Jump to content

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ


Recommended Posts

Αν μας θυμίζουν κάτι οι παρελάσεις της 25ης Μαρτίου, αυτό είναι ότι η ελλάδα είναι το bollywood της ευρώπης.

Βασικά στις παρελάσεις μπορείς να βρεις όλους τους γραφικούς του βαλκανικού τσίρκου που είναι η ελλάδα:

ψευδό-γκόμενες ντυμένες και βαμμένες για μπουζούκια στις 8 το πρωί, αγορία με ζελέ στο μαλλί, καυλόσπυρα και ντύσιμο σερβιτόρου, τοπικό βλαχοδήμαρχο/ φιλόλογο/πολιτκό με κουστούμι από τα glou και ψευδοδερμάτινο παπούτσι boxer που προεξέχει ο κάλος να βγάζει επικο-λυρικό λόγο/παραλήρημα για ηρωισμό/αυταπάρνηση/δόξα/λεβεντία την στιγμή που η ζωή του περιγράφεται 100% από τους γνωστούς στίχους:

But in the town, it was well known

When they got home at night, their fat and

Psychopathic wives would thrash them

Within inches of their lives.

Αγαπημένα μου hits είναι επίσης οι τσολιάδες με τα αποκριάτικα πιστόλια+τσαρούχια που στέλνουν sms, οι σουλιώτισσες με την φράτζα και το μέηκ-απ (τώρα υποθέτω θα έχουν και κανά piercing, στην εποχή μου που τέτοια τύχη...), οι μανάδες με τα οιδήματα στα πόδια και τις ιδρωμένες μασχάλες που σπρώχνουν και πατάνε τον κόσμο για να δούνε "το παιδί" να περνάει (συννεφάκι πάνω από το κεφάλι τους με την σκέψη σαν στα κόμιξ: "πότε θα δω τον δω γιατρό ") ενώ ο άντρας τους προσπαθεί να μπανίσει κανά μπούτι από τις μαθήτριες, τα σκουπίδια μετά την παρέλαση: πλαστικές ελληνικές σημαίες made in china τσαλακωμένες δίπλα σε κοκά-κόλες και σακούλες ΑΒ βασιλόπουλος και τόσα άλλα...

Πάντως είναι αλήθεια ότι η ζωή ξεπερνάει την τέχνη σε φαντασία.

Γιατί ποιο έργο τέχνης θα μπορούσε να πει περισσότερα για την σημερινή ελλάδα από ένα ασυντόνιστο και ασυνάρτητο σχολείο που περελαύνει (σικ) υψώνοντας την ελληνική σημαία στο πλήθος που παραληρεί ή χασμουριέται σε ένα δρόμο γεμάτο λακούβες, με μισοσβησμένη διαγράμμιση, με ανύπαρκτα ή κατεστραμμένα πεζοδρόμια, βρώμικα αυτοκίνητα παρκαρισμένα όπου νάναι και στο φόντο (πίσω από την ελληνική σημαία που κυματίζει) ο κλασσικός πράσινος ανοιχτός σκουπιδοτενεκές, καμάρι της πόλης μας, με τις γαλάζιες και ροζ πλαστικές σακούλες, γεμάτες με κουτιά από πίτσες, φλούδες πορτοκαλιών, κουτάκια άμστελ και τα αδέσποτα φουλ στα τσιμπούρια τριγύρω.

Και όλα αυτά βέβαια γίνονται για τον μοναδικό λόγο που γίνεται κάτι στην ελλάδα:

για να χάσουμε μάθημα

(φανταστείτε για τι συμμετοχή θα μιλάγαμε αν η παρέλαση ήταν σάββατο -με μάθημα κανονικά παρασκευή κ δευτέρα- και η πορεία γινόταν σαν έξτρα ώρα αφού τελειώσει κανονικά το πρόγραμμα και όχι στην ώρα των θρησκευτικών, μαθηματικών κτλ)

εγώ πάντως αυτό που θυμάμαι από τα χρόνια εκείνα είναι ότι αφου τελειώναμε, τρώγαμε ένα σουβλάκι από τους πανταχού παρόντες τύπους που φοράνε καπελάκια chicago bulls με την τσίγκινη ψησταριά και το κίτρινο μπουκαλάκι για λεμόνι (με το πράσινο καπάκι) που εμφανίζονται όπου μαζεύεται κόσμος, παίζαμε ηλεκτρονικά ( δυστυχώς έχουν χαθεί αυτά τα ύπερ-καλτ συνοικιακά μαγαζία των 80ς early 90s - αντικαταστάθηκαν από τα άχρωμα ψευδοκυριλέ ίντερνετ-καφέ με ονόματα τύπου matrix) και μετά κυνηγάγαμε (με άλλοτε άλλη επιτυχία) τα γκομενάκια με τα καλτσόν, τα μίνι και τις γόβες της μαμάς τους (τότε - τώρα υποθέτω θα έχουν δικές τους από τα 12 ακόμα)....

τι μου θύμησα τώρα...

και αφού δεν μπορώ να βάλω εικόνες από την γ' (με όλες τις πιθανές σημασίες, ακόμα και αυτή που προκύπτει αν προσθέσεις ένα "τα" στο τέλος) κατηγορία, πάρτε από την β' - για να μαθαίνουν οι νεότεροι κια να θυμούνται οι παλαιοί:

shinobi_03.png

mtfujilevelbq6.png

capcomc1.jpg

Τροποποιήθηκε από ni-me
Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
  • Απαντήσεις 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Είναι εντυπωσιακό το πως οι ολιγαρχικοί ανθρωποι γραφουν ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ακουραστα χιλιες φορές

Οι ανθρωποι είναι ασχημοι

Οι ανθρωποι είναι κακογουστοι

Οι ανθρωποι είναι βρώμικοι

Αν ως εκ θαυματος τυχει αν μην είναι εξωτερικά αποκρουστικοί,τοτε είναι χυδαίοι στην εμφανιση τους (οι μη εκλυστικες κοπέλες είναι καθόλα αποκρουστικές υπαρξεις , οι εκλυστικες είναι ξεκολα κλπ.)

Γράφουν με τετοιο οιστρο που θα νόμιζε κανείς ότι πιστεύουν ότι το αντικοινωνικό παραλείρημα αυτό είναι οι πρώτοι και οι μόνοι που το εκφράζουν

Λες και δεν συνείδητοποιούν οτι αντιγραφουν ο ενας τις μαλακίες του αλλού (και μάλλιστα οτι και οι ίδιοι αναπαράγουν τις ίδιες τους τις ψυχαναγκαστικές εμμόνες και κομπλεξισμούς σε 100 διαφορετικές παραλαγες)

Ιδιαίτερα διασκεδαστικές είναι και οι αντιφασεις που αναδύονται απο αυτα τα στερεότυπα αναμασήματα

1

ο ελιτισμός και ψευτοδιανοουμενισμός δεν εμποδίζει την νευρασθενική εστίαση σε πλήρως επιφανειακες παρατηρησεις

εμφανιση

ενδυση (και μαλλιστα με το τιμημα ως ανεξαρτητο κριτήριο)

-αργησαν λίγο, τον κομπλεξισμο αυτό τον εξαργύρωσε ο κωστόπουλος (ο πνευματικός πατερας τoυ ελληνικού life style, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά τη βαση της παιδείας που διαθέτουν, 15 χρόνια πρίν ).

2

η παραφιλλολογία περι κοσμοπολιτισμού συνδυαζεται εμφανώς με εντελώς αστείο επαρχιωτισμό καθώς δεν μπορεί παρα να πονταρουν στο ότι οι ιθαγενείς, ακόμα και σε περιβάλλον παγκοσμιοποίησης , δεν εχουν υπόψην τους οτι οι μοναδικές, προτότυπες, οξυδερκείς διαπιστώσεις τους για την αθλιότητα του ελληνικού λαού είναι ακριβώς ίδιες με εκείνες ολιγαρχικών ψευτοδιανοούμενων στο εξωτερικό για την αθλιότητα αλλων λαών. Για την ακρίβεια ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ!

3

Παρα το ότι μας πρήζουν τα @@ με την υποτειθέμενη κατασκευη του άλλου και αναγκαιότητα αυτής για την εθνική και την θρησκευτική συνείδηση δεν εχουν ιχνος αίσθησης ότι με τα αντικοινωνικά τους ξεσπασματα αυτα (τα οποία είναι πλήρως συναίσθηματικά και αντανακλαστικά και επι τον οποίων σαφώς δεν έχουν κανένα λογικό ελεγχο) αποκαλύπτουν και εκθετουν αναγλυφα το παθολογικό τους μισος και τις ιδεοληψίες τους για τον δικό τους, κοινωνικό(!) ‘άλλο’

τον απλό ανθρωπο του λαού

Τον οποίο όντως τον μισουν ανεξαρτήτως εθνους, φυλής, θρησκείας !

(δεν είναι βεβαια ακριβώς equal opportunity haters) Μια μικρή διακριση την κάνουν για αυτούς με τους οποίους εχουν κοινά στοιχεία

Μισουν λιγο περισσότερο αυτούς με τους οποίους εχουν κοινή εθνική, θρησκευτική , γλωσσική κλπ. ταυτοτητα που τους υπενθυμίζουν λιγο πιο εντονα ποσο πλαστή και αυθαίρετη είναι η γραμμή διαίρεσης που χαράσουν και καθιστούν το αντικείμενο της εχθρότητας αβολα οικείο

Συμφωνα με την ίδια αρχή, απο αυτούς καιρια μισούν την μεσαία ταξη

Που διαθέτει ανώτατη μόρφωση και επαγγελματικές δεξιότητες και θρασύτατα επιθυμεί το ίδιο και για τα παιδιά της (ακου εκεί να επιθυμεί να τα καμαρώσει επιστήμονες ! τι φρίκη! Δεν αντιλαμβανονται αυτοι οι ανθρωποι οτι γνώσεις και δεξιότητες είναι μονο κληρονομικό και purchasable δικαίωμα? Δεν συνειδητοποιουν την χυδαιότητα που συνιστα η κοινωνική κινητικότητα?)

Εκείνοι απο τους λαουτζικούς που δεν ξέρουν την θέση τους, είναι όντως οι πιο ενοχλητικοί

3

Η σεξιστική οπτική παντρευεται αλλόκοτα με τη θυληπρεπεια της κουτσομπολιστικης διαθεσης (τι ακριβώς κυνηγούν στυλιστες-γκομενοκυνηγοί? Shopping tips?)

(χεστε μας με τους homosexuals , ενα καλό pogrom κατα των METROsexuals δεν μπορούμε επιτέλους να εχουμε?)

4

Τελος , γινονται διασκεδαστικοί καθώς φαίνονται να αισθανονταί ότι με τις ανοησίες αυτές ασκουν τάχα αντισυμβατική και επαναστατική κριτική κατα ενος κατεστημένου που υπάρχει μόνο στην φαντασία τους. Οχι απλώς τετοιοι ανθρώποι δεν είναι επαναστάτες οπως βαυκαλίζονται, αλλά πρόκειται για τα καλύτερα μαντρόσκυλα του συστήματος (ας είμαι δίκαιος , μετά τους αναρχικούς!).Η πραγματικότητα σαφώς είναι ότι στοχοποιώντας ανίσχυρους ανθρώπους , αφ’ενος αποπροσανατολίζουν απο την πραγματική εξουσία και την όποια κριτική προς αυτή και αφετερου προλειαίνουν το έδαφος για την περαίτέρω θυματοποίηση αθώων απο την εξουσία.

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρώ το quote

Και το προσωπικό μου αντίτυπο το εχω αφησει στην ελλάδα

Στο Istanbul ο Παμούκ γραφει μια παραγραφο στυλιτευοντας υποτειθέμενους τούρκους διανοούμενους που επειδή ακριβώς δεν έιχαν το θαρρος και την ιδεολογική εντιμότητα να κατακρίνουν την εξουσία , το καθεστός, τους αξιοματούχους αναλώνονταν σε δηλητηριώδεις διατριβές κατα της ενδυμασίας , των συνηθειών, της προσωπικής αισθητικής και υγιεινής των κοινών τουρκων.

(επαναστατο-κοτες δηλαδή)

Ο ίδιος θεωρεί οτι απέφυγε τέτοιες απρέπειες χαρη στην ανατροφή του (!)

‘Η μαμα μου μου ελεγε παντα δεν δείχνουμε με το δακτυλο’

Αυτή φαίνεται και να είναι η διαφορά ενός πραγματικού μεγαλοαστού (αυτός είναι παικτης της ομάδας και διατηρεί ενα επίπεδο) ,απο κατα φαντασίαν μεγαλοαστους και επι της ουσίας θλιβερούς λακέδες (αυτοί είναι οι χουλιγκανοι και κλακαδόροι της ομαδας)

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

emarupemarup

Aυτό για όσους νομίζουν ότι δεν καταλαβαίνουν τι λέει εξαιτίας των αγγλικών...

Τέλος πάντων, το μόνο από αυτά που γράφεις που αξίζει να απαντηθεί είναι αυτό που αντιγράφεις:

Στο Istanbul ο Παμούκ γραφει μια παραγραφο στυλιτευοντας υποτειθέμενους τούρκους διανοούμενους που επειδή ακριβώς δεν έιχαν το θαρρος και την ιδεολογική εντιμότητα να κατακρίνουν την εξουσία , το καθεστός, τους αξιοματούχους αναλώνονταν σε δηλητηριώδεις διατριβές κατα της ενδυμασίας , των συνηθειών, της προσωπικής αισθητικής και υγιεινής των κοινών τουρκων.

(επαναστατο-κοτες δηλαδή)

Ο ίδιος θεωρεί οτι απέφυγε τέτοιες απρέπειες χαρη στην ανατροφή του (!)

Η άκομψη αυτή φράση του παμούκ (οι άλλοι πρέπει να διαπιστώσουν αν έχεις καλύτερη ανατροφή, όχι να τους το λες εσύ) έχει όντως μια σωστή βάση. Το να την παπαγαλίσεις και να την εφαρμόσεις ίδια στην χώρα μάς είναι λάθος.

Οι κοινοί τούρκοι στους οποίους αναφέρεται ο Παμούκ είναι φορείς μιας μακραίωνης λαϊκής παράδοσης την οποία θα ήταν λάθος κάποιος να απορρίψει ή να περιφρονήσει συνολικά.

Εμείς όμως δεν έχουμε κάτι αντίστοιχο σήμερα στην ελλάδα.

Είναι άλλο πράγμα να κοροϊδεύεις την ενδυμασία των λαϊκών τούρκων (παρόλο που επιμέρους στοιχεία οπωσδήποτε είναι καραγκιόζικα) που αποτελούν συνέχεια κάποιας μακραίωνης παράδοσης και άλλο να κοροϊδεύεις την ενδυμασία που κοροϊδεψα εγώ (π.χ. ντύσιμο για μπουζούκια στις 8 το πρωί), η οποία δεν έχει πολιτιστικό βάρος.

Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό πάντως και ευχαριστώ που μου δίνεις την ευκαιρία να το σχολιάσω.

Σύμφωνα με αυτά που λες, είτε κάποιος θα ανήκει στην λαϊκή τάξη - οπότε είνια "άνθρωπος του λαού" (τίτλος τιμής) - είτε στην αυθεντική(!) μεγαλοαστική τάξη - οπότε (εξαιτίας σπουδαίας ανατροφής) θα σέβεται τον λαό και δεν θα τον ειρωνεύται.Όσοι ειρωνεύονται (εννοώ εδώ την πετυχημένη ειρωνεία, που είναι η πιο σκληρη μορφή κριτικής) ή σατιρίζουν τον λαϊκό άνθρωπο, είναι κατά φαντασίαν μεγαλοαστοί, θλιβεροί λακέδες κτλ.

Με άλλα λόγια, κακή κουβέντα για τον λαό δεν μπορεί να πει κάποιος.

Αυτό όμως, αγαπητέ ptca, ονομάζεται λαϊκισμός. Και βάση του λαϊκισμού αυτού είναι και η άλλη παραδοχή που κάνεις, ότι ο λαός και ο "λαϊκός άνθρωπος" είναι ένας, ομοούσιος και αδιαίρετος.Η παραδοχή έχει βάση μόνο σε (ήμι)αγροτικές κοινωνίες, σαν και αυτή στην οποία αναφέρεται ο παμούκ (αν και δεν ξεφεύγει ο ίδιος από τον λαϊκισμό, όταν ψέγει τους τούρκους διανοούμενους που ειρωνεύονται την υγιεινή του λαού - τι να κάνουν δηλαδή να επαινέσουν την βρωμιά επειδή είναι λαϊκή; )

Σε αστικές κοινωνίες ωστόσο (όπως είναι η ελληνική από την γενιά μας και έπειτα) η έννοια του λαϊκού κια του λαϊκού πολιτισμού αλλάζει - πιο σωστά, μιλάμε πλέον για pop culture.

Ο λαϊκός πολιτισμός δεν είναι κάτι αναλλοιώτο μέσα στον χρόνο που πρέπει να λατρεύουμε (εκτός και αν είμαστε σνομπ ψεύδοπροοδευτικοί).Ο λαϊκός πολιτισμός αλλάζει και μεταβάλεται διαρκώς, είναι κάτι ζωντανό.

Αυτά που εσύ (και οι γραφικοί που σατιρίζω στο προηγούμενο ποστ μου) θεωρούν λαϊκό πολιτισμό (φορεσιές, κλαρίνα, παρελάσεις κτλ), στην πραγματικότητα ΔΕΝ είναι τέτοιος. Ήταν τέτοιος, όσο εξέφραζε αυθεντικά τους ανθρώπους του λαού.Τον 19ο αιώνα το να ντυθεί μια ελληνίδα καραγκούνα ήταν τοπ σικ και ένιωθε ωραία και άνετα με αυτό - σήμερα το να βλέπουμε τους συμμαθητές μας ή τα παιδιά μας ντυμένους τσολιάδες και σουλιώτισσες είνια σαν να τους βλέπουμε ντυμένους μπάτμαν ή κολομπίνα ή βασίλισσα της νύχτας: οι φορεσιές αυτές δεν εκφράζουν την καθημερινότητα του σημερινού έλληνα και συνεπώς δεν είναι λαϊκές (σήμερα εννοώ).Γι αυτό εξάλλου σήμερα με το παραδοσιακό τραγούδι, τις παραδοσιακές φορεσίες κτλ ασχολούνται επιστήμονες (μουσικολόγοι, κοινωνικοί ανθρωπολόγοι κτλ) και πάντως όχι οι "λαϊκοί τύποι" του σήμερα.

Το ίδιο ισχύει και για τις παρελάσεις: όταν πρωτοεμφανίστηκαν οπωσδήποτε είχαν νόημα, στο πλαίσιο του φασισμού (μην ξεχνάμε ότι ο φασισμός ήταν από τις πλεόν λαοφιλείς πολιτικές ιδεολογίες σε πολλές χώρες, μεταξύ των οποίων και η δική μας).

Σήμερα έχουν καταργηθεί, όπως και τα θρησκευτικά πχ. Διότι η κατάργηση δεν είναι η υπογραφή ενός υπουργού: η κατάργηση τους είναι de facto και είναι φυσικά η γελοιοποίηση τους.Η bolywoodοποίηση της ιστορίας (διότι αυτό ακριβώς είναι η παρέλαση) δεν εκφράζει την λαϊκή ψυχή ή τον λαϊκό άνθρωπο: είναι ένας χαβαλές που ελάχιστοι παίρνουν στα σοβαρά - ο άλλος συμμετέχει για να καμαρώσει το παιδί του, ο άλλος για να χάσει μάθημα, ο άλλος για να βγάλει λόγο μπας και τσιμπήσει καμμιά ψήφο, η άλλη για να καυλώσει τον κόσμο, ο/η άλλη/ος γιατί με το να κρατάει την σημαία ικανοποιεί την ματαιδοξία της/του και γενικά σε δουλειά να βρισκόμαστε.

Εν τω μεταξύ η ψυχή του λαού χτυπάει αλλού, σε αυτό που σήμερα συνιστά λαϊκό πολιτισμό: στα συνοικιακά μπιλιαρδάδικα/ηλεκτρονικάδικα του '80, στα προπατζίδικα, στην μπάλα, στους last drive, στο περιοδικό pixel, στην ελληνική τσόντα, στο αν κλαμπ (υπάρχει ακόμα; ), στους maidenάδες κτλ

Ενώ λοιπόν προσπαθείς να υπερασπιστείς τον λαό και τον "λαϊκό άνθρωπο", αγαπητέ ptca, μένεις τελικά με ένα απολιθωμένο μουσειακό έκθεμα, το οποίο μάλιστα από φόβο μην προσβάλεις ή καταστρέψεις, ανέχεσαι να σαχλοποιείται (όπως πχ στις παρελάσεις), την στιγμή που ο πραγματικό λαϊκός πολιτισμός περνάει κάτι από την μύτη σου, μάλλον χωρίς να πάρεις χαμπάρι, ή όπως λέει και ο στίχος:

Το ‘παν επίσης λαϊκοί ένα σωρό, στον συνεργάτη ενός εντύπου,

μα ο Μπιθικώτσης τον διώχνει και του λέει: «Πού να σου εξηγώ…»

Πάνω στο κέφι εν τω μεταξύ, παραβαίνω την αρχή μου να μην μιλάω για μπάλα:

1988-1989,+Ξ.ΞΟΞ­ΟΞ±ΟΞΉ,+Ξ§.ΦοΟΞ½Ξ΅Ο.jpg

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
Εν τω μεταξύ η ψυχή του λαού χτυπάει αλλού, σε αυτό που σήμερα συνιστά λαϊκό πολιτισμό: στα συνοικιακά μπιλιαρδάδικα/ηλεκτρονικάδικα του '80, στα προπατζίδικα, στην μπάλα, στους last drive, στο περιοδικό pixel, στην ελληνική τσόντα, στο αν κλαμπ (υπάρχει ακόμα; ), στους maidenάδες κτλ

Ενώ λοιπόν προσπαθείς να υπερασπιστείς τον λαό και τον "λαϊκό άνθρωπο", αγαπητέ ptca, μένεις τελικά με ένα απολιθωμένο μουσειακό έκθεμα, το οποίο μάλιστα από φόβο μην προσβάλεις ή καταστρέψεις, ανέχεσαι να σαχλοποιείται (όπως πχ στις παρελάσεις), την στιγμή που ο πραγματικό λαϊκός πολιτισμός περνάει κάτι από την μύτη σου, μάλλον χωρίς να πάρεις χαμπάρι, ή όπως λέει και ο στίχος:

@ni-me

Θα σου συνιστουσα να βγαινεις εξω συχνοτερα,να παψεις να παρακολουθεις ελληνικη τηλεοραση και οπωσδηποτε οχι ελληνικες ταινιες της δεκαετιας του '80 .Αφενος για μια στιγμη νομισα οτι γυρισα πισω στα μαθητικα μου χρονια,αφετερου παραλιγο να γεννησω μοσχαρια με τον ορισμο σου περι λαικου πολιτισμου.Ηθελα να ξερα τι πηγε τοσο στραβα στη ζωη σου για να εχεις τοσες τραυματικες κοινωνικες συναναστροφες.Και επιτηδες να το κανες,τοσο καμμενο κοσμο αποκλειεται να γνωριζες.Δε μου συστηνεις τους φιλους σου,που απο ο,τι καταλαβα ειναι πιο πολυ στο στυλ μου?

Ειχαμε κατι ασθενεις στο Δρομοκαϊτειο,που παρουσιαζαν την ιδια ακριβως χρονικη καθηλωση με σενα.Θυμονταν με λεπτομερειες τι ακριβως τους ειχε συμβει πριν 30 χρονια σα να ηταν χθες.

Μηπως σου ειχα παρει ποτε ιστορικο,θυμασαι?

Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους
  • 11 years later...

https://pbs.twimg.com/media/ExT_P8yXIAEjLiB?format=jpg&name=small

 

Τροποποιήθηκε από το έλυτρο
Σύνδεσμος στη δημοσίευση
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.