Jump to content

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα     

  1. Τελευταία ώρα
  2. Συμφωνώ με τις επιλογές, έχει και την επιλογή να πάει να αράξει στην επαρχία να κάνει τον συνταγογράφο, ενώ μπορεί να ψαχτεί για εξωτερικό να πάει βορρά να locum-άρει και να βγάζει πολύ καλά λεφτά !
  3. Today
  4. Φίλες και φίλοι καλημέρα, καλησπέρα και καληνύχτα. Είναι τα νέα της Μπανανίας. Στην παρουσίαση, ο νεοφιλελεύθερος κλώνος του Πίκου Απίκου. Η άριστη κυβέρνηση της χώρας αποφάσισε να θέσει σε εφαρμογή το δεύτερο, επικαιροποιημένο, νέο της σχέδιο για την υγειονομική ασφάλεια των πολιτών. Βάσει αυτού, απαγορεύονται οι συνωστισμοί σε πλατείες, θέατρα και κλειστούς χώρους, επιτρέπονται όμως στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Μάλιστα, μιας και τα μυστήρια τελούνται υπό κανονικές συνθήκες μόνο με τον γαμπρό τη νύφη και τους γονείς τους, ή το βαφτιστήρι και τους νονούς, οι γάμοι και οι βαφτίσεις μπορούν να πραγματοποιούνται πλέον σε αποβάθρες του Μετρό, όπου υπάρχει πλήθος κόσμου. Για καλύτερη προσομοίωση και εμπέδωση της ιεροτελεστίας, προτείνονται οι σταθμοί Αγία Μαρίνα, Άγιος Αντώνιος ή Άγιος Δημήτριος. Οι μάσκες είναι υποχρεωτικές αλλά αυτές δεν τις παρέχει το κράτος καθώς το υλικό για αλεξίπτωτα μας τελείωσε. Παρόλα αυτά, όπως είπε και ο υπουργός της Οικονομίας της χώρας, το κράτος είναι έτοιμο για να αντέξει ένα νέο lockdown το οποίο η κυβέρνηση αποσαφηνίζει σε κάθε τόνο πως δεν θέλει να το κάνει, αλλά μπορεί και να το πραγματοποιήσει, αν την αναγκάσετε εσείς οι πολίτες με ανεύθυνες συμπεριφορές. Σε άλλα νέα, πληροφορίες που κάνουν λόγο για "πέταμα εκατομμυρίων" για τις μάσκες τεντόπανα, τον Μεγάλο Περίπατο, το φράγμα του Αιγαίου, τη λίστα του κυρίου Πέτσα και το Σκόιλ Ελικίκου, διαψεύδονται κατηγορηματικά ως fake news και όσοι τις διακινούν έχουν την ευθύνη των λεγόμενών τους. Συγκεκριμένα, τα εν λόγω δημοσιεύματα αναφέρουν πως: -Οι μάσκες για γίγαντες που δόθηκαν στα σχολεία κόστισαν περίπου 6 εκατομμύρια ευρώ. -Ο Μεγάλος Περίπατος που ήταν όπως αποδείχθηκε ένα αποτυχημένο πείραμα, παρά τις παλινωδίες του Δημάρχου, κόστισε σχεδόν 2 εκατομμύρια ευρώ. -Το πλωτό φράγμα 2.700 μέτρων που παραβιάζει διεθνείς συμβάσεις κόστισε 500.000 ευρώ και μάλλον δεν θα χρησιμοποιηθεί ποτέ. -Η λίστα Πέτσα για την "ενίσχυση" των ΜΜΕ έφτασε στα 20 εκατομμύρια ευρώ και ίσως ενεργοποιηθεί και πάλι αν έχουμε νέα καραντίνα. -Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Σκόιλ Ελικικού και μέτζη του νεούκτη" κόστισε 85 εκατομμύρια ευρώ. Όλα τα παραπάνω ποσά επιβεβαιώνονται μεν, ωστόσο η αλήθεια είναι πως η κυβέρνηση προέβη στις παραπάνω ενέργειες για να διασκεδάσει τον κόσμο και να τον κάνει να ξεχαστεί από τη μίζερη επαναλαμβανόμενη καθημερινότητα του κορονοϊού και της υγειονομικής κατήφειας. Διεθνείς ακαδημαϊκές έρευνες έχουν επιβεβαιώσει κατηγορηματικά και απόλυτα, πως η ψυχαγώγηση των μαζών δεν αναπληρώνεται με τίποτα και κανένα ποσό δεν είναι αρκετό για τη διασκέδαση του πλήθους. Επιπροσθέτως, η παραπάνω ατζέντα καθιστά τα δελτία ειδήσεων πιο ελκυστικά για το τηλεοπτικό κοινό, αλλάζοντας τα δεδομένα σε μια παγκόσμια πρωτοτυπία που θα ακολουθήσουν πολλοί. Να σημειωθεί ακόμη πως η κυβέρνηση αποδέχεται με σεβασμό την κριτική που αναπτύσσεται στα social media και αφού προχωρήσει σε κινήσεις ψυχαγωγικού μάνατζμεντ, εν συνεχεία ανταποκρίνεται στο δημόσιο αίσθημα και πράττει αναλόγως διορθώνοντας τις όποιες αστοχίες της. Παράλληλα, κλείνει τα αυτιά της στη γκρίνια, τον πεσιμισμό και τον νιχιλισμό που εκφράζουν κάποιοι ακραίοι παράγοντες της δημόσιας σφαίρας και καλεί όλους τους υπηκόους της χώρας να εξωτερικεύσουν με κάθε τρόπο τη θετική τους ενέργεια. Με θετική ενέργεια και φιλότιμο θα καταφέρουμε άλλωστε να ξεπεράσουμε την κρίση, δεν θα αρρωστήσουμε και δεν θα χρειαστεί να νοσηλευτούμε σε ΜΕΘ, γιατί τις λίγες που έχουμε τις διαθέτουμε για τους ασθενείς με COVID-19. Περισσότερες δεν μπορούμε να φτιάξουμε γιατί έχουμε στα σκαριά να δώσουμε δωρεάν παγουρίνια σε όλους τους κατοίκους του νομού Αττικής έτσι ώστε να περιοριστεί η διασπορά της νόσου στα μεγαλύτερο δυνατό βαθμό. Άλλωστε, έτερες επιστημονικές έρευνες έχουν τεκμηριώσει πως ο COVID-19 δεν κολλάει αν έχεις παγουρίνο, αν φιλάς χέρι ιερέα (ακόμη κι αν είσαι ο Χαρδαλιάς) και αν μεταλαμβάνεις με ιερή λαβίδα (ακόμη κι αν είσαι ο Κουμουτσάκος). Τέλος, απαντώντας στην κριτική που δέχεται για τις μη μόνιμες προσλήψεις υγειονομικών, η κυβέρνηση απαντά πως η μονιμότητα αντιβαίνει στην ελαστική και πάρα πολύ ευέλικτη μορφή εργασίας που προωθεί το επιτελικό κράτος, ενώ δεν συμπεριλαμβανόταν στις προεκλογικές εξαγγελίες του πρωθυπουργού. Έτσι, όπως αναφέρουν στα νέα της Μπανανίας, κύκλοι του Μαξίμου, η εφαρμογή του προεκλογικού προγράμματος συνεχίζεται με ελάχιστες παρεκκλίσεις, παρότι έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα "φωτογραφικών" ανανεώσεων συμβάσεων σε κατά τόπους δημοτικές αρχές, όπως για παράδειγμα ο δήμος Αθηναίων, τα οποία όμως χαρακτηρίζονται ως "μεμονωμένα" και περιθωριακά. Εν κατακλείδι κυρίες και κύριοι, σημασία δεν έχει το τι μπάχαλο προκαλείται τώρα, αλλά το γεγονός ότι από καθαρή τύχη δεν βιώνουμε ακόμη μεγαλύτερο μπάχαλο (δεν το λες και λίγο αυτό. Το λες;). Φίλες και φίλοι καλημέρα, καλησπέρα, καληνύχτα και - κυρίως - καλή τύχη. Θα μας χρειαστεί.
  5. Χτες
  6. https://www.esos.gr/arthra/69530/sygklitos-ekpa-provlimatismos- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --tis-diagrafes-foititon παρακολουθώ άνευ σχολιασμού όλο αυτό το διάστημα, συμπεριλαμβανομένων και κάποιων βεβαιοτήτων ότι τώρα με το τυράκι της χρηματοδότησης σιγά μην ασχοληθούν οι καθηγητές με τους φοιτητές...όμως όταν έχεις πετσοκόψει κατά 100% τον προυπολογισμό των ΑΕΙ συγκριτικά με προηγούμενα χρόνια και πας να δώσεις λιγότερα με έμμεσο τρόπο, κάποιοι φοβούνται ότι όλο αυτό εν μέσω πολλών άλλων μείζονων κοινωνικοοικονομικών ζητημάτων δε θα περάσει ανέφελα... "Τον προβληματισμό της διατυπώνει, με ανακοινωθέν, η Σύγκλητος του ΕΚΠΑ για το αν η θέσπιση αυστηρών μέτρων (χρονικών ορίων φοίτησης και η διαγραφή φοιτητών) αποτελούν ιδιαίτερα στην παρούσα φάση, δόκιμο τρόπο αντιμετώπισης του ζητήματος της καθυστέρησης αποφοίτησης, εν μέσω πανδημίας και μεγάλης οικονομικής ύφεσης. Οι Συγκλητικοί του Πανεπιστημίου θεωρούν ότι, παρόμοια μέτρα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους τις οικονομικές συνθήκες που επικρατούν σήμερα στη χώρα, τα προβλήματα που η πανδημία δημιούργησε στην κοινωνία και την πανεπιστημιακή κοινότητα και, βέβαια, το επίπεδο χρηματοδότησης της Ανώτατης Εκπαίδευσης".
  7. Ενας γενικος γιατρος εχει διαφορες επαγγελματικες επιλογες ως ειδικός. Να δουλεψει σαν ιδιώτης σε μεγαλη πόλη. Να δουλεψει σαν ιδιωτης στην επαρχία. Να δουλέψει σαν γιατρός του δημοσίου μέσα ή κοντά σε μεγαλη πολη, Να δουλεψει σαν γιατρός του δημοσίου στην επαρχία, μακρια από μεγάλες πόλεις και να κυνηγήσει ή να μην κυνηγήσει ταυτόχρονα και το ιδιωτικό χρήμα, εκτός από το μισθό του. Ολες αυτές ειναι διαφορετικές καταστάσεις που απαιτούν διαφορετικό σχεδιασμό, που μπορεί να ξεκινησει ήδη από τα χρόνια της ειδικότητας. Ανάλογα λοιπόν ποια είναι τα σχέδιά σου για το μέλλον, θα κάνεις διαφορετικές επιλογές στην ειδικότητα. Ισχύει πως στα μεγαλα νοσοκομεια η κάθε κλινική προσέχει κυρίως τους ειδικευόμενούς της και αγνοεί συνήθως τους γενικούς γιατρούς, που τη βγαζουν πιο ξεκούραστα . Στα επαρχιακά νοσοκομεία έχει δουλειά, κούραση, αποκτάς περισσότερη εμπειρία στα καθημερινά αλλά όχι στα πιο επιπλεγμένα περιστατικά και ξεκινάς να φτιάχνεις την ιδιωτική σου πελατεία στην περιοχή ήδη από τα χρονια της ειδικοτητας.
  8. Καλησπέρα σας! Υπάρχουν κάπου συμβουλές ή σοσ για τις εξετάσεις βιολογίας στις προπτυχιακές υποτροφίες ΕΚΠΑ; Η ύλη είναι η ίδια με αυτήν του πρώτου ετους;
  9. Μένω Θεσσαλία. Δεν έχω σκοπό ζωής να βγάλω τρελά λεφτά. Επιζητώ οικονομική σταθερότητα χωρίς να θέλω να πλουτίσω. Με τη γενική ιατρική δε με ψήνει ο ιδιωτικός τομέας ιδιαίτερα, αν και όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά όταν μιλάμε για 5-6 χρόνια μετά. Γενικά το ενδεχόμενο ενός ΚΥ δε θα με πείραζε, αλλά σκέφτομα πάντα όλες τις ευκαιρίες που μπορεί να εμφανιστούν/προκύψουν. Η τελευταία σου ερώτηση που αποσκοπεί;
  10. That could work for angelika above, as well. Or for anybody else wishing a research post in the US.
  11. Για όποιον έχει αυπνίες τα βράδια και θέλει να διαβάσει ένα καλό παραμυθάκι για να κοιμηθεί..... η πολυαγαπημένη μας Άννα Διαμαντοπούλου κυκλοφορεί το νέο της βιβλίο πόνημα «Από το Ντεσεβό στο Drone» με θέμα πώς είναι μια ηρωίδα του....2021. Ακολουθεί απόσπασμα από τη συνέντευξη με αφορμή το νέο της βιβλίο στην Editor In Chief του Marie Claire Γαλάτεια Λασκαράκη όπου και μοιράζεται ιστορίες από τα πρώτα της βήματα στην πολιτική, το τολμηρό της νομοσχέδιο για την Παιδεία, τη φεμινιστική δράση της και τη δουλειά της ως Πρόεδρος στο ελληνικό think tank Δίκτυο για τη Μεταρρύθμιση στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Α. Διαμαντοπούλου: Υπήρξαν στιγμές που έκλαψα, που έπαιρνα χαπάκια για να μπορέσω να κοιμηθώ, που δεν έτρωγα μέρες αλλά ποτέ δεν είπα «θα τα παρατήσω» “Για να αλλάξεις την Παιδεία αξίζει οποιοδήποτε κόστος. Αξίζει να μην εκλεγείς ξανά, αξίζει να τα θυσιάσεις όλα” "Όσο μετατρέπουμε όλες τις σχολές σε Πανεπιστήμια και όλοι επιδιώκουν ένα οποιοδήποτε πτυχίο ΑΕΙ, η χώρα πάει στον γκρεμό". Την άποψη αυτή διατυπώνει η πρώην υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου σε συνέντευξη στο Marie Claire, και σημειώνει τα εξής: Αξίζει για την παιδεία : Για να αλλάξεις την Παιδεία αξίζει οποιοδήποτε κόστος. Αξίζει να μην εκλεγείς ξανά, αξίζει να τα θυσιάσεις όλα. Αξίζει γιατί η Παιδεία είναι ο εγκέφαλος και η ψυχή του έθνους και γιατί σε βάθος χρόνου αυτά αναγνωρίζονται Το “Νέο σχολείο”: Το “Νέο σχολείο” που είχα σχεδιάσει ως ήταν ό,τι πιο σύγχρονο υπήρχε στην Παιδεία στον πλανήτη, με πληροφορική από την Α’ Δημοτικού και ταυτόχρονα θέατρο, με διαδραστικούς πίνακες, συνεχή επιμόρφωση για τους καθηγητές. Είχε παρουσιαστεί η πρώτη πλατφόρμα του ψηφιακού σχολείου, με όλα τα βιβλία ενσωματωμένα, με πειράματα, τότε κάναμε και το ψηφιακό φροντιστήριο όπου τα παιδιά ακόμη και των πιο απομακρυσμένων χωριών μπορούσαν να μπαίνουν στο Διαδίκτυο και να κάνουν τα μαθήματα των εισαγωγικών εξετάσεων με πρότυπο τρόπο. Το συνέχισε και η επόμενη κυβέρνηση, έφτασε να το έχει ως πρόγραμμα το 63% των σχολείων. Το σταμάτησε ο ΣΥΡΙΖΑ τελείως. Αξιολόγηση στα ΑΕΙ: Τα σχεδόν 500 πανεπιστημιακά τμήματα πρέπει να αξιολογηθούν και από αυτά κάποια θα πρέπει να κλείσουν και κάποια άλλα να εξελιχθούν σε τεχνολογικά ινστιτούτα και σχολεία. Οταν έκλεισα τα πρώτα 35 Τμήματα : Και βόμβες μού βάλανε, και απειλητικά μηνύματα είχα, και το γιο μου παρενοχλούσαν. Ηταν μια εποχή όπου οι μεταρρυθμίσεις δεν είχαν μόνο λεκτική βία, είχαν και πραγματική βία. Ηταν το 2011 σας θυμίζω. Οταν έκλεισα τα πρώτα 35 Τμήματα μπροστά στο σπίτι μου άδειαζαν απορριμματοφόρα δήμων Οι μειοψηφίες: Οι δυναμικές μειοψηφίες είναι αυτές που ταλαιπωρούν τη χώρα. Υπάρχουν οι μειοψηφίες που ουρλιάζουν και οι μεγάλες πλειοψηφίες που παραμένουν σιωπηλές. Εκεί κρίνεται η μάχη για τα επόμενα βήματα της χώρας. Είπα δεν «θα τα παρατήσω»: Υπήρξαν πολλές στιγμές που έκλαψα, που έπαιρνα χαπάκια για να μπορέσω να κοιμηθώ, που δεν έτρωγα μέρες γιατί το στομάχι μου είχε κλείσει, αλλά ποτέ δεν είπα «θα τα παρατήσω». Αναμφισβήτητα, το μεγαλύτερό σας έως τώρα κεφάλαιο είναι ο νόμος Διαμαντοπούλου για την Παιδεία, που περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, αξιολόγηση των καθηγητών, τέλος στους αιώνιους φοιτητές, άρση του ασύλου, φοιτητικά δάνεια, κατάργηση των παραταξιακών ψηφοδελτίων, καθιέρωση του Συμβουλίου του Ιδρύματος με συμμετοχή και εξωτερικών προσωπικοτήτων, στο πρότυπο των μεγαλύτερων πανεπιστημίων του εξωτερικού. Η μεταρρύθμιση, αν και πέρασε με συναίνεση 255 βουλευτών, στη συνέχεια θάφτηκε. Ποιες είναι οι σκέψεις σας μετά την πρόσφατη βουτιά των βάσεων; Η μεταρρύθμιση: Η μεταρρύθμιση που προσπαθήσαμε τότε να κάνουμε είναι να αλλάξουν και το Λύκειο και το Πανεπιστήμιο. Αξιολογημένο Λύκειο, Εθνικό Απολυτήριο και αξιολογημένο Πανεπιστήμιο, το οποίο θα βάζει τους δικούς του όρους για τις εισαγωγικές. Αν δεν κάνεις αυτές τις αλλαγές, τι θα κάνεις με τη βάση του 10; Είναι πολύ βαθιές οι μεταρρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ Δημοσιογράφος: Αναμφισβήτητα, το μεγαλύτερό σας έως τώρα κεφάλαιο είναι ο νόμος Διαμαντοπούλου για την Παιδεία, που περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, αξιολόγηση των καθηγητών, τέλος στους αιώνιους φοιτητές, άρση του ασύλου, φοιτητικά δάνεια, κατάργηση των παραταξιακών ψηφοδελτίων, καθιέρωση του Συμβουλίου του Ιδρύματος με συμμετοχή και εξωτερικών προσωπικοτήτων, στο πρότυπο των μεγαλύτερων πανεπιστημίων του εξωτερικού. Η μεταρρύθμιση, αν και πέρασε με συναίνεση 255 βουλευτών, στη συνέχεια θάφτηκε. Ποιες είναι οι σκέψεις σας μετά την πρόσφατη βουτιά των βάσεων; Α. Διαμαντοπούλου: Αυτό που συμβαίνει στα πανεπιστήμια δεν είναι τωρινό. Η μεταρρύθμιση που προσπαθήσαμε τότε να κάνουμε είναι να αλλάξουν και το Λύκειο και το Πανεπιστήμιο. Αξιολογημένο Λύκειο, Εθνικό Απολυτήριο και αξιολογημένο Πανεπιστήμιο, το οποίο θα βάζει τους δικούς του όρους για τις εισαγωγικές. Αν δεν κάνεις αυτές τις αλλαγές, τι θα κάνεις με τη βάση του 10; Είναι πολύ βαθιές οι μεταρρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν. Τα σχεδόν 500 πανεπιστημιακά τμήματα πρέπει να αξιολογηθούν και από αυτά κάποια θα πρέπει να κλείσουν και κάποια άλλα να εξελιχθούν σε τεχνολογικά ινστιτούτα και σχολεία. Οσο μετατρέπουμε όλες τις σχολές σε πανεπιστήμια και όλοι επιδιώκουν ένα οποιοδήποτε πτυχίο ΑΕΙ, η χώρα πάει στον γκρεμό. Η εκπαίδευση πάει στον γκρεμό, άρα και η ανάπτυξη. Δημοσιογράφος: Οταν όμως πήγατε να κάνετε αυτές τις μεταρρυθμίσεις απείλησαν μέχρι και τη ζωή σας. Στο βιβλίο αναφέρετε ένα περιστατικό όπου ένας αντιπρύτανης σας απείλησε: «Αν φέρεις αυτό ως νόμο, θα σε βγάλουν τέσσερις από το υπουργείο. Α. Διαμαντοπούλου: Και βόμβες μού βάλανε, και απειλητικά μηνύματα είχα, και το γιο μου παρενοχλούσαν. Ηταν μια εποχή όπου οι μεταρρυθμίσεις δεν είχαν μόνο λεκτική βία, είχαν και πραγματική βία. Ηταν το 2011 σας θυμίζω. Οταν έκλεισα τα πρώτα 35 Τμήματα μπροστά στο σπίτι μου άδειαζαν απορριμματοφόρα δήμων. Ηταν πολύ μεγάλη η σύγκρουση. Αξιζε όμως τον κόπο. Πολλοί και σημαντικοί άνθρωποι σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης, της κοινωνίας και της πολιτικής συνασπίστηκαν για να πετύχουμε κάτι νέο και μεγάλο για την Παιδεία. Προσωπικά, έκανα την υπέρβαση του φόβου για το πολιτικό κόστος. Ο φόβος αυτός εμποδίζει τους πολιτικούς να φύγουν μπροστά, απαξιώνει εν τέλει την πολιτική επιτρέποντας σε πολλούς να ισοπεδώνουν κάθε προσπάθεια, αλλά και να τσακίζουν ανθρώπους και υπολήψεις. Δημοσιογράφος: Τι σας σόκαρε περισσότερο: η αντίδραση των καθηγητών ή των φοιτητών; Α. Διαμαντοπούλου: Με σόκαρε ότι και στους καθηγητές και στους φοιτητές υπάρχουν μειοψηφίες οι οποίες καθορίζουν τα πάντα. Δεν ήταν η πλειοψηφία των καθηγητών, δεν ήταν η πλειοψηφία των φοιτητών. Αυτό φάνηκε όταν κάναμε τις ηλεκτρονικές εκλογές για τους καθηγητές: πήγε και ψήφισε το 85% ηλεκτρονικά. Κάναμε έρευνα γνώμης στους φοιτητές και συμφωνούσε το 75%. Οι δυναμικές μειοψηφίες είναι αυτές που ταλαιπωρούν τη χώρα. Υπάρχουν οι μειοψηφίες που ουρλιάζουν και οι μεγάλες πλειοψηφίες που παραμένουν σιωπηλές. Εκεί κρίνεται η μάχη για τα επόμενα βήματα της χώρας. Δημοσιογράφος: Αναφέρετε ένα περιστατικό για το πώς τρεις Ευρωπαίοι συνάδελφοί σας σάς καλωσόρισαν στις Βρυξέλλες όταν γίνατε επίτροπος με αποσπάσματα από τον Ομηρο σε άπταιστα αρχαία ελληνικά. Πιστεύετε ότι ήταν λάθος η κατάργηση της υποχρεωτικής διδασκαλίας των Αρχαίων στα σχολεία; Α. Διαμαντοπούλου: Γι’ αυτό το περιστατικό κλείνω το γόνυ κάθε φορά στη σπουδαία φιλόλογό μου. Είναι μια πολύ μεγάλη και δύσκολη συζήτηση για το πόσο είναι εφικτό σε αυτή την εποχή να αφιερώνεις χρόνο στα Αρχαία Ελληνικά, αλλά μετά από συνεργασία που έκανα με τον Δ. Ν. Μαρωνίτη για το πώς θα μπορούσε να επανέλθει η διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών χωρίς να είναι μια νεκρή γλώσσα, όπου μαθαίνουμε όχι μόνο τη δοτική και το απαρέμφατο, αλλά και την ουσία, θεωρώ ότι είναι ένα από τα πολύ βασικά στοιχεία που πρέπει να αλλάξουν στο εκπαιδευτικό σύστημα. Μιλάω στο βιβλίο για «Αριστοτέλη και κομπιούτερ». Πρέπει να γίνει ψηφιακή η εκπαίδευση και το παιδί να μαθαίνει προγραμματισμό νωρίς για να μπαίνει στη γλώσσα της εποχής και ταυτόχρονα να διδάσκεται φιλοσοφία και τέχνες. Αυτή είναι η διαφορά του ανθρώπου από τη μηχανή. Εδώ χρειάζεται μια πολύ μεγάλη αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών. Την είχαμε σχεδιάσει όταν ήμουν υπουργός Παιδείας. Δημοσιογράφος: Τι ακριβώς ήταν το «Νέο σχολείο» που είχατε σχεδιάσει ως υπουργός; Α. Διαμαντοπούλου: Ηταν ό,τι πιο σύγχρονο υπήρχε στην Παιδεία στον πλανήτη, με πληροφορική από την Α’ Δημοτικού και ταυτόχρονα θέατρο, με διαδραστικούς πίνακες, συνεχή επιμόρφωση για τους καθηγητές. Είχε παρουσιαστεί η πρώτη πλατφόρμα του ψηφιακού σχολείου, με όλα τα βιβλία ενσωματωμένα, με πειράματα, τότε κάναμε και το ψηφιακό φροντιστήριο όπου τα παιδιά ακόμη και των πιο απομακρυσμένων χωριών μπορούσαν να μπαίνουν στο Διαδίκτυο και να κάνουν τα μαθήματα των εισαγωγικών εξετάσεων με πρότυπο τρόπο. Το συνέχισε και η επόμενη κυβέρνηση, έφτασε να το έχει ως πρόγραμμα το 63% των σχολείων. Το σταμάτησε ο ΣΥΡΙΖΑ τελείως. Είναι απίστευτο ότι αυτά καταργήθηκαν. Η δουλειά τόσων ανθρώπων, και το κόστος φυσικά, γιατί αυτά πληρώθηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Τουλάχιστον η ψηφιακή πλατφόρμα που φτιάξαμε τότε χρησιμοποιήθηκε τώρα με τον COVID. Δημοσιογράφος: Την εποχή που δεχόσασταν τις προσωπικές επιθέσεις, υπήρξαν στιγμές που είπατε «θέλω να τα παρατήσω, δεν αξίζει»; Α. Διαμαντοπούλου: Υπήρξαν πολλές στιγμές που έκλαψα, που έπαιρνα χαπάκια για να μπορέσω να κοιμηθώ, που δεν έτρωγα μέρες γιατί το στομάχι μου είχε κλείσει, αλλά ποτέ δεν είπα «θα τα παρατήσω». Δημοσιογράφος: Συγκριτικά με άλλα πολιτικά πόστα σας, στο Παιδείας αισθανθήκατε πιο έντονα ότι επιτελούσατε λειτούργημα; Α. Διαμαντοπούλου: Αυτό που κρατάω είναι ότι για να αλλάξεις την Παιδεία αξίζει οποιοδήποτε κόστος. Αξίζει να μην εκλεγείς ξανά, αξίζει να τα θυσιάσεις όλα. Αξίζει γιατί η Παιδεία είναι ο εγκέφαλος και η ψυχή του έθνους και γιατί σε βάθος χρόνου αυτά αναγνωρίζονται. Τώρα περπατάω στο δρόμο και με σταματάνε, μου στέλνουν μέιλ και επιστολές και αναρωτιέμαι όλος αυτός ο κόσμος πού ήταν τότε; Νιώθω ευγνωμοσύνη που βρέθηκα σε αυτή τη θέση όταν με επέλεξε ο Γιώργος Παπανδρέου. Δημοσιογράφος: Εχετε διδάξει σε πολλά διάσημα ξένα πανεπιστήμια, όπως το Χάρβαρντ και το Μποκόνι. Τι ζηλέψατε εκεί; Α. Διαμαντοπούλου: Το καθαρά ακαδημαϊκό περιβάλλον. Οι καθηγητές δεν ασχολούνται με τη διοίκηση, σαν να είναι Νομαρχία, ή με το ποιος θα ψηφίσει ποιον. Υπάρχει το περιβάλλον για να αναπνεύσουν η έρευνα και η διδασκαλία. Είναι κάτι απλό και δεν μπορούμε να το πετύχουμε. Υ.Γ.: Όποιος διαβάσει το βιβλίο ανακαλύπτει επίσης το πόσες γυναίκες έσωσε από το τράφικιγκ στο Άμστερνταμ, τ'ότι αυτή δημιούργησε την πλατφόρμα για τηλεμάθημα στα σχολεία που χρησιμοποίησε την Άνοιξη η Ν.Δ. λόγω ιού, και άλλα τέτοια νόστιμα.....
  12. Καλησπερα και παλι φιλε! Στην δικη μου περιοδο ανθιζαν ιδιαιτερα καποια ιδιωτικα προγραμματα που προσεφεραν hands on USCE (πχ AMOpportunities, imgprep κ.α). Προσωπικα δεν τα χρησιμοποιησα ουτε γνωριζω καποιον που να ταεχει χρησιμοποιησει να πω την αληθεια και σιγουρα θελουν ψαξιμο γτ ζητανε αρκετα χρηματα αποσο θυμαμαι. Με ενα γρηγορο google search βλεπω και αλλες εταιρειες καθως και εναν οδηγο απο την AMA που τις συνοψιζει: https://www.ama-assn.org/education/international-medical-education/observership-program-listings-international-medical Η λιστα αναφερεται σε "observership" ωστοσο καποιες απο τις εταιρειες που βρισκονται στην λιστα σιγουρα προσεφεραν hands-on τουλαχιστον 2-3 χρονια πριν (που ψαχνομουν και εγω). Απο εκει και περα αν κατευθυνθεις προς αυτην την διεξοδο θα σε προετρεπα να το ψαξεις πολυ καλα γιατι οπως ειπα παραπανω οι υπηρεσιες τους κοστιζουν αρκετα. BTW οι περισσοτερες απο αυτες τις υπηρεσιες εχουν καταπληκτικο customer service καθως ο καθενας εναποθετει ενα αξιοσεβαστο χρηματικο ποσο. Αλλοι τροποι να βρεις καποιο USCE θα ηταν να ψαξεις στα διαφορα νοσοκομεια της Αμερικης για καποιον Ελληνα και να κανεις contact απευθειας μαζι του ωστε να σου δωσει observership. Οταν εχεις καλη επαφη με τον καθηγητη που κανεις το observership μπορει ατυπα να σου δινει κανα δυο ασθενεις να βλεπεις (ειδικα αν τυχει να κανεις rotation σε clinic=εξωτερικα ιατρεια). Για αυτον τον λογο σιγουρα θα προσπαθουσα να ερθω σε επαφη και με καθηγητες στην Ελλαδα μηπως εχουν καποιον γνωστο Ελληνα η μη στην Αμερικη που θα μπορουσε να σε βοηθησει πορς την προαναφερθεισα κατευθυνση. Αν τιποτα απο ολα αυτα δεν λειτουργησει θα μπορουσες να κανεις ενα τυπικο observership, το οποιο προφανως ειναι καλυτερο απο το καθολου εμπειρια, χωρος ωστοσο να προσθετει πολλα πραγματα στην αιτηση σου (συνηθως) Δυστυχως εχεις πεσει σε μια πολυ περιεργη περιοδο και ενω ολα τα παραπανω ειναι αρκετα δυσκολα, με το προβλημα του κορωνοιου γινονται ακομη δυσκολοτερα. Ωστοσο η προσπαθεια δεν παει ποτε χαμενη!
  13. Last week
  14. Κυρανάκη, να ένας άνεργος Χιλιάδες συνάνθρωποί μας ζουν μέσα στην αγωνία και την απογοήτευση, επειδή κάποιοι "επιτυχημένοι πολιτικοί" δεν έχουν να προτείνουν τίποτα για το νούμερο ένα πρόβλημα της χώρας. Στο γνωστό ανέκδοτο, ένας τσοπάνης, βόσκει τα πρόβατά του, όταν ένα golden boy περνάει από το σημείο με το πανάκριβο αυτοκίνητό του, θέλοντας να κάνει επίδειξη στον βιοπαλαιστή. -"Αν υπολογίσω τον ακριβή αριθμό των προβάτων σου, θα μου χαρίσεις ένα;" -"Ναι απαντά ο βοσκός" Το golden boy, βγάζει το τελευταίας τεχνολογίας καλά δομημένο κινητό του, συνδέεται με το GPS και με μια εφαρμογή φωτογραφίζει μέσω δορυφόρου το σημείο όπου βρίσκονται. Στη συνέχεια με μια δεύτερη εφαρμογή υπολογίζει σε λίγα λεπτά, τον αριθμό των προβάτων, που βρίσκονται στην περιοχή και χωρίς να ιδρώσει λέει στο βοσκό: -"Έχεις ακριβώς 756 πρόβατα. Θα σου πάρω ένα". -"Μπράβο το βρήκες, πάρε", αν μαντέψω τι δουλειά κάνεις, θα μου το δώσεις πίσω;" του λέει ο βοσκός. -"Ναι" -"Είσαι πολιτικός του κομματικού σωλήνα" -"Πού το ξέρεις;" -"Ήρθες χωρίς να στο ζητήσω, μου είπες κάτι που ήδη ήξερα, θέλεις να σε πάρω στα σοβαρά και το βασικότερο, άσε κάτω τον σκύλο". Στην αρχική βερσιόν της ιστορίας, ο βοσκός είναι λίγο πιο αθυρόστομος και το golden boy, είναι σύμβουλος επιχειρήσεων, αλλά δεν έχει μεγάλη σημασία. Όταν κάποιος δεν γνωρίζει για τι μιλάει και προσπαθεί να το παίξει έξυπνος, το αποτέλεσμα είναι στην καλύτερη γελοίο και στη χειρότερη εξοργιστικό.
  15. SAW VI - The Cruelty of Modern Medicine "You think it's the living who will have ultimate judgement over you, because the dead will have no claim over your soul. But you may be mistaken..."
  16. Σαρωτικές αλλαγές στα ΑΕΙ: Κόβονται τμήματα, ελάχιστη βάση εισαγωγής Σαρωτικές αλλαγές στα Πανεπιστήμια: Έρχεται ελάχιστη βάση εισαγωγής & Τμήματα θα καταργηθούν ή θα μετεξελιχθούν Σημαντικές αλλαγές στο χάρτη των πανεπιστημίων και ελάχιστη βάσης εισαγωγής στα ΑΕΙ . Τι θα ισχύσει για τις πανελλαδικές του 2021. Τι ζητούν τα πανεπιστήμια Αλλαγές στα ΑΕΙ Σαρωτικές αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στα πανεπιστήμια αλλά και στο χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης, σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας, όπως αποκαλύπτει με συνέντευξή του, στο ethnos.gr, o υφυπουργός Παιδείας Βασίλης Διγαλάκης. Οπως τονίζει ο υφυπουργός, μέσα στο επόμενο εξάμηνο, θα προωθηθεί νομοσχέδιο, το οποίο θα προβλέπει- μεταξύ πολλών ακόμη ρυθμίσεων -και σημαντικές βελτιώσεις όσον αφορά στην αναδιάταξη των τμημάτων στα πανεπιστήμια μετά από σχετική αξιολόγηση αλλά και ελάχιστη βάση εισαγωγής στα ΑΕΙ, την οποία θα καθορίζουν τα τμήματα, για ένα ή και περισσότερα από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Στο πλαίσιο αυτό, πολλά τμήματα των πανεπιστημίων θα καταργηθούν ή θα μετεξελιχθούν, ενώ στόχος είναι να μελετηθούν και οι προοπτικές απασχόλησης των αποφοίτων στην αγορά εργασίας κάτι, που μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει. Οπως ανακοίνωσε και ο πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης, πρώτα θα κατατεθεί στη Βουλή νομοσχέδιο για την αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και στη συνέχεια το νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Η υπουργός Παιδείας κ. Κεραμέως ακόμη δεν έχει ανοίξει τα χαρτιά της, σχετικά με τις νέες ρυθμίσεις αλλά κατά τη διάρκεια συνάντησης, που είχε με πρυτάνεις έκανε μια αναφορά σε «σκέψεις και την παρουσία μάνατζερ στα πανεπιστήμια επί θεμάτων που σχετίζονται με την οικονομικά των ιδρυμάτων» χωρίς όμως να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. Οι αποφάσεις για τη βάση εισαγωγής στα ΑΕΙ-σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας- πάρθηκαν μετά και από την φετινή εισαγωγή φοιτητών, σε τμήματα των ΑΕΙ με κάτω από 10.000 μόρια. Οπως εξηγεί στο ethnos.gr ο υφυπουργός Παιδείας κ. Διγαλάκης «φέτος είχαμε στο 40% των τμημάτων φοιτητές, οι οποίοι εισήχθησαν με βαθμούς κάτω της βάσης, ενώ το 80% των αποφοίτων λυκείων εισήχθησαν στα πανεπιστήμια. Επίσης τα τελευταία χρόνια είχαμε μια σημαντική αλλαγή στον χάρτη των ΑΕΙ, με τη δημιουργία τμημάτων χωρίς κανένα σχεδιασμό, χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια και χωρίς καμία σύνδεση με την αγορά εργασίας. Ειδικά φέτος λόγω της πανδημίας, οι απόφοιτοι των λυκείων δεν προτίμησαν τμήματα μακριά από τον τόπο κατοικίας τους». Οπως υπογραμμίζει ο υφυπουργός η κατάσταση αυτή "πρέπει ν΄ αντιμετωπισθεί από το υπουργείο Παιδείας καθώς οι νέοι φοιτητές πρέπει να έχουν έστω τα ελάχιστα κριτήρια για να μπορέσουν να παρακολουθήσουν τα προγράμματα σπουδών στα ΑΕΙ και να αποφοιτήσουν ομαλά. Θα προχωρήσουμε γρήγορα σε διαβούλευση με όλους τους αρμόδιους φορείς για τα κριτήρια εισαγωγής στα ΑΕΙ, όπως για παράδειγμα, να «μπει» ελάχιστος βαθμός εισαγωγής σε κάποιο ή κάποια μαθήματα, από τα ίδια τα τμήματα. Εάν φέτος βάζαμε βάση του 10,ένας μεγάλος αριθμός αποφοίτων θα έμενε εκτός πανεπιστημίων και πολλά τμήματα χωρίς φοιτητές». Οπως εξηγεί ο υφυπουργός, η Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης, έχει την αρμοδιότητα και θα εισηγηθεί στο υπουργείο την αναδιάταξη του χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο αυτό και μετά από τη σχετική πιστοποίηση είναι πιθανό να εισηγηθεί τη διακοπή σε προγράμματα σπουδών, που δεν έχουν τις απαιτούμενες ακαδημαϊκές προδιαγραφές. Οσον αφορά στο συγκεκριμένο θέμα και ο πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης, κ. Περικλής Μήτκας ,έχει δηλώσει: Το Ανώτατο Συμβούλιο της ΕΘΑΑΕ επεξεργάζεται ήδη στοιχεία για την κατάσταση και τις προοπτικές των ελληνικών ΑΕΙ, βάσει των οποίων θα εισηγηθεί την εθνική στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση. Η ΕΘΑΑΕ προγραμματίζει επίσης, σε συνεργασία με τα υπουργεία Παιδείας και Εργασίας, τη συστηματική παρακολούθηση της ένταξης των αποφοίτων κάθε τμήματος στην αγορά εργασίας. Βασιζόμαστε σε δεδομένα για να χαράξουμε τα επόμενα βήματα”. Tι θα ισχύσει από το 2021 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ Σημαντικές αλλαγές για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, οι οποίες θα ισχύσουν από τις πανελλαδικές του 2021.Οι αλλαγές αφορούν στον τρόπο υπολογισμού των μορίων και επίσης επανέρχονται οι συντελεστές βαρύτητας, για κάθε μάθημα και επιστημονικό Πεδίο. Οι συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων είχαν καταργηθεί για τις πανελλαδικές του 2020, γεγονός που προκάλεσε φέτος πλήθος προβλημάτων και έτσι του υπουργείο τους επαναφέρει για τις εξετάσεις του 2021 (και μετά) προκειμένου να καμφθούν τυχών αδικίες για τους υποψήφιους, που θα πάρουν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις. Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 και εφεξής, ο υπολογισμός του συνολικού αριθμού μορίων κάθε υποψηφίου για εισαγωγή στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων, γίνεται ως εξής: Το άθροισμα των γραπτών βαθμών στην εικοσάβαθμη κλίμακα με προσέγγιση δεκάτου των τεσσάρων πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων, τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο, πολλαπλασιάζεται επί δύο (2). Στη συνέχεια, στο γινόμενο αυτό προστίθενται τα γινόμενα των γραπτών βαθμών των δύο μαθημάτων με τους αντίστοιχους συντελεστές βαρύτητας, τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο, όπως ορίζονται παρακάτω. Το τελικό άθροισμα πολλαπλασιάζεται με το εκατό (100). Για τον προσδιορισμό του συνόλου των μορίων κάθε υποψηφίου για εισαγωγή στις Σχολές, στα Τμήματα και στις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις τμημάτων, που είναι ενταγμένα σε κάθε ένα από τα Επιστημονικά Πεδία θα υπολογίζονται τα μαθήματα και οι συντελεστές βαρύτητας τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού που ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο, ως ακολούθως: A. Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών,1ο Επιστημονικό Πεδίο: ανθρωπιστικές, νομικές και κοινωνικές επιστήμες: α) Αρχαία Ελληνικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3) β) Ιστορία Προσανατολισμού με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7) Β. Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας, 2ο Επιστημονικό Πεδίο: θετικές και τεχνολογικές επιστήμες. α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3) β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7) 3ο Επιστημονικό Πεδίο επιστήμες υγείας και ζωής: α) Βιολογία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3) β) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7) Γ. 4ο Επιστημονικό Πεδίο: επιστήμες οικονομίας και πληροφορικής: α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3) β) Οικονομία Προσανατολισμού με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7) Προτάσεις Συνόδου Πρυτάνεων προς το υπουργείο Παιδείας για τα ΑΕΙ Σημαντική αύξηση προσλήψεων προσωπικού όλων των κατηγοριών και ειδικοτήτων, με έμφαση στην προκήρυξη μόνιμων θέσεων καθαριότητας και φύλαξης. Δυνατότητα επαναπρόσληψης προσώπων μέσω ΑΣΕΠ. Αμεση έγκριση των Οργανισμών των ΑΕΙ όπως έχουν αποφασιστεί από τα Ιδρύματα, ανεξάρτητα από τους σε εκκρεμότητα σχεδιασμούς του Υπουργείου Παιδείας. Αύξηση της χρηματοδότησης της φοιτητικής μέριμνας ιδιαίτερα λαμβάνοντας υπόψιν τις επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 (π.χ. πρόσληψη προσωπικού για απολυμάνσεις).Ειδική χρηματοδότηση για την ψηφιοποίηση των Πανεπιστημίων. Διαμόρφωση ενός ρεαλιστικού και δίκαιου αλγόριθμου κατανομής της χρηματοδότησης των ΑΕΙ βασισμένου στις πραγματικές ανάγκες του Δημόσιου Πανεπιστημίου, με προτεραιότητα την άμεση αύξηση του προϋπολογισμού κατά 30%. Θα πρέπει να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση που να αναθέτει ρητά και διοικητικό έργο στις δύο αυτές κατηγορίες προσωπικού και εκτός εργαστηρίων, σε Τμήματα. Τα μέλη ΔΕΠ έχουν και διοικητικό έργο. Ανάκληση των αποσπάσεων των μελών του διοικητικού προσωπικού προς το Υπουργείο Παιδείας. Αξιοπρεπή αύξηση του επιδόματος των πρυτανικών αρχών. Χρειάζεται επίσης επανεξέταση των ασυμβιβάστων. Οι συγγραφικές αμοιβές να μην προσμετρώνται μέσα στο μηνιαίο πλαφόν του Γενικού Γραμματέα, επιμεριζόμενες ανά μήνα. Η ουσιαστική απλοποίηση των διαδικασιών σχετικά με την πρακτική άσκηση των φοιτητών. Η καταβολή έκτακτης επιχορήγησης και θέσπιση όλων των απαραίτητων ρυθμίσεων για πρόσθετη παροχή υπηρεσιών και προσλήψεων (συμπεριλαμβανόμενης της καθαριότητας) προκειμένου τα Πανεπιστήμια να εφαρμόσουν τα υγειονομικά́ πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ. Η ενίσχυση των Πανεπιστημίων με κάθε τρόπο έτσι ώστε να καταστεί δυνατή η δια ζώσης και με πλήρη ασφάλεια πραγματοποίηση τουλάχιστον των εργαστηριακών ασκήσεων μπροστά στο ενδεχόμενο δεύτερου κύματος της πανδημίας. Δυνατότητα ίδρυσης Παραρτημάτων ΑΕΙ σε άλλες χώρες. Η Απόφαση της Συγκλήτου του ΕΚΠΑ για τα μαθήματα του Χειμερινού Εξαμήνου 6. Η Σύγκλητος προβληματίστηκε, επίσης για το αν η θέσπιση αυστηρών μέτρων (χρονικών ορίων φοίτησης και η διαγραφή φοιτητών) αποτελούν ιδιαίτερα στην παρούσα φάση, δόκιμο τρόπο αντιμετώπισης του ζητήματος της καθυστέρησης αποφοίτησης, εν μέσω πανδημίας και μεγάλης οικονομικής ύφεσης. Η Σύγκλητος θεωρεί ότι, παρόμοια μέτρα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους τις οικονομικές συνθήκες που επικρατούν σήμερα στη χώρα, τα προβλήματα που η πανδημία δημιούργησε στην κοινωνία και την πανεπιστημιακή κοινότητα και, βέβαια, το επίπεδο χρηματοδότησης της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
  17. Πού μένεις? Από πού κατάγεσαι? Πού και πώς σκέφτεσαι να δουλέψεις αφού τελειώσεις την ειδικότητα? Ποια η σχέση σου με τα χρήματα και πόσο πολύ σκοπεύεις να τα κυνηγήσεις στο μέλλον, θυσιαζοντας άλλα πράγματα στο επάγγελμα σου?
  18. Γεια σας. Ενδιαφέρομαι για τη γενική ιατρική. Με απασχολεί το θέμα του πού θα κάνω την ειδικότητα. Είναι πιο σύνθετο από τις άλλες ειδικότητες ίσως εν μέρει λόγω του ότι περιλαμβάνει rotation σε πολλές διαφορετικές κλινικές, κάτι που κάνει την επιλογή κάπως δύσκολη. Σαφώς και έχεις το μειονέκτημα ότι στις περισσότερες κλνικές σε βλέπουν για 3 μήνες το πολύ, οπότε και δεν επενδύουν πάνω σου. Οπότε, όπως και τις άλλες ειδικότητες, προϋποθέτει μεγάλο ζήλο από μέρους σου και προσπάθεια. Αλλά για να προσανατολιστώ, θα ήθελα να ρωτήσω όσους κάνουν τώρα γενική ιατρική αλλά και όσους την έχουν κάνει, ποια ήταν η επιλογή τους και πόσο ικανοποιημένοι έμειναν από αυτήν;
  19. Δεν αναφέρεις ποια ειδικότητα σε ενδιαφέρει και αν έχεις ήδη κάνει κάτι, οτιδήποτε, μέσα στη σχολή που να δείχνει πως έχεις ερευνητικά ενδιαφέροντα και μία βάση, έστω και μικρή, ως ερευνητής. Η ειλικρίνεια σου πάντως είναι μεγάλο προσόν και καλό είναι να τη διατηρήσεις και στο μέλλον. Υπάρχουν διάφορες έμμισθες θέσεις του τύπου research assistant για αρχάριους, ως phd student, post-doc, research fellow κλπ για πιο έμπειρους ερευνητές που έχουν ήδη κάποιο ερευνητικό φάκελο να δείξουν (ή κάποιον να τους φυτέψει απευθείας), τα υπόλοιπα που αναφέρει ο συνάδελφος mixmavros φυσικά ισχύουν.
  20. (Απόσπασμα απο ανάρτηση του κ.Ν.Χαρδαλιά στο Facebook) ''Στις πρόσφατες πλημμύρες που έπληξαν τη Θεσσαλία πραγματοποιήσαμε επιτυχώς 788 διασώσεις με τελευταία την από αέρος διάσωση μιας εγκύου, ενός βρέφους, μιας καρκινοπαθούς και 4 ακόμα συμπολιτών μας. Τέτοιες ιστορίες μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω. Και αυτό εξέφρασα κλίνοντας στο ράσο του με σεβασμό (και όχι φιλώντας το χέρι του) προς τον Ιερέα που διασώσαμε και που έσπευσε να μας ευχαριστήσει και μας συγχαρεί αμέσως μετά το τέλος και αυτής της επιχείρησης και ενώ μόλις είχα βγάλει την μάσκα μου για να πιω νερό (τα video είναι αδιάψευστος μάρτυρας για την πραγματικότητα).''
  21. στην περίπτωση της κάθε Δημητρούλας υπάρχουν 2 θεματάκια 1. ποιός δακτυλογραφεί στην Olivetti 2. ποιός υπαγορεύει Το γιατί είναι "εξωσωματική" / μεταφυσική απορία και εντάσσεται στις υπαρξιακές αναζητήσεις
  22. https://www.iefimerida.gr/ellada/poedin-mono-557-klines-se-meth-anti- ## no greeklish please! ## - ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika - fragolevantika grapste kalytera ## no greeklish please! ## - oxi fragolevantika grapste kalytera sta agglika - agglika --3500
  23. ΑΓΟΡΑΖΩ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣΟΥΛΗ 50Ε.
  24. αυτές οι 750 επιπλέον κλίνες νομίζω είναι:σχεδιασμός για μετατροπή τμημάτων των ανανήψεων των χειρουργείων,των καρδιολογικών μονάδων,των νευροχειρουργικών και καρδιοχειρουργικών μονάδων καθώς και τμημάτων των επειγόντων σε "κλινες" covid.τώρα το προσωπικό που θα δουλέψει στις "μόντες" αυτές είναι μάλλον "κρυφό",φαντάζομαι ότι έχουν έναν βουλωμένο φάκελο στο γραφείο τους ή το ερμάριο ή το σπίτι τους με φύλλο πορείας,για το οποίο έχουν ορκιστεί με πλήρη εχεμύθεια να μην συζητήσουν με κανένα....μια εναλλακτική σκέψη είναι ότι στα υπόγεια των μεγάλων και μή νοσοκομείων χτίζεται ένας στρατός από uruk hai νοσηλευτές,γιατρούς και λοιπους ενόψει της τελικής "μάχης"-τουλάχιστον αυτό πιστεύει ο μέσος ψηφοφόρος.
  25. 22/9/20 Επαναληπτική Εξέταση για Κανονικούς-Μεταφορείς στο μάθημα της Ακτινολογίας Συγκεντρωμένα θέματα με απαντήσεις και μερικές χρήσιμες γενικές σημειώσεις. ola-attiko_v3.pdf παλια.doc Ακτινολογία.pdf ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.pptx
  26. εννοείται ότι ο έχων εξειδίκευση προσλαμβάνεται κατά προτεραιότητα αν έχω καταλάβει καλά-ο ανεξειδίκευτος ειδικός προσλαμβάνεται ακόμα και χωρίς εξειδίκευση(την οποία μπορεί να "γράφει" όταν διοριστεί,ωστέ να δώσει εξετάσεις τελικά και να μπορεί να εξελιχθεί πέραν του βαθμού του επιμελητή Β) κρίνοντας από την κατάσταση με τους αρκετούς δεκάδες εγκλωβισμένους εξειδικευμένους στη ΜΕΘ ειδικούς,η προκήρυξη πιστεύω θα προσλάβει αρκετούς ανεξειδίκευτους(ειδικά στις μεγάλες ΜΕΘ που έχουν και πληθώρα θέσεων....ναι, εσένα κοιτάω "ΜΕΘ Ευαγγελισμού" που δεν πατά εξειδικευόμενος ούτε απ'έξω).
  1. Load more activity
×
×
  • Δημιουργία νέας...