΑΙ ΟΞΕΙΕΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΚΠΛΗΣΣΟΥΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΔΙΔΥΜΟ Σ' ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ , ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΚΑΙ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΑ ΕΓΥΗΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.