Jump to content

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΦΟΙΤΗΤΩΝ


Recommended Posts

0?e=1606348800&v=beta&t=398qw_MkOw0W69fiDm2U0otJSg66NEwh3SvQgNKciwE

(Beautiful sunset of the town of Sassi, Italy)

Τροποποιήθηκε από musician
Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
  • Απαντήσεις 5,6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Και για να πούμε και κάτι ευχάριστο, θερμά συγχαρητήρια στην Elpi για την πρόσφατη αναγόρευσή της στη βαθμίδα του Assistant Professor (Επίκουρη Καθηγήτρια!) την προηγούμενη εβδομάδα, παρά το σκληρό αν

Ανεβάζω το πρωινό βίντεο της εκπομπής του Αντ1 με τη συνέντευξη της Υπουργού Παιδείας κατά την οποία αναφέρθηκε στο υπάρχον καθεστώς υπέρβασης των ορίων φοίτησης κι αποδείχθηκε  περισσότερο διευκρινισ

Βασικά, σε συνομιλία που είχα μετά με συνάδελφο από την επιτροπή τη δική μας, συνεννοηθήκαμε πως πρέπει να μην εφησυχάζουμε,να συγκαλέσουμε συνέλευση επί πτυχίω στη σχολή,από Σεπτέμβρη-Οκτώβρη και να

Posted Images

Δυναμικό comeback με  απίστευτη διασκευή σε γνωστό αγαπημένο μας κομμάτι. emwin

Αφιερωμένο. 

 

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους


 Οι απόφοιτοι των ΙΕΚ θα εισάγονται στα Πανεπιστήμια με ρύθμιση Ν. Κεραμέως

 
 

Ρύθμιση με την οποία  θα δίνεται η δυνατότητα στους αποφοίτους των ΙΕΚ να εισάγονται, υπό προϋποθέσεις, στα Πανεπιστήμια ετοιμάζει η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.  

Ειδικότερα, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του esos, η νομοθετική ρύθμιση θα προβλέπει:

Α. Κατατακτήριες εξετάσεις για τους αποφοίτους των ΙΕΚ

Β. Προϋπόθεση για την συμμετοχή στις κατατακτήριες θα αποτελεί η απόκτηση της πιστοποίησης , μέσω εξετάσεων που διενεργεί ο ΕΟΠΠΕΠ.


Γ. Τους όρους για την εισαγωγή των αποφοίτων των ΙΕΚ, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, θα ορίζουν τα ίδια τα Πανεπιστήμια.

Δ. Τα ΙΕΚ από την άτυπη εκπαίδευση εντάσσονται στην τυπική.

Επίσης με τον ίδιο νόμο θα καταργηθεί ο νόμος για τα διετή  Κέντρα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Κ.Ε.Ε.) των Πανεπιστημίων  ο οποίος με δύο συνεχείς νομοθετικές ρυθμίσεις βρίσκεται για δεύτερη χρονιά σε αναστολή.

 

Μια χαρούλα.... 

 

 
 

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

 ΔΑΠ-ΝΔΦΚ: "Το Πανεπιστήμιο της νέας εποχής"


 

Η καμπάνια της φοιτητικής παράταξης ΔΑΠ-ΝΔΦΚ για το Πανεπιστήμιο της νέας εποχής: Βάζουμε τα θεμέλια. Τι αναφέρεται:

"Η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ πρωτοπορεί και καινοτομεί μέσα στα ελληνικά Πανεπιστήμια για δεκαετίες. Προτεραιότητά μας ήταν και παραμένει το συμφέρον των φοιτητών.

Οι ιδέες μας κυριαρχούν εντός και εκτός της ακαδημαϊκής πολιτείας. Προτάσεις μας υιοθετούνται και γίνονται νόμοι του κράτους. Παρ’ όλα αυτά, συνεχής σκοπός μας είναι η προσαρμογή στις απαιτήσεις της νέας εποχής και ο εξορθολογισμός της δημόσιας παιδείας.

Η έξαρση της πανδημίας του κορωνοϊού μας έφερε όλους αντιμέτωπους με πρωτόγνωρες συνθήκες. Στο πλαίσιο αυτό, μέσα σε λίγους μόλις μήνες, συντελέστηκαν μεταρρυθμίσεις στο χώρο της Παιδείας, που απαιτούνταν εδώ και δεκαετίες, χάρη στην αποτελεσματικότητα και την ταχύτητα της Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Κατά την περίοδο αυτή πρωτοστατήσαμε προτείνοντας λύσεις για ένα Πανεπιστήμιο ασφαλές για όλους και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε.

Η επόμενη μέρα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση απαιτεί ριζικές αλλαγές. Και η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ θα είναι παρούσα στην αφετηρία μιας νέας εποχής για το ελληνικό πανεπιστήμιο, για την ανώτατη εκπαίδευση που οραματίζονται και αξίζουν οι φοιτητές και τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας.

Διαχρονικά, οι Προτάσεις Παιδείας της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ καινοτομούσαν για την εποχή τους. Ήμασταν οι πρώτοι που μιλήσαμε για επιτακτικές αλλαγές που σήμερα νομοθετούνται ή έχουν ήδη γίνει πράξη: Η κατάργηση του ασύλου ανομίας, η σύνδεση της αξιολόγησης με την χρηματοδότηση και η δημιουργία ξενόγλωσσων προπτυχιακών τμημάτων είναι αρχή.

Πλέον περνάμε στο επόμενο βήμα και αναδεικνύουμε ζητήματα που μας αφορούν όλους. Τομείς που μπορούν να αλλάξουν την καθημερινότητα της ακαδημαϊκής κοινότητας όπως:
Η καθημερινή ασφάλεια φοιτητών, ακαδημαϊκών και εργαζομένων στους χώρους των Ιδρυμάτων.
Η είσοδος των Πανεπιστημίων στην ψηφιακή εποχή.
Η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των πτυχίων που παρέχουν τα ελληνικά πανεπιστήμια.
Η προστασία του περιβάλλοντος στην πράξη.
Δράσεις και ενέργειες των Ιδρυμάτων προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.
Ισότιμη πρόσβαση των ΑμΕΑ σε όλους τους πανεπιστημιακούς χώρους, αλλά και σε κάθε στάδιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Μια γενναία μεταρρύθμιση της λειτουργίας των φοιτητικών συλλόγων, όπως το απαιτούν οι περιστάσεις και σύσσωμη η φοιτητική κοινότητα.

Στόχος μας, για ακόμη μία φορά, να συνδιαμορφώσουμε προτάσεις, που σύντομα θα αποτελούν καθημερινότητα. Προσαρμοσμένοι στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της πραγματικότητας, αλλά και με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, βάζουμε τα θεμέλια για το πανεπιστήμιο της νέας εποχής. Μιας εποχής που θα διακρίνεται από καινοτομία, εξωστρέφεια, νομιμότητα και ουσιαστικό διάλογο στα θέματα Παιδείας."



 

Δύο χαρούλες... 

 

 



 

Τροποποιήθηκε από tzortzis95
Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

                                       ''Η μάσκα είναι το εμβόλιο πριν το εμβόλιο''

                                                                                                                               (Κυριάκος Μητσοτάκης)

“Μερικές φορές αναρωτιέμαι αν τον κόσμο κυβερνούν κάποιοι έξυπνοι που μας δουλεύουν ή κάποιοι ηλίθιοι που μιλάνε σοβαρά.”

(Mark Twain)

 

Τροποποιήθηκε από musician
Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

''...από τον άνθρωπο ο οποίος αυτή τη στιγμή δουλεύει στο εργοστάσιο στην επαρχία .....μέχρι τους πολιτικούς υψηλοτάτου κύρους....."

8:05

 

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

 Παιδεία : Tι αλλάζει σε Γυμνάσια, Λύκεια, ΑΕΙ – Ολες οι μεγάλες αλλαγές

 

Μεταρρύθμιση με ορίζοντα δεκαετίας

Η αλυσίδα των μεταρρυθμίσεων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, παρότι παρουσιάζεται και εφαρμόζεται σταδιακά ώστε να μην αναστατώσει την εκπαιδευτική κοινότητα, έχει εσωτερική συνοχή και ορίζοντα απόδοσης σε βάθος δεκαετίας. Τεράστιο διάστημα και ακόμα μεγαλύτερο στοίχημα για την κυρία Κεραμέως, όπως ήταν και για σχεδόν όλους τους προκατόχους της, οι οποίοι είδαν αντίστοιχα νομοθετήματα να μένουν μισά, να «ξηλώνονται» ή να μην εφαρμόζονται ποτέ.

Ισως είναι νωρίς για να προβλέψει κανείς την κατάληξη της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης, δεδομένων των αντιδράσεων που εκδηλώνονται ήδη για διάφορα θέματα και της αρνητικής στάσης που τηρεί μια μερίδα συνδικαλιστών της ΝΔ, οι οποίες αναμένεται να ενταθούν όταν κατατεθεί το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Υπάρχουν, πάντως, δύο αξιοσημείωτες διαφορές με ό,τι συνέβαινε στο παρελθόν. Η κυρία Κεραμέως δεν βιάστηκε να καταργήσει όλα όσα έκανε ο προκάτοχός της, αντιθέτως διατήρησε και βελτίωσε τις αλλαγές που είχε κάνει ο Κώστας Γαβρόγλου στην προσχολική εκπαίδευση. Επιπλέον, η υπουργός Παιδείας έχει, μέχρι νεωτέρας, την απόλυτη στήριξη του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Η φιλοσοφία των αλλαγών, άλλωστε, έχει και τη δική του νοητή σφραγίδα: Αλλαγή της διαδικασίας μάθησης στα σχολεία, εξωστρέφεια, νέα προγράμματα σπουδών, σύνδεση με την αγορά εργασίας, αξιοκρατία και αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και των στελεχών της εκπαίδευσης, σύνδεση της χρηματοδότησης των πανεπιστημίων με αντικειμενικά κριτήρια ποιότητας, αυτονομία στη διαχείριση των εκπαιδευτικών τους προγραμμάτων και συνεργασία με κορυφαία πανεπιστήμια του εξωτερικού.

 

 Πανεπιστήμια: «Διπλά πτυχία» και δυνατότητα αλλαγής σπουδών για τους φοιτητές 

 

Κινητικότητα φοιτητών

Σύμφωνα με τον υφυπουργό Παιδείας, «η κινητικότητα των φοιτητών θα εντάσσεται στο νομοσχέδιο για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και ειδικότερα στην κατηγορία των ακαδημαϊκών θεμάτων. Εχουμε στην Ελλάδα το φαινόμενο η διάρκεια σπουδών να είναι πολύ μεγαλύτερη απ ό,τι στο εξωτερικό, τους λεγόμενους αιώνιους φοιτητές. Οι λόγοι είναι πολλοί. Ενας από αυτούς είναι ότι υπάρχουν φοιτητές με χαμηλές βαθμολογίες που δεν μπορούν να αντεπεξελθουν στις απαιτήσεις της σχολής όπου εισήχθησαν. Ενας άλλος είναι ότι ένας φοιτητής εισάγεται σε μια σχολή και στη συνέχεια συνειδητοποιεί ότι δεν του αρέσει».

Ο Βασίλης Διγαλάκης συνεχίζει: «Στο εξωτερικό είναι εύκολο να αλλάξεις αντικείμενο σπουδών αν διαπιστώσεις ότι δεν είναι αυτό που ήθελες να σπουδάσεις. Θέλουμε να δώσουμε αυτήν τη δυνατότητα και στην Ελλάδα χωρίς να καταστρατηγήσουμε σε καμία περίπτωση τον θεσμό των πανελλαδικών εξετάσεων. Κι αυτό μπορεί να ισχύει και για έναν πολύ καλό φοιτητή που, για παράδειγμα εισάγεται στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και ανακαλύπτει ότι στην πραγματικότητα αυτό που ήθελε να σπουδάσει είναι Μαθηματικά, τα οποία έχουν χαμηλότερη βάση. Για ποιο λόγο λοιπόν σ' αυτόν τον φοιτητή να μη δοθεί στο δεύτερο έτος για παράδειγμα η δυνατότητα χωρίς να ξαναμπεί στη διαδικασία των Πανελλαδικών να εισαχθεί σε ένα τμήμα Μαθηματικών. Εφόσον βέβαια υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις και ακολουθηθεί αξιοκρατική διαδικασία».

Επιπλέον, ο κ. Διγαλάκης συμπληρώνει: «Τονίζουμε ότι αυτό θα αφορά σχολές με χαμηλότερη βάση από τις επιδόσεις του φοιτητή ώστε να μην καταστρατηγηθεί ο αξιοκρατικός και αδιάβλητος θεσμός των Πανελλαδικών. Ο θεσμός της μετακίνησης που φέρνουμε φέτος πρώτη φορά στις μετεγγραφές θα επεκταθεί και σε αυτό το επίπεδο αυτός είναι ο στόχος μας».

  • Σωστός. Να και κάτι θετικό, το οποίο άργησε και πολύ κιόλας....
Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

''...Από την 1η Ιανουαρίου 2020 μέχρι 24 Μαρτίου 2020, στα εργαστήρια που διενεργούν εξετάσεις για τον νέο κορωνοϊό και που δηλώνουν συστηματικά στον Ε.Ο.Δ.Υ το σύνολο των δειγμάτων που ελέγχουν (θετικά και αρνητικά),
έχουν συνολικά ελεγχθεί 9.071 κλινικά δείγματα, εκ των οποίων τα 625 (6.9%) θετικά στον κορωνοϊό.''

(Πηγή: https://eody.gov.gr/wp-content/uploads/2020/03/covid-gr-daily-report-20200324.pdf  )

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν θα έπρεπε να θεωρείται δεδομένο ότι όλοι οι μαθητές έχουν πρόσβαση στο internet η έχουν στην διάθεσή  τους υπολογιστή... No alt text provided for this image

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
On 10/10/2020 at 10:44 AM, wunder_warten_bis_zuletzt said:

καλημέρα συνάδερφοι-ισσες,

δεδομένου ότι από διαρροές στον Τύπο και με βάση έναν προγραμματισμό του Υπουργείου χωρίς τη διαμεσολάβηση ενός νέου lockdown, εντός του επόμενου εξαμήνου αναμένεται ο νέος νόμος, έχει υπάρξει κάποια επαφή με τη νομοπαρασκευαστική επιτροπή/γ.γ. ή κάποιον αρμόδιο για το θέμα μας; 

ευχαριστώ πολύ 

Aπ'ό,τι ξέρω δεν έχει γίνει κάτι σχετικά και δε βλέπω κανέναν και καμία προς το παρόν να είναι πρόθυμος/-η  να πάρει κάποια πρωτοβουλία σχετικά.  ;)   :)

 

Τροποποιήθηκε από Myriam
Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Να ενημερώσω πληροφοριακά ότι στο μεταξύ σχεδόν όλες οι εξετάσεις στην ιατρική σχολη αθήνας (και των επι πτυχίω) γίνονται μεσω skype ή zoom κτλ. Σε λίγο θα έρχονται οι εξεταστές κατ' οικον για να ζητούν απλή συναίνεση ότι θελει κανεις να περασει το μάθημα.

Αυτη η δυσκολη συγκυρια δινει και μια μεγαλη ευκαιρία για όσους θελουν να παρουν πτυχίο, καθως οι απαιτησεις λόγω των συνθηκών έχουν πεσει στο ελάχιστο ανεκτό.

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ενα ωραιότατο pot-pourri από την αγαπημένη μου σελίδα στο fb...μέρες που είναι...να ξεχάσουμε λίγο το θάνατο γύρω μας...να προσπαθήσουμε τουλάχιστον!

125181313_4102003093149385_28214024093390644_o.jpg?_nc_cat=103&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=vNc90mo_tAMAX8d_SCo&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&oh=fd1c39c7e56e1f17b388c0e2dd5ed08f&oe=5FD8D8E0

124842428_4101907113158983_1791355103998307082_n.png?_nc_cat=111&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=CiDnw5iK7D8AX-ok7Pe&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&oh=d1907cb3270ce674a0132ad6aa8fef54&oe=5FD6EA66

 

125095622_4100928983256796_1360883389108115345_n.png?_nc_cat=110&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=5oRG5iA2arwAX-kLKH4&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&oh=78ace2efc312c4448f58c24718d65e22&oe=5FD5149E

124746718_4098444840171877_5215868801580198940_n.png?_nc_cat=107&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=rAf6AYMX7KQAX9i3pK6&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&oh=e898b2665f2571c69578aeaa40677216&oe=5FD5A46A

 

124697396_4097926300223731_504428540096852517_n.png?_nc_cat=102&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=ffh4T5ZfJr8AX-Czu6O&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&oh=434d5d090b1144df43271452e8bf5169&oe=5FD8E56D

124377952_4095847293764965_4581072331263482771_n.png?_nc_cat=108&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=DsFu8fRE7QoAX9Z907f&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&oh=695816f17cab53b93f3db16dbd5c0d59&oe=5FD8DC5B

124974180_4109938245689203_2736768279279666107_n.png?_nc_cat=104&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=Sb1HouRUJFoAX947sxk&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&oh=dabbb095e84a873c02e8ed43ed5275e8&oe=5FD8CD3C

125300752_4109963429020018_2568555127515339343_n.png?_nc_cat=109&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=zR65ENFDMcIAX8yzlK5&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&oh=a43ecef045af0b17b57306d3e4dc0d24&oe=5FD7DCC6

 

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Και το Κορυφαίο των ημερών....κλαίμε όλοι μαζί...

ΠΑΡΙΣΙ 1968.

125164161_4106905022659192_3539421850322555133_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=RKMGvrQ5slgAX8WXyua&_nc_ht=scontent.fath2-1.fna&oh=8c158c1ca74a2701dfc388079b9f34ad&oe=5FD735AB

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

εναν ιο να ξεπαστρευει μητσοτακηδες δεν μπορουσαν να φτιαξουν εκει στη wuhan;...

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Just now, Peter Griffin said:

εναν ιο να ξεπαστρευει μητσοτακηδες δεν μπορουσαν να φτιαξουν εκει στη wuhan;...

Θα τους ξεπαστρέψουν τα έργα τους...μην ανησυχείς! emwin

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κάποια στιγμή θα φτάσει η ώρα που όσοι αγαπάς θα φύγουν, θα προχωρήσουν χωρίς εσένα οι παρέες σου, οι φίλοι σου, οι αγάπες σου.
Άφησε τους να φύγουν.
Μην ψάχνεις το λόγο.
Πρέπει να καταλάβεις πως η αγάπη έχει αρχή, μέση και τέλος.
Επειδή έπαψε να υπάρχει, δεν σημαίνει πως η αγάπη που σου έδωσαν κάποτε ήταν ψεύτικη...

- Leo Buscaglia

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Just now, musician said:

Κάποια στιγμή θα φτάσει η ώρα που όσοι αγαπάς θα φύγουν, θα προχωρήσουν χωρίς εσένα οι παρέες σου, οι φίλοι σου, οι αγάπες σου.
Άφησε τους να φύγουν.
Μην ψάχνεις το λόγο.
Πρέπει να καταλάβεις πως η αγάπη έχει αρχή, μέση και τέλος.
Επειδή έπαψε να υπάρχει, δεν σημαίνει πως η αγάπη που σου έδωσαν κάποτε ήταν ψεύτικη...

- Leo Buscaglia

Διαφωνώ κι ας το έγραψε ο αείμνηστος στο βιβλίο του που έχω διαβάσει.

Οποιος αγαπά δεν εγκαταλείπει ποτέ ούτε νεκρός, ούτε ζωντανός. Νόμος. Η αγάπη ΔΕΝ έχει τέλος. Πάντα εμπνέει, δημιουργεί, εκπλήσσει κι ανασυντάσσεται και πρέπει να δηλώνεται ως θετική ενέργεια από τον πομπό στον δέκτη. Απλά,ο Μπουσκάλια ανήκει σε άλλη σχολή σκέψης. Εμείς ανήκουμε σε άλλη. :)

ΥΓ: Μη με 'κοντράρεις' με τα φιλοσοφικά τσιτάτα...έχω καλύτερα να παραθέσω, αν θέλω,αλλά προτιμώ να βάζω μουσική όταν 'ρεμβάζω' στο τόπικ..  :lol: 

Τροποποιήθηκε από Myriam
Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

This old lady handed her bank card to the teller and said “I would like to withdraw £10”. The teller told her “for withdrawals less than £100, please use the ATM.

The old lady wanted to know why... The teller returned her bank card and irritably told her “these are the rules, please leave if there is no further matter. There is a line of customers behind you”.

The old lady remained silent for a few seconds and handed her card back to the teller and said “please help me withdraw all the money I have.” The teller was astonished when she checked the account balance. She nodded her head, leaned down and respectfully told her “you have £300,000 in your account but the bank doesn’t have that much cash currently. Could you make an appointment and come back again tomorrow?

The old lady then asked how much she could withdraw immediately. The teller told her any amount up to £3000. “Well please let me have £3000 now.” The teller kindly handed £3000 very friendly and with a smile to her.

The old lady put £10 in her purse and asked the teller to deposit £2990 back into her account.

The moral of this story is....
Don’t be difficult with old people, they spent a lifetime learning the skill.a group of people sitting around a table

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.