Jump to content

Η κατάσταση στην Ιατρική Αθήνας πρέπει να αλλάξει.


pavlos005

Recommended Posts

Συνάδελφοι,

Ζω και αγωνίζομαι σε αυτόν τον χώρο από το 1970. Σε καιρούς δύσκολους, που η κάθε κίνηση είχε σοβαρές επιπτώσεις ατομικά για τον καθένα μας. Το 1975, στο πέμπτο έτος τότε, είμουν εκπρόσωπος του έτους και φτιάξαμε την πρώτη επιτροπή σπουδών, μετά την μεταπολίτευση. Διαβάζαμε τα προγράμματα άλλων Ιατρικών σχολών και προσπαθούσαμε να φέρουμε ότι πιο νέο και αποτελεσματικό μας φαινόταν, στο πρόγραμμα της Σχολής μας.

Δυστυχώς μετά από 35 χρόνια δαπιστώνω, στην Επιτροπή σπουδών που βρίσκομαι πάλι, ότι τίποτε δεν έχει αλλάξει!

Έχουμε μια σχολή ραμένη στις ανάγκες των μελών ΔΕΠ και όχι στις απαιτήσεις των φοιτητών μας. Την μεγαλύτερη όμως στεναχώρια μου την προκαλεί το γεγονός ότι οι φοιτητές δεν διαμαρτύρωνται. Διαπιστώνω με λύπη μου ότι οι φοιτητές βολεύονται. Δεν επιδιώκουν να μάθουν, αλλά να πάρουν το "πτυχίο". Ένα πτυχίο μάλιστα που σύντομα, δυστυχώς, δεν θα αναγνωρίζεται από πολλά Ευρωπαϊκά κράτη, γιατί έχουμε, ακόμα και στα χαρτιά, λιγότερες ώρες διδασκαλίας και πρακτικής, από τις απαιτούμενες στην ΕΕ.

Και κανένας δεν μιλά, για αυτό το μέγα θέμα. Η Διοίκηση περί άλλα τιρβάζει. Γιορτάζει τα 175 χρόνια, έναναν χρόνο αργότερα, και πλέει σε πελάγη ευτυχίας. Είναι αλήθεια όλοι ευχαριστημένοι;

Παύλος Σακκάς

Αναπληρωτής Καθηγητής Ψυχιατρικής

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 313
  • Created
  • Last Reply

Αγαπητέ συνάδελφε pavlos005,

Καλώς όρισες στο forum.

Κατά τη γνώμη μου, είναι θετικό το γεγονός ότι ο πολύ ζωντανός αυτός χώρος διαλόγου, προσελκύει (επιτέλους) και κάποιον που έχει εμπειρία, γνώσεις και θέση στην πανεπιστημιακή κοινότητα. Ελπίζω ότι αυτό θα αποτελέσει μια αρχή διαλόγου (όλων των πλευρών) για τα άπειρα και δυσεπίλυτα προβλήματα που έχουν συσσωρευτεί επί δεκαετίες, όχι μόνο στα θέματα της ιατρικής εκπαίδευσης αλλά και τα προβλήματα του κλάδου και των υπηρεσιών υγείας γενικότερα.

Το γεγονός ότι κανείς δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται για την ιατρική εκπαίδευση και την καριέρα του υποψήφιου ή του ήδη γιατρού είναι μια κοινή διαπίστωση την οποία πολλά μέλη στο forum έχουν εκφράσει συχνά είτε εμμέσως είτε αμέσως.

Η απογοήτευση είναι γενικευμένη αλλά δεν φαίνεται να υπάρχει «διέξοδος στο τούνελ» (τουλάχιστον σύντομα).

Είναι βέβαιο ότι η κατάσταση πρέπει να αλλάξει. Αυτό όμως προϋποθέτει πολλές ενέργειες οι περισσότερες και σημαντικότερες από τις οποίες δεν είναι στο χέρι των μελών αυτού του forum. Εκείνο όμως που μπορεί να γίνει ως πρώτο βήμα είναι η επισήμανση, η καταγραφή και η ιεράρχηση των θεμάτων ώστε να είναι δυνατή η διατύπωσή τους ως κωδικοποιημένα αιτήματα προς αυτούς που λαμβάνουν τις αποφάσεις.

Πιστεύω ότι στην ορθολογική διαμόρφωση και στη διατύπωση των αιτημάτων αυτών, η συμβολή σου σε έναν ανοικτό εποικοδομητικό διάλογο θα είναι πολύτιμη.

Φιλικά

Αστέριος Α. Τέρπος

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καλωσόρισες αγαπητέ συνάδελφε.

Οι φοιτητές σε όλα τα Πανεπιστήμια του κόσμου όπως πάει το ρεύμα πηγαίνουν. Κι εδώ στην Αγγλία που έχουν αλλάξει 10 προγράμματα σπουδών τα τελευταία 10 χρόνια lazy τους ανεβάζουν, lazy τους κατεβάζουν οι τελειωμένοι γιατροί (που προφανώς υπήρξαν και αυτοί τεμπελόσκυλα στην εποχή τους). Το πρόβλημα της Ιατρικής Αθήνας ήταν πάντα η ομφαλοσκόπηση: να αλλάξουμε το πρόγραμμα σπουδών, αλλά μάλλον το καλύτερο δε θα μας το πουν αυτοί που ήδη το σπουδάζουν ή το διδάσκουν....

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αν και απόφοιτος ιατρικής Ιωαννίνων (γι'αυτό και έκανα edit το ποστ)

Οι φοιτητές διαμαρτύρονται, οι συνδικαλιστές ΔΕΝ διαμαρτύρονται...έχει διαφορά

4 μικρές αλλαγές που όμως θα εξασφαλίσουν χρόνο και χρήμα (και το 2 απαραίτητα για να αλλάξει η εκπαίδευση)

1. ένα ολόκληρο φόρουμ υπάρχει για πωλήσεις βιβλίων -> http://www.greekmeds.gr/forum/index.php?showforum=174

Δεν φταίνε οι φοιτητές που τα πουλάνε φταίει η σχολή που θεωρεί ότι 18 τόμοι παθολογίας: 2 cecil στο 4o, 4 ράπτη, 2 netter, 2 ΔΕΠ, 3 cecil στο 6ο, 3 stein, ΔΔ Μουντοκαλάκη, ΔΔ κατσιλάμπρου είναι απαραίτητοι σε ένα απόφοιτο ιατρικής. Τα παίρνουν δωρεάν και τα πωλούν με κέρδος.

2. Ηλεκτρονική γραμματεία. Οι γραμματείς εξυπηρετούν μόνο αν πάρει τηλέφωνο ο καθηγητής, ούτε καν ο λεκτοράκος. Όσο μικρότερη ανάγκη τους έχει ο φοιτητής, τόσο θα μειώνονται τα νεύρα, οι φωνές, τα νταβατζιλίκια, τα ρουσφέτια, τα διαπλεκόμενα

3. Καταγραφή πόσες διδακτικές ώρες κάνει το κάθε μέλος ΔΕΠ/εβδομάδα. Αμφοτερόπλευρα...δλδ και ο καθηγητής να σημειώσει και οι φοιτητές να σημειώσουν πόσο τον είδαν και πότε. Και σύγκριση. Γιατί κάποιοι καθηγητές είναι θρύλοι...μόνο τους έχουμε ακούσει.

Οι ιατρικές σχολές όλης της χώρας παίρνουν ένα εξαιρετικό υλικό (αν μη τι άλλο, παιδιά που ξέρουν ΚΑΙ να διαβάζουν ΚΑΙ να παλεύουν για ένα στόχο) και τους μετατρέπουν σε αδιάφορους φραπεδοανακατευτούρες (μεγάλο ποσοστό, υπάρχουν λαμπρές εξαιρέσεις).

Ευχαριστώ και συγνώμη, αν και δεν είμαι από ιατρική Αθήνας,απλά μερικές επισημάνσεις

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν έχω τελειώσει Ελλάδα, αλλά πώς να αλλάξει η κατάσταση στο Πανεπιστήμιο (σε επίπεδο φοιτητών ακόμη), όταν βασιλεύουν οι εξ'ορισμού αποτυχημένοι-λαμόγια-καιροσκόποι-τυχοδιώκτες? Συνώνυμο: "Συνδικαλιστές".

Όταν παγώσει η Κόλαση, τότε θα αλλάξει. LOLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!

Η notbad έχει απόλυτο δίκιο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καταγραφή πόσες διδακτικές ώρες κάνει το κάθε μέλος ΔΕΠ/εβδομάδα. Αμφοτερόπλευρα...δλδ και ο καθηγητής να σημειώσει και οι φοιτητές να σημειώσουν πόσο τον είδαν και πότε. Και σύγκριση. Γιατί κάποιοι καθηγητές είναι θρύλοι...μόνο τους έχουμε ακούσει.

Καίρια στις επισημάνσεις της η notbad όπως πάντα...

Να τονίσω κάτι: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ κύριοι, για όλους και για όλα

Και μην επικεντρώνετε τη συζήτηση στην ιατρική Αθήνας παρακαλώ...μην ξεχνάτε ότι οι νεότερες ιατρικές σχολές των «μικρών» πόλεων έχουν να διδάξουν πολλά στις τερατο-σχολές Αθήνας και Θεσσαλονίκης...εκτός από πιο λειτουργικές και λιγότερο οικογενειοκρατούμενες είναι συχνά γεμάτες από ανθρώπους με όρεξη για καλή δουλειά, ερευνητική και κλινική.

Υ.Γ. Διαγράφηκε το ποστ της notbad;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δηλαδή, πώς να λειτουργήσει ένα σύστημα όταν ο καθηγητής εξαρτάται από το Συνδικαλιστή? Πού, και με ποια λογική, ακούστηκε να ψηφίζουν οι φοιτητές και να έχουν λόγο για το ποιος θα γίνει Καθηγητής? Το έχετε δει πουθενά αλλού στον (πολιτισμένο) κόσμο αυτό? Πόσο πια γελοίοι μπορεί να είμαστε στην Ελλάδα?

Τι pathetic Θέατρο Σκιών είναι αυτό... Για λύπηση.

Και όχι μόνο στην Ιατρική, ΠΑΝΤΟΥ στην Ελλάδα. Ένα μάτσο γελοίων ανθρωπίσκων να κρίνει τις τύχες τόσων αξιόλογων ανθρώπων... Ε, ρε ένα χέρι ΑΓΡΙΟ ξύλο που θέλουν όλοι τους..

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

καλως ηρθες λοιπον!!

ως αποφοιτος του πανεπιστημιου θεσσαλονικης σε πληροφορω πως κι εκει μια απο τα ιδια ηταν οσο σπουδαζα,θεωρω ομως οτι εξακολουθουν να ειναι καπως ετσι τα πραγματα.διαπιστωνουμε επομενως πως το προβλημα δεν ειναι η ιατρικη αθηνων, μα οι ιατρικες γενικοτερα στην ελλαδα(καποια εγραψε και για το πανεπιστημιο ιωαννινων).αν θελουμε μαλιστα να εχουμε λιγο πιο ανοιχτα μυαλα και να το επεκτεινουμε,το προβλημα ειναι γενικα με την τριτοβαθμια εκπαιδευση στην ελλαδα και οχι μονο με τις ιατρικες.δειτε λιγο τι γινεται στα πολυτεχνεια,στις νομικες,στις σχολες θετικων επιστημων και φυσικα σε πολλες αλλες σχολες.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ειμαι τελειοφοιτη στην Αθηνα.Ξεκινησα προσμενοντας να μαθω οσα θα μου χρειαστουν στο ξεκινημα της μελλοντικης μου ειδικοτητας,οποια κι αν ειναι αυτη,

να αντιμετωπιζω οτιδηποτε επειγον βρεθει στο δρομο μου,να προσεγγιζω τον ασθενη,να μαθω τον σωστο ιατρικο τροπο σκεψης.

Τελικα αυτο που συνεβη ηταν να περασω ατελειωτες ωρες σε εργαστηρια και αμφιθεατρα ακουγοντας περιττες εξειδικευμενες γνωσεις,να περιφερομαι ως μελος τσουρμου φοιτητων απο θαλαμο σε θαλαμο αρπαζοντας γνωσεις της στιγμης,να παρακολουθω τους συμφοιτητες μου σε συνελευσεις να συγκρουονται με κραυγες για καθε νεο νομοσχεδιο αν και δε βρισκομασταν στη ΒΟΥΛΗ αλλα στη ΣΧΟΛΗ.

Απο οσα ηθελα δε διεκδικησα τιποτα,συμβιβαστηκα και ευτυχως υπηρξαν καποιες εξαιρεσεις καθηγητων,γιατρων Ε.Σ.Υ,ειδικευομενων που κατι μου προσεφεραν.

Αυτη η κατασταση δε με βολεψε,νιωθω πως εχασα πολυτιμο χρονο,φαια ουσια και ψυχικη γαληνη.

Εστω και τωρα θελω να λαβω μερος σε μια προσπαθεια να αλλαξει αυτο το χαλι,αλλα για να παμε καπου πρεπει να ξερουμε που θελουμε να παμε και αυτος ειναι ο μεγαλυτερος μου φοβος.Εσεις συμφοιτητες μου και εσεις καθηγητες μου ξερετε τι θελετε?

Ευχαριστω θερμα τον κυριο Σακκα που εθιξε το θεμα.

Ευχομαι αυτη η συζητηση να εχει μια συνεχεια και ενα αποτελεσμα.Οχι παλι μονο λογια.Ας συσπειρωθουμε να βγει κατι.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

@ eri.k.

Τίποτα δεν θα αλλάξει στη Σχολή σου, εάν δεν αλλάξει η νοοτροπία στην ευρύτερη κοινωνία, πόσο μάλλον από μια συζήτηση στο γριμέντς. Αυτό δεν προβλέπεται να γίνει. Άστο και προχώρα. Αλλιώς θα χάνεις και άλλες δυνάμεις. Δες από εδώ και στο εξής τι καλύτερο μπορείς να κάνεις για τον εαυτό σου, και αν είσαι καλός άνθρωπος βοήθα τους γύρω σου όσο μπορείς. Οι άλλοι ας πάνε να κουρεύονται. Φιλικά :)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κυριε Σακκα προφανως και ανοιγει η καρδια μου βλεποντας σας να γραφετε στο φορουμ αυτο,ποσο μαλλον που γραφετε θιγοντας ενα τετοιο θεμα,

απο την αλλη επιτρεψτε μου να σας κανω πρωτα μια προσωπικη νυξη αμεσα σχετικη με το θεμα που θετετε σε συζητηση και θα επανελθω αλλη στιγμη για γενικοτερο σχολιασμο...

Είστε αναπληρωτης καθηγητης στην εδρα της Ψυχιατρικης στο Αιγινητειο,μια κλινικη απο την οποια περνουν ολοι οι φοιτητες ανεξαιρετως(δεν μοιραζονται ανα τις διαφορες εδρες οπως συμβαινει με αλλα μαθηματα).

Υπηρξατε-δεν ξερω αν εξακολουθειτε να ειστε-υπευθυνος για τα φοιτητικα θεματα.

Σ εσας,ως υπευθυνο των φοιτητικων θεματων,με παρεπεμψε η γραμματεας της εδρας σας οταν τα βρηκε δυσκολα.

Κι ερχομαι στο ρεζουμε γιατι καλο ειναι να μιλαμε γενικως και αοριστως για καλυτερευση κι εκσυγχρονισμο αλλα το θεμα ειναι τι κανουμε επι του πρακτεου!

Απλα πραματακια που με λιγη προσωπικη ενασχοληση του καθενα και χωρις να εχει αλλαξει απολυτως τιποτα σε θεσμικο επιπεδο,θα εκαναν αθροιστικα μεγαλη διαφορα!

Θα μπορουσατε να εχετε ο ιδιος μεριμνησει ωστε το μαθημα της εδρας σας εν μερει να εκσυγχρονιστει αλλα δεν ασχοληθηκατε ουτε εσεις ουτε κανεις εκ της εδρας σας.

Η ηλεκρονικη γραμματειακη υποστηριξη της μεγαλυτερης ιατρικης σχολης της χωρας στην πρωτευουσα της χωρας,ως γνωστον,ανυπαρκτη εν ετει 2009,οσο οξυμωρο κι αν ακουγεται αυτο.

Εδω και καποια χρονια υπαρχει το http://eclassuoa.gr

Παραθετω τις εισαγωγικες δυο παραγραφους της ιστοσελιδας...

Καλωσορίσατε στο η-Τάξη ΕΚΠΑ!

Η πλατφόρμα η-Τάξη ΕΚΠΑ αποτελεί ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων.Έχει σχεδιαστεί με προσανατολισμό την ενίσχυση της συμβατικής διδασκαλίας αξιοποιώντας την ήδη σε υψηλό βαθμό αφομοιωμένη στο χώρο της εκπαίδευσης πληροφορική τεχνολογία. Ακολουθεί τη φιλοσοφία του λογισμικού ανοικτού κώδικα και υποστηρίζει την υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης χωρίς περιορισμούς και δεσμεύσεις. Η πρόσβαση στην υπηρεσία γίνεται με τη χρήση ενός απλού φυλλομετρητή (web browser) χωρίς την απαίτηση εξειδικευμένων τεχνικών γνώσεων.

Στόχος είναι η ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, προσφέροντας στους συμμετέχοντες ένα δυναμικό περιβάλλον αλληλεπίδρασης και συνεχούς επικοινωνίας εκπαιδευτή εκπαιδευόμενου. Ειδικότερα, επιτρέπει στον εκπαιδευτή την ηλεκτρονική οργάνωση, αποθήκευση και παρουσίαση του εκπαιδευτικού υλικού και παρέχει στον εκπαιδευόμενο ένα εναλλακτικό κανάλι εξατομικευμένης μάθησης ανεξάρτητο από χωροχρονικές δεσμεύσεις.

Mετρημενα στα δαχτυλα τα μελη Δ.Ε.Π. που εχουν ασχοληθει μαζι του.ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ μετρημενα στα δαχτυλα...

Το αποκορυφωμα του τι θα μπορουσε να συμβει αν ειχατε ασχοληθει οι διαφορες εδρες με την υπηρεσια αυτη,ειναι η προσπαθεια του κ.Νανα στο μαθημα επιλογης "Πρωτες Βηθειες".

Eχουμε και λεμε...

-Ηλεκτρονικη δηλωση του μαθηματος οπως και -ηλεκτρονικη δηλωση στις εξετασεις του,

-ηλεκτρονικη αναρτηση αποτελεσματων και μαλιστα μερικες ωρες μετα την εξεταση δεδομενου οτι η εξεταση ειναι πολλαπλης επιλογης και τα γραπτα διορθωνονται απο υπολογιστη-σημειωση:σε μερικες εδρες παιρνουμε αποτελεσματα μετα απο μηνες!,

-αναρτημενες οοοοοοοοοοοοολες οι παραδοσεις του μαθηματος ! ,

-αναρτημενη επισημα η εξεταστικη υλη και πληροφοριες για τις εξετασεις,

-αναρτημενα link ή ο,τιδηποτε αλλο στο οποιο θεωρει ο υπευθυνος οτι καλο θα ηταν να εχουμε αμεση προσβαση σε σχεση με το μαθημα,χωρις προσωπικο ψαξιμο ,

-αμεση σχεδον ηλεκτρονικη επικοινωνια με τον υπευθυνο του μαθηματος για οποιοδηποτε θεμα μας απασχολει,

και -εγκαιρη ενημερωση στο προσωπικο email του καθενος εγγεγραμμενου στο μαθημα,για οποιοδηποτε νεο αφορα το μαθημα!

Ιδανικο δεν ακουγεται;;Φανταζεστε να συνεβαινε αυτο με ολες τις εδρες;;;

Και μη μου πειτε οτι αλλο ενα επιλογης,αλλο ενα μαθημα οπως η Ψυχιατρικη η ενα ογκωδες μαθημα οπως η Παθολογια γιατι θα γελασω!

Βλεπετε το ιντερνετ δε δινει περιθωρια τετοιων φθηνων δικαιολογιων,εχει το καλο οτι πατωντας δυο κουμπακια,το μηνυμα σου μπορει να αποσταλει αυτοματα και ταυτοχρονα σε οσους αποδεκτες γουσταρεις!

Η μηπως ειναι δυσκολοτερο να ανεβουν 50 διαλεξεις απο ότι θα ανεβαιναν οι 15?Δεν καλειστε να σκαψετε οι ιθυνοντες,αρχειο στο διαδικτυο καλειτε να ανεβασετε.

Σε χρονο dt,με το πατημα δυο κουμπιιων ανεβηκε.Πάπαλα!

Παρ ολ αυτα κανεις σας δεν ασχοληθηκε με το eclass.

Κι οι 9 απο τους 10 που ασχοληθηκαν δεν κανουν μια συστηματικη ολοκληρωμενη προσπαθεια προσεγγισης μαθηματων οπως αυτη του Νανα αλλα αρκουνται σε αναρτηση υλικου σε σχεση με συγκεκριμενα αντικειμενα που τους αφορουν. Ακομη κι οταν προκειται για προσπαθεια προσεγγισης επισημων μαθηματων οπως πχ η Ιατροδικαστικη-υπαρχει η Ιατροδικαστικη στο eclass-αρκουνται οι υπευθυνοι σε καμια ενημερωση οταν θυμηθουν και μεχρι εκει.Καμια σχεση με συστηματικη,εγκαιρη και ολοκληρωμενη ηλεκτρονικη υποστηριξη του μαθηματος.

Λοιπον κ Σακκα????Γιατι η εδρα σας δεν ασχοληθηκε;

Προφανως το ΔΕΠ της εδρας σας δεν απαρτιζεται μονο απο εσας αλλα οντας ο ιδιος αναπληρωτης καθηγητης και υπευθυνος για φοιτητικα ζητηματα,εχετε,υποθετω,μια αλφα δυναμη,

εχοντας και αναζητησεις προς αλλαγη,εκσυγχρονισμο και καλυτερευση της σχολης μας,θα μπορουσατε να ξεκινησετε απο κατι που υπαρχει ηδη ως δυνατοτητα και το οποιο εφοσον χρησιμοποιηθει θα μπορουσε να κανει τεραστια διαφορα στην καθημερινοτητα του φοιτητη σας,θα μπορουσε να του γλυτωσει ΠΟΛΥ χρονο,ΠΟΛΛΗ αβεβαιοτητα,ΠΟΛΥ αγχος,ΠΟΛΛΑ νευρα και κυριως θα του εδειχνε οτι τον σεβεστε τοσο τον ιδιο ως προσωπικοτητα οσο και την προσπαθεια του!!!!

Θα μπορουσατε να εχετε πιεσει τους συναδελφους σας ωστε να ασχοληθει η εδρα σας με το eclass η θα μπορουσατε να το αναλαβετε κι εξολοκληρου ο ιδιος.

Γιατι δεν ασχοληθηκατε;;;;;;;

Η μονη προυποθεση απο τεχνικη αποψη ειναι η γνωση χρησης φυλλομετρητη οπως φαινεται στις εισαγωσικες δυο παραγραφους της ιστοσελιδας.Για να γραφετε σε φορουμ σημαινει οτι ξερετε τι εστι φυλλομετρητης και πως χρησιμοποειται.

Δεν ασχοληθηκατε γιατι προφανως κατι τετοιο θα ηθελε λιγο απο τον προσωπικο σας χρονο.

Για την ακριβεια δεν προκειται περι προσωπικου χρονου καν!Σε μια συγχρονη ιατρικη σχολη θα επρεπε να ηταν υποχρεωση σας των λεκτορων-καθηγητων να το κανετε αυτο.Θα επρεπε να ειναι μερος της δουλειας σας ως ΔΕΠ ποσο μαλλον σε μια τετοια χαωδη χωροτακτικα σχολη οπως των Αθηνων που απο χρονια τωρα η οργανωση με τον κλασικο τροπο ειμαι μηδαμινη τοσο σε θεματα γραφειοκρατικα οσο και σε θεματα ιατρικης εκπαιδευσης!

Αλλα οπως εχετε καλομαθει τα μελη ΔΕΠ στην Ελλαδα,θεωρουμε τα αυτονοητα αυτοθυσια!

Ολο το παραπανω κειμενακι,μην το εκλαβετε ως προσωπικη επιθεση γιατι ΜΟΝΟ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ.

Απεναντιας σας συγχαιρω που πηρατε την πρωτοβουλια να γραψετε εδω για ενα τετοιο θεμα

και να ξερετε οτι απο δω και περα οταν θα ακουω Σακκας,καθηγητης Ψυχιατρικης,θα χαμογελαω και θα λεω ο τυπος που εκανε τη διαφορα!

Δε συνηθιζονται βλεπετε απο την καστα σας εγχειρηματα σαν αυτο.

Καθηγητης να μπει επωνυμα σε φοιτητικο φορουμ της σχολης του και να θεσει τους προβληματισμους τους ως προς αλλαγη της σαπιας παρουσης καταστασης τη στιγμη μαλιστα που η σαπια κατασταση ως εχειν,τον βολευει.

Κανετε ανατροπη γραφοντας εδω τα οσα γραφετε,η αληθεια να λεγεται.

Αυτο που εκανα στο κειμενο παραπανω ειναι να σας εκφρασω εναν προβληματισμο που μου γεννα ο δικο σας προβληματισμος.Τοσο απλα.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και δεν ειναι μονο το eclass.Ενα παραδειγμα βαρβατο ειναι αυτό.

Eνα σωρο πραματα θα μπορουσαμε να αλλαξουμε μεσα στις σχολες μας που θα εκαναν τεραστια διαφορα σε πρακτικο επιπεδο χωρις να αλλαξει απολυτως τιποτα νομικα σε ο,τι αφορα το υπαρχον συστημα.

Μαντεψετε ομως κυριε Σακκα...Αυτα απαιτουν θεληση κ πρωτοβουλια απο πλευρας ΔΕΠ πριν απο ο,τιδηποτε αλλο.

Αν το ΔΕΠ μια εδρας θελει να διδαξει ιατρικη μακραν πιο ουσιαστικα και μακραν πιο cost-effectively στους φοιτητες της, μια χαρα θα μπορουσε και με τις παρουσες συνθηκες να το κανει.Το πιστευω.

Οσο ομως το ΔΕΠ αδιαφορει πανηγυρικα και το μονο που ξερει να προβαλλει ως επιχειρημα καθε φορα που θιγεται το θεμα πανεπιστημιο,ειναι η ελλειψη χρηματοδοτησης,

η ιδια αισχρη κατασταση θα διαιωνιζεται.

Ειστε αδικοι και μεταθετετε ευθυνες οι καθηγητες οταν ζητατε απο τους φοιτητες να αλλαξουν την κατασταση.

Τους φοιτητες τους παιρνει δυο χρονια μεχρι να καταλαβουν τι παιζει στη σχολη,

βαλτε και τα τελευταια 2 που τρεχουν να τελειωσουν μπας και γλυτωσουν μια ωρα αρχυτερα απο το μπαχαλο plus μπας και σωσουν ο,τι σωζεται απο τις τεραστιες λιστες αναμονης για ειδικοτητα,

δυο χρονια τους μενουν να ασχοληθουν ενεργα με ζητηματα αλλαγης.Ποσο ωριμη και οργανωμενη μπορει να ειναι μια τετοια προσπαθεια???Αφηστε που τους λειπει και η γνωση!

ΕΣΕΙΣ,οι καθηγητες,εχετε υπαρξει φοιτητες,ειδικευομενοι,ειδικοι,εχετε οι περισσοτεροι ζησει και ξενα συστηματα ιατρικης εκπαιδευσης κ υγειας,

ειστε μεγαλοι ανθρωποι με εμπειρια και ζωης και ασκησης ιατρικης και ασκησης εκπαιδευτικης διαδικασιας πισω σας,

ειστε χρονια στο πανεπιστημιο,

ολοκληρες! δεκαετιες! μερικοι,

ξερετε τι γινεται λαθος στο πανεπιστημιο οπως ξερετε και ποιο ειναι το σωστο.

ΕΣΕΙΣ ξερετε πως θα επρεπε να διδασκεται η ιατρικη γνωση καλυτερα απο τον οποιοδηποτε φοιτητη!

Κι οχι απλως ξερετε αλλα εχετε και τη δυναμη να τα εφαρμοσετε ολα αυτα.

Οσο ΕΣΕΙΣ(η τεραστια πλειοψηφια σας για να ειμαι δικαιη) αδιαφορειτε πανηγυρικα κι οσο κατευθυνετε σε μεγαλο βαθμο και τα πολιτικοπραματα τα σχετικα με το θεμα ειτε εμμεσα ειτε αμεσα με μονο στοχο το να βολευεστε ΕΣΕΙΣ οσο το δυνατον καλυτερα απ ολες τις αποψεις,

δε θα αλλαξει τιποτα.

Θα επανελθω συντομα-για κακη τυχη οσων βαριουνται να διαβαζουν σεντονια :)- με αυτα τα απλα πρακτικα πραματακια που ανεφερα οτι θα μπορουσαν να κανουν τη διαφορα στην ιατρικη σχολη ακομη κι αν δεν αλλαζε τιποτα σε επισημο θεσμικο-νομικο πλασιο.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Θα επανελθω συντομα-για κακη τυχη οσων βαριουνται να διαβαζουν σεντονια
Τολμώ να πω πως χάρηκα περισσότερο το ότι ένας φοιτητής έχει το θάρρος να απαντήσει τόσο εύστοχα σε κάποιον καθηγητή του από την αρχική χαρά της παρουσίας ενός καθηγητή της ιατρικής σχολής στο forum.

Συγγνώμη για το emofftopic

shlia emrespect

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

κ. Καθηγητά, όταν αριστούχοι απόφοιτοι της Ιατρικής Αθήνας κάνουν γραπτή αίτηση για να παρακολουθήσουν εξωτερικά ιατρεία στο Αιγινήτειο και εισπράττουν αρνητική απάντηση "επειδή τα εξωτερικά ιατρεία έχουν πολλούς που παρακολουθούν, ειδικά φοιτήτριες Ψυχολογίας", τότε καλύτερα, κ. Σακκά μου, να ξεκινήσετε από τα εν οίκω και μετά προχωράμε και στα προβλήματα του Πανεπιστημίου, της κοινωνίας κτλ

Χαρά μας να βλέπουμε μέλη ΔΕΠ να γράφουν εδώ και θα είναι ακόμα μεγαλύτερη χαρά μας να έχουν το κουράγιο να αντέξουν και την κριτική.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 2 weeks later...
κ. Καθηγητά, όταν αριστούχοι απόφοιτοι της Ιατρικής Αθήνας κάνουν γραπτή αίτηση για να παρακολουθήσουν εξωτερικά ιατρεία στο Αιγινήτειο και εισπράττουν αρνητική απάντηση "επειδή τα εξωτερικά ιατρεία έχουν πολλούς που παρακολουθούν, ειδικά φοιτήτριες Ψυχολογίας", τότε καλύτερα, κ. Σακκά μου, να ξεκινήσετε από τα εν οίκω και μετά προχωράμε και στα προβλήματα του Πανεπιστημίου, της κοινωνίας κτλ

Χαρά μας να βλέπουμε μέλη ΔΕΠ να γράφουν εδώ και θα είναι ακόμα μεγαλύτερη χαρά μας να έχουν το κουράγιο να αντέξουν και την κριτική.

Προφανώς έχει γίνει παρεξήγηση για το αίτημά σου. Το πρόβλημα δεν είναι οι πτυχιούχοι ψυχολόγοι που ζητούν πρακτική άσκηση. Αυτοί γινονται αποδεκτοί εάν βρεθεί χώρος. Οπωσδήποτε οι φοιτητές μας προηγούνται. Το πρόβλημα είναι ο μεγάλος αριθμός των φοιτητών Ιατρικής. Μπορείται να έρθετε όταν δεν ασκούνται ομάδες φοιτητών, όπως αυτό το διάστημα.

Οι δημόσιοι προβληματισμοί αποδίδουν και αναδεικνύουν τα προβλήματα, τους υπευθύνους... και ίσως και τις λύσεις.

Π.Σακκάς

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και δεν ειναι μονο το eclass.Ενα παραδειγμα βαρβατο ειναι αυτό.

Eνα σωρο πραματα θα μπορουσαμε να αλλαξουμε μεσα στις σχολες μας που θα εκαναν τεραστια διαφορα σε πρακτικο επιπεδο χωρις να αλλαξει απολυτως τιποτα νομικα σε ο,τι αφορα το υπαρχον συστημα.

Μαντεψετε ομως κυριε Σακκα...Αυτα απαιτουν θεληση κ πρωτοβουλια απο πλευρας ΔΕΠ πριν απο ο,τιδηποτε αλλο.

Αν το ΔΕΠ μια εδρας θελει να διδαξει ιατρικη μακραν πιο ουσιαστικα και μακραν πιο cost-effectively στους φοιτητες της, μια χαρα θα μπορουσε και με τις παρουσες συνθηκες να το κανει.Το πιστευω.

Οσο ομως το ΔΕΠ αδιαφορει πανηγυρικα και το μονο που ξερει να προβαλλει ως επιχειρημα καθε φορα που θιγεται το θεμα πανεπιστημιο,ειναι η ελλειψη χρηματοδοτησης,

η ιδια αισχρη κατασταση θα διαιωνιζεται.

Ειστε αδικοι και μεταθετετε ευθυνες οι καθηγητες οταν ζητατε απο τους φοιτητες να αλλαξουν την κατασταση.

Τους φοιτητες τους παιρνει δυο χρονια μεχρι να καταλαβουν τι παιζει στη σχολη,

βαλτε και τα τελευταια 2 που τρεχουν να τελειωσουν μπας και γλυτωσουν μια ωρα αρχυτερα απο το μπαχαλο plus μπας και σωσουν ο,τι σωζεται απο τις τεραστιες λιστες αναμονης για ειδικοτητα,

δυο χρονια τους μενουν να ασχοληθουν ενεργα με ζητηματα αλλαγης.Ποσο ωριμη και οργανωμενη μπορει να ειναι μια τετοια προσπαθεια???Αφηστε που τους λειπει και η γνωση!

ΕΣΕΙΣ,οι καθηγητες,εχετε υπαρξει φοιτητες,ειδικευομενοι,ειδικοι,εχετε οι περισσοτεροι ζησει και ξενα συστηματα ιατρικης εκπαιδευσης κ υγειας,

ειστε μεγαλοι ανθρωποι με εμπειρια και ζωης και ασκησης ιατρικης και ασκησης εκπαιδευτικης διαδικασιας πισω σας,

ειστε χρονια στο πανεπιστημιο,

ολοκληρες! δεκαετιες! μερικοι,

ξερετε τι γινεται λαθος στο πανεπιστημιο οπως ξερετε και ποιο ειναι το σωστο.

ΕΣΕΙΣ ξερετε πως θα επρεπε να διδασκεται η ιατρικη γνωση καλυτερα απο τον οποιοδηποτε φοιτητη!

Κι οχι απλως ξερετε αλλα εχετε και τη δυναμη να τα εφαρμοσετε ολα αυτα.

Οσο ΕΣΕΙΣ(η τεραστια πλειοψηφια σας για να ειμαι δικαιη) αδιαφορειτε πανηγυρικα κι οσο κατευθυνετε σε μεγαλο βαθμο και τα πολιτικοπραματα τα σχετικα με το θεμα ειτε εμμεσα ειτε αμεσα με μονο στοχο το να βολευεστε ΕΣΕΙΣ οσο το δυνατον καλυτερα απ ολες τις αποψεις,

δε θα αλλαξει τιποτα.

Θα επανελθω συντομα-για κακη τυχη οσων βαριουνται να διαβαζουν σεντονια :)- με αυτα τα απλα πρακτικα πραματακια που ανεφερα οτι θα μπορουσαν να κανουν τη διαφορα στην ιατρικη σχολη ακομη κι αν δεν αλλαζε τιποτα σε επισημο θεσμικο-νομικο πλασιο.

Συμφωνώ απολύτως με όσα λες.

Και εγώ πιστεύωότι το πρόβλημα το έχουμε εμείς, το ΔΕΠ και μάλιστα το κεφάλι.

Η λύση οπωσδήποτε δεν είναι τα χρήματα. Είναι η διάθεση και ο χρόνος. Δυστυχώς και όσοι νέοι συνάδελφοι θέλουν να προσφέρουν κάτι, φρενάρονται από την αδράνια των υπολοίπων. Αυτό ακριβώς πιστεύω και εγώ.

Πρέπει να ξεκινήσει ένα κίνημα που θα ξεκουνήσει τις αγκυλώσεις. Σε αυτό μπορείται να βοηθήσετε και εσείς. Είσαστε ακόμα φρέσκοι με διάθεση για αλλαγές.

Ας σπάσουμε κατετημένες αντιλήψεις και διαπλοκές.

Παύλος Σακκάς

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ειμαι τελειοφοιτη στην Αθηνα.Ξεκινησα προσμενοντας να μαθω οσα θα μου χρειαστουν στο ξεκινημα της μελλοντικης μου ειδικοτητας,οποια κι αν ειναι αυτη,

να αντιμετωπιζω οτιδηποτε επειγον βρεθει στο δρομο μου,να προσεγγιζω τον ασθενη,να μαθω τον σωστο ιατρικο τροπο σκεψης.

Τελικα αυτο που συνεβη ηταν να περασω ατελειωτες ωρες σε εργαστηρια και αμφιθεατρα ακουγοντας περιττες εξειδικευμενες γνωσεις,να περιφερομαι ως μελος τσουρμου φοιτητων απο θαλαμο σε θαλαμο αρπαζοντας γνωσεις της στιγμης,να παρακολουθω τους συμφοιτητες μου σε συνελευσεις να συγκρουονται με κραυγες για καθε νεο νομοσχεδιο αν και δε βρισκομασταν στη ΒΟΥΛΗ αλλα στη ΣΧΟΛΗ.

Απο οσα ηθελα δε διεκδικησα τιποτα,συμβιβαστηκα και ευτυχως υπηρξαν καποιες εξαιρεσεις καθηγητων,γιατρων Ε.Σ.Υ,ειδικευομενων που κατι μου προσεφεραν.

Αυτη η κατασταση δε με βολεψε,νιωθω πως εχασα πολυτιμο χρονο,φαια ουσια και ψυχικη γαληνη.

Εστω και τωρα θελω να λαβω μερος σε μια προσπαθεια να αλλαξει αυτο το χαλι,αλλα για να παμε καπου πρεπει να ξερουμε που θελουμε να παμε και αυτος ειναι ο μεγαλυτερος μου φοβος.Εσεις συμφοιτητες μου και εσεις καθηγητες μου ξερετε τι θελετε?

Ευχαριστω θερμα τον κυριο Σακκα που εθιξε το θεμα.

Ευχομαι αυτη η συζητηση να εχει μια συνεχεια και ενα αποτελεσμα.Οχι παλι μονο λογια.Ας συσπειρωθουμε να βγει κατι.

Ας μην απογοητευτούμε. σίγουρά χρειάζεται πολύ προσπάθεια, αλλά πιστεύω ότι στο τέλος μπορούμε να κάνουμε μια αρχή αλλαγής αυτού του τέλματος. Υπάρχουν πολλοί μέσα στο τέλμα που είναι διατεθημένοι να κινηθούν και να βοηθήσουν, αρκεί να γίνει μια αρχή.

Παύλος Σακκάς

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και δεν ειναι μονο το eclass.Ενα παραδειγμα βαρβατο ειναι αυτό.

Eνα σωρο πραματα θα μπορουσαμε να αλλαξουμε μεσα στις σχολες μας που θα εκαναν τεραστια διαφορα σε πρακτικο επιπεδο χωρις να αλλαξει απολυτως τιποτα νομικα σε ο,τι αφορα το υπαρχον συστημα.

Μαντεψετε ομως κυριε Σακκα...Αυτα απαιτουν θεληση κ πρωτοβουλια απο πλευρας ΔΕΠ πριν απο ο,τιδηποτε αλλο.

Αν το ΔΕΠ μια εδρας θελει να διδαξει ιατρικη μακραν πιο ουσιαστικα και μακραν πιο cost-effectively στους φοιτητες της, μια χαρα θα μπορουσε και με τις παρουσες συνθηκες να το κανει.Το πιστευω.

Οσο ομως το ΔΕΠ αδιαφορει πανηγυρικα και το μονο που ξερει να προβαλλει ως επιχειρημα καθε φορα που θιγεται το θεμα πανεπιστημιο,ειναι η ελλειψη χρηματοδοτησης,

η ιδια αισχρη κατασταση θα διαιωνιζεται.

Ειστε αδικοι και μεταθετετε ευθυνες οι καθηγητες οταν ζητατε απο τους φοιτητες να αλλαξουν την κατασταση.

Τους φοιτητες τους παιρνει δυο χρονια μεχρι να καταλαβουν τι παιζει στη σχολη,

βαλτε και τα τελευταια 2 που τρεχουν να τελειωσουν μπας και γλυτωσουν μια ωρα αρχυτερα απο το μπαχαλο plus μπας και σωσουν ο,τι σωζεται απο τις τεραστιες λιστες αναμονης για ειδικοτητα,

δυο χρονια τους μενουν να ασχοληθουν ενεργα με ζητηματα αλλαγης.Ποσο ωριμη και οργανωμενη μπορει να ειναι μια τετοια προσπαθεια???Αφηστε που τους λειπει και η γνωση!

ΕΣΕΙΣ,οι καθηγητες,εχετε υπαρξει φοιτητες,ειδικευομενοι,ειδικοι,εχετε οι περισσοτεροι ζησει και ξενα συστηματα ιατρικης εκπαιδευσης κ υγειας,

ειστε μεγαλοι ανθρωποι με εμπειρια και ζωης και ασκησης ιατρικης και ασκησης εκπαιδευτικης διαδικασιας πισω σας,

ειστε χρονια στο πανεπιστημιο,

ολοκληρες! δεκαετιες! μερικοι,

ξερετε τι γινεται λαθος στο πανεπιστημιο οπως ξερετε και ποιο ειναι το σωστο.

ΕΣΕΙΣ ξερετε πως θα επρεπε να διδασκεται η ιατρικη γνωση καλυτερα απο τον οποιοδηποτε φοιτητη!

Κι οχι απλως ξερετε αλλα εχετε και τη δυναμη να τα εφαρμοσετε ολα αυτα.

Οσο ΕΣΕΙΣ(η τεραστια πλειοψηφια σας για να ειμαι δικαιη) αδιαφορειτε πανηγυρικα κι οσο κατευθυνετε σε μεγαλο βαθμο και τα πολιτικοπραματα τα σχετικα με το θεμα ειτε εμμεσα ειτε αμεσα με μονο στοχο το να βολευεστε ΕΣΕΙΣ οσο το δυνατον καλυτερα απ ολες τις αποψεις,

δε θα αλλαξει τιποτα.

Θα επανελθω συντομα-για κακη τυχη οσων βαριουνται να διαβαζουν σεντονια :)- με αυτα τα απλα πρακτικα πραματακια που ανεφερα οτι θα μπορουσαν να κανουν τη διαφορα στην ιατρικη σχολη ακομη κι αν δεν αλλαζε τιποτα σε επισημο θεσμικο-νομικο πλασιο.

Συμφωνώ απολύτως με όσα λες.

Και εγώ πιστεύωότι το πρόβλημα το έχουμε εμείς, το ΔΕΠ και μάλιστα το κεφάλι.

Η λύση οπωσδήποτε δεν είναι τα χρήματα. Είναι η διάθεση και ο χρόνος. Δυστυχώς και όσοι νέοι συνάδελφοι θέλουν να προσφέρουν κάτι, φρενάρονται από την αδράνια των υπολοίπων. Αυτό ακριβώς πιστεύω και εγώ.

Πρέπει να ξεκινήσει ένα κίνημα που θα ξεκουνήσει τις αγκυλώσεις. Σε αυτό μπορείται να βοηθήσετε και εσείς. Είσαστε ακόμα φρέσκοι με διάθεση για αλλαγές.

Ας σπάσουμε κατετημένες αντιλήψεις και διαπλοκές.

Παύλος Σακκάς

χμ ευτυχως που συμφωνειτε....

το θεμα ειναι να γινει κατι οχι να μενετε στα λογια...

εχω βαρεθει να ακουω ναι κατι πρεπει να γινει, ναι εχει δικιο η νεα γενια, ναι συνφωνουμε με οσα λενε, ναι να βοηθησουμε τους νεους, ναι ... ναι... ναι... σαν τα θα των πολιτικων εχουν καταντησει.

θυμαμαι μεχρι περυσι που εγραφα εκθεσεις παντα η παιδεια(με ολες τις εννοιες) ηταν η λυση για να αλλαξουν ολα προς το καλυτερο και παντοτε αναρωτιομουν (και αναρωτιεμαι) για ποια παιδεια μιλαμε οταν οι δασκαλοι -κυριοι φορεις της παιδειας- στην πλειονοτητα τους εχουν σοβαρο ελλειμα.

Ειμαι τελειοφοιτη στην Αθηνα.Ξεκινησα προσμενοντας να μαθω οσα θα μου χρειαστουν στο ξεκινημα της μελλοντικης μου ειδικοτητας,οποια κι αν ειναι αυτη,

να αντιμετωπιζω οτιδηποτε επειγον βρεθει στο δρομο μου,να προσεγγιζω τον ασθενη,να μαθω τον σωστο ιατρικο τροπο σκεψης.

Τελικα αυτο που συνεβη ηταν να περασω ατελειωτες ωρες σε εργαστηρια και αμφιθεατρα ακουγοντας περιττες εξειδικευμενες γνωσεις,να περιφερομαι ως μελος τσουρμου φοιτητων απο θαλαμο σε θαλαμο αρπαζοντας γνωσεις της στιγμης,να παρακολουθω τους συμφοιτητες μου σε συνελευσεις να συγκρουονται με κραυγες για καθε νεο νομοσχεδιο αν και δε βρισκομασταν στη ΒΟΥΛΗ αλλα στη ΣΧΟΛΗ.

Απο οσα ηθελα δε διεκδικησα τιποτα,συμβιβαστηκα και ευτυχως υπηρξαν καποιες εξαιρεσεις καθηγητων,γιατρων Ε.Σ.Υ,ειδικευομενων που κατι μου προσεφεραν.

Αυτη η κατασταση δε με βολεψε,νιωθω πως εχασα πολυτιμο χρονο,φαια ουσια και ψυχικη γαληνη.

Εστω και τωρα θελω να λαβω μερος σε μια προσπαθεια να αλλαξει αυτο το χαλι,αλλα για να παμε καπου πρεπει να ξερουμε που θελουμε να παμε και αυτος ειναι ο μεγαλυτερος μου φοβος.Εσεις συμφοιτητες μου και εσεις καθηγητες μου ξερετε τι θελετε?

Ευχαριστω θερμα τον κυριο Σακκα που εθιξε το θεμα.

Ευχομαι αυτη η συζητηση να εχει μια συνεχεια και ενα αποτελεσμα.Οχι παλι μονο λογια.Ας συσπειρωθουμε να βγει κατι.

Ας μην απογοητευτούμε. σίγουρά χρειάζεται πολύ προσπάθεια, αλλά πιστεύω ότι στο τέλος μπορούμε να κάνουμε μια αρχή αλλαγής αυτού του τέλματος. Υπάρχουν πολλοί μέσα στο τέλμα που είναι διατεθημένοι να κινηθούν και να βοηθήσουν, αρκεί να γίνει μια αρχή.

Παύλος Σακκάς

μπλα μπλα μπλα τα ιδια παντελακη μου τα ιδια παντελη μου

σαν να ακουω καποιον πολιτικο να μιλαει ειναι αυτος ο α πληθυντικος που στην ουσια ειναι β και γ πληθυντικος

α ναι τωρα το θυμηθηκα σαν τον ομπαμα μου ακουγεστε σε ομιλια για την αμερικανικη οικονομια και την πορεια της χωρας

:splaaaats:

υγ: σε καμια περιπτωση δεν θελω να σας προσβαλλω καθως δεν σας γνωριζω ουτε εσας ουτε το εργο που πιθανον να εχετε κανει αλλα ολα αυτα που γραφετε μου φαινονται λογια του αερα...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

χωρις να γνωριζω το κυριο Σακκα θελω να πω κατι

αυτα που γραφει μου θυμιζουν λογια της παπαρηγας ,του τσιπρα, και του καθε βολεμενου

ψευτοαριστερου, εχουμε τη θεση μας αλλα μας αρεσει να λεμε λογια ωραια

να χαιδευουμε τα αυτακια αυτωνων που περνανε δυσκολα

ειστε αναπληρωτης κυριε,αρα τουλαχιστων 20 χρονια ως ΔΕΠ, τι κανατε στην εδρα σας

ας πουνε συναδελφοι που σας γνωριζουν

προσωπικα πιστευω τιποτα δεν κανατε, ή ελαχιστα...

περιεργο ομως που ποσταρατε εδω μεσα

τι εγινε ψαχνετε ψηφους φοιτητων?κατι τετοιο μου μυριζει

αυτα εκαναν και τα δικα μας τα λαμογια εκει που σπουδασα

λογια λογια λογια,και απο θεληση να μας κανουν καλους γιατρους τιποτα!!!!

ορ8ο εχεις απολυτο δικαιο σε οτι εγραψες

πρεπει να αλλαξει η νοοτροπια και μετα τα προγραμματα και οι χαζομαρες

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κατά τη γνώμη μου η κριτική που γίνεται στον Κο Σακκά είναι λανθασμένη με την έννοια πως του ζητείται να απολογηθεί για τις πράξεις του συνόλου των μελών ΔΕΠ. Αυτό είναι ανεδαφικό όπως το να ζητείται από ένα φοιτητή να απολογηθεί για τις πράξεις όλων των φοιτητών. Προφανώς,ο Κος Σακκάς φέρει μία προσωπική ευθύνη, αλλά μου φαίνεται ανούσιο να αναλωθεί όλη η συζήτηση σε αυτό. Αν και δεν τον γνωρίζω προσωπικά, μου φαίνεται αξιέπαινη η προσπάθεια του να επικοινωνήσει με νέους συναδέλφους, όποια και εάν είναι τα κίνητρά του, ακόμα και για πιθανή αναζήτηση ψήφων - η αναζήτηση ψήφων δεν είναι κατ' αναγκη κακή. Για να μη μακρυγορώ επιπλέον, οι ελληνικές ιατρικές σχολές πάσχουν κατ'εμέ βασικά στα εξής:

-μεγάλος όγκος φοιτητών διαφόρων ταχυτήτων

-συμμετοχή φοιτητών στις κρίσεις των μελών ΔΕΠ (ενισχύει κομματικές εξαρτήσεις και εκβιασμούς)

-σύστημα πολλών καθηγητών ανά έδρα (αποδυναμώνει την ύπαρξη καθορισμένης μεθόδου διδασκαλίας)

-διαδικασία ανάδειξης λεκτόρων (ασαφής και αδιαφανής σε πολλές περιπτώσεις)

-σχέση ιδιοκτησίας του διδάσκοντος με το κάθε μάθημα (είτε είναι ξεπερασμένο, είτε δεν πατάει άνθρωπος, θα το πάρει μαζί του στη σύνταξη)

-απουσία κεντρικής διαχείρησης για ένα ισόρροπο πρόγραμμα σπουδών με αποτέλεσμα οι νέοι ιατροί να υστερούν σε πρακτικές δεξιότητες και γνώσεις γενικής ιατρικής.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

κ.Σακκά, οχι, ευχαριστημενοι δεν ειμαστε με την κατάσταση αυτη. Ειτε ανηκουμε σε ενα κομμα ειτε οχι.

(ας μην ξεχναμε οτι και οι συνδικαλιστες, φοιτηττες ειναι, δεν ηρθαν απο την Αρη...και αν μερικους τους νοιαζει να μαθουν για να φυγουν εξωτερικο ή απλα να γινουν καλοι σε αυτο που επελεξαν να σπουδασουν, τοτε θα συμφωνήσουμε ολοι μαζι σας)

Καταλαβαινω τις προσπαθειες και τον προβληματισμό σας σχετικα με την ισχύουσα κατάσταση και τασσομαι υπερ της αλλαγής.

Εχω όμως την εξής απορία.Πώς αφήσατε με το περασμα των χρόνων να εξελιχθουν ετσι τα πραγματα?(το ερωτημα θα με ενδιέφεραι αν το απαντουσατε επι προσωπικου αν και το εχω γενικότερο παράπονο)

Γιατί οι φοιτητές να εμπλαίκονται τοοσο στα θεματα τησ σχολής τους με σκοπό άλλοτε να την πηγαίνουν πισω(οπως οι συνδικαλισμοί και οι ατυχείς εκλόγες-ποσοστά και θεσεις)και άλλοτε να "ξελασπώνουν"τους φοιτητές απο αυθαιρεσίες των καθηγητών τους?Ποιος εκανε το τραγικότερο λαθος:ο καθηγητης που φερθηκε στον φοιτητη υποτιμητικά ή ο φοιτητής που πεισμωσε και ξεκινησε να συμπεριφέρεται σαν παιδι που ψαχνει το δικιο του?

@ madcow

πολυ θυμωμένα λόγια. επεξεργάσου το συναίσθημα σου για να βρείς διεξοδο σε κατι παραγωγικό-χειροπιαστο

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ειμαι τελειοφοιτη στην Αθηνα.Ξεκινησα προσμενοντας να μαθω οσα θα μου χρειαστουν στο ξεκινημα της μελλοντικης μου ειδικοτητας,οποια κι αν ειναι αυτη,

να αντιμετωπιζω οτιδηποτε επειγον βρεθει στο δρομο μου,να προσεγγιζω τον ασθενη,να μαθω τον σωστο ιατρικο τροπο σκεψης.

Τελικα αυτο που συνεβη ηταν να περασω ατελειωτες ωρες σε εργαστηρια και αμφιθεατρα ακουγοντας περιττες εξειδικευμενες γνωσεις,να περιφερομαι ως μελος τσουρμου φοιτητων απο θαλαμο σε θαλαμο αρπαζοντας γνωσεις της στιγμης,να παρακολουθω τους συμφοιτητες μου σε συνελευσεις να συγκρουονται με κραυγες για καθε νεο νομοσχεδιο αν και δε βρισκομασταν στη ΒΟΥΛΗ αλλα στη ΣΧΟΛΗ.

Απο οσα ηθελα δε διεκδικησα τιποτα,συμβιβαστηκα και ευτυχως υπηρξαν καποιες εξαιρεσεις καθηγητων,γιατρων Ε.Σ.Υ,ειδικευομενων που κατι μου προσεφεραν.

Αυτη η κατασταση δε με βολεψε,νιωθω πως εχασα πολυτιμο χρονο,φαια ουσια και ψυχικη γαληνη.

Εστω και τωρα θελω να λαβω μερος σε μια προσπαθεια να αλλαξει αυτο το χαλι,αλλα για να παμε καπου πρεπει να ξερουμε που θελουμε να παμε και αυτος ειναι ο μεγαλυτερος μου φοβος.Εσεις συμφοιτητες μου και εσεις καθηγητες μου ξερετε τι θελετε?

Ευχαριστω θερμα τον κυριο Σακκα που εθιξε το θεμα.

Ευχομαι αυτη η συζητηση να εχει μια συνεχεια και ενα αποτελεσμα.Οχι παλι μονο λογια.Ας συσπειρωθουμε να βγει κατι.

Θέλω να είμαι ειλικρινής. Αυτή η συζήτηση την ξεκίνησα, γιατί ενόψη των εκλογών για Πρόεδρο της Σχολής μας, που θα γίνουν τον Ιούνιο, προσπαθώ να επικοινωνίσω με φοιτητές, όχι μέσα από τις κατεστημένες κομματικές γραφιοκρατίες. Ειλικρινά σκέφτηκα ότι δεν μπορώ πλέον να ψηφίσω ανθρώπους της συνδιαλλαγής και της διαπλοκής. Πιστεύω ότι η Σχολή μας δυστυχώς έχει φτάσει σε ένα σημείο που δεν πάει άλλο.

Πρέπει να αντιδράσουμε. Και χρειάζεται να αντιδράσουμε όλοι!

Το ξέρω ότι ατό ακούγεται πολύ πολιτικάντικο, αλλά είναι η αλήθεια.

Ξεκίνησα λοιπόν μια προσπάθεια, μόνος μου να ανατρέψω, το κατεστημένο της Σχολής. Και επειδή δεν έχω κομματικές προσβάσεις, απευθύνωμαι κατευθείαν στους φοιτητές.

Και αν δεν πετύχουμε την ανατροπή, πιστεύω ότι κάτι θα βγει από αυτο. Τουλάχιστον κάποιοι θα καταλάβουν ότι όλα δεν μαγειρεύονται σε κομματικά επιτελεία, χωρίς την συμμετοχή των άμεσα ενδιαφερόμενων.

Παύλος Σακκάς

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

χωρις να γνωριζω το κυριο Σακκα θελω να πω κατι

αυτα που γραφει μου θυμιζουν λογια της παπαρηγας ,του τσιπρα, και του καθε βολεμενου

ψευτοαριστερου, εχουμε τη θεση μας αλλα μας αρεσει να λεμε λογια ωραια

να χαιδευουμε τα αυτακια αυτωνων που περνανε δυσκολα

ειστε αναπληρωτης κυριε,αρα τουλαχιστων 20 χρονια ως ΔΕΠ, τι κανατε στην εδρα σας

ας πουνε συναδελφοι που σας γνωριζουν

προσωπικα πιστευω τιποτα δεν κανατε, ή ελαχιστα...

περιεργο ομως που ποσταρατε εδω μεσα

τι εγινε ψαχνετε ψηφους φοιτητων?κατι τετοιο μου μυριζει

αυτα εκαναν και τα δικα μας τα λαμογια εκει που σπουδασα

λογια λογια λογια,και απο θεληση να μας κανουν καλους γιατρους τιποτα!!!!

ορ8ο εχεις απολυτο δικαιο σε οτι εγραψες

πρεπει να αλλαξει η νοοτροπια και μετα τα προγραμματα και οι χαζομαρες

Ακριβώς ψάχνω όχι μόνο για ψήφους φοιτητών, αλλά για φοιτητές με άποψη, πέρα από την άποψη των φοιτητοπατέρων.

Είμαι και εγώ ρομαντικός και πιστέυω ότι θα μπορέσω να ανατρέψω το κατεστημένο της Σχολής. Τόσο ρομαντικός που πιστεύω ότι αυτό μπορώ να το πραγματοποιήσω, χωρίς την στήρξη κανενός κομματικού μηχανισμού!

Και την κίνηση αυτή την αποφάσισα μόνος μου, επειδή δεν μπορώ να ψηφίσω τους ίδιους που μας οδήγησαν την Σχολή μας σε αυτόν τον πάτο.

Και βέβαια έχετε δίκιο, ότι χρησιμοποιώ την γλώσσα των πολιτικάντιδων. Αλλά γιατί θα πρέπει να τους εκχωρίσουμε τον λόγο μας. Πήραν τον λόγο όσων ονειρεύονται και ελπίζουν και τον έκαναν ξύλινο, από την επανάληψη.

Σε αυτό το φόρουμ αναζητώ όσους πιστεύουν ότι μπορεί κάτι να αλλάξει, έξω από κομματικές παρέες και διαπλοκές.

Και επειδή δεν είναι τελείως εκτός πραγματικότητας, αν δεν κάνουμε την ανατροπή, τουλάχιστον θέλω να δείξουμε ότι υπάρχουν και κάποιοι άλλοι που σκέπτονται αλλοιώς.

Παύλος Σακκάς

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.