Jump to content

[συζήτηση] πρόταση για σειρά αναμονής


Recommended Posts

Ερώτηση: Κάποιος που δεν έχει κάνει αγροτικό, με το που ξεκινάει το γενικό κομμάτι της ειδικότητας μπορεί να κάνει αίτηση για το ειδικό;

Ή πρέπει πρώτα να περιμένει να τελειώσει το γενικό κομμάτι;

με το που ξεκινας το γενικο μερος κανεις αιτηση για το ειδικο. δεν εχει καμια σημασια αν εχεις κανει αγροτικο η οχι.

απλα αν εχεις κανει αγροτικο θα σου αφαιρεθουν 3μηνες απο το γενικο μερος.

Τροποποιήθηκε από akisobgyn
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ερώτηση. Αν τελειώσω την ειδικότητα τί μου χρειάζεται το αγροτικό και τί δεν μπορώ να κάνω αν αποφασίσω να μην το κάνω ποτέ;

Φαντάζομαι θα παίζει κάποιος περιορισμός του στυλ απαγορεύεται ο διορισμός στο ΕΣΥ/πανεπιστήμιο, έτσι;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φαντάζομαι θα παίζει κάποιος περιορισμός του στυλ απαγορεύεται ο διορισμός στο ΕΣΥ/πανεπιστήμιο, έτσι;

για το ΕΣΥ σιγουρα, για το παν/μιο δε γνωριζω.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 month later...
  • 1 month later...

καλησπερα και ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις !

εχω ομως καποιες αποριες ακομα,και θα το εκτιμουσα ιδιαιτερα αν θα μπορουσε καποιος (please) να με βοηθησει :

1.τι ειναι "περιφερειακο ιατρειο" ?

2.τι εννοειται οταν λεγεται α' θεση/β' θεση ?

3.τον αυγουστο ειναι να παω στρατο.αυτο σημαινει οτι αιτηση για αγροτικο θα κανω αφου τελειωσω τη θητεια,ετσι ?

sorry αν ρωταω πολλα,αλλα μολις τελειωσα και εχω ψιλομπερδευτει με τα διαδικαστικα.

αυτα !

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 1 month later...
εξακολουθεί να ισχύει οτι αν δεν κάνεις αγροτικό δεν μπορείς να διοριστείς στο ΕΣΥ?

ΝΑΙ

Γιατί, έχεις βρει ειδικότητα που σε παίρνουν με λιγότερο από ένα χρόνο αναμονή και είσαι στο δίλλημα για το αν θα κάνεις αγροτικό ή όχι; :lol:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 4 weeks later...

Ονομάζομαι Θοδωρής και σε λίγο θα ‘μαι τριτοετής φοιτητής της Ιατρικής Σχολής του Α.Π.Θ. Πιστεύω ακράδαντα πως το μέλλον δεν οριοθετείται με δικαστικές διαμάχες . Είμαστε υπεύθυνοι –εμείς και μόνο εμείς- για τη χάραξη και τη θεσμοθέτηση ενός καλύτερου και ορθότερου συστήματος .

Μετά από καιρό γόνιμης –ελπίζω- σκέψης κατέληξα σε μια πρόταση για τις θέσεις ειδίκευσης που θεωρώ δίκαιη –όσο δίκαιο μπορεί να ‘ναι ένα σύστημα φτιαγμένο από ανθρώπους – Η πρόταση :

I. Άνοιγμα περισσότερων θέσεων για ειδίκευση γιατρών . Αύξηση θέσεων στις νέες και σύγχρονες ειδικότητες .(Τούτο θαρρώ πως είναι το σημαντικότερο βήμα για μια πραγματικά δίκαιη μεταρρύθμιση )

II. Υπολογισμός του βαθμού του πτυχίου για τη λήψη ειδικότητας . ( Είμαι της άποψης , ότι ο βαθμός πτυχίου οφείλει να ‘ναι το κυρίαρχο κριτήριο για την επιλογή )

III. Να προσμετρείται και ο χρόνος αναμονής του υποψήφιου προς ειδίκευση , με πρόσθεση μορίων αυξανόμενη κατά έτος .

IV. Κατάργηση της αδικίας σε βάρος των αποφοίτων ελληνικών πανεπιστημίων . Τούτο θα επιτευχθεί με τον αυστηρό καθορισμό των θέσεων προς ειδίκευση για τους αποφοίτους ξένων πανεπιστημίων . Προτείνεται οι απόφοιτοι ελληνικών πανεπιστημίων να διεκδικούν το 70% των θέσεων προς ειδίκευση και οι απόφοιτοι ξένων το 30% .

V. Θέσπιση εξετάσεων για τη λήψη ειδικότητες με σαφώς καθορισμένη ύλη , έμφαση στην πρακτική άσκηση της ιατρικής επιστήμης . Οι εξετάσεις θα ισχύουν για όλους όσους ενδιαφέρουν για απόκτηση ιατρικής ειδικότητας στην ελληνική επικράτεια .

VI. Να λαμβάνεται υπόψη η συμμετοχή του πτυχιούχου της Ιατρικής σε σεμινάρια , συνέδρια , η εκπόνηση εργασιών και άλλες παρεμφερείς διαδικασίες για την περαιτέρω βελτίωση της επιστημονικής του αρτιότητας πχ γνώσεις ξένων γλωσσών

Αναλυτικότερα :

Ο βαθμός του πτυχίου να πολλαπλασιάζεται επί 5 . Μέγιστο γινόμενο : 5*10=50

Ο βαθμός των εξετάσεων να πολλαπλασιάζεται επί 3 . Μέγιστο γινόμενο : 3*10=30

Η συμμετοχή σε σεμινάρια και η εκπόνηση εργασιών από 5 μόρια η καθεμιά . Άρα το μέγιστο άθροισμα να είναι : Μέγιστο άθροισμα : 5+5= 10

Η άριστη γνώση κάθε ξένης γλώσσας ( C επίπεδο και άνω ) να πριμοδοτείται με 5 μόρια . Η καλή γνώση με 3 μόρια ( Β επίπεδο ) . Θα προσμετρούνται δύο (2) γλώσσες

Μέγιστο άθροισμα : 5+5=10

Το μέγιστο άθροισμα όλων των παραπάνω είναι : 50+30+10+10=100

Κάθε υποψήφιος θα λαμβάνει ακόμα 10 μόρια για κάθε χρόνο αναμονής με μέγιστο τα 50 μόρια .

Μέγιστο δηλαδή σύνολο με αναμονή 5 ή περισσοτέρων ετών : 100+50=150

Υ.Γ. Σαφώς και τα ποσοστά μπορούν να αλλάξουν . Άλλωστε είναι προϊόν της δικής μου σκέψης μονάχα . Περιμένω και τις δικές σας προτάσεις στο ζήτημα αυτό. Τούτα τα μέτρα θα ισχύσουν μέχρι να αυξήσουν οι θέσεις προς ειδίκευση . Τούτη είναι η μόνη δίκαιη λύση .

Με εκτίμηση , Θοδωρής Σκέντος

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

I. Άνοιγμα περισσότερων θέσεων για ειδίκευση γιατρών . Αύξηση θέσεων στις νέες και σύγχρονες ειδικότητες .(Τούτο θαρρώ πως είναι το σημαντικότερο βήμα για μια πραγματικά δίκαιη μεταρρύθμιση )

ωραία. Και πού θα καταλήξουμε? Ειδικευμένοι πλέον να ψάχνουμε αρρώστους.

II. Υπολογισμός του βαθμού του πτυχίου για τη λήψη ειδικότητας . ( Είμαι της άποψης , ότι ο βαθμός πτυχίου οφείλει να ‘ναι το κυρίαρχο κριτήριο για την επιλογή )

Ξέρεις πολύ καλά οτι αλλιώς μπαίνουν οι βαθμοί στην Αθήνα, αλλιώς στην Θεσ/νίκη, αλλιώς στα Γιάννενα και αν είσαι και γυναίκα πρωθυπουργού σου έρχονται τα 10αράκια με κούριερ σπίτι.

III. Να προσμετρείται και ο χρόνος αναμονής του υποψήφιου προς ειδίκευση , με πρόσθεση μορίων αυξανόμενη κατά έτος .

Σωστά. Σ'αυτή τη χώρα όσο πιο πολύ περιμένεις τόσο πιο άξιος είσαι. :antegeia:emeleos

IV. Κατάργηση της αδικίας σε βάρος των αποφοίτων ελληνικών πανεπιστημίων . Τούτο θα επιτευχθεί με τον αυστηρό καθορισμό των θέσεων προς ειδίκευση για τους αποφοίτους ξένων πανεπιστημίων . Προτείνεται οι απόφοιτοι ελληνικών πανεπιστημίων να διεκδικούν το 70% των θέσεων προς ειδίκευση και οι απόφοιτοι ξένων το 30% .

Δηλαδή να κάνουμε νοσοκομεία 2 ταχυτήτων? emeleos

V. Θέσπιση εξετάσεων για τη λήψη ειδικότητες με σαφώς καθορισμένη ύλη , έμφαση στην πρακτική άσκηση της ιατρικής επιστήμης . Οι εξετάσεις θα ισχύουν για όλους όσους ενδιαφέρουν για απόκτηση ιατρικής ειδικότητας στην ελληνική επικράτεια.

Τι εννοείς πρακτική?

VI. Να λαμβάνεται υπόψη η συμμετοχή του πτυχιούχου της Ιατρικής σε σεμινάρια , συνέδρια , η εκπόνηση εργασιών και άλλες παρεμφερείς διαδικασίες για την περαιτέρω βελτίωση της επιστημονικής του αρτιότητας πχ γνώσεις ξένων γλωσσών

Ωραία. Σαν κάτι καραγκιόζηδες στη σχολή που πατούσανε σε όλα τα συνέδρια της αθήνας μόνο και μόνο για να πάρουνε αποδεικτικό παρακολούθησης. Άσε, από λαμόγια και λαμογιές....

Αναλυτικότερα :

Ο βαθμός του πτυχίου να πολλαπλασιάζεται επί 5 . Μέγιστο γινόμενο : 5*10=50

Ο βαθμός των εξετάσεων να πολλαπλασιάζεται επί 3 . Μέγιστο γινόμενο : 3*10=30

Η συμμετοχή σε σεμινάρια και η εκπόνηση εργασιών από 5 μόρια η καθεμιά . Άρα το μέγιστο άθροισμα να είναι :                                  Μέγιστο άθροισμα : 5+5= 10

Η άριστη γνώση κάθε ξένης γλώσσας ( C επίπεδο και άνω ) να πριμοδοτείται με 5 μόρια . Η καλή γνώση με 3 μόρια ( Β επίπεδο ) . Θα προσμετρούνται δύο (2) γλώσσες

                                                                          Μέγιστο άθροισμα : 5+5=10

Το μέγιστο άθροισμα όλων των παραπάνω είναι : 50+30+10+10=100

Κάθε υποψήφιος θα λαμβάνει ακόμα 10 μόρια για κάθε χρόνο αναμονής με μέγιστο τα 50 μόρια .

Μέγιστο δηλαδή σύνολο με αναμονή 5 ή περισσοτέρων ετών : 100+50=150

κάτσε ρε φίλε. Καλά καλά δεν σκέφτηκες αυτά που λές έβγαλες και τύπους και φόρμουλες? Μάλλον πρέπει να τα σκεφτείς λιγάκι παραπάνω

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

αχαχχα ωραιος εχει ετοιμες και τις φορμουλες..αν ειναι να παιρνω μορια επειδη θα περιμενω 5 χρονια τοτε σας εφαγα ολους μην δηλωνεται αδικα εκει που παω :lol:

να σου πω το delf ενοτητες 1-4 τι μορια μου δινει?Ξερω και απο υπολογιστες παιζει να παρω κανα ψιλο?

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ωραία. Και πού θα καταλήξουμε? Ειδικευμένοι πλέον να ψάχνουμε αρρώστους.

Ξέρεις καλά ότι κανείς δε ξάνχει αρρώστους . Τούτο δεν είναι επιχείρημα . Εφόσον σπουδάζεις στη σχολή , η σχολή οφείλει να εξασφαλίσει και την ειδίκευση σου , ανεμπόδιστα και γρήγορα . Άρα το επιχείρημά σου απορρίπετεται , διότι δεν είναι επιχείρημα , παρά μόνο ευφυολόγημα

Ξέρεις πολύ καλά οτι αλλιώς μπαίνουν οι βαθμοί στην Αθήνα, αλλιώς στην Θεσ/νίκη, αλλιώς στα Γιάννενα και αν είσαι και γυναίκα πρωθυπουργού σου έρχονται τα 10αράκια με κούριερ σπίτι.

Κάτι τέτοιο είναι υποτιμητικό για το κύρος και την αξιοπιστία των ελληνικών πανεπιστημίων . Αν έχεις στοιχεία , πήγαινε στον εισαγγελέα . Μέχρι τότε , τούτο κι αυτό είναι επιχείρημα . Απ΄ την άλλη εμείς , ως φοιτητές είμαστε υπεύθυνοι για τη βελτίωση των σπουδών μας , και για την τήρηση της αξιοκρατίας

Σωστά. Σ'αυτή τη χώρα όσο πιο πολύ περιμένεις τόσο πιο άξιος είσαι. :antegeia:

Τούτο αν δεν ισχύσει , θα 'ναι άδικο για αυτούς που περιμένουν ήδη , και δεν γνώριζαν μήτε προετοιμάστηκαν για τις άλλαγες . Σε βάθος χρόνου , δε θα ισχύει πια

Δηλαδή να κάνουμε νοσοκομεία 2 ταχυτήτων? emeleos

Δεν μίλησε κανένας για νοσοκομείο 2 ταχυτήτων . Δική σου έμπνευση . Είπα το 70% των θέσεων για κάθε ειδικότητα σε κάθε νοσοκομείο να ανοίγει για αποφοίτους ελληνικών πανεπιστημίων καιο το υπόλοιπο 30% για ξένων

Τι εννοείς πρακτική?

Έμφαση στα κλινικά προβλήματα που αντιμετώπιζει ο γενικός ιατρός

Ωραία. Σαν κάτι καραγκιόζηδες στη σχολή που πατούσανε σε όλα τα συνέδρια της αθήνας μόνο και μόνο για να πάρουνε αποδεικτικό παρακολούθησης. Άσε, από λαμόγια και λαμογιές....

Ωραία , κάνε εργασίες τότε . Γιατί ο φοιτητής που κάθεται και κάνει εργασίες να μην ανταμειφθεί ? Τούτο είναι κοινωνική δικαιοσύνη

κάτσε ρε φίλε. Καλά καλά δεν σκέφτηκες αυτά που λές έβγαλες και τύπους και φόρμουλες? Μάλλον πρέπει να τα σκεφτείς λιγάκι παραπάν]

Οι φόρμουλες δεν είναι δεσμευτικές , παρά μια πρόταση . Κάποιοι άλλοι πρέπει να κάτσουν να σκεφτούν , να ακονίσουν το μυαλό τους , να βουτάνε τη γλώσσα στο νου πριν μιλούν . Και κυρίως να διαβάζουν καλά και σωστά τις απόψεις του άλλου

Α και να ακούν

Γιατί σ' αυτή τη χώρα κανείς δεν ακούει

:):)

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ωραία. Και πού θα καταλήξουμε? Ειδικευμένοι πλέον να ψάχνουμε αρρώστους.

Ξέρεις καλά ότι κανείς δε ξάνχει αρρώστους . Τούτο δεν είναι επιχείρημα . Εφόσον σπουδάζεις στη σχολή , η σχολή οφείλει να εξασφαλίσει και την ειδίκευση σου , ανεμπόδιστα και γρήγορα . Άρα το επιχείρημά σου απορρίπετεται , διότι δεν είναι επιχείρημα , παρά μόνο ευφυολόγημα

Μάθε οτι ήδη υπάρχουν πολλοί γιατροί που ψάχνουν αρρώστους εκεί έξω. Μέρα με τη μέρα γίνονται ακόμα περισσότεροι. Είσαι 3ο έτος ακόμα και δεν ξέρεις, δεν έχεις ακούσει, δεν έχεις ψάξει. Όταν φτάσεις στο 6ο με το καλό και δείς την κατάσταση που επικρατεί, θα καταλάβεις. Και κάτι άλλο. Η σχολή οφείλει να σε κάνει γιατρό. Τελεία και παυλα. Το τι και που και άν θα ειδικευτείς δεν έχει καμία σχέση με την σχολή

Ξέρεις πολύ καλά οτι αλλιώς μπαίνουν οι βαθμοί στην Αθήνα, αλλιώς στην Θεσ/νίκη, αλλιώς στα Γιάννενα και αν είσαι και γυναίκα πρωθυπουργού σου έρχονται τα 10αράκια με κούριερ σπίτι.

Κάτι τέτοιο είναι υποτιμητικό για το κύρος και την αξιοπιστία των ελληνικών πανεπιστημίων . Αν έχεις στοιχεία , πήγαινε στον εισαγγελέα . Μέχρι τότε , τούτο κι αυτό είναι επιχείρημα . Απ΄ την άλλη εμείς , ως φοιτητές είμαστε υπεύθυνοι για τη βελτίωση των σπουδών μας , και για την τήρηση της αξιοκρατίας

Όχι φίλε μου. Τελείωσα εγώ με την σχολή και νίπτω τας χείρας μου. Ας ασχοληθούν άλλοι με την κατάσταση που επικρατεί. Let them burn, εγώ τελείωσα με δ'αυτους.

Σωστά. Σ'αυτή τη χώρα όσο πιο πολύ περιμένεις τόσο πιο άξιος είσαι.  :antegeia: 

Τούτο αν δεν ισχύσει , θα 'ναι άδικο για αυτούς που περιμένουν ήδη , και δεν γνώριζαν μήτε προετοιμάστηκαν για τις άλλαγες . Σε βάθος χρόνου , δε θα ισχύει πια

Δεν με ενδιαφέρει. Όπως κανένας δεν λυπάται εμένα που μου ανακοίνωσαν οτι θα "αρχίσω" ειδικότητα το 2013 έτσι και εγώ δεν θα λυπηθώ κανέναν. Εξετάσεις, για όλους τώρα! Burn baby burn.

Δηλαδή να κάνουμε νοσοκομεία 2 ταχυτήτων?  emeleos

Δεν μίλησε κανένας για νοσοκομείο 2 ταχυτήτων . Δική σου έμπνευση . Είπα το 70% των θέσεων για κάθε ειδικότητα σε κάθε νοσοκομείο να ανοίγει για αποφοίτους ελληνικών πανεπιστημίων καιο το υπόλοιπο 30% για ξένων

ωραία. διακρίσεις και εδώ. Ρουμάνοι αριστερά, οι βούλγαροι-τσέχοι δεξιά, οι έλληνες στο κέντρο, παρακαλώ οι ελληνοποιηθέντες να περιμένουνε να τους καλέσουμε αργότερα.

Τι εννοείς πρακτική?

Έμφαση στα κλινικά προβλήματα που αντιμετώπιζει ο γενικός ιατρός

Τι εννοείς κλινικά προβλήματα και πως αυτά σχετίζονται με την πρακτική?

Ωραία. Σαν κάτι καραγκιόζηδες στη σχολή που πατούσανε σε όλα τα συνέδρια της αθήνας μόνο και μόνο για να πάρουνε αποδεικτικό παρακολούθησης. Άσε, από λαμόγια και λαμογιές....

Ωραία , κάνε εργασίες τότε . Γιατί ο φοιτητής που κάθεται και κάνει εργασίες να μην ανταμειφθεί ? Τούτο είναι κοινωνική δικαιοσύνη

Εργασίες "Επιπολασμος κωλοβακτηριδίου στην Άνω Ποταμιά Κατερίνης" να λείπουνε. Άλλο να γράφεις για να πείς κάτι και άλλο να γράφεις για μπείς κάπου. Τέτοιες εργασίες να λείπουνε

κάτσε ρε φίλε. Καλά καλά δεν σκέφτηκες αυτά που λές έβγαλες και τύπους και φόρμουλες? Μάλλον πρέπει να τα σκεφτείς λιγάκι παραπάν]

Οι φόρμουλες δεν είναι δεσμευτικές , παρά μια πρόταση . Κάποιοι άλλοι πρέπει να κάτσουν να σκεφτούν , να ακονίσουν το μυαλό τους , να βουτάνε τη γλώσσα στο νου πριν μιλούν . Και κυρίως να διαβάζουν καλά και σωστά τις απόψεις του άλλου

Α και να ακούν

Γιατί σ' αυτή τη χώρα κανείς δεν ακούει

Όπως καταλαβαίνεις με αμπελοφιλοσοφίες δεν γίνεται τίποτα. Χρειάζεται σχεδιασμός από ειδικούς σε βάθος χρόνου. Επιχειρήματα δεν έχεις, οι λύσεις σου είναι επιφανειακές, γι'αυτό και προκείπτει ένα πρόβλημα για κάθε λύσει που προτείνεις.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Φίλτατε Alfonso ,

δυστυχώς εξακολουθείς να ασχολείσαι ακροθιγώς με το λεγόμενά μου . Η άκριτα αρνητική σου στάση θαρρώ πως δε συμβαδίζει με την επιστημονική σου ιδιότητα . Χρέος του επιστήμονα είναι να αναζητά πάντα το καλύτερο , χωρίς να χειραγωγείται από το προσωπικό συμφέρον . Πόσο μάλλον να αντιμετωπίζει δηκτικά και μνησίκακα όλους τους υπόλοιπους συναδέλφους του , επιδιώκοντας να ΄΄βασανιστούν΄΄ κι εκείνοι όπως κι αυτός , αδιαφορώντας για την εύρεση μιας δίκαιης λύσης .

Αναλυτικά :

΄΄Μάθε ότι ήδη υπάρχουν πολλοί γιατροί που ψάχνουν αρρώστους εκεί έξω. Μέρα με τη μέρα γίνονται ακόμα περισσότεροι. Είσαι 3ο έτος ακόμα και δεν ξέρεις, δεν έχεις ακούσει, δεν έχεις ψάξει. Όταν φτάσεις στο 6ο με το καλό και δεις την κατάσταση που επικρατεί, θα καταλάβεις. Και κάτι άλλο. Η σχολή οφείλει να σε κάνει γιατρό. Τελεία και παύλα. Το τι και που και αν θα ειδικευτείς δεν έχει καμία σχέση με την σχολή΄΄

Συνεχίζεις να διαφωνείς χωρίς να παραθέτεις το παραμικρό επιχείρημα . Ο πληθωρισμός των γιατρών είναι άλλο φαινόμενο , το οποίο όλοι όσοι ακολουθούμε τη συγκεκριμένη σταδιοδρομία γνωρίζαμε εξαρχής . Ειδάλλως είμαστε ανεύθυνοι . Η υπέρ-πληθώρα όμως γιατρών δε πρέπει να σχετίζεται με την ειδίκευσή του . Το ελληνικό κράτος εφόσον εισάγει στα πανεπιστήμιά του Χ φοιτητές , οφείλει να εξασφαλίσει ότι όλοι οι Χ φοιτητές θα ειδικευτούν άμεσα και απρόσκοπτα . Αλλιώς οφείλει να περιορίσει τις θέσεις εισαγωγής στα πανεπιστήμια . Η αναμονή εκτός από βασανιστική , γεννά και μια σωρεία άλλων προβλημάτων με κυριότερο την αποχή του γιατρού για πολλά έτη από την άσκηση της επιστήμης του

΄΄Όχι φίλε μου. Τελείωσα εγώ με την σχολή και νίπτω τας χείρας μου. Ας ασχοληθούν άλλοι με την κατάσταση που επικρατεί. Let them burn, εγώ τελείωσα με δ'αυτους.΄΄

Κατά τη γνώμη μου , η στάση σου είναι περιφρονητική και σκληρή απέναντι στους φοιτητές , αλλά και εξόχως χαρακτηριστική του νεοελληνικού ωχαδερφισμού .Το γεγονός ότι τέλειωσες δε σε καθιστά άμοιρο ευθυνών . Οφείλεις να γίνεις αρωγός στη προσπάθεια για ουσιαστική βελτίωση των σπουδών . Άλλωστε έχεις και την πείρα .

Θεωρώ ότι ο βαθμός του πτυχίου είναι αναγκαίο να λαμβάνεται υπόψη για τη λήψη ειδικότητας . Τούτο γιατί κατοπτρίζει τη πορεία σου όχι σε κάτι φευγαλέες εξετάσεις , αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών σου . Για μένα δεν υπάρχει τίποτε αντιπροσωπευτικότερο απ’ αυτό

΄΄Δεν με ενδιαφέρει. Όπως κανένας δεν λυπάται εμένα που μου ανακοίνωσαν οτι θα "αρχίσω" ειδικότητα το 2013 έτσι και εγώ δεν θα λυπηθώ κανέναν. Εξετάσεις, για όλους τώρα! Burn baby burn.΄΄

Γίνεσαι πολύ σκληρός φίλε μου . Εγώ παρέθεσα τις απόψεις μου για ένα γόνιμο διάλογο , κι εσύ ασχολείσαι μονάχα με το πώς να τις αντικρούσεις .

Το γεγονός ότι κανένας δε λυπήθηκε εσένα , δε σημαίνει ότι πρέπει να κάνεις το ίδιο . Κάποιος σοφός είχε πει ότι η πραγματική πρόοδος μιας κοινωνίας φαίνεται απ’ το πώς αντιμετωπίζει τους αδύναμους . Και σ’ αυτή τη περίπτωση αδύναμοι είναι αυτοί που δε μπορούν να λογοδοτήσουν για το σύστημα , αυτοί που δε γνώριζαν και δε προετοιμάστηκαν για τις αλλαγές . Όπως και συ .

΄΄Ωραία. διακρίσεις και εδώ. Ρουμάνοι αριστερά, οι βούλγαροι-Τσέχοι δεξιά, οι έλληνες στο κέντρο, παρακαλώ οι ελληνοποιηθέντες να περιμένουνε να τους καλέσουμε αργότερα.΄΄

Δε νομίζω ότι κάτι τέτοιο συνιστά διάκριση . Δε μίλησε κανείς για αμιγείς ΄΄λεγεώνες ΄΄αυτοχθόνων και αλλοδαπών . Δε φτιάχνουμε την άρια φυλή . Για ένα δικαιότερο σύστημα προσπαθούμε . Οι απόφοιτοι ξένων θα ‘ναι μαζί μ’ αυτούς των ελληνικών πανεπιστημίων . Απλά το ποσοστό τους θα ‘ναι 30% . Και τούτο γιατί το ελληνικό κράτος οφείλει να φροντίζει πρώτα για την αποκατάσταση εκείνων που σπούδασαν στα πανεπιστήμια που το ίδιο χρηματοδοτεί . Δεν είναι διάκριση . Απλή λογική . Σε πολλές μάλιστα χώρες , το ποσοστό αποφοίτων πανεπιστημίων άλλων χωρών που δέχονται προς ειδίκευση είναι κάτω του 10% .

΄΄Τι εννοείς κλινικά προβλήματα και πως αυτά σχετίζονται με την πρακτική?΄΄

Έχεις δίκιο σ’ αυτό το σημείο φίλε Alfonso .Πρέπει να γίνω σαφέστερος . Εννοώ οι εξετάσεις να μην καταπιάνονται με την τεράστια ύλη των 6 ετών , αλλά να δίνουν έμφαση σε ασθένειες , περιστατικά και προβλήματα που αντιμετωπίζει ο γιατρός στη πράξη . Να ‘χουν δηλαδή ξεκάθαρο κλινικό προσανατολισμό κι όχι το αράδιασμα –στείρων πολλές φορές- θεωρητικών γνώσεων.

΄΄Εργασίες "Επιπολασμος κολοβακτηριδίου στην Άνω Ποταμιά Κατερίνης" να λείπουνε. Άλλο να γράφεις για να πείς κάτι και άλλο να γράφεις για μπείς κάπου. Τέτοιες εργασίες να λείπουνε΄΄

Νομίζω πώς η κάθε εργασία , όσο ΄΄χαζό΄΄ κι αν ακούγεται το θέμα της , απαιτεί τριβή . Μόνο έτσι άλλωστε κινητοποιείς το νου σου να σκεφτεί και να συνδυάσει τις γνώσεις του . Πρέπει όμως να υπάρξει και αξιολόγηση της επιστημονικής αρτιότητας των εργασιών . Διότι όπως σωστά υπογραμμίζεις , πρέπει να γράφεις για να πεις

΄΄Όπως καταλαβαίνεις με αμπελοφιλοσοφίες δεν γίνεται τίποτα. Χρειάζεται σχεδιασμός από ειδικούς σε βάθος χρόνου. Επιχειρήματα δεν έχεις, οι λύσεις σου είναι επιφανειακές, γι' αυτό και προκύπτει ένα πρόβλημα για κάθε λύσει που προτείνεις.΄΄

Ακόμα και έτσι να ‘ναι , όσο επιδερμικός και να γίνομαι θεωρώ ότι κάτι έχω να προσφέρω . Και περιμένω τις απόψεις και τα σχόλια όλων . Κανείς δεν είναι φωστήρας μήτε υπάρχουν μαγικές λύσεις . Υπάρχουν όμως κακές , καλές και καλύτερες . Πιστεύω όμως ακράδαντα ότι οι εξετάσεις και μόνο αυτές δε λύνουν το πρόβλημα , διότι έτσι ακυρώνεται κάθε έννοια ακαδημαϊκής γνώσης , καθώς όλοι θα κάνουν φροντιστήρια για τις περιβόητες εξετάσεις , αδιαφορώντας για τη σωστή και ενδελεχή τους κατάρτιση . Παράλληλα θα ‘ταν τεράστια αδικία σε βάρος όσων μόχθησαν σ’ αυτό το μακρινό μονοπάτι των 6 ετών . Αφήστε δε που μια και μόνο εξέταση δε θα μπορέσει ποτέ να ‘ναι αντιπροσωπευτική .

Περιμένω τις γνώμες και τις ιδέες σας

Να περνάτε καλά

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αντι το κρατος να κοιτα να καλυψει αμεσα τους αποφοιτους ελληνικών παν/μιων γιατι δεν κοιτα να ανοιξει ολα αυτα τα κρεβατια που δεν λειτουργουν λογω ελλειψης προσωπικού?Αυτη την στιγμή το αττικό υπολειτουργει και αν δεις την λιστα αναμονης εχει μεινει η ιδια μηνες τώρα γιατι πολυ απλα κανεις περα απο τους 52 (απο τους οποιους πολλοι περιμενουν να ανοι3ει κλινική να χωθούν) δεν τολμά να παει να δηλώσει σε μια κλινική που μπορει να ανοιξει θεση το 2020. Αν θελανε να κατεβασουνε τις αναμονες θα ηταν πολυ ευκολο για αυτους. Αν πχ βαζανε 5 μονο θεσεις επιπλεον σε καθε νοσοκομειο για παθολογους που ουσιαστικά αυτοι κανουν τις λιστες(δεν νομιζω πολλοι να αποφευγουν το πρωτο κυκλο παθολογιας οταν δηλώνουν μια ειδικότητα) θα επεφτε κατακορυφα. Αν συνυπολογισεις αγροτικό, αναμονη να παρεις αγροτικό και στρατιωτικό για εμας τοτε το να περιμενεις και 2 χρονια αντι 5 μαλλον βολευει παρα δημιουργει προβλημα. Οι εξετασεις ειναι ενα συστημα που θα μπορουσε να βολεψει τους καλυτερους και τους βυσματιες αλλα παλι θα υπαρχει ενα γκρουπ αρκετα μεγαλο να περιμενει αρκετο διαστημα μπορει και χρονια. Στο εξωτερικό με εξετασεις πχ ιταλια υπαρχει παντα ο κινδυνος να περιμενεις και 5 χρονια για να μπεις ενω εδω τουλαιχστον σε 5 χρονια σιγουρα θα μπεις (υγεια να χουμε :rolleyes: ).Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα που λενε. Εγω θα ελεγα ναι σε εξετασεις αλλα μονο σαν multiple choice και με αυτοματοποιημενη διορθωση απο υπολογιστη οχι απο εναν τυπα που δεν εχει τι να κανει και να σου λεει και μετα απαγορευεται να δεις το γραπτο σου ή η αναθεωρηση.

Οσον αφορα τις εργασιες οι μοναδικες που θα μπορουσαν να δωσουν μορια ειναι αυτες που εχουν δημοσιευτει σε ελληνικα ή ξενογλωσσα περιοδικα. Το να συμφωνησω με τον καθηγητη μου να κανω μια εργασια βιβλιογραφική πανω σε ενα θεμα δεν νομιζω οτι εχει νοημα. Απο την αλλη μια ξενογλωσση απαιτει παρα πολυ χρονο σε εργαστηριο, ορεξη του καθηγητη και το κυριοτερο funds που παρα πολυ λειπουν απο τα ελληνικα παν/μια. Ενα ερευνητικό προγραμμα δεν φτιαχνεται ετσι απλα για αυτο και αρχιζουν και περιοριζουν τα διδακτορικά

Το 70-30 που λες ειναι ρατσιστικό και ειναι 100% σιγουρο οτι θα προκαλουσε πτωση αν οχι της κυβερνησης τοτε σιγουρα του υπουργου. Δεν ειναι πολιτική λυση ειναι πολιτική αυτοκτονια B)

Τα σεμιναρια ειναι για τα γελια παρολο που το ελληνικο δημοσιο τα δεχεται τα πιστοποιητικα παρακολούθησης. Θα σου πω μονο οτι στο παν/μιο της κρητης εγνε ενα παγκοσμιο συνεδριο αιματολογίας τον ιουνιο πανω στις ουδετεροπενίες. Δεν ξερω αν ησουν εκει αλλα επειδή το παρακολούθησα μεσα στην αιθουσα ήταν 5-6 φοιτητες, 4 διδακτορικοί και καθηγητές.Ολες τις ημερες το ιδιο μοτιβο. Οταν δινανε τα πιστοποιητικά εγινε το ελα να δεις, εμφανιστηκαν τουλάχιστον 60 ατομα που δεν πατησαν ποτε το ποδι τους.Καποοι δε απλα παιζανε εξω ping pong και ειπανε να παρουνε μιας και ηταν εκει! Δεν εχετε εσεις αδικο γιατι πολυ απλα το συνεδριο ήταν πολύ απαιτητικό για να καταλαβεις τι γινεται και απο την αλλη εχουμε ολοι αναγκη τα χαρτια αυτα. Αλλα οχι και να μετρανε στην ειδικότητα...

Αυτο που ελεγε ο φιλος πριν δυστυχως ειναι το αποτελεσμα 6 χρονων + σπουδών. Στο τελος θα δεις και εσυ οταν με το καλο παρεις πτυχιο, τρεξεις να φτιαξεις τα χαρτια σου, πλακωθεις στην νομαρχια για να εισαι πρωτος, δειρεις για το αγροτικό τοτε δεν εχεις πλεον δυναμη να σε νοιαζει τι θα γινει γυρω σου, θες απλα να κατσεις και να τα γραψεις ολα στα @@ρια σου. ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ αλλα είναι η λυπηρη πραγματικότητα...

Τροποποιήθηκε από Dr.Fuck
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συμφωνώ σε όλα όσα προτείνεις και με όλη την κριτική που κάνεις

Αυτο που ελεγε ο φιλος πριν δυστυχως ειναι το αποτελεσμα 6 χρονων + σπουδών.

Για την ακρίβεια είναι 5 ετών και 9 μηνών. Δεν είναι αποτέλεσμα των σπουδών, είναι αποτέλεσμα της ελληνικής πραγματικότητας.

Στο τελος θα δεις και εσυ οταν με το καλο παρεις πτυχιο, τρεξεις να φτιαξεις τα χαρτια σου, πλακωθεις στην νομαρχια για να εισαι πρωτος, δειρεις για το αγροτικό

Δεν έχω κάνει και ούτε πρόκειται να κάνω τίποτα από τα παραπάνω που λές.

τοτε δεν εχεις πλεον δυναμη να σε νοιαζει τι θα γινει γυρω σου, θες απλα να κατσεις και να τα γραψεις ολα στα @@ρια σου. ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ αλλα είναι η λυπηρη πραγματικότητα...

Λάθος, σωστό, ούτε αυτό με ενδιαφέρει πια...

Μου φτάνει που είναι πραγματικότητα.

Τροποποιήθηκε από Alfonso
Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συμφωνώ σε όλα όσα προτείνεις και με όλη την κριτική που κάνεις

Για την ακρίβεια είναι 5 ετών και 9 μηνών. Δεν είναι αποτέλεσμα των σπουδών, είναι αποτέλεσμα της ελληνικής πραγματικότητας.

Δεν έχω κάνει και ούτε πρόκειται να κάνω τίποτα από τα παραπάνω που λές.

Λάθος, σωστό, ούτε αυτό με ενδιαφέρει πια...

Μου φτάνει που είναι πραγματικότητα.

ουτε εγω τα εχω κανει αυτα γιατι πολυ απλα εκανα αιτηση περιοδο που δεν ειχε αλλους και αγροτικο ακομα δεν εχω κανει. Αλλα απο οτι εμαθα πολλοι το κανανε τωρα τον αυγουστο. Και επειδη εζησα καποιο διαστημα εξωτερικό δεν νομιζω οτι ειναι τοσο ελληνική πραγματικότητα οσο οτι οταν σε ..... καιρο καπου ξεσπας. Για αυτο και σε παλιοτερο ποστ ελεγα οτι πιστευω οτι δυστυχως ολα τα αποθειμενα μας θα τα φανε οι ασθενεις :antegeia:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Κατά τη γνώμη μου ο βαθμός του πτυχίου οφείλει να συνεκτιμάται (και ‘ναι και κύριος παράγοντας ) για την λήψη ειδικότητας .

Σαφώς υπάρχουν μερικές δυσκολίες , με κυριότερη αυτή της ισοτιμίας των βαθμών στα διαφορετικά πανεπιστήμια .

Η πρόταση μου λοιπόν είναι η ακόλουθη :

Να μετρά κυρίως η απόκλιση (προς τα άνω πάντα) του βαθμού από το Μ.Ο. των βαθμών όλων των πτυχιούχων την αντίστοιχης σχολής , και έπειτα και με μικρότερο συντελεστή ο ίδιος ο βαθμός . Τούτο θα καταργούσε –στο μέτρο του δυνατού- κάθε αδικία .

Αναλυτικότερα να πολλαπλασιάζεται ο βαθμός του πτυχίου επί 1 (ένα) . Ακόμα να πολλαπλασιάζεται η απόκλιση του βαθμού ( προς τα άνω πάντα ) από τον Μ.Ο. της σχολής με το 5 (πέντε ) . Έτσι οι ΄΄εναρμονισμένοι υψηλοί βαθμοί΄΄ θα ‘ναι σχεδόν άχρηστοι .

Ένα παράδειγμα για να γίνω σαφέστερος :

Έστω ο Λάκης αποφοίτησε από την Ιατρική Σχολή Κωλοπετινίτσας με βαθμό πτυχίου 9 .Έσω ότι ο Μ.Ο. των βαθμών των πτυχιούχων είναι 9 .

Ο Λάκης λαμβάνει 9*1=9 μόρια για το βαθμό του πτυχίου

Δε παίρνει επιπλέον μόρια καθώς ο βαθμός του δεν είναι μεγαλύτερος από τον Μ.Ο.

Έστω η Μαρία αποφοίτησε από την Ιατρική Σχολή Α.Π.Θ με βαθμό 7,5 , ενώ ο Μ.Ο. της σχολής είναι 7 .

Η Μαρία παίρνει 7,5*1=7,5 μόρια για το βαθμό του πτυχίου

Ο βαθμός της είναι κατά 0,5 μεγαλύτερος του Μ.Ο.

Άρα παίρνει επιπλέον 0,5*5=2,5 μόρια

Σύνολο 2,5+7,5=10 μόρια

Άρα η Μαρία παίρνει τη θέση

Τούτος ο τρόπος θαρρώ ότι είναι ο πλέον δίκαιος

Περιμένω τις απόψεις και αντιπροτάσεις σας

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Μετά από έναν γόνιμο διάλογο με τον εαυτό μου ,αλλά και με περισσότερη έρευνα διάβασμα , σκέψη παραθέτω τη δεύτερη αναθεωρημένη πρόταση μου για τις ειδικότητες . Μεγάλο ρόλο στις αλλαγές έπαιξαν και τα σχόλια και οι απόψεις σας . Μην εκπλαγείτε αν παρουσιάσω και τρίτη πρόταση. Άλλωστε πρέπει συνεχώς να δοκιμάζεις μέχρι να καταλήξεις σε κάτι σωστό .Με πλάγια γραφή τα σημεία που αλλάζουν .

• Άνοιγμα περισσότερων θέσεων για ειδίκευση γιατρών . Αύξηση θέσεων στις νέες και σύγχρονες ειδικότητες

• Υπολογισμός του βαθμού του πτυχίου για τη λήψη ειδικότητας . Για να εξασφαλιστεί η ισοτιμία μεταξύ των διαφόρων σχολών δε θα υπολογίζεται μόνο ο βαθμός του πτυχίου , αλλά κυρίως η τιμή της διαφοράς του βαθμού από το μέσο όρο των βαθμών της σχολής που αποφοίτησε ο υποψήφιος το συγκεκριμένο έτος .

• Να προσμετρείται και ο χρόνος αναμονής του υποψήφιου προς ειδίκευση , με πρόσθεση μορίων αυξανόμενη κατά έτος .

Θέσπιση εξετάσεων για τη λήψη ειδικότητες με σαφώς καθορισμένη ύλη , πολλαπλής επιλογής , πλήρως αυτοματοποιημένες . Οι εξετάσεις θα δίνουν έμφαση στις γνώσεις που απαιτείται να ‘χει ο γιατρός για την αντιμετώπιση μιας πλειάδας περιστατικών . Οι εξετάσεις θα ισχύουν για όλους όσους ενδιαφέρουν για απόκτηση ιατρικής ειδικότητας στην ελληνική επικράτεια .

Να λαμβάνεται υπόψη η συμμετοχή του πτυχιούχου της Ιατρικής σε σεμινάρια , καθώς και οι δημοσιεύσεις εργασιών σε επιστημονικά περιοδικά

• Οι εξετάσεις να δίνονται άμεσα , μετά την απόκτηση του πτυχίου

Αναλυτικότερα :

Ο βαθμός του πτυχίου να πολλαπλασιάζεται επί 1 ( ένα ) Μέγιστο : 10*1= 10 μόρια

Κάθε απόκλιση κατά ένα βαθμό , του βαθμού του πτυχίου του υποψηφίου ( προς τα άνω πάντα ) από τον Μ.Ο. της σχολής , να πριμοδοτείται με 5 μόρια . Συγκεκριμένα η κάθε διαφορά του Μ.Ο. της σχολής με το βαθμό του πτυχίου του γιατρού να πολλαπλασιάζεται επί 5 ( πέντε ) .

π.χ. αν ο βαθμός του πτυχίου είναι 10 (δέκα ) και ο Μ.Ο. των βαθμών των πτυχιούχων της σχολής είναι 6,5 , η διαφορά είναι : 10- 6,5=3,5 . Άρα 3,5*5= 17,5 μόρια

Η μέγιστη διαφορά είναι 5 . Άρα το μέγιστο γινόμενο : 5*5=25 μόρια

Σύνολο μέγιστης επιρροής πτυχίου : 25 +10=35 μόρια

Ο βαθμός των εξετάσεων να πολλαπλασιάζεται επί 2 . Μέγιστο γινόμενο : 2*10=20

Η συμμετοχή σε σεμινάρια και η δημοσίευση εργασιών από 5 μόρια η καθεμιά . Άρα το μέγιστο άθροισμα να είναι : Μέγιστο άθροισμα : 5+5= 10

Το μέγιστο άθροισμα όλων των παραπάνω είναι : 35+20+10=65

Κάθε υποψήφιος θα λαμβάνει ακόμα 5 μόρια για κάθε χρόνο αναμονής με μέγιστο τα 25 μόρια .

Μέγιστο δηλαδή σύνολο με αναμονή 5 ή περισσοτέρων ετών : 65+25=90

Για να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε . Ελπίζω να ‘ναι καλύτερη η ένα πρόταση .

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Έπειτα από τις απόψεις κάποιων , που μιλούσαν για παραθυράκια , παρουσιάζω και τρίτο εναλλακτικό σχέδιο , λιγότερο δίκαιο αφού συνεκτιμούνται λιγότεροι παράγοντες , αλλά πλήρως αδιάβλητο – όσο βέβαια κάτι τέτοιο είναι δυνατό - .

Πρέπει εδώ να διευκρινίσω ότι αν υπολογιζόταν μόνο οι εξετάσεις για τη λήψη ειδικότητας , τούτο θα ‘ταν αδικία για μια μεγάλη μερίδα υποψηφίων που διάβαζαν στο πανεπιστήμιο . Ακόμα θα μετέτρεπε τις σχολές σε ένα απέραντο εξεταστικό κέντρο , όπου όλοι θα ετοιμάζονταν για τις τελικές εξετάσεις , αδιαφορώντας για τη κατάρτιση τους . Με τον ίδιο τρόπο θα ‘ταν άδικος και ο υπολογισμός μόνο του βαθμού του πτυχίου . Για αυτό θεωρώ πως η συνισταμένη και των δύο είναι η καλύτερη λύση .

• Άνοιγμα περισσότερων θέσεων για ειδίκευση γιατρών . Αύξηση θέσεων στις νέες και σύγχρονες ειδικότητες

• Υπολογισμός του βαθμού του πτυχίου για τη λήψη ειδικότητας . Για να εξασφαλιστεί η ισοτιμία μεταξύ των διαφόρων σχολών δε θα υπολογίζεται μόνο ο βαθμός του πτυχίου , αλλά κυρίως η τιμή της διαφοράς του βαθμού από το μέσο όρο των βαθμών της σχολής που αποφοίτησε ο υποψήφιος το συγκεκριμένο έτος .

• Να προσμετρείται και ο χρόνος αναμονής του υποψήφιου προς ειδίκευση , με πρόσθεση μορίων αυξανόμενη κατά έτος .

• Θέσπιση εξετάσεων για τη λήψη ειδικότητες με σαφώς καθορισμένη ύλη , πολλαπλής επιλογής , πλήρως αυτοματοποιημένες . Οι εξετάσεις θα δίνουν έμφαση στις γνώσεις που απαιτείται να ‘χει ο γιατρός για την αντιμετώπιση μιας πλειάδας περιστατικών . Οι εξετάσεις θα ισχύουν για όλους όσους ενδιαφέρουν για απόκτηση ιατρικής ειδικότητας στην ελληνική επικράτεια .

• Οι εξετάσεις να δίνονται άμεσα , μετά την απόκτηση του πτυχίου

Αναλυτικότερα :

Ο βαθμός του πτυχίου να πολλαπλασιάζεται επί 1,5 Μέγιστο : 10*1,5= 15 μόρια

Κάθε απόκλιση κατά ένα βαθμό , του βαθμού του πτυχίου του υποψηφίου ( προς τα άνω πάντα ) από τον Μ.Ο. της σχολής , να πριμοδοτείται με 8 μόρια . Συγκεκριμένα η κάθε διαφορά του Μ.Ο. της σχολής με το βαθμό του πτυχίου του γιατρού να πολλαπλασιάζεται επί 8 ( οκτώ ) . Τα δύο αθροίσματα ( βαθμός πτυχίου επί 1,5 και διαφορά επί 8 ) προστίθενται και να μετρά το συνολικό άθροισμα .

π.χ. αν ο βαθμός του πτυχίου είναι 10 (δέκα ) και ο Μ.Ο. των βαθμών των πτυχιούχων της σχολής είναι 6,5 , η διαφορά είναι : 10- 6,5=3,5 . Άρα 3,5*8= 28 μόρια

Η μέγιστη διαφορά είναι 5 . Άρα το μέγιστο γινόμενο : 5*8=40 μόρια

Σύνολο μέγιστης επιρροής πτυχίου : 40 +15 = 55 μόρια

Ο βαθμός των εξετάσεων να πολλαπλασιάζεται επί 3 . Μέγιστο γινόμενο : 3*10=30

Το μέγιστο άθροισμα όλων των παραπάνω είναι : 55+30=85

Κάθε υποψήφιος θα λαμβάνει ακόμα 3 μόρια για κάθε χρόνο αναμονής με μέγιστο τα 15 μόρια .

Μέγιστο δηλαδή σύνολο με αναμονή 5 ή περισσοτέρων ετών : 85+15=100

Για να δούμε τώρα αν υπάρχουν παραθυράκια

Υ.Γ. 1 Μπορεί να φαίνεται ότι ο βαθμός πτυχίου μετρά αρκετά περισσότερο από τις εξετάσεις , αλλά κάτι τέτοιο στη πράξη δεν ισχύει διότι η πρακτική μέγιστη διαφορά ανάμεσα στο Μ.Ο. των βαθμών των πτυχιούχων της σχολής και στον βαθμό πτυχίου του υποψηφίου δε ξεπερνά τις 2,5 σε εξαιρετικές περιπτώσεις 3 μονάδες . Άρα ο μέγιστος πρακτικός αριθμός μορίων που κερδίζεις από το πτυχίο δεν υπερβαίνει τα 39 μόρια . Η πλειοψηφία των φοιτητών δε θα κερδίζει συχνά πάνω από 20 μόρια . ( δηλαδή με βαθμό 8 και με Μ.Ο. της σχολής 7 )

Υ.Γ. 2 Για μένα εκτός από το ίδιο το σύστημα , εξαιρετική σημασία έχει το μετά . Δηλαδή πως θα αξιοποιούνται στη πράξη τα μόρια του υποψηφίου . Προτείνω μια διαδικασία ανάλογη με αυτή των πανελλαδικών . Να δηλώνει δηλαδή ο καθένας την ειδικότητα και τον τόπο που επιθυμεί και να βγαίνει η αντίστοιχη βάση . Τούτο είναι το πλέον αδιάβλητο σύστημα που μπορεί να σκαρφιστεί ο ανθρώπινος νους μου

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το συστημα που αναφερεις θα μπορουσε να εφαρμοστει μονο αν δεχοντουσαν φοιτητες απο ελλαδα και οχι απο εξωτερικό. Απο την στιγμή που στην ειδικοτητα μπορει να γραφτει ο καθενας που εχει αδεια ελληνική και πτυχιο ιατρικής τοτε δεν εφαρμοζεται συστημα μοριοδοτησης που να υπολογιζεται Μ.Ο κλπ γιατι πολυ απλα δεν μπορει να εχει το υπουργειο τα στοιχεια αυτα απο το καθε παν/μιο. Απο την αλλη σιγουρα καποια παν/μια ειτε στην ελλαδα ειτε στο εξωτερικό είναι πολυ σκληρα και αλλα πιο μαλακα στην βαθμολογια. Η καλυτερη λυση ειναι μια, multiple choice και παπαλα, ουτε μορια ουτε τιποτα. Ιταλια εχουν εφαρμοσει το συστημα με multiple choice αλλα επειδη επρεπε να βολεψουν και κοσμο βαλανε και "συνεντευξη" που καταλαβαινεις τι γινεται. Τετοια κολπα δεν πρεπει να εφαρμοστουν στην ειδικοτητα ειδαλλως την κατσαμε την βαρκα...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Το συστημα που αναφερεις θα μπορουσε να εφαρμοστει μονο αν δεχοντουσαν φοιτητες απο ελλαδα και οχι απο εξωτερικό. Απο την στιγμή που στην ειδικοτητα μπορει να γραφτει ο καθενας που εχει αδεια ελληνική και πτυχιο ιατρικής  τοτε δεν εφαρμοζεται συστημα μοριοδοτησης που να υπολογιζεται Μ.Ο κλπ γιατι πολυ απλα δεν μπορει να εχει το υπουργειο τα στοιχεια αυτα απο το καθε παν/μιο. Απο την αλλη σιγουρα καποια παν/μια ειτε στην ελλαδα ειτε στο εξωτερικό είναι πολυ σκληρα και αλλα πιο μαλακα στην βαθμολογια. Η καλυτερη λυση ειναι μια, multiple choice και παπαλα, ουτε μορια ουτε τιποτα. Ιταλια εχουν εφαρμοσει το συστημα με multiple choice αλλα επειδη επρεπε να βολεψουν και κοσμο βαλανε και "συνεντευξη" που καταλαβαινεις τι γινεται. Τετοια κολπα δεν πρεπει να εφαρμοστουν στην ειδικοτητα ειδαλλως την κατσαμε την βαρκα...

Φίλε μου , είναι πολύ εύκολο για το υπουργείο να υπολογίσει το Μ.Ο. της σχολής :D

Αρκεί να 'χει ένα απλό λειτουργικό σύστημα στο οποίο θα καταγράφονται οι βαθμοί κάθε γιατρού και τον πανεπιστήμιο που αποφοίτησε . Το πρόγραμμα θα βγάζει αυτόματα το Μ.Ο. των πτυχιούχων κάθε σχολής , του δώσει δε του δώσει στοιχεία το πανεπιστήμιο :D

Είναι πολύ απλό προγραμματιστικά και παιχνιδάκι

Αρκεί να υπάρξει βούληση

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 3 weeks later...

Μην ξεχνάτε όμως, πως κάποια από τα πανεπιστήμια του εξωτερικού έχουν άλλο σύστημα βαθμολόγισης, άλλη κλίμακα! Αλλά ας αφήσουμε τα περί βαθμολογίας γιατί είναι γνωστό σε όλους το πως μπαίνουν οι βαθμοί σε ένα μεγάλο ποσοστό φοιτητών! Να 'ναι καλά οι κομματικές νεολαίες, να 'ναι καλά οι γνωστοί, τα βύσματα και το γλείψιμο!!!

Το mcq's είναι ό,τι καλύτερο, εφόσον όμως 1ον, τα γραπτά διορθώνονται απευθείας μέσω υπολογιστή και μπροστά στα μάτια του κάθε υποψήφιου και 2ον, οι απαντήσεις τις οποίες θα δίνει η υπηρεσία ως σωστές είναι όντως σωστές βάση γνωστής βιβλιογραφίας κοινά αποδεκτής!

emdevil

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.