Jump to content

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Today
  2. Χτες
  3. Να συμφωνήσουμε όλοι πως η ασάφεια ευνοεί την κυβέρνηση επικοινωνιακά κι εκλογικά. Ολα τα παραπάνω είναι και κατά τη δική μου γνώμη, οι πονηριές του Υπουργείου και θεωρώ πως ήδη το διάστημα που διανύουμε,το Υπουργείο μετράει αντιδράσεις είτε στα διάφορα φόρα και γκρούπ στο fb που γράφουμε, είτε από τα τηλέφωνα που γίνονται στις διάφορες υπηρεσίες του Υπουργείου από αγχωμένους ενδιαφερομένους, είτε από πρυτάνεις οι οποίοι σιγά-σιγά θα γίνονται δέκτες της αγωνίας που εκφράζεται από κάτω προς τα πάνω με κάθε ευκαιρία κι αφορμή. Μία τέτοια αφορμή δόθηκε σήμερα με την ενημέρωση που ανήρτη
  4. Και επιπλέον αν προσέξετε, ο δημοσιογράφος λέει από μόνος του αμέσως μετά (ναι ναι είναι σαφές) , χωρίς να είναι στην πραγματικότητα (απόδειξη όλοι εμείς και άλλοι περισσότεροι που έχουμε ένα σωρό απορίες επί του θέματος.) Θα συμφωνήσω με την άποψη πως, όλο αυτό γίνεται για να "κόψουν αντιδράσεις" επί του θέματος και τίποτε περισσότερο. Με άλλα λόγια με βρίσκει σύμφωνο η άποψη , πως η τελική μορφή του Σ/Ν δεν υπάρχει ακόμη, άρα θα πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί. Σε κάθε περίπτωση, νομίζω πως το αν θα είναι 2-3 , 6-9, η όσα επιθυμεί ο καθένας , επιπλέον χρόνια η φοίτησή του , θα πρέπει για ά
  5. Επειδή αναφέρθηκε πιο πάνω: ΔΕΝ ισχύει ότι το υπουργείο παιδείας δεν επέτρεψε τη συμμετοχή στις επαναληπτικές εξετάσεις των πανεπιστημίων το 2014 σε αυτούς που "διαγραφονταν αυτοδικαίως" στις 31/08/2014. Δεν προκύπτει από πουθενά, από κανένα εγγραφο κάτι τέτοιο, ούτε καν απο δήλωση του τότε υπουργού του Λοβέρδου. Πράγματι τότε είχε προκύψει ένα μικρούλι νομικό κενό καθώς ο νόμος όριζε αυτοδίκαιες διαγραφές στο τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2013-14 και ότι αυτό θα γίνει στις 31/08, ερμηνευοντας γραμματικά (και άρα ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ) τη διάταξη προηγούμενου άρθρου, σχετικού με το ακαδημαϊκό έτ
  6. Η Κεραμέως στο βίντεο πάνω απλά διατυπώνει αυτολεξεί το ασαφές νομοσχέδιο. Λέει απλά πως ο χρόνος (το ν+ν/2) για τους ήδη φοιτητές εκκινείς από "τώρα". Δεν λέει αν σ' αυτόν τον χρόνο θα προσμετράται ή όχι ο χρόνος της ήδη φοίτησης. Αν και δεν αγνοώ το πόσο νεοφιλελεύθερη και αισχρή είναι η συγκεκριμένη κυβέρνηση και σίγουρα θα ήθελαν πολύ να διαγράψουν άμεσα άτομα πιστεύω πως το ν+ν/2 ως όριο ξεκινώντας το '21 απ΄το μηδέν θα δοθεί σε όλους. Σε αντίθετη περίπτωση τίθεται σοβαρό ζήτημα νομιμότητας λόγω αναδρομικότητας γιατί όταν κάποιος μπήκε σε μια σχολή σχεδίασε την φοίτηση του, και ο,τι άλλο
  7. Η "ανώτατη χρονική διάρκεια φοίτησης" ορίζεται σαφώς στο άρθρο 24 και είναι η ελάχιστη διάρκεια για την απονομή του τίτλου σπουδών, προσαυξημένη κατά 2 ή 3 έτη. Δηλαδή Ν+2 ή Ν+3. Η όποια ασάφεια κατά τη γνώμη μου προκύπτει μόνο από τη διατύπωση του άρθρου 31.
  8. Πάντως, στο βίντεο αναφέρει πως ο χρόνος για τους ήδη εγγεγραμένους ξεκινά να μετρά από τώρα, σε αντίθεση με την πρόταση που αναγράφεται στο τέλος του Σ/Ν. Επίσης, η έκφραση "ο υπολογισμός εκκινεί" κατά τη γνώμη μου δε σημαίνει απαραίτητα πως το "κοντερ" ξεκινά από το μηδέν , αλλά ότι τότε αρχίζει η διαδικασία, έτσι δεν είναι ?
  9. Μπορώ να σε βοηθήσω , γράψε το mail σου να έρθουμε σε επικοινωνία
  10. Δεν πρόκειται για κωλοτουμπα. Η ερμηνεια του + 1/2ν στηριζεται στα εξης του νομοσχεδιου 31: ο υπολογισμός της ανώτατης χρονικής διάρκειας φοίτησης σύμφωνα με το άρθρο 24 εκκινεί από την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους 2021-2022 - τι σημαινει "ανώτατης χρονικής διάρκειας φοίτησης" ; ν+ 1/2ν ; οχι σημαινει αυτο που λεει με ασαφεια στο 24 24: Η ανώτατη χρονική διάρκεια φοίτησης ... είναι ο χρόνος αυτός ( της ελαχιστης διαρκειας ), προσαυξημένος κατά τέσσερα (4) ακαδημαϊκά εξάμηνα ή προσαυξημένος κατά έξι (6) ακαδημαϊκά εξάμηνα επομενως έχεις τους ορους ελαχιστ
  11. Τηλεφωνικός κατάλογος Ιατρικής Σχολής που επεξεργάζεται και επικαιροποιείται από τους φοιτητές με ενεργά στοιχεία επικοινωνίας για κάθε Έδρα: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1YkF2FZE8sstWZ4zUhqY8gbyeI0inQ7F9sY2asP_a7bM/edit?usp=sharing
  12. Μετά από απόφαση της Επιτροπής των επί πτυχίω φοιτητών, το πρόχειρο προτεινόμενο πρόγραμμα που είναι αναρτημένο εδώ τροποποιείται ως εξής: Σε κάθε ημερομηνία προστίθενται +7 ημέρες και αυτή είναι η τελική ημερομηνία εξέτασης. Αναμένουμε το πρόγραμμα να επικυρωθεί από την Κεντρική Γραμματεία. Επίσης, σας κοινοποιώ το ψήφισμα που εστάλη στον Σύλλογό μας στις 8/1/2021 εκ μέρους των επί πτυχίω φοιτητών. Για οποιοδήποτε πρόβλημα που αντιμετωπίζετε σχετικά με την προσεχή εξεταστική περίοδο για το οποίο δεν σας παρέχεται λύση, όπως επικοινωνήσετε με τα μέλη της επιτροπής των επί πτυχίω
  13. Απο το γκρούπ των διαγραφών πριν λιγη ωρα...είναι κι αυτή μια εξήγηση των προθέσεων...μπορεί να συμφέρει να μείνουν ασαφείς οι προθέσεις για συγκεκριμένους λόγους που είχε υπονοήσει και ο @mikro kavouri πριν λίγες μέρες σε φωτογραφία άρθρου που είχε αναρτήσει. Θα βρείτε την ανάρτηση του στη σελίδα 225 πίσω στο thread σε μια πιο καθαρή φωτο και μεταξύ 4ης και 5ης στήλης στο αρθρο, το 'υπονοούμενο' για την τύχη των 'λιμναζόντων'. 1) Πανεπιστήμια: Όταν ακούς «τάξη», εξοστρακισμός των φτωχών μυρίζει | Alfavita "Για τους «λιμνάζοντες» το υπουργείο Παιδείας έχει στο νου του κρυφές και φανε
  14. Επί Λοβέρδου δεν επέτρεψαν τη συμμετοχή στις εξετάσεις, όχι ξαφνικά, αλλά αφότου είχαν τελειώσει τα όρια οπως είχαν τεθεί με το νόμο Διαμαντοπούλου πολλά χρόνια πριν. Ακόμη όμως και ο νόμος Διαμαντοπούλου "πατούσε" στον προηγούμενο νόμο Γιαννάκου. Αυτή τη στιγμή δεν έχουν προηγούμενο νόμο να "πατήσουν". Επομένως, τα δεδομένα είναι πολύ διαφορετικά. Προσωπική μου εκτίμηση, είναι ότι το σχέδιο νόμου θα μπορούσε να είναι σαφέστερο, είναι παρ' όλα αυτά αρκετά σαφές ώστε να μιλάμε για μεγάλη κωλοτούμπα αν τελικά δώσουν μικρότερα περιθώρια.
  15. Δημιουργικη ασαφεια ή νομικη ασχετοσυνη ή πολιτική κουτοπονηρια ή ότι αλλο σκεφτείς. Είναι απίθανο να δώσουν τα περιθώρια που λέγονται. Επι Λοβέρδου δεν επέτρεψαν συμμετοχη στις εξετασεις Σεπτεμβριου ερμηνευοντας νομικα οτι η επαναληπτικη ανηκει στο επομενο ετος!!! αρα 31 Αυγουστου διαγραφες εκεινου του χρονου. Σο παρον τωρα, εχουν μπλεξει στο αρθρο 31 τα μπουτια τους αναμεσα στον ελαχιστο και ανωτατο χρονο. Ειτε απο αγραμματοσυνη ειτε εσκεμμενα οπως η πλειονοτητα των ελληνικων νομων, ωστε να ερμηνευονται κατα το δοκουν. Προσωπική μου εκτίμηση ειναι οτι αποκλειεται να δωσουν πανω απο το 1/2ν
  16. Ενημερώνω πως υπήρξε σήμερα μία συνάντηση φοιτητών επί πτυχίω κι 6ου έτους με την κα Βασιλοπούλου στο γραφείο προέδρου και τέθηκαν μετ'επιτάσεως τα προβλήματα που έχουν προκύψει για πολλούς με τις διαδικτυακές εξετάσεις. Ζητήθηκε να υπάρξει δυνατότητα εξετάσεων δια ζώσης για όσους αδυνατούν να παρακολουθήσουν μια εξέταση εξ'άποστάσεως λόγω δικτύου ή ταχύτητας ή δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για σύνδεση ή ακόμη δεν είναι καν εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο. Συζητήθηκαν εναλλακτικές προτάσεις και δυνατότητες δια ζώσης εξέτασης τόσο στο χώρο της σχολής όσο κι επιμέρους σε χώρους κλινικών.
  17. Ενημερώνω πως υπήρξε σήμερα μία συνάντηση φοιτητών επί πτυχίω κι 6ου έτους με την κα Βασιλοπούλου στο γραφείο προέδρου και τέθηκαν μετ'επιτάσεως τα προβλήματα που έχουν προκύψει για πολλούς με τις διαδικτυακές εξετάσεις. Ζητήθηκε να υπάρξει δυνατότητα εξετάσεων δια ζώσης για όσους αδυνατούν να παρακολουθήσουν μια εξέταση εξ'άποστάσεως λόγω δικτύου ή ταχύτητας ή δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για σύνδεση ή ακόμη δεν είναι καν εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο. Συζητήθηκαν εναλλακτικές προτάσεις και δυνατότητες δια ζώσης εξέτασης τόσο στο χώρο της σχολής όσο κι επιμέρους σε χώρους κλινικών.
  18. ENHMEΡΩΣΗ Ενημερώνω πως υπήρξε σήμερα μία συνάντηση φοιτητών επί πτυχίω κι 6ου έτους με την κα Βασιλοπούλου στο γραφείο προέδρου και τέθηκαν μετ'επιτάσεως τα προβλήματα που έχουν προκύψει για πολλούς με τις διαδικτυακές εξετάσεις. Ζητήθηκε να υπάρξει δυνατότητα εξετάσεων δια ζώσης για όσους αδυνατούν να παρακολουθήσουν μια εξέταση εξ'άποστάσεως λόγω δικτύου ή ταχύτητας ή δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για σύνδεση ή ακόμη δεν είναι καν εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο. Συζητήθηκαν εναλλακτικές προτάσεις και δυνατότητες δια ζώσης εξέτασης τόσο στ
  19. Το νέο μοριοδοτούμενο πρόγραμμα επιμόρφωσης «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ: Ανάπτυξη, Αξιολόγηση, Διαχείριση & Εφαρμογές» από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ξεκινάει την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021. Πληροφορίες και εγγραφές: https://biotech.cce.uoa.gr/ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ_ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ_ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ_ΥΓΕΙΑΣ_ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ_ΑΘΗΝΩΝ.pdf
  20. δε φταιω εγω που δεν εχεις ή τη νοημοσυνη, ή την ωριμοτητα, ή την αμεροληψια (ή και τα 3) που χρειαζεται για να καταλαβεις τα πολυ απλα πραγματα που σου γραφω αλλα ταυτοχρονα χαιρομαι που δε συνεχιζεις τη συζητηση γιατι εχω καλυτερα πραγματα να κανω. εσυ προφανως οχι. αλλα για το μονο που δε θα κλαφτω ειναι για το τι κανει αυτη η εγκληματικη συμμορια που αποκαλεις κυβερνηση της δεξιας. ισα ισα χαιρομαι για το καθε τι που κανουν γιατι τους αποδομει και τους εκθετει ολο και περισσοτερο στα ματια ακομα κι εκεινων των παρωπιδοφορων που τους ψηφισαν, παρα πολλοι απο τους οποιους να σαι σιγουρος αυτ
  21. Δεν συνεχίζω τη συζήτηση. Δεν απαντάς σε αυτά που λέω. Θα συνεχίζω να ηδονίζομαι παρασιτικά όσο κλαίγεσαι για κάτι καλό που πάει να κάνει η κυβέρνηση της Δεξιάς. Πόνος! Ενδοπανεπιστημιακή βία: Μία μαρτυρία και τι συμβαίνει στην Ευρώπη
  22. χαχαχαχα αληθεια; και απο που προκυπτει αυτη η τρομερα επιστημονικη αποψη οτι καποιος που κοβεται ας πουμε 3 φορες σε ενα μαθημα (αλλα μπορει την 4η να περασει) θα πρεπει να επαναλαβει ολοκληρο ετος στο οποιο μπορει να εχει μεγαλη επιτυχια κατα τα αλλα; ποσο μαλιστα να διαγραφει και απο τη σχολη του τελειως αν τολμησει να το κανει μια δυο φορες αυτο το εγκλημα! επισης απο που κι ως που εσυ ο δηθεν αριστος χαρακτηριζεις αργοσχολο καποιον που εχει ξεπερασει 6ο ετος; τους ξερεις κι απο χτες; εγω ας πουμε μπορω ανετα να θεωρησω αργοσχολους τα μπουμπουκια των νεοδημοκρατων που επειδη δεν μπορουν να
  23. Πολλοί χαρακτηρισμοί και χαρακτηρισμοί, λίγες απαντήσεις/λύσεις στα προβλήματα που έθιξα. Και μάλιστα σε κάποιες απαντήσεις δείχνεις ότι δεν καταλαβαίνεις καν τι είπα. Να μας πεις τι ισχύει στην Αγγλία και στη Γερμανία και να μας δείξεις φωτογραφίες από τα πανεπιστήμια αυτά. Όσον αφορά το ν+2, τι να σου απαντήσω. Προφανώς δεν είσαι ικανός να καταλάβεις. Τι κι αν δεν υπάρχει έκπτωση φόρου αν τελειώσει έγκαιρα το πανεπιστήμιο το παιδί τους; Άλλο όφελος δεν υπάρχει; Γιατί να πληρώνεις τα φοιτητικά δικαιώματα ενός φοιτητή που θα πάει για 2-3 χρόνια σε μια σχολή και θα την παρατήσει
  24. Κανονικά δε θα έπρεπε να υπάρχει καμία παράταση, όποιος κοπεί 2 φορές σε ένα μάθημα να επαναλαμβάνει όλο το έτος και εάν αυτό γίνει δύο φορές να φεύγει από τη σχολή. Έχουμε γεμίσει με αργόσχολους που δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον για τη σχολή και την επιστήμη που σπουδάζουν και με άχρηστους πτυχιούχους που καλύτερα θα ήταν να γινόντουσαν αγρότες κτλ (αν και πολύ αμφιβάλω αν θα μπορούσαν να αντεπεξέλθουν στη σκληρή αγροτική ζωή όταν δεν μπορούν να ξυπνήσουν πριν τις 12 να πάνε να παρακολουθήσουν κανένα μάθημα).
  25. κατ αρχην αυτα τα περι πονου αστα καλυτερα και μην πουλας εξυπναδες γιατι μπορω να σου πω πραγματα που θα σου προκαλεσουν τοσο πονο που θα συρθεις στην τρυπα σου και δε θα ξαναμιλησεις. απο κει και περα αυτο το ανοητο επιχειρημα με το αν πληρωνουμε φορους δεν το καταλαβαινω. δηλαδη θα πληρωσει λιγοτερους φορους καποιος αμα αποφοιτησει στα 4 χρονια αντι στα 7 ή 8 ή μετα την αποφοιτηση; στο εξωτερικο προφανως δεν εχεις ιδεα τι γινεται. μπορεις οποτε θελεις να επιστρεψεις και να τελειωσεις τις σπουδες σου. τα credits δεν χανονται. αλλα μην παιρνεις και παντα απο εξω παραδειγματα. υπαρχουν χωρες ο
  1. Load more activity
×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.