Jump to content

θερινά σινεμά!


Recommended Posts

:wub: οι μέρες γίνονται όλο και πιο ζεστές και οι νύχτες οι γεμάτες με κινηματογραφική μαγεία γίνονται ομορφότερες στα θερινά σινεμα.

μες στα θερινά τα σινεμά

νύχτες που περνουν ,

που δε θα ξαναρθούν

με αγιόκλημα και με γιασεμιά

είναι αλήθεια ότι αυτή η γλυκιά συνήθεια του παρελθόντος , η γεμάτη με αρώματα από γλαστράκια τριανταφυλλιάς , πέρασε μεγάλη κρίση αφού τα μεγάλα θερινά σινεμα έκλειναν το ένα μετά το αλλο.

όμως κάποια επιβιωσαν ή ανοίξαν και νέα που κάθε καλοκαίρι φοράνε τα καλά τους και μας περιμένουν στην αίθουσα τους που έχει για ταβάνι τον σκοτεινό ουρανό με τα αστράκια του .

σας αρέσουν τα θερινά σινεμά?και αν ναι ποιο είναι το αγαπημένο σας?

άντε μπας και ανακαλύψουμε και άλλες άγνωστες εξόδους προς παραμυθένιες βραδιές ... emrose

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ στα θερινα σινεμα!!!!

δε υπαρχει πιο ωραιο πραγμα απο τα θερινα σινεμα....κατω απο τα αστερια,δροσια,αρωμα λουλουδιων,ζευγαρακια που'χουν βγει ραντεβου emblush !Οσοι καπνιζουν απολαμβανουν την ταινια τους με το τσιγαρο,με ενα ποτακι.....αλλοι παλι με φαγακι!Θυμαμαι μικρη στο διαλειμμα τρεχαμε στην πιτσαρια διπλα που ειχαμε ηδη παραγγειλει μια empizza κ την περναμε μεσα και τρωγαμε!Αν και οι καρεκλες παραμενουνε λιγο αβολες σε μερικους κινηματογραφους,προτιμω να πηγαινω σε θερινο παρα στα multi.

Αγαπημενοι θερινοι ....κλασικα παω στη Χλοη και Μπομπονιερα (και οι 2 Κηφισια) γιατι ειναι κοντα μου,γιατι απολαμβανω τη βολτα για να φτασω.....γιατι ειμαι συναισθηματικα συνδεδεμενη :wub: ......γιατι εκει πρωτοπηγα σινεμα μικρη....γιατι,γιατι....υπαρχουν πολλοι λογοι και πολλες αναμνησεις emblush

Ωραιος θερινος ειναι και στη Φιλοθεη,στην πλατεια.Αν θυμαμαι καλα απο τους πρωτους που εβαλαν τραπεζακια ανα 2 καρεκλες.Κλασικος παλιος ειναι και αυτος της Δεξαμενης στο Κολωνακι.Να μην ξεχασω και τη Νοσταλγια (αν θυμαμαι καλα το ονομα της) στο Ν.Ηρακλειο.

emstar

ΥΓ.Πολυ ωραιο θεμα Ηρα.....αντε να'ρθει το καλοκαιρι....αντε να'ρθω να παω σινεμαδακι :rolleyes:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Να μην ξεχασω και τη Νοσταλγια (αν θυμαμαι καλα το ονομα της) στο Ν.Ηρακλειο.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιι...καλά θυμάσαι καλή μου!

Να έρθετε, να έρθετε! :P:lol::D:)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarup μα ειναι δυνατον να το ξεχασω...... :wacko::wacko::wacko: εκει ειδα το Misery με μια φιλη μου.Το σινεμα αδειο....ολοι και ολοι καμια 15αρια ατομα....τα ηχεια διπλα μας.....σκηνη:Η Αννι σπαει τα ποδια του Πωλ.....με το ηχειο διπλα ακουμε το ΚΡΑΤΣ emdontgetit:o:o:o:huh::huh:

εχει και αλλο εναν θερινο κινηματογραφο....αλλα ειναι κοντα στην αλλη εκκλησια.....καλα δε λεω Sorriso-greco;

Doctor_7 8 May 2004, 01:50

Να έρθετε, να έρθετε! :P  :lol:  :D  :) 

αν μας καλεσεις :PB) ......και βεβαια θα'ρθουμε emheheemrose

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

το πρώτο θερινό σινεμά που μου έρχεται είναι ο Μίμης Φωτόπουλος-ο δημοτικός κινηματογράφος Αμαρουσιού. :wub:

τον αγαπώ γιατί είναι κοντά στο σπίτι-άρα η μονίμως καθυστερημένη :( Ηρα θα βρει θέση πριν αρχίσει η ταινια -και γιατί πάντα θα δω κάποιον γνωστό από την αγαπημημένη μου γειτονιά .εκτός αυτών σερβίρει υπέροχα σάντουιτς .και ΄'εχει πολλά τραπεζάκια οπότε έχεις τα χεράκια ελεύθερα για να πάρεις αγκαλιά όποιον θες!να αναφέρω και το πολύ φτηνό εισιτήριο- φοιτητικό 3 ευρώ!και το πιο σημαντικό ότι οι ταινιες που παίζει δεν είναι οι παραδοσικές χολυγουντιανές βλακειούλες-τύπου Underworld-αλλά και ευρωπαικός κινηματογράφος και σινεφίλ .!

μ αρέσει πάρα πολύ και ο κινηματογράφος που είναι στο Πανόραμα Γαλατσιου , δε θυμάμαι πως τον λένε .κυρίως γιατί έχει τρομερή δροσιά αλλά και για την υπέροχη θέα της νυχτερινής Αθήνας!

και το Ελληνις στην Κηφισιας για τις υπέροχες ταινίες που παίζει και τα καλοκαιρινά αφιερώματα .

κλασσικά η Μπομπονιέρα γιατί έχω πέρασει υπέροχα (αξιοκρατοκότατα κριτήρια έχω!)

και το θερινό σινεμα στην Πλάκα για τις υπέροχες αφίσες που πουλάει από παλιές και νέες ταινιες!και γιατί σου δίνει την ευκαιριά να βολτάρεις στη πάντα μαγευτική -για μένα -Πλάκα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Από αυτά που έχω πάει θα προτιμήσω ως καλύτερο αυτό της Φιλοθέης. Τελευταία φορα εκεί τον περασμένο Ιούλιο, βλέποντας μια χαζοαμερικανιά μεν, κάνοντας μια πολύ όμορφη βόλτα μετά στα πέριξ δε.... :rolleyes:

φιλιάααααααααα :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 weeks later...

Tα θερινά σινεμά, στο φετινό Ολυμπιακό καλοκαίρι, περνούν στην αντεπίθεση, με την επαναλειτουργία τριών παλιών και ένδοξων αιθουσών

«Αθήναιον», «Αλεξάνδρα», «Ψυχικό». Τρία θερινά σινεμά που το μεράκι και η ιδιωτική πρωτοβουλία τα ζωντανεύουν ξανά. Και έχουν όλα τα θέλγητρα - τοποθεσία, ταινίες, περιβάλλον - για να προσελκύσουν παραδοσιακούς και νέους σινεφίλ. Αλλά και τουρίστες, που θα γεμίσουν την Αθήνα τις ημέρες των Ολυμπιακών Αγώνων και στα θερινά σινεμά μπορούν να ζήσουν μια διασκέδαση που ελάχιστες, πλέον, πόλεις σε όλο τον κόσμο προσφέρουν.

Αρχη από το «Αθήναιον» της οδού Πατησίων (απέναντι από το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο) που εδώ και 31 χρόνια λειτουργεί ως θέατρο και από το καλοκαίρι του '73, με την παράσταση-ορόσημο «Το μεγάλο μας τσίρκο» του Ιάκωβου Καμπανέλλη, με τους Τζένη Καρέζη, Κώστα Καζάκο και μουσική Σταύρου Ξαρχάκου, είχε γίνει «φωνή» κατά της χούντας. Ένας μεγάλος υπαίθριος χώρος, που έκανε θεατρική πρεμιέρα στη δεκαετία του '30 και από τη σκηνή του πέρασαν όλα τα πρώτα ονόματα της εποχής. Το 1942 μετατράπηκε σε σινεμά και έφτασε το καλοκαίρι του '70 να κόβει - μόνο αυτό - 183.000 εισιτήρια!

Το σινέ «Αθήναιον», με ολοκαίνουργια οθόνη, ήχο ντόλμπι στέρεο, τραπεζάκια και πλούσιο μπαρ, θα ξεκινήσει τη νέα κινηματογραφική του καριέρα την επόμενη Παρασκευή.

H θερινή «Αλεξάνδρα», που θα λειτουργήσει από αρχές Ιουνίου στο Κάτω Χαλάνδρι, έχει 30 χρόνια να «ανάψει» την οθόνη του!

Το σινεμά «Ψυχικό» έχει νεκραναστηθεί τρεις φορές: έως τα τέλη του '80 λειτουργούσε κανονικά, έκλεισε γιατί κτίστηκε, ξεκίνησε πάλι το '81, σταμάτησε το '97 και τώρα ξανά... προς τη δόξα τραβά. Πρεμιέρα από αυτή την Παρασκευή, με την «Τροία». Πλήρως ανανεωμένο, έχει 400 θέσεις, τραπεζάκια, μεγάλο φουαγιέ και νέας τεχνολογίας μηχανήματα ήχου και προβολής.

INFO

«Αθήναιον» (Πατησίων και Μάρνη), από την Παρασκευή 4 Ιουνίου. «Ψυχικό» (Κηφισίας 290 και Παρίτση 2, Φάρος Νέου Ψυχικού) από την Παρασκευή 28 Μαΐου. «Αλεξάνδρα» (Ηρώων Πολυτεχνείου 27, Κάτω Χαλάνδρι) από 11 Ιουνίου.

ΤΑ ΝΕΑ , 26-05-2004 , Σελ.: P21

Κωδικός άρθρου: A17948P211

ID:417344

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 weeks later...
και το θερινό σινεμα στην Πλάκα για τις υπέροχες αφίσες που πουλάει από παλιές και νέες ταινιες!και γιατί σου δίνει την ευκαιριά να βολτάρεις στη πάντα μαγευτική -για μένα -Πλάκα.

Που ακριβώς πέφτει?? :o

Επίσης έχω σταμπάρει ένα θερινό στα Εξάρχεια, επί της Βαλτετσίου , και ένα επί της Μαυρομιχάλη ( ΤΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΑ ή κάτι τέτιοιο) Λέω να τα τιμήσω σύντομα!!! :wub:

Στην Πάτρα υπάρχουν 2 απ ότι ξέρω (στο κέντρο). Το ΑΕΛΛΩ μάλιστα είναι από τα αγαπημένα και πιο κοντινά μου emstar όμορφες νύχτες...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μία ακόμα χρονιά η πρόταση για κινηματογράφο "κάτω από τον έναστρο ουρανό" βρίσκει ανταπόκριση σε τρεις κλασικούς χώρους που ανοίγουν την πόρτα τους την Παρασκευή 28 Μαΐου... Μιλάμε για τα θερινά σινεμά "Αελλώ", "Δαναός" και "Σινε-Κάστρο" που είναι έτοιμοι για ένα ακόμα -δύσκολο- καλοκαίρι. "Μοντέρνοι Καιροί" και "Δαμάζοντας Τα Κύματα" τα πρώτα αριστουργήματα που θα προβληθούν...

ΠΑΤΡΑ: Απέναντι στην γιγάντωση της μεγάλης οθόνης και τον πολλαπλασιασμό των αιθουσών που καθιερώθηκε και στην Ελλάδα την τελευταία δεκαπενταετία, υπήρχε πάντα η πρόταση του θερινού σινεμά, σε μεμονωμένους χώρους, που συνδύαζαν με έναν όμορφο τρόπο την απογευματινή / νυχτερινή έξοδο με την θέαση μια κινηματογραφικής ταινίας.

Κάτω από τις ραγδαίες εξελίξεις στο κινηματογραφικό τοπίο παγκοσμίως (πληθώρα παραγωγών ταινιών αναζητώντας περισσότερους χώρους για άμεσες προβολές σε πολλές αίθουσες άρα και περισσότερα εισιτήρια) και δεδομένου ότι παντού ισχύει το αμερικάνικο πρότυπο των καλοκαιρινών blockbuster (υπερπαραγωγές με στόχο μεγάλα νούμερα παγκοσμίως και όχι μόνο στην Αμερική) οι μεμονωμένοι χώροι των θερινών σινεμά μειώθηκαν δραματικά, με ελάχιστες περιπτώσεις να διατηρούν αυτό το μοναδικό χαρακτηριστικό - σήμα κατατεθέν για την κινηματογραφική καλοκαιρινή απόλαυση.

Στην Πάτρα και την ευρύτερη περιοχή, οι περιπτώσεις αυτές είναι πλέον τρεις και οι χώροι στους οποίους θα φιλοξενηθούν κλασικά αριστουργήματα, δίπλα σε γνωστές υπερπαραγωγές, είναι εξίσου κλασικοί και ιδιαίτερα αγαπημένοι στο κοινό της Πάτρας... Πρόκειται για τα θερινά "Αελλώ" (Παπαφλέσσα και Καραϊσκάκη) "Δαναός" (Σωτηριάδου 36) που ξεκινούν την δράση τους την Παρασκευή 28 Μαΐου για να ακολουθήσει μία εβδομάδα μετά το "Σινέ-Κάστρο" στην περιοχή Ρίου.

Και ποιες είναι οι πρώτες ταινίες;

ΔΑΝΑΟΣ - "Μοντέρνοι Καιροί" (28 Μαΐου)

1936... και ο ομιλών κινηματογράφος είχε καταλάβει πλήρως την κινηματογραφική παραγωγή. Μόνο ένας ιδιοφυής "αλητάκος" αντιστεκόταν σθεναρά στα μηνύματα των καιρών αφού μπορούσε ακόμα να "μιλάει" την παγκόσμια γλώσσα της κίνησης και του βλέμματος που δεν χρειάζονταν περισσότερες ερμηνείες. Ο χαρακτήρας που έπλασε ο Charlie Chaplin ήταν ένας λόγος από μόνος του και η μαγεία που τον συνόδευε "απαγορευόταν" να ντυθεί με λόγια, όπως πίστευε ο ίδιος... Οι καιροί όμως έγιναν αρκετά "μοντέρνοι" και έπρεπε κάποια στιγμή να τους ακολουθήσει...

Χωρίς να απολέσει την ταυτότητα που του χάρισε την αιωνιότητα, ο Chaplin κατάφερε να συνδυάσει τον βωβό με τον ομιλούντα κινηματογράφο, όπως του υπαγόρευε η ιδιοφυία του... Δεν υπάρχουν συνομιλίες και κουβέντες μεταξύ των ηθοποιών παρά μόνο ήχοι και μηνύματα που ακούγονται από μηχανήματα (βιντεόφωνα, ο μηχανικός πωλητής, ράδιο, κ.λπ.) αποδίδοντας ταυτόχρονα και τον συμβολισμό της ταινίας - την αποκτήνωση του συστήματος και του σύγχρονου πολιτισμού, με τις μηχανές τον πρώτο λόγο...

Αυτός είναι και ένας ξεχωριστός συμβολισμός ανάμεσα σε αρκετούς άλλους... Βλέπουμε τον ταπεινό εργάτη να αναγκάζεται να κάνει μία επαναλαμβανόμενη κίνηση βιδώματος για ώρες "αγκυλώνοντας" το πνεύμα του στη μία και μοναδική αυτή κίνηση. Τον βλέπουμε να "εξυπηρετείται" από μία μηχανή που έχει αναλάβει τις βασικές του ανάγκες (πλύσιμο προσώπου, βούρτσισμα δοντιών, τάισμα, κ.λπ.) μόνο και μόνο για να επέλθει η πλήρης παραμόρφωση του ανθρώπινου προσώπου... Τον βλέπουμε ακόμα να "συνθλίβεται" ανάμεσα στα μηχανικά γρανάζια ακολουθώντας την ατέρμονη κυκλική τους πορεία στο πουθενά... Σκηνές χωρίς λόγια, που λένε τα πάντα.

Απέναντι στην επέλαση των μηχανών, ο "αλητάκος" του Chaplin παραμένει σιωπηλός με μια μικρή εξαίρεση... Για μια και μόνο σκηνή τραγουδά, αλλά σε ακατάληπτη γλώσσα για να μην χρειαστεί να ερμηνευτούν οι "στίχοι". Ο,τι θα έπρεπε να καταλάβει το κοινό, θα το καταλάβαινε από τις κινήσεις του, τις ανθρώπινες κινήσεις...

Αυτοί είναι οι "Μοντέρνοι Καιροί" του Charlie Chaplin... Αυτή ήταν και η τελευταία εμφάνιση του πασίγνωστου χαρακτήρα του Chaplin που στην αμέσως επόμενη ταινία μεταμορφώθηκε σε λαλίστατο "Μεγάλο Δικτάτορα"...

ΑΕΛΛΩ - "Δαμάζοντας Τα Κύματα" (31 Μαΐου)

Ο Δανός σκηνοθέτης Lars Von Trier είναι ένα από τα ασυμβίβαστα πνεύματα του σύγχρονου ευρωπαϊκού κινηματογράφου. Ασυμβίβαστος και συνάμα αυθεντικός δημιουργός, καυστικός και ευαίσθητος αναμιγνύοντας στις εικόνες τους την αλήθεια, με την φαντασίωση, τα "πιστεύω" του με το φαινομενικά αναρχικό πνεύμα του. Σε κάθε δημιουργία του είναι ικανός να αντιστρέψει τους κανόνες και εκεί που ο θεατής νομίζει ότι ακολουθεί μια γραμμική αφήγηση, σταδιακά υποχωρεί στις ανατροπές που ετοιμάζει σε κάθε επόμενο πλάνο ο ιδιοφυής Δανός σκηνοθέτης.

Μια ιστορία αγάπης είναι το "Δαμάζοντας Τα Κύματα" χρησιμοποιώντας τραγικές πραγματικές καταστάσεις, αντί για μελό χαρακτήρες που θα μορφοποιήσουν μια "τραγική" κατάσταση. Ενας εργάτης που μένει παράλυτος από ατύχημα, ωθεί την βαθιά θρησκευόμενη γυναίκα του να ερωτοτροπήσει με άλλους "εξυγιαίνοντας" την κατάστασή του με τις περιγραφές της. Οσο εμβαθύνει σ'αυτή την ιδιόμορφη κατάσταση, η "Μπες" (έξοχα ερμηνευμένη από την Emily Watson) τόσο πιστεύει ότι πράττει κάτω από τις εντολές του Κυρίου, θεωρώντας ότι βοηθά τον πολυαγαπημένο της άντρα να σταθεί και πάλι στα πόδια του...

Ειρωνία ή ένα σχόλιο απέναντι στην πίστη και τον έρωτα, ή ακόμα, στην πίστη για τον απόλυτο έρωτα; Ο Von Trier δεν λειτουργεί κάτω από ένα και μοναδικό δίαυλο επικοινωνίας με το κοινό του. Είναι πολυεπίπεδος, αντιφατικός, αντιδογματικός (όλη η ιστορία περί κινηματογραφικού "Δόγματος" που ο ίδιος εμπνεύστηκε πριν από δέκα περίπου χρόνια, μόνο ως αστείο μπορούμε να το δούμε και χλευασμό του ίδιου απέναντι στο "σύστημα") και απρόσμενος. Είναι αυθεντικός και πολλοί ζηλεύουν τη θέση του... Το "Δαμάζοντας Τα Κύματα" ήταν ένας μεσοσταθμός μιας σπουδαίας κινηματογραφικής πορείας που συνεχίζεται με αλλεπάλληλες εκπλήξεις.

PatrasToday.gr - Δημήτρης Ανδριακόπουλος

14:56 @ 27/5/2004

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...

ΓΚΟΛ ΣΤΟ ΘΕΡΙΝΟ ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ

Ποιος είπε πως οι ανοιχτοί κινηματογράφοι είναι μόνο για ρομάντζο και αίσθημα;

Στη Δάφνη, ο δήμος προβάλλει στη μεγάλη οθόνη τις προσπάθειες της Εθνικής και εκτός από γιασεμί μύρισε και πρόκριση!

Αν δεν είστε από τους τυχερούς που πέταξαν στην Πορτογαλία για να ζήσουν από κοντά τις μάχες της εθνικής μας ομάδας απέναντι στα μεγαθήρια του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου ή αν ακόμα «στοιχειώνει» το σαλόνι σας η 14άρα φοιτητική τηλεόραση, μην αγχώνεστε, στην Ελλάδα όλα έχουν τη λύση τους....

Στο Δήμο Δάφνης, στην Αθήνα, κάποιοι σκέφτηκαν για εμάς πριν από εμάς και βρήκαν super πατέντα έτσι ώστε και τους αγώνες να δούμε και σε κλίμα γηπέδου να μπούμε. Στο δημοτικό θερινό κινηματογράφο «Σινέ Δάφνη» προβάλλονται όλοι οι αγώνες του Euro 2004. Με δύο ευρώ είσοδο έχετε «πακετάκι» ατμόσφαιρα θερινού και μπάλα και όσοι πιστοί προσέλθετε!

(....Αν, τώρα, είστε οπαδός των ριάλιτι, μην απογοητεύεστε. Αύριο, Δευτέρα, και με ελεύθερη είσοδο, θα προβληθεί κι ο τελικός του «Fame Story»! Ε, ρε γλέντια!....)

ON OFF - 27/06/2004

ολόκληρο το ρεπορτάζ μπορείτε να το βρειτε εδώ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.